Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ik bedoel maar. Eigenlijk is dit hele topic verspilde moeite Q, we hadden het in twee postjes kunnen plakken.
Hey Tia Dalma, net op tijd. We zitten in het zweverige uurtje en daar pas jij zo gezellig bij , ik moest al aan je denken en voila, de forumtelepatie lijn ligt weer open
Ik ben nog braaf aan het wachten op Djoels Q. Zit niet voor niets met miene reet in den wasmasjien
Heb jij ervaring met doosknutselen, Q?
Nou, waar moet ik mijn vinger leggen voor die seance?!
.
quote:Norre schreef op 09 februari 2010 @ 22:46:

Nou, waar moet ik mijn vinger leggen voor die seance?!Ehm. *schaamrood op de kaken* gezien het grote gebeuren waar we op zitten te wachten lijkt de yoni me een strak plan
.
Djoels wil bevallen van JBG

Maar JBG zit daar gewoon niet mee

Die blijft lekker zitten in de buik van mams

Want daar heeft hij gewoon meer kans

Meer kans op de winst tijdens pokeren

Want hij heeft onlangs verloren met snookeren
quote:dangeensuus schreef op 09 februari 2010 @ 22:45:

Hey Tia Dalma, net op tijd. We zitten in het zweverige uurtje en daar pas jij zo gezellig bij , ik moest al aan je denken en voila, de forumtelepatie lijn ligt weer open

Zweverig, ja zo voelde ik me al en daar heb ik maar een paracetamolletje voor genomen: die gezellige neusverkoudheid is zeker ook via de forumtelepathie aan komen waaien... *snork!*

Ik ga mijn vermoeide hoofdje echter nu neervleien op mijn hoofdkussen dames!
Ik ga dit topic sowieso kopieren om in de boeken van mijn kids te plakken. Ben zelf in gebreke gebleven destijds. En zeg nou zelf, het komt toch allemaal op hetzelfde neer?
.
quote:qwertu schreef op 09 februari 2010 @ 22:49:

Ik kan hartstikke goed doosknutselen, Nor. Denk ik. Ik heb in íeder geval voldoende ervaring met naaien en ook met papier maché en behanglijm enzo, dus je zou wel denken dat het goed zou komen dan hè?Komp helemaal goed. Wat jij niet gemacheed krijgt, brei ik aan elkaar...
Ik wil bij deze trouwens voorstellen dat ik nu plat ga. Ik ben van de ochtendshift en als ik niet ga kan ik Djoels morgen niet met raad en daad bij staan. We zijn de virtuele doela's en moeten op ieder moment klaar staan om tot actie over te gaan

Q ik reken op een samenvatting morgenochtend bij de overdracht
Ik wil bij deze trouwens voorstellen dat ik nu plat ga. Ik ben van de ochtendshift en als ik niet ga kan ik Djoels morgen niet met raad en daad bij staan. We zijn de virtuele doela's en moeten op ieder moment klaar staan om tot actie over te gaan

Q ik reken op een samenvatting morgenochtend bij de overdracht
.
Ow Norre wat een idee, we knippen en plakken gewoon de namen van onze kinderen erin!
.
.
Nou, ik ben ook weer helemaal bij hoor. Dus als ik het goed begrijp zitten we nu allemaal met onze vinger in onze yoni met een gescheurde lap op ons hoofd ananassen te eten zodat Djoels een voorspoedige bevalling heeft?

ik moet zeggen, het is toch bést veel gedoe, zo'n kind baren. (ook voor de meelevers)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Djoels gaat baren

dat weten we wel,

hopelijk komt JBG snel.

Haar doos zal nooit meer hetzelfde zijn,

dat ding doet weken vreselijk pijn.

Als je pech hebt gaat 'ie jeuken

en kun je maanden lang niet n**ken.

Alles komt goed

dat is een feit,

en die toeter ben je kwijt.

Dat flapje dat je over houd

dat laat JG wel koud.

Veel succes straks tijdens het baren,

jij kunt dit klusje echt wel klaren!

Go Djoels

Go Djoels
Mooi gemaakt Whiskers
Ach, ik doe m'n best.

Misschien helpt het.
Heel veel succes van een stille meelezer, Djoels, hopelijk duurt het niet lang meer!

Dit is trouwens het meest grappige topic dat ik deze weken heb gelezen, mijn man blijft vragen wat er nou 'in hemelsnaam' zo ontzettend grappig is. Ik heb het niet geprobeerd uit te leggen....

Mrs Tartan
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven