Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:misschicken schreef op 10 februari 2010 @ 13:04:

Ik vind het een mooie dag om geboren te worden....10-02-2010En daar ben ik het voor de verandering helemaal mee eens!
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 13:04:

Doe mij een handje van die pillen want ik stik dr bijna in!
quote:Norre schreef op 10 februari 2010 @ 13:04:

[...]

Wat wil je als je tieten al een uurtje over je schouders hangen. Dan moet je gewoon af en toe even een oerkreet uiten...Zullen we een gezamelijke oerkreet doen? In het kader van help Djoels het kraambed in! * of uit, net hoe je het bekijkt he....*
Wauw ja zeg, aparte datum best wel.
Het helpt niet Kip...ik doe mijn best....
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 13:04:

[...]

En daar ben ik het voor de verandering helemaal mee eens!01-02 was nog mooier geweest (kan je het omdraaien), maar je zult maar zo'n eigenwijs kind hebben....
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 08:21:

10 februari is ook een mooie dag....toch?Ik ben het echt met mezelf eens, en dat gebeurt niet vaak
Ik zet vast in, Suus...

WHOEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAA!
Djoels kondigde afgelopen weekend al aan dat ze voor mij zou wachten tot vandaag. Ik ben van de cijfertjes en getallen en ik ben dol op mooie ronde getallen. 2010 is dus sowieso goed. 02 ook, want dat is even. Nu nog even die 10.

Ik ben zelf ook op de 10e jarig, helaas wel een oneven maand.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Voor het zelfde geld is Djoels gisterenavond vlak na het forummen al bevallen en is het een 9-2-10 geworden, ook goed!
quote:Norre schreef op 10 februari 2010 @ 13:07:

Ik zet vast in, Suus...

WHOEEEEEEEEEEEEHAAAAAAAAAAA!WHOEEEEEEEEIIIIIIIIIIIIIIIIAIAIAIAIAIAIAIIAIAIAIAIAIAAAAAAAAAAAA
Sol ik had 05-02 voorspeld, maar 10 is ook goed, dat is mijn voorspelling maar dan dubbel
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 13:07:

Voor het zelfde geld is Djoels gisterenavond vlak na het forummen al bevallen en is het een 9-2-10 geworden, ook goed!Nee, dan moet ze het met de vk op een accoordje gooien om de datum aan te passen.
Ik weet nog dat ik bij Norzoon gestript werd. Liep ook over tijd. Nou ja, liep... lag al maanden in bed. Was op vrijdagmiddag rond half drie en de andere dag zou ik om 9.00 uur ingeleid worden in het ziekenhuis. Is 'ie toch mooi om 6.52 uur thuis geboren... Vond ik zo fijn!

Hoop zo voor Djoels dat zij ook zoiets meemaakt nu.
Toch was er wel een soort afspraak over een live-bevalling.
Ja Norre dat hoop ik ook!
quote:Solomio schreef op 10 februari 2010 @ 13:10:

Toch was er wel een soort afspraak over een live-bevalling.Toch wel he? Ze zal toch niet zonder ons.....???? *kijkt teleurgesteld*
Norre ben jij een beetje thuis in de ontspanningsmassage? Niet voor Djoels hoor maar voor mij, ik sta werkelijk krom van de spanning!
Als Djoels echt zonder ons aan het bevallen is, ga ik stennis trappen!
Moet vanmiddag naar voetbaltraining. Mag toch hopen dat er voor die tijd in ieder geval iets gemeld is hier. Als is het maar een datum waarop ze wordt ingeleid. Ze zou toch vandaag gebeld worden door de gynaecoloog?
quote:misschicken schreef op 10 februari 2010 @ 13:12:

[...]

Toch wel he? Ze zal toch niet zonder ons.....???? *kijkt teleurgesteld*Ik voorzie een rijtje smoezen: Ja, de weeën waren zo heftig, kon tussendoor echt niet posten. Bah, valt me tegen.
*seint libelle vast in*
*
Zo'n afspraak in het ziekenhuis duurt vaak ook wel even!

CTG, echo, praatje gyn.

Maar dan komt ze 's ochtends toch eerst hier wel even braaf melden of ze aan het baren is of niet?

Ja ik gok op heftige weeën in de nacht en nu al een kwartier persen, dus met een minuut of 6 is JBG er!
quote:dangeensuus schreef op 10 februari 2010 @ 13:13:

Norre ben jij een beetje thuis in de ontspanningsmassage? Niet voor Djoels hoor maar voor mij, ik sta werkelijk krom van de spanning!Eén voor één je spieren aanspannen en dan weer ontspannen. Wel even gaan liggen, voor het gemak zeg maar...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven