A perfect day again...
dinsdag 9 februari 2010 om 22:55
Even snel; er komt nog altijd lichtelijk stoom uit mijn oren. Gisteren naar W getogen want uitslag. Kom ik samen met pa binnen (die haalde me op van station) blijkt ma net telefoontje te hebben gehad want geen uitslag. Arts uitslag mag geven werkt niet op maandag . Aha en dat wisten ze 's morgens niet? Dat moet een uur voor de afspraak afgezegd worden? Nou ja lang verhaal kort, ergens morgen pas uitslag......
dinsdag 9 februari 2010 om 22:59
He, gatver, Caylinn, snappen ze nou echt niet dat je zo niet met mensen om mag gaan?! Zeker als je op zoiets belangrijks zit te wachten. Sterkte!
Ach Jas, wat rot, die onzekerheid! Ik hoop dat jullie snel te horen krijgen dat ie mag blijven!
En Dreamer, ik kan me voorstellen dat je je de klere schrikt, als je zoiets hoort! Gelukkig niks aan de hand, maar ja, je zal maar met de verkeerde meegaan.....
Ik wacht op een telefoontje van mijn dochter, die zit vanavond in De Melkweg in Amsterdam, bij een concert. Moet volgens mij zowat afgelopen zijn, en dan kan Manlief ze gaan ophalen (ze is met een vriendin).
Ach Jas, wat rot, die onzekerheid! Ik hoop dat jullie snel te horen krijgen dat ie mag blijven!
En Dreamer, ik kan me voorstellen dat je je de klere schrikt, als je zoiets hoort! Gelukkig niks aan de hand, maar ja, je zal maar met de verkeerde meegaan.....
Ik wacht op een telefoontje van mijn dochter, die zit vanavond in De Melkweg in Amsterdam, bij een concert. Moet volgens mij zowat afgelopen zijn, en dan kan Manlief ze gaan ophalen (ze is met een vriendin).
woensdag 10 februari 2010 om 00:44
Caylinn jemig dat hadden ze dan ook wel even wat eerder kunnen bedenken. Sterkte met nog langer wachten.
Bedankt voor jullie meeleven met de spanning bij ons thuis. De mensen die er uit vliegen krijgen per 1 maart al ontslag. Wat een drama's zal dat geven zeg.
Bedankt voor jullie meeleven met de spanning bij ons thuis. De mensen die er uit vliegen krijgen per 1 maart al ontslag. Wat een drama's zal dat geven zeg.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 10 februari 2010 om 12:15
Caylinn, dan opnieuw veel sterkte met het wachten en hopelijk goed nieuws vandaag.
Jeetje Dreamer, da's ook zeker schrikken. En ja, snap zijn reactie 'dat die mannen dat toch niet doen...' wel een beetje. Maar dan kan ie idd maar beter de plaatjes van mij krijgen.
Mail je later vandaag nog wat nummers en dan kan ik die er evt. gelijk bij versturen.
Jasmine, zeker hopen dat ie bij die 75% zit. En vooral de onzekerheid is slopend (en een WW bedrag ook, er is vandaag weer gestort en dat is fijn, maar verre van fijn hoeveel ik inlever....).
Freak, toch al wel terug van tandarts? Of nu Mini uit school aan het halen?
Hier nog niet helemaal griepvrij, wel druk aan het voorraad koken voor ouders die voorlopig nogal onthand zijn.
Ik ga dus maar uien snipperen voor de haché.
Tot later.
Jeetje Dreamer, da's ook zeker schrikken. En ja, snap zijn reactie 'dat die mannen dat toch niet doen...' wel een beetje. Maar dan kan ie idd maar beter de plaatjes van mij krijgen.
Mail je later vandaag nog wat nummers en dan kan ik die er evt. gelijk bij versturen.
Jasmine, zeker hopen dat ie bij die 75% zit. En vooral de onzekerheid is slopend (en een WW bedrag ook, er is vandaag weer gestort en dat is fijn, maar verre van fijn hoeveel ik inlever....).
Freak, toch al wel terug van tandarts? Of nu Mini uit school aan het halen?
Hier nog niet helemaal griepvrij, wel druk aan het voorraad koken voor ouders die voorlopig nogal onthand zijn.
Ik ga dus maar uien snipperen voor de haché.
Tot later.
donderdag 11 februari 2010 om 22:50
Ik had net als Carlien op beter nieuws gehoopt Cay, geen woorden alleen dat ik met je meeleef
Ja zo eng kan het leven zijn Dreamer, gelukkig is het goed afgelopen, en dat hij geen idee heeft van je angst.
Dochter bij een concert in Amsterdam is ook best wel spannend Carlien, vermoeiend om moeder te zijn;-)
Ik duim keihard voor jullie Jas
Is dat appartementje voor jou Freak, ik hoop het!!
haché. is lekker, ik eet het gewoon zonder vlees:-)
Hoop dat je snel griepvrij bent Thee.
Ja zo eng kan het leven zijn Dreamer, gelukkig is het goed afgelopen, en dat hij geen idee heeft van je angst.
Dochter bij een concert in Amsterdam is ook best wel spannend Carlien, vermoeiend om moeder te zijn;-)
Ik duim keihard voor jullie Jas
Is dat appartementje voor jou Freak, ik hoop het!!
haché. is lekker, ik eet het gewoon zonder vlees:-)
Hoop dat je snel griepvrij bent Thee.
.
donderdag 11 februari 2010 om 22:50
En bij jullie ook al stress Jas, gatverdamme. 1 maart is al heel snel zeg, dat betekent dat het ook al heel snel bekend wordt dan, of laten ze het aan komen op het laatste moment? De duimen blijven nog maar even uit het vet dan! Sterkte ook
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 11 februari 2010 om 22:52
Ik loop wel achter hier, eng verhaal idd Dreamer, wel 'schattig' dat je zoon nog denkt dat oude mannen ontschuldig zijn (en is door deze man dan nog even bevestigd voor hem natuurlijk...).
Heb je al nieuws over je appartement Freak?
Heb je al nieuws over je appartement Freak?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 11 februari 2010 om 22:56
En wederom een crosspost, hóe doen we het (ja, ja, ik hou het maar even luchtig ook . Maar wat kun je ook zeggen Twin, niet veel toch. Hoewel sommige mensen daar erg goed in zijn, daar horen wij duidelijk niet toe . Maar Cay weet vast wel hoe we het bedoelen!)