Jezus te paard!!!

02-02-2010 12:53 1525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft Djoels nou nog niet gebaard????

Groetjes Pakkie van de Slimmies

PS: voor een ieder die hier geen reet van snapt.

Ik zit te stangen

Een paard?

Totaal aantal stemmen: 72

Gebaard? (35%)
Djoels? (24%)
Jezus? (42%)
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
ik ga 2 uurtjes schoonmaken, daarna MOET er nieuws zijn!!
Zeg Djoels...doet es werpen!
*zucht*
pffffff adem in.
Ik kom hier pas morgen weer kijken, tis toch d'r eerste.....oh nee fisten deed ze niet waar, nou..... ik kijk straks wel weer even.

Ik rook gewoon vast een sigaar. Ik doe het gewoon. Ik rook het kind gewoon uit
Ik ga voetbalplaatjes uitzoeken met zoon...

Je moet wat... En daarna naar de voetbaltraining... Gelukkig heb ik internet op mijn foon...
Neem een sigaar Norre. het helpt echt!
Ik neem een glaasje bitter lemon!
Dan ga ik *nu* naar de markt om

ananassen te halen.
Wilde net vragen of de troepen al toe waren aan koffie/thee of wijn maar jullie zijn helemaal voorzien zie ik...

Is er al een poll ergens of het JJBG of een MJBG is?

Iemand een lepel?
Nog steeds geen JBG?
Kom ook ff loeren

Zet hem op Djoels!
*nu is het weg*
quote:Whiskers schreef op 10 februari 2010 @ 14:26:

Nou, mijn bevalling duurde lang, maar dit slaat werkelijk alles!

En ik vraag me ook af of alles wel goed is, of gegaan.

Ik ken Djoels niet zo goed als jullie, maar ik had zeer zeker wel een update verwacht, ze is niet kinderachtig.Whiskers, ik wilde dit topic grappig houden, maar idd heb ik ook zo'n zorgelijk stemmetje in mijn hoofd.
Try something new today. For example: make a good decision.
Week 13 van de Extremely Demotivational Calendar
Zeg dames...ze was hier gisteravond nog.

Ten eerste is het helemaal niet zeker of ze wel aan het bevallen is en ten tweede kan een bevalling maar zo 24 uur duren...of langer
quote:misschicken schreef op 10 februari 2010 @ 14:28:

Zeg dames...ze was hier gisteravond nog.

Ten eerste is het helemaal niet zeker of ze wel aan het bevallen is en ten tweede kan een bevalling maar zo 24 uur duren...of langerKip, als ze nog niet aan het bevallen is, is het nog erger, want dan heeft ze haar meldplicht verzaakt.
Sorry!

Echt waar!

Ik wil het wel weer weghalen hoor, maar ik vroeg het me af.
quote:Solomio schreef op 10 februari 2010 @ 14:27:

[...]

Whiskers, ik wilde dit topic grappig houden, maar idd heb ik ook zo'n zorgelijk stemmetje in mijn hoofd.

Welneeeeee! Ze is zonder weeën naar bed gegaan. Ze kan nu dus hooguit 17 uur bezig zijn. Nou goed, dat is niet heel kort, maar ook zeker nog niet lang. En echt als je net bevallen bent denk je echt niet meteen aan computeren. Dan kan de hele wereld je even geen reet meer bommen en ben je lekker aan het genieten van dat kleine, grote wonder dat je net zelf op de wereld hebt gezet. Net zoals Dangeensuus al zei; Dan heb je zelfs de neiging om de postbode naar binnen te sleuren! Djoels komt nog wel met haar mooie bevallingsverhaal!

Voor de poll: meisje met naam: Linde
Nog even op de valreep gecheckt.

Ze zal best aan het bevallen zijn, dames. Maar dat kan een hele tijd duren. Zoveel zin had 'ie/zij er toch al niet in om uit te komen.

Ik maak mij vooralsnog geen zorgen hoor.
quote:Marielle1410 schreef op 10 februari 2010 @ 14:32:

[...]

Welneeeeee! Ze is zonder weeën naar bed gegaan. Ze kan nu dus hooguit 17 uur bezig zijn. Nou goed, dat is niet heel kort, maar ook zeker nog niet lang. En echt als je net bevallen bent denk je echt niet meteen aan computeren. Dan kan de hele wereld je even geen reet meer bommen en ben je lekker aan het genieten van dat kleine, grote wonder dat je net zelf op de wereld hebt gezet. Net zoals Dangeensuus al zei; Dan heb je zelfs de neiging om de postbode naar binnen te sleuren! Djoels komt nog wel met haar mooie bevallingsverhaal!

Voor de poll: meisje met naam: LindeIn mijn tijd was er nog niet zoveel internet, maar ik had dorect na de bevalling echt wel zin om te computeren hoor. Tijdens de bevalling ook trouwens.
quote:Marielle1410 schreef op 10 februari 2010 @ 14:32:

[...]

Voor de poll: meisje met naam: LindeIn mijn tijd was er nog niet zoveel internet, maar ik had direct na de bevalling echt wel zin om te computeren hoor. Tijdens de bevalling ook trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven