Bedrogen!!

18-01-2010 19:25 149 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,

Ik heb hier een account aangemaakt omdat ik het even niet meer weet.

Ik heb al 5 jaar een vaste vriend, we wonen net een halfjaar samen in ons eerste koophuisje.

Een tijdje geleden kwam ik thuis uit mijn werk en trof daar mijn beste vriendin. Ze zei dat ze langs was gekomen maar had gewacht omdat ik nog niet thuis was, mijn vriend beaamde dit. Ik had echter het onderbuik gevoel dat er iets niet klopte..

Dit gevoel bleef hangen, ook al leken hun verklaringen zo logisch. Toen kwam het moment dat ik mezelf niet meer kon bedwingen en toen heb ik de mail van mijn vriend geopend. Ik weet het, dit is niet goed te praten, maar ik had zo'n knagend gevoel..

Ik vond daar een ellenlange mailconversatie tussen hem en mijn vriendin..

Bij één van die mailtjes zat ook een bijlage, een foto van mijn vriendin in een nogal, weinig aan de verbeelding overlatende, positie.

Ik ben hier ontzettend van geschrokken, heb alles uitgeprint en gewacht tot mijn vriend thuis kwam.

Ik heb hem geconfronteerd met wat k gevonden had en hij ontkende niets. De aap kwam zelfs uit de mouw:

Hij wil bij mij weg en met haar verder, de laatste keer dat ze bij ons was kwam ze vertellen dat ze zwanger was.

Nu wil hij zijn verantwoordelijkheid nemen en voor haar en het kind zorgen. Terwijl hij nog wel heel veel van me houdt!!!

Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Ik zit nu bij vrienden en iedereen roept wat anders, maar ik weet het gewoon niet meer. Hij houdt nog wel van me maar wil tegelijkertijd zijn verantwoording nemen voor mijn 'vriendin'...

Ik ben zo boos.... alles is zo dubbel...
Ja NMD, laat even weten hoe het met je gaat?
Heb je al met je advocaat gesproken?
Natuurlijk was het niet slim om met hem in bed te belanden, maar daar was je zelf ook al achter

Het is niet eens zo vreemd dat het gebeurd is hoor. Het is een soort 'wraak', zo van 'het ligt niet aan mij, ik ben nog steeds aantrekkelijk genoeg om mee in bed te belanden'. Of 'dan weet hij nog even wat hij gaat missen'. Een soort machtsgevoel.

Maar je wordt er niet gelukkiger van (zei de ervaringsdeskundige). Nu je dit hebt gedaan, kun je weer de volgende stap nemen om van hem los te komen.

En dat zal best op zijn tijd pijn doen en vertwijfeling geven.

Ik zou het zeker niet zeggen tegen zijn toekomstige ex

Ze zal denken dat je interessant wil doen, haar jaloers wil maken. Het heeft geen nut, jouw gevoel van 'sweet revenge' is stukken leuker.

Sterkte, en ook ik ben benieuwd of je al met een advocaat hebt gesproken.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja sterkte NMD, over je "misstap", gaan we het nu niet meer hebben.

Alles is al gezegd.

Zelf zou ik er wel voor kiezen, dat het bij je ex-vriendin terecht komt.

Heb je geen roddelende, leuke collega op het werk, die je in vertrouwen kunt nemen???

Zou wel fijn zijn. voor jou!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Heb net het hele verhaal gelezen. Wat een horror dit! Ik vind het echt om te kotsen!

Maar; zoals hier al is gezegd; zet jezelf nu op de eerste plaats!

Ik zou dat serpent niks vertellen trouwens. Met een beetje geluk komt ze er op een andere manier achter.

Ik snap niet dat dit soort mensen met zichzelf kunnen leven trouwens.

Veel sterkte!
NoMore, ik heb met open mond jouw verhaal gelezen. Wat een ongelooflijke hufter van een vent.

Ik werd in en in woest toen ik last dat hij zei, dat jij zijn kinderwens niet kon vervullen. Meteen opknopen zo'n gast denk ik dan.

Maar goed, jouw situatie veranderd er zo niet door natuurlijk.

Met hem naar bed, tja...mij gebeurde precies hetzelfde. Kan het ook niet uitleggen, maar je wilt een soort bevestiging dat het niet aan jouw vrouwelijkheid ligt, dat die aantrekkingskracht er nog is.

