Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Hahaha Yoni verering ten top. Vooral dat laatste plaatje DGS
Het is toch vreselijk Dushi, zie je jezelf en je vriendinnen al staan, in het maanlicht, dansend om de yoni......
Weltrusten lieve Djoels, zet hem op vannacht of morgenvroeg. Mag toch aannemen dat het nu wel echt snel gaat gebeuren. Anders heeft die verloskundige gewoon voor niets aan Yoni roeren gedaan
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 21:08:

Het is toch vreselijk Dushi, zie je jezelf en je vriendinnen al staan, in het maanlicht, dansend om de yoni......Is het ook *legt nog een bloempje bij de rest van de bloemen en danst nog een rondje, devoot en al*
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 21:04:

[afbeelding].

eh...okee. In plaats van een kerststal heb ik dit volgend jaar....O mooi, je moet er wel van houden natuurlijk anders heb je echt een kut rotkerst.
quote:eleonora schreef op 09 februari 2010 @ 21:06:

[...]

Ja.

Dat laatste.Ja, dat is ook logisch natuurlijk. Dat begrijpen ze vast wel. Als ik uitleg dat ik Djoels digitaal moest bijstaan bij de geboorte van haar JBG. Dat is meteen een mooie STAR voor betrokkenheid
quote:eleonora schreef op 09 februari 2010 @ 21:10:

[...]

O mooi, je moet er wel van houden natuurlijk anders heb je echt een kut rotkerst.hahahaha nou die houden we er in, hij past hier prima bij de kerst
.
.
Ik heb op advies van Spike niet teruggelezen, maar gaat Djoels ook bloeden uit haar hoofd? Als de JBG zich aandient?
.
Ik neem mijn telefoon mee naar bed hoor, ik ben te bereiken voor als er gebaard gaat worden.

Speciaal voor deze gelegenheid zuip ik mezelf een keer niet in coma, ik wil helder zijn als er water gekookt moet worden!
.
Zeg Djoels, ga es beginnen. Zometeen haal ik je nog in
Ja, dat vind ik echt.
Jeetje, ik krijg van dit topic weer helemaal zin in baren!
oh that purrrrrrrrrfect feeling
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 21:25:

Leo, als je je telefoon weer mee naar bed neemt, onthoud dan even waar je 'm gestopt hebt en dat je door de contracties aldaar, die het resultaat van de trilstand zijn, ook op de "opneemknop" kunt drukken? Ik weet niet hoe lang ik de vorige keer heb lopen roepen dat ik aan de lijn was, maar ik geloof dat ik na iets van een half uur klotsgeluiden maar op heb gehangen. Beetje jammer vond ik, want op die manier schiet het mee naar bed nemen van je telefoon wel een beetje z'n doel voorbij, zeg maar.

Q, ik had de foon toen in mijn Sloggi gedaan en op trillen gezet (wegens Wé niet wakker maken), ik was ontzettend blij dat je toen zo vaak belde.

Helemaal vergeten je er voor te bedanken.

Bij deze nog! Dank!

Nu is Wé niet thuis en leg ik de foon op een schotel muntjes, om verder slapen te voorkomen.

Je zult niet geloven hoe snel ik opneem deze keer.
quote:Poezewoes schreef op 09 februari 2010 @ 21:27:

Jeetje, ik krijg van dit topic weer helemaal zin in baren!

Nou, wat let je?

Laat je opnokken, bevruchten, bezwangeren.

Hups, aan het werk!
quote:eleonora schreef op 09 februari 2010 @ 21:06:

[...]

Ik zong een oud-mongools baringslied.

Hysterisch gillen.......barbaar die je d'r bent!

Mongools? Achterlijke gladiool... Jij staat volgende week in de Privé, wat ik je brom. Zag je Joop van Tellingen niet? Zat in de groenbak van de buren...

Ik ben inmiddels zover met inleven, dat ik zelf weeën heb...
Joop van T. lust ik rauw, die stop ik zo in mijn tompoes!

Dat had ik net ook, weeën, maar het bleek gewoon buikloop.
hahahaha Norre, nou als Djoels ze dan ook maar heeft vind ik het prima. We zijn allemaal in virtuele barensnood lol
Nou Djoels met al die parate mobieltjes hier hoef jij je niet te melden als je eindelijk gaat bevallen Dan ga ik hier wel met spanning zitten wachten op de eerste posting: ze is bezig; dan wel ze is bevallen.....
Dat krijg je er van Leo, rioolbladjournalistiek werkt op de darmen....ik krijg er de schijt van
.
Vandaag de huisarts aan de telefoon gehad. Heb zo'n last van mijn eisprong. Lijken wel weeën... Zal ik mij nog eens laten bevruchten? Moet ik wel even een andere vent zoeken...

Ik moest ineens weer aan die hoes van de Klipan van Djoels denken. Mag toch hopen dat ze daar een zeiltje opgelegd heeft. Die is toen twee dagen bezig geweest om dat ding erom te wurmen...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven