Jezus te paard!!!
woensdag 10 februari 2010 om 13:16
quote:Marielle1410 schreef op 10 februari 2010 @ 13:15:
Zo'n afspraak in het ziekenhuis duurt vaak ook wel even!
CTG, echo, praatje gyn.
Maar dan komt ze 's ochtends toch eerst hier wel even braaf melden of ze aan het baren is of niet?
Ja ik gok op heftige weeën in de nacht en nu al een kwartier persen, dus met een minuut of 6 is JBG er!Ik wou dat er nou eindelijk es iemand kwam die écht voorspellende gaven heeft.
Zo'n afspraak in het ziekenhuis duurt vaak ook wel even!
CTG, echo, praatje gyn.
Maar dan komt ze 's ochtends toch eerst hier wel even braaf melden of ze aan het baren is of niet?
Ja ik gok op heftige weeën in de nacht en nu al een kwartier persen, dus met een minuut of 6 is JBG er!Ik wou dat er nou eindelijk es iemand kwam die écht voorspellende gaven heeft.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 10 februari 2010 om 13:17
Ow die heb ik wel Sol...maar ik mag ze van mijn aura-lezer niet gebruiken. Als ik dat wel zou doen.....dan komen mijn energiebanen in de knoop met de aardstralen van de buurvrouw, en zij is moslima, nou dan weet je het wel. Voor je het weet sta ik dan couscous te braden en geeft zij haar man een grote bek
woensdag 10 februari 2010 om 13:19
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 13:17:
Ow die heb ik wel Sol...maar ik mag ze van mijn aura-lezer niet gebruiken. Als ik dat wel zou doen.....dan komen mijn energiebanen in de knoop met de aardstralen van de buurvrouw, en zij is moslima, nou dan weet je het wel. Voor je het weet sta ik dan couscous te braden en geeft zij haar man een grote bekEn jij gelooft dat? Die moslims verzinnen maar wat hoor.
Ow die heb ik wel Sol...maar ik mag ze van mijn aura-lezer niet gebruiken. Als ik dat wel zou doen.....dan komen mijn energiebanen in de knoop met de aardstralen van de buurvrouw, en zij is moslima, nou dan weet je het wel. Voor je het weet sta ik dan couscous te braden en geeft zij haar man een grote bekEn jij gelooft dat? Die moslims verzinnen maar wat hoor.
Try something new today. For example: make a good decision.
woensdag 10 februari 2010 om 13:24