Jezus te paard!!!
woensdag 10 februari 2010 om 13:05
quote:Norre schreef op 10 februari 2010 @ 13:04:
[...]
Wat wil je als je tieten al een uurtje over je schouders hangen. Dan moet je gewoon af en toe even een oerkreet uiten...Zullen we een gezamelijke oerkreet doen? In het kader van help Djoels het kraambed in! * of uit, net hoe je het bekijkt he....*
[...]
Wat wil je als je tieten al een uurtje over je schouders hangen. Dan moet je gewoon af en toe even een oerkreet uiten...Zullen we een gezamelijke oerkreet doen? In het kader van help Djoels het kraambed in! * of uit, net hoe je het bekijkt he....*
woensdag 10 februari 2010 om 13:07
Djoels kondigde afgelopen weekend al aan dat ze voor mij zou wachten tot vandaag. Ik ben van de cijfertjes en getallen en ik ben dol op mooie ronde getallen. 2010 is dus sowieso goed. 02 ook, want dat is even. Nu nog even die 10.
Ik ben zelf ook op de 10e jarig, helaas wel een oneven maand.
Ik ben zelf ook op de 10e jarig, helaas wel een oneven maand.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 10 februari 2010 om 13:08
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 13:07:
Voor het zelfde geld is Djoels gisterenavond vlak na het forummen al bevallen en is het een 9-2-10 geworden, ook goed!Nee, dan moet ze het met de vk op een accoordje gooien om de datum aan te passen.
Voor het zelfde geld is Djoels gisterenavond vlak na het forummen al bevallen en is het een 9-2-10 geworden, ook goed!Nee, dan moet ze het met de vk op een accoordje gooien om de datum aan te passen.
woensdag 10 februari 2010 om 13:08
Ik weet nog dat ik bij Norzoon gestript werd. Liep ook over tijd. Nou ja, liep... lag al maanden in bed. Was op vrijdagmiddag rond half drie en de andere dag zou ik om 9.00 uur ingeleid worden in het ziekenhuis. Is 'ie toch mooi om 6.52 uur thuis geboren... Vond ik zo fijn!
Hoop zo voor Djoels dat zij ook zoiets meemaakt nu.
Hoop zo voor Djoels dat zij ook zoiets meemaakt nu.
woensdag 10 februari 2010 om 13:14
quote:misschicken schreef op 10 februari 2010 @ 13:12:
[...]
Toch wel he? Ze zal toch niet zonder ons.....???? *kijkt teleurgesteld*Ik voorzie een rijtje smoezen: Ja, de weeën waren zo heftig, kon tussendoor echt niet posten. Bah, valt me tegen.
[...]
Toch wel he? Ze zal toch niet zonder ons.....???? *kijkt teleurgesteld*Ik voorzie een rijtje smoezen: Ja, de weeën waren zo heftig, kon tussendoor echt niet posten. Bah, valt me tegen.
woensdag 10 februari 2010 om 13:15
woensdag 10 februari 2010 om 13:15