Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Proest hahaha Q nee Boogje niets teruglezen dan wil je noooooooooooooooit meer iets met vrouwen te maken hebben
hoe is het met djoels?.. hebben we al bericht?... is er eigenlijk iemand die telefonisch op de hoogte wordt gebracht zodat er op het forum melding kan worden gemaakt?

of is djoels aan het twitteren vanaf de bevallingskamer?
.
quote:boogje schreef op 09 februari 2010 @ 22:16:

Overigens bevrucht ik niet zomaar op bestelling.. .. spring zuinig om met mijn nakomelingen.. En er valt niet te onderhandelen?
.
Ik heb nog even in de kooloogst gekeken op mijn virtuele boerderij, maar ook daar geen JBG te vinden.
Die Djoels! Kan ze straks al haar speeltjes in een speciale doos opbergen!
quote:Dushi74 schreef op 09 februari 2010 @ 22:23:

Ik heb nog even in de kooloogst gekeken op mijn virtuele boerderij, maar ook daar geen JBG te vinden.Mag ik nog wat planken, spijkers en halsters?
quote:boogje schreef op 09 februari 2010 @ 22:14:

Moeten we niet alvast een blije doos voor d'r bestellen eigenlijk?... of zelf knutselen natuurlijk..Nou ik denk dat ze wel een maandje of negen nodig heeft na de bevalling om haar doos weer blij te krijgen...
.
Vulmateriaal voor Djoels bewaren of voor Pasen. Laten inzegenen door de Paus en je hebt een zalig Pasen. En de rest van Nederland maar raar opkijken als hij dit jaar zegt: en bedankt vur die vulsel.
quote:boogje schreef op 09 februari 2010 @ 22:24:

[...]

Mag ik nog wat planken, spijkers en halsters? Mag je wel, maar mag ik pas morgen weer versturen. Een keer per dag mag je je favoriete boer/ boerin bevruchten cadeautje sturen
.
dames we doen hier toch niet aan farmville he....

niet tijdens de barensnood weken toch...
In mijn slaveld zaten alleen maar slakken Q. Onmogelijk dat daar JBG tussen zat. Of hij moet zich niet in Djoels bevinden maar in een slakkenhuisje.
Ik kan de doos liefdevol doch streng toespreken, en eventueel een dans bij maanlicht doen als venus in de juiste orbit om pluto draait
Wegwezen met dat boer'ngedoe! We're talking serieus business here!
.
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 22:26:

dames we doen hier toch niet aan farmville he....

niet tijdens de barensnood weken toch...Ik wacht netjes met mijn reet in de wasmasjien, ik doe nooooooooooooit wat anders
.
Dat bedoel ik Norre! Over breien gesproken, ik heb toen mijn vader overleed heel therapeutisch een sjaal gebreid. Vraag me niet waarom maar het moest gebeuren
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 22:27:

Ik kan de doos liefdevol doch streng toespreken, en eventueel een dans bij maanlicht doen als venus in de juiste orbit om pluto draaitOndertussen brei ik dan kraamverbanden!
*snif* Q wat diepzinnig, ik wist dat je het in je had
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 22:28:

Dat bedoel ik Norre! Over breien gesproken, ik heb toen mijn vader overleed heel therapeutisch een sjaal gebreid. Vraag me niet waarom maar het moest gebeurenO getsie, Suus. Gelukkig ben ik bezig met een rechte lap...
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven