Stomme ik!!

10-02-2010 01:02 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net aan mijn ex toegegeven dat ik gelogen heb.! Dat ik leugens heb gebruikt om hem bij me in de buurt te houden omdat ik anders bang was dat hij me niet meer wou zien of spreken.

En geen kleine leugentjes, hele grote leugens.

En ik weet dat ik fout zit, dat weet ik zo goed! Maar ik wist het gewoon niet meer het was een paniek aktie.

En nu zit ik alsnog met de gebakken peren want ik heb het eerlijk toegegeven. Ik wou er niet meer over liegen!

Zo verschrikkelijk stom van mij!! Dat ik op zon moment beslis dat ik beter kan liegen dan gewoon eerlijk zijn,

Nu zit ik weer te janken en helemaal mijn eigen stomme domme schuld.
Hoe reageerde je ex? Hebben jullie het uitgesproken?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Je was toch single schreef je in andere topic? Of heb ik het fout? Je vond je collega toch leuk?

Of wil je hem terug?
Niet echt.. Hij is (nog) niet boos. Maar dat komt vast wel als hij zijn eigen gaat realiseren wat ik heb gedaan.

Hij heeft er nu gewoon niets op te zeggen.

Dus ga ik nu met mijn mega lompe kop maar weer verder zitten janken. En ik zoek geen medelijden. Ik heb het zelf gedaan ik was zo verschrikkelijk dom!!
quote:julianaa schreef op 10 februari 2010 @ 01:07:

Je was toch single schreef je in andere topic? Of heb ik het fout? Je vond je collega toch leuk?

Of wil je hem terug?

Nee, van de collega dat klopt. Dit betreft mijn eerdere vriend. Maar ik heb altijd (ook bij eerdere vriendjes) zo veel moeite om ze los te laten. Daar ga ik zulke domme dingen van doen.

En toch.. Doe ik het elke keer weer.
Ach joh maak het jezelf niet te zwaar. De volgende keer beter. Je kunt het toch niet terugdraaien.

Ik vond het ook moeilijk om mijn vriendjes los te laten vroeger, je hebt er ook hele leuke tijden meegehad neem ik aan.

Richt je weer verder op de toekomst en probeer het niet nog een keer te doen.
quote:julianaa schreef op 10 februari 2010 @ 01:16:

Ach joh maak het jezelf niet te zwaar. De volgende keer beter. Je kunt het toch niet terugdraaien.

Ik vond het ook moeilijk om mijn vriendjes los te laten vroeger, je hebt er ook hele leuke tijden meegehad neem ik aan.

Richt je weer verder op de toekomst en probeer het niet nog een keer te doen.

Ik kan het niet, ik ben er helemaal van in paniek. Ik kan er niets aan doen. Ik zit te janken, brullen enz. terwijl hij niet boos is!

Ik ben gewoon zo verdrietig om wat ik zelf doe. Ik wil gewoon echt liever niet meer wakker worden.
Iedereen doet toch weleens iets fout? Je ex is niet boos en heeft je vergeven dus? Wees nou niet zo boos op jezelf.
Babe,

Het zal best wel heel rot voor je zijn, maar waar praten we dan over? Liegen om wat?
Persoonlijk zou ik meer overstuur zijn dat je binnen een relatie blijkbaar zulke grote leugens vertelt, dan dat je uiteindelijk mans genoeg bent om die leugens toe te geven.
eens met gizz, en daarnaast, als het toch al je ex is, hoe erg is het dan als hij nog kwaad zou worden?
Ik snap er niets van. Wat heb je gedaan en waarom in vredesnaam heb je iets aan je ex verteld?
Heb je hem verteld dat je ongeneeslijk ziek bent en geopereerd moet worden ofzo?
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 07:30:

Heb je hem verteld dat je ongeneeslijk ziek bent en geopereerd moet worden ofzo?Dat was ook het eerste waar ik aan dacht
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 07:30:

Heb je hem verteld dat je ongeneeslijk ziek bent en geopereerd moet worden ofzo?He, jij hebt GTST gekeken .
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
MV iedere willekeurige soap volstaat in bovenstaand scenario, maar het was wel een serieuze vraag. TO zegt dat ze vreselijke leugens heeft verteld om hem in de buurt te houden. Dan denk ik ehm een gefingeerde zwangerschap, een enge ziekte oid, een beroving/aanranding/inbraak ofzo.

Ik zou van TO graag willen weten wat ze dan gezegd heeft wat zo vreselijk is, wellicht heeft ze hier psychologische hulp bij nodig want als het idd om bovenstaande scenario's gaat dan is er toch ernstig iets mis.
Je hebt gelogen tegen een ex. Je hebt het eerlijk toegegeven. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Het is al je ex, dus je hebt niets te verliezen.

Over het liegen. Heb je gezegd dat je ernstig ziek bent dan is dat afschuwelijk. Zit je leugen in die categorie, dan moet je met iemand praten. Zulke dingen zeg je nooit wanneer het niet waar is! Iemand heeft mij ooit zoiets geflikt: kanker verzonnen, zelfs haar eraf gehaald. Allemaal show. Dan weet je niet wat je meemaakt. Bizar dat mensen zoiets kunnen verzinnen.

Daar maak je geen vrienden mee.
quote:emmenn schreef op 10 februari 2010 @ 09:04:

Iemand heeft mij ooit zoiets geflikt: kanker verzonnen, zelfs haar eraf gehaald. Allemaal show. Dan weet je niet wat je meemaakt. Bizar dat mensen zoiets kunnen verzinnen.

Dus er bestaan echt barbara's?!

Wat een rotstreek zeg.

Mag ik vragen waarom diegene dat gedaan heeft?
Tja. Janken lost dit probleem niet op. In feite is wat er is gebeurd onoplosbaar, en is het dus zaak om te zorgen dat het niet meer gebeurt.

Wat voor plannen heb je om dat laatste te bereiken? Kennelijk is je voornemen om het nooit meer te doen niet genoeg.
quote:yoyo2 schreef op 10 februari 2010 @ 09:05:

[...]

Dus er bestaan echt barbara's?!

Wat een rotstreek zeg.

Mag ik vragen waarom diegene dat gedaan heeft?

Hier ook een oude vriendin die dit ooit heeft verteld. Tot de afspraken naar de chemo toe, hele rare verhalen. Een andere vriendin en ik hebben via een kennis nagevraagd wanneer ze haar afspraken had en of het kon zoals zij zei dat het ging met haar chemo e.d. Ook hebben we staan posten bij haar huis en ziekenhuis. Ze zou later komen op onze lunch vanuit het ziekenhuis na haar afspraak. Ze schrok toen wij net voor afspraak voor de deur stonden te wachten en zij net uit bed kwam. Dit alles ging om aandacht van een jongen, die mij helaas leuker vond dan haar.

Ik heb het maar diep weggestopt maar nu met die GTST leugens komt het wel weer even terug. Het heeft me veel pijn gedaan maar goed, dit is off topic.

TO, ik hoop niet dat je dit soort leugens hebt verteld. Buiten dat, het blijft je ex, hij is niet boos. En je hebt dus een geweten want je wilde niet langer liegen. Misschien volgende keer twee keer nadenken voor je iets zegt. Verder moet je nu maar afwachten of hij wel of niet boos gaat worden. Jezelf op voorhand overstuur maken helpt ook niet. Als je er een probleem mee hebt omdat je dit steeds doet moet je misschien hulp zoeken. Sterkte.
Yoyo, weet je dat ik na al die jaren nog steeds niet weet waarom die persoon dat heeft gedaan?

Zoiets valt echt niet te begrijpen.

Deze persoon had zelfs gezegd terminaal te zijn.

De omgeving was al bezig met denken aan een begrafenis.

Soapwaardig verhaal vind je niet?
quote:emmenn schreef op 10 februari 2010 @ 09:23:

Yoyo, weet je dat ik na al die jaren nog steeds niet weet waarom die persoon dat heeft gedaan?

Zoiets valt echt niet te begrijpen.

Deze persoon had zelfs gezegd terminaal te zijn.

De omgeving was al bezig met denken aan een begrafenis.

Soapwaardig verhaal vind je niet?

Wat walgelijk zeg...!

Die mensen zijn ook echt ziek, maar dan in hun hoofd....

Ik begrijp alleen niet wat die mensen ermee willen bereiken, want het komt toch uit als ze niet dood gaan?
Misschien is ie wel niet boos, juist OMDAT het je ex is. Uit is het toch al, dus wat het ook was, hij is er toch al bij voorbaat niet meer bij betrokken. Afhankelijk van de boodschap die je hem gegeven hebt, zou het zomaar wel eens kunnen dat het hem niet meer zo interesseert??
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
Ik vind juist dat je trots op jezelf mag zijn omdat je je leugen hebt toegegeven. Bekennen dat je hebt gelogen en spijt zijn de eerste stappen in stoppen met liegen.

Als je echt een ernstige ziekte o.id verzonen hebt, zou ik zeker eens met een hulppverlener gaan praten. Ik denk dat, als je telkens zo in paniek raakt als een relatie stukloopt en je zo afhankelijk bent/wordt in een relatie, het sowieso een goed idee is om hulp te zoeken om aan je zelfvertrouwen te werken.

Zo kun je ervoor zorgen dat je in de volgende relatie niet meer zo in paniek raakt en niet meer hoeft te liegen.

Sterkte.
quote:mylenevalerie schreef op 10 februari 2010 @ 08:22:

[...]

He, jij hebt GTST gekeken .Moest daar ook gelijk aan denken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven