Bezemtopic deel 6
dinsdag 9 februari 2010 om 21:41
dinsdag 9 februari 2010 om 22:30
Navond
De lekkerste bruidstaart heb ik in Engeland (of Nigeria?) eens gegeten, een chocoladekleurige binnenkant maar veel lekkerder dan chocolade.
Zoebie, wat een hoop goed nieuws.
Druifje, wat enorm balen van de jurk.
Coebergh, 't is nogal wat met dat huis. Die verhuisvergoeding lijkt me niet onredelijk, in hetzelfde dorp blijven vanwege school en clubjes ook niet. Maar dit huis zou wel eens definitief hetzelfde probleem kunnen blijven houden.
Hier boven ligt een zeer tevreden jarig manneke. Broertjes hebben het ook leuk gehouden
De lekkerste bruidstaart heb ik in Engeland (of Nigeria?) eens gegeten, een chocoladekleurige binnenkant maar veel lekkerder dan chocolade.
Zoebie, wat een hoop goed nieuws.
Druifje, wat enorm balen van de jurk.
Coebergh, 't is nogal wat met dat huis. Die verhuisvergoeding lijkt me niet onredelijk, in hetzelfde dorp blijven vanwege school en clubjes ook niet. Maar dit huis zou wel eens definitief hetzelfde probleem kunnen blijven houden.
Hier boven ligt een zeer tevreden jarig manneke. Broertjes hebben het ook leuk gehouden
woensdag 10 februari 2010 om 06:29
Nog gefeliciteerd met zoon Mamz!
Zit hier even te brullen achter de pc. Vanmorgen wakker gemaakt door zoon, dus ik liep in het donker de trap af om naar hem toe te gaan (we slapen op zolder, kinderen op de 1e verdieping), staat een paar treden van de grond opeens zoon op de trap. En die had ik dus niet gezien en doordat ik tegen hem aan liep, donderde hij van de trap af. Het waren maar een paar treden en zo te zien heeft hij alleen een schaafplekje op zijn neus, maar hell, wat voel ik me schuldig en rot!
Zit hier even te brullen achter de pc. Vanmorgen wakker gemaakt door zoon, dus ik liep in het donker de trap af om naar hem toe te gaan (we slapen op zolder, kinderen op de 1e verdieping), staat een paar treden van de grond opeens zoon op de trap. En die had ik dus niet gezien en doordat ik tegen hem aan liep, donderde hij van de trap af. Het waren maar een paar treden en zo te zien heeft hij alleen een schaafplekje op zijn neus, maar hell, wat voel ik me schuldig en rot!
woensdag 10 februari 2010 om 08:58
woensdag 10 februari 2010 om 09:11
goedemorgen,
foto's van de taart volgen naar de bruiloft. Want er is nog geen voorbeeld van. De vulling moeten we nog uitzoeken trouwens
Rainz, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren. Daar hoef je je niet schuldig over te voelen
Mamz, fijn dat de verjaardag zo geslaagd was
Goldie, ik hoop op goed nieuws. Zal ook zo een wierookje aansteken
foto's van de taart volgen naar de bruiloft. Want er is nog geen voorbeeld van. De vulling moeten we nog uitzoeken trouwens
Rainz, kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Maar zoiets kan nu eenmaal gebeuren. Daar hoef je je niet schuldig over te voelen
Mamz, fijn dat de verjaardag zo geslaagd was
Goldie, ik hoop op goed nieuws. Zal ook zo een wierookje aansteken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 10 februari 2010 om 09:28
woensdag 10 februari 2010 om 09:37
Meisjes ik mis jullie! Qua werk is het wel beter dat ik even niet forum (en eigenlijk ook gewoon nodig) maar vind het wel saai zonder jullie
Deze week ook s'avonds bijna niet thuis dus dan wordt het wel heeeeeel weinig forummen. Daarom toch maar weer even vanaf werk stiekem even een brengen aan jullie allemaal!
Heb jullie even snel gescand en dus vast dingen gemist maar..
Zoeb, fijn dat je moeder naar huis mag!! Snap dat je er niet gerust op bent maar aan de andere kant.. ze hebben haar wel goed onderzocht.. Ook superfijn dat je vlekken minder worden zeg!!
Coe, lastig allemaal met je verhuis-dillemma. Wat Goldie? voorstelde is misschien wel een idee? Aangeven dat je wel wilt verhuizen maar binnen je dorp? Ik kan me voorstellen dat je graag een ander huis wilt maar niet bepaald behoefte hebt aan drastische veranderingen.
Gold, ik duim voor een goede uitslag van je buurman.....
Zo, nu ga ik weer aan t werk! Daaaaaaaaaag, fijne dag allemaal!
Deze week ook s'avonds bijna niet thuis dus dan wordt het wel heeeeeel weinig forummen. Daarom toch maar weer even vanaf werk stiekem even een brengen aan jullie allemaal!
Heb jullie even snel gescand en dus vast dingen gemist maar..
Zoeb, fijn dat je moeder naar huis mag!! Snap dat je er niet gerust op bent maar aan de andere kant.. ze hebben haar wel goed onderzocht.. Ook superfijn dat je vlekken minder worden zeg!!
Coe, lastig allemaal met je verhuis-dillemma. Wat Goldie? voorstelde is misschien wel een idee? Aangeven dat je wel wilt verhuizen maar binnen je dorp? Ik kan me voorstellen dat je graag een ander huis wilt maar niet bepaald behoefte hebt aan drastische veranderingen.
Gold, ik duim voor een goede uitslag van je buurman.....
Zo, nu ga ik weer aan t werk! Daaaaaaaaaag, fijne dag allemaal!
woensdag 10 februari 2010 om 10:16
He bah sneeuw. Die mag van mij wel wegblijven hier. Het zonnetje komt hier wel door. Maar er komt wel sneeuw zeggen ze.
Rainz, ja dan voel je je schuldig en je kunt er niets aan doen. Ik heb mijn jongste eens drie dagen met een gebroken pols rond laten lopen. Omdat het altijd een aanstellertje was en ik dacht dat het wel meeviel. De huisarts heeft me toen uitgelachen. Arm jochie. Wat voelde ik me toen ook schuldig.
Manlief heeft een te hoge bloeddruk en zijn hart slaat na vier keer steeds een slag over. Niks om ons zorgen over te maken. Hij moest gekeurd worden voor zijn werk en toen kwamen ze erachter. Moet nu thuis vier dagen de bloeddruk meten. En de huisarts belt straks nog even terug na overleg met een andere ha voor de hartslag. We hadden een huisarts in opleiding. Wat wel fijn was, ze had alle tijd en hebben een half uur binnen gezeten. Normaal sta je na tien minuten weer buiten. Manlief is weer gerust gesteld. Toch wel fijn als ze eens een keer tijd hebben.
Ik heb het hier wel een beetje gemist hoor.
Rainz, ja dan voel je je schuldig en je kunt er niets aan doen. Ik heb mijn jongste eens drie dagen met een gebroken pols rond laten lopen. Omdat het altijd een aanstellertje was en ik dacht dat het wel meeviel. De huisarts heeft me toen uitgelachen. Arm jochie. Wat voelde ik me toen ook schuldig.
Manlief heeft een te hoge bloeddruk en zijn hart slaat na vier keer steeds een slag over. Niks om ons zorgen over te maken. Hij moest gekeurd worden voor zijn werk en toen kwamen ze erachter. Moet nu thuis vier dagen de bloeddruk meten. En de huisarts belt straks nog even terug na overleg met een andere ha voor de hartslag. We hadden een huisarts in opleiding. Wat wel fijn was, ze had alle tijd en hebben een half uur binnen gezeten. Normaal sta je na tien minuten weer buiten. Manlief is weer gerust gesteld. Toch wel fijn als ze eens een keer tijd hebben.
Ik heb het hier wel een beetje gemist hoor.
woensdag 10 februari 2010 om 10:21
Ach, Rainz toch! Tuurlijk is het naar en voel je je schuldig! Maar zoon is het waarschijnlijk al weer vergeten, mag jij nu ook doen!
Hier brandt ook een wierook voor de buurtjes van Gold!
Its, weet je al welke vulling het gaat worden, of heb je een idee? Lukt het met alle voorbereidingen of lopen jullie nog tegen gekke dingen aan?
Gelf, ik weet opeens weer wat ik je nog wilde zeggen. Het ging toen niet om werkgerelateerde dingen, maar om relatie. Ik meen me te herinneren dat daar ook wat haakjes zaten?
Mamz, nog gefeliciteerd met zoon en super dat het feestje leuk was!
Straks mijn eerste opdracht van dit jaar! Heb er (weer) zin in! Maar het is wel koud.....arme bruid
Vanavond verslag!
Geniet!
Hier brandt ook een wierook voor de buurtjes van Gold!
Its, weet je al welke vulling het gaat worden, of heb je een idee? Lukt het met alle voorbereidingen of lopen jullie nog tegen gekke dingen aan?
Gelf, ik weet opeens weer wat ik je nog wilde zeggen. Het ging toen niet om werkgerelateerde dingen, maar om relatie. Ik meen me te herinneren dat daar ook wat haakjes zaten?
Mamz, nog gefeliciteerd met zoon en super dat het feestje leuk was!
Straks mijn eerste opdracht van dit jaar! Heb er (weer) zin in! Maar het is wel koud.....arme bruid
Vanavond verslag!
Geniet!
woensdag 10 februari 2010 om 10:43
we hebben keuze uit meerdere vullingen. En we gaan dus binnenkort een proef taartje halen met wat ons lekker lijkt. Ik vind het wel moeilijk omdat ik ook wel rekening wil houden met de gasten, maar ik wil ook niet vijf verschillende soorten vullingen.
De voorbereidingen schieten al op. Volgens de ceremoniemeester liggen we op schema. Ik moet alleen nog van die tut-dingen regelen en bedenken wat ik nu met mijn nagels wil. Maar dat komt wel goed
Ik ben wel blij dat we in mei trouwen. Dan is het hopelijk iets warmer en kunnen we buiten trouwen
Zoeb, fijn dat het niets ernstigs is en dat jullie nu zo goed onder controle staan
De voorbereidingen schieten al op. Volgens de ceremoniemeester liggen we op schema. Ik moet alleen nog van die tut-dingen regelen en bedenken wat ik nu met mijn nagels wil. Maar dat komt wel goed
Ik ben wel blij dat we in mei trouwen. Dan is het hopelijk iets warmer en kunnen we buiten trouwen
Zoeb, fijn dat het niets ernstigs is en dat jullie nu zo goed onder controle staan
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
woensdag 10 februari 2010 om 10:51
Wat zijn jullie allemaal lief!
Hier staat ook alweer een kaarsje te branden hoor.
*ik zie al beweging in het buurhuis aan de overkant van de straat.
Zal het een goed teken zijn dat ze al zo snel terug zijn, of juist niet?*
Ik heb me voorgenomen zelf niet meteen te bellen of langs te gaan want hoe dan ook gaat de naaste familie voor.
Afwachten dus....*
Oei Jonna, dat wordt een koude trouwerij!
Maar ook wel een beetje charmant met die sneeuw.
Goldman was onderweg naar B om te gaan werken, maar is omgedraaid toen hij bij de snelweg kwam. Alles stond vast.
Oke, kies is gevuld (zonder verdoving!) en tanden zijn gefluord. Tandsteen verwijderd.
Nu mag ik een uur niet eten en drinken.
Hier staat ook alweer een kaarsje te branden hoor.
*ik zie al beweging in het buurhuis aan de overkant van de straat.
Zal het een goed teken zijn dat ze al zo snel terug zijn, of juist niet?*
Ik heb me voorgenomen zelf niet meteen te bellen of langs te gaan want hoe dan ook gaat de naaste familie voor.
Afwachten dus....*
Oei Jonna, dat wordt een koude trouwerij!
Maar ook wel een beetje charmant met die sneeuw.
Goldman was onderweg naar B om te gaan werken, maar is omgedraaid toen hij bij de snelweg kwam. Alles stond vast.
Oke, kies is gevuld (zonder verdoving!) en tanden zijn gefluord. Tandsteen verwijderd.
Nu mag ik een uur niet eten en drinken.
woensdag 10 februari 2010 om 12:34
Het schijnt inderdaad een zware operatie te zijn, maar die was het beste nieuws wat ze konden krijgen. Het was erop of eronder.
Sowieso 7 dagen ziekenhuis, en hij moet rekening houden met een herstelperiode van 3 maanden.
Maar dan is ie weer beter!!!
Ik heb ze net even lekker vastgehouden.
en samen met de opluchting was dat een heerlijk gevoel
Sowieso 7 dagen ziekenhuis, en hij moet rekening houden met een herstelperiode van 3 maanden.
Maar dan is ie weer beter!!!
Ik heb ze net even lekker vastgehouden.
en samen met de opluchting was dat een heerlijk gevoel
woensdag 10 februari 2010 om 13:54
He Coetje, klinkt niet goed! Spuien kan ook op de bh dan he, als je het hier liever niet doet?
Gold, wat fijn!
Jonna, succes vandaag!
Its, leuk, je trouwverhalen Ik geniet lekker mee met jullie
Zoeb, heb jou ook gemist hoor!
Rainz, ongelukken heten zo omdat je er niets aan kunt doen. Maar ik snap je schuldgevoel wel.
Mamz, fijn dat het een leuk feest was. Mooi ook dat een beloningssysteem niet nodig is
Ik ga zo lekker het bedje in. Hier was de nacht ook weer waardeloos MissM. Hoorde veel mensen over slecht slapen. Ligt misschien aan het weer?
Even nog kletsen met Lief op msn en dan lekker plat.
Heb al wel iets goed gedaan, ben bij een andere apotheek sinds vandaag, heb mij en Zoon over laten schrijven
Verder wat opruimen hierzo en met Zoon straks nog naar de fopsjop, voor piratenspullen. Maar dat kan pas laat want hij is met de BSO eerst naar NAC. De bofferd
Gold, wat fijn!
Jonna, succes vandaag!
Its, leuk, je trouwverhalen Ik geniet lekker mee met jullie
Zoeb, heb jou ook gemist hoor!
Rainz, ongelukken heten zo omdat je er niets aan kunt doen. Maar ik snap je schuldgevoel wel.
Mamz, fijn dat het een leuk feest was. Mooi ook dat een beloningssysteem niet nodig is
Ik ga zo lekker het bedje in. Hier was de nacht ook weer waardeloos MissM. Hoorde veel mensen over slecht slapen. Ligt misschien aan het weer?
Even nog kletsen met Lief op msn en dan lekker plat.
Heb al wel iets goed gedaan, ben bij een andere apotheek sinds vandaag, heb mij en Zoon over laten schrijven
Verder wat opruimen hierzo en met Zoon straks nog naar de fopsjop, voor piratenspullen. Maar dat kan pas laat want hij is met de BSO eerst naar NAC. De bofferd
woensdag 10 februari 2010 om 14:38
Sjips Mamz, heb ik door alle toestanden een verjaardag van een van jouw mannekes gemist?
Sorry...
Wat balen van dat slechte slapen Fuss.
Doe dan nu maar even een lekker dutje.
Geldt ook voor MissnM. En kleine man? Voelt die zich al een beetje lekkerder?
Coe, al wat rustiger?
Grouphug!
Poehee...net terug van mijn tweede ritje naar de tandarts vandaag.
Troela heeft nu 'gesealde' kiezen en heeeft ook een fluorbehandeling gehad.
Ze is nu bij een vriendin en Goldman is toch maar weer richting B gegaan, dus ik heb het rijk even alleen.
Ik ga een dvdtje opzetten.
Laterrrr!!!
Sorry...
Wat balen van dat slechte slapen Fuss.
Doe dan nu maar even een lekker dutje.
Geldt ook voor MissnM. En kleine man? Voelt die zich al een beetje lekkerder?
Coe, al wat rustiger?
Grouphug!
Poehee...net terug van mijn tweede ritje naar de tandarts vandaag.
Troela heeft nu 'gesealde' kiezen en heeeft ook een fluorbehandeling gehad.
Ze is nu bij een vriendin en Goldman is toch maar weer richting B gegaan, dus ik heb het rijk even alleen.
Ik ga een dvdtje opzetten.
Laterrrr!!!