En uh... ergens wel komisch. Je bewijst meteen dat hij "haar" net zo min trouw is. Ze mag hem hebben, laat haar de stukjes dadelijk zelf opruimen.

Ik denk dat ik mijn man ook niet terug had genomen, als zijn "eenmalige" zwanger bleek. Dat had ik nooit kunnen accepteren binnen mijn relatie.

Hoewel ik nu nog wel bij hem ben, ergens de keuze heb willen maken, het nog te proberen.... denk ik bij jou meteen:

Meid, start een nieuw leven en ga er voor!!!

Oh en nog iets, vertel jouw baas gewoon alles. Dan denk ik ook wel, dat zij aan het korste eind trekt en haar biezen kan pakken. Je wilt toch niet iemand in je bedrijf die mensen besodemieterd.

Eruit met die snol!!!

Oh en voor jouw vriend, hoop dat er een kindje uit komt dat overduidelijk niet van hem is. Zeg, als hij een blanke is, laat er dan een donkertje uitkomen ofzo!

Succes
Leef lang genoeg om een probleem te worden voor je eigen kinderen!
Alles is nu in kannen en kruiken.. een juridisch adviseur heeft alles in gang gezet omtrent de verdeling van gezamelijke bezittingen enz.

Nu is het tijd om in te storten.. ben de laatste paar dagen zo moe, suf en weeig..

Lekker in bed kruipen zo. Hou jullie op de hoogte!!

PS; ik heb een hele leuke collega!!! Zo'n leuke meid, die heb ik gewoon in vertrouwen genomen. Zij vond er wel wat van, natuurlijk. Nu vind de hele afdeling er wat van:D

Spijtig...
quote:NoMoreDrama schreef op 25 januari 2010 @ 20:04:

PS; ik heb een hele leuke collega!!! Zo'n leuke meid, die heb ik gewoon in vertrouwen genomen. Zij vond er wel wat van, natuurlijk. Nu vind de hele afdeling er wat van:D

Spijtig...Nou inderdaad. Wat ontzettend jammer
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ja, ik kon toch ook niet weten dat ze alles door zou kleppen....

Erg spijtig, vooral voor die leuke 'vriendin' die nu met de nek wordt aangekeken.

Die naaktfoto's van haar die ik had gevonden staan nu trouwens op een leuke site...

Tsjah, soms klik je weleens verkeerde dingen aan enz..
quote:NoMoreDrama schreef op 25 januari 2010 @ 20:15:

Die naaktfoto's van haar die ik had gevonden staan nu trouwens op een leuke site...

Tsjah, soms klik je weleens verkeerde dingen aan enz..
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Ha, daarmee maak je ons natuurlijk wel heel nieuwsgierig...
ZO, even een update...

stress hier, ben een aantal dagen overtijd.. morgen een test kopen. Ik ben echt bang en blij tegelijk.

Van mijn ex al een tijdje niets vernomen. Die zogenaamde vriendin van me prijkt nu met haar mossel op een zekere site voor gratis sexcontacten.

Mensen, morgen horen jullie of ik beschuit met muisjes moet gaan kopen of niet.. alleen wat nou als ik wel zwanger ben..

Wat dan?
Is dit echt?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ja, dit is echt. en ook echt niet te geloven. wij waren al een jaar bezig met een kind, dat is best lang, maar ik had hiervoor de prikpil en dan duurt het allemaal wat langer voor het op gang is.

Ik zit hier ook niet bepaald te springen hoor...
Die ex en je exvriendin vind ik walgelijk, maar jouw aktie kan ook niet om prive foto's van haar op internet te gooien.

Krijg steeds meer het gevoel dat dit een geschreven soap is.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Goede actie die foto's, heeft ze verdiend!! Moest ze mij ook niet flikken.

Hoe is het verder? Al een test gedaan? Is er al wat uitgekomen.. O ik hoop voor je dat je die waanzin der niet nog overheen krijgt!! Je zit al diep genoeg in de sjit. Maar laat je der niet onder krijgen. Opgeheven hoofd..

Groetjes
Ben zelf niet zo van de wraak acties, heb het lef er niet voor, maar die foto's op het internet misschien krijgt ze nog leuke date daardoor.

Kop op meid ze verdienen elkaar, wat een darm van een vent, en vriendin.

Pfffff daar had je bijna een leven lang aan vast gezeten.

heel veel sterkte, en je komt er wel , echt wel de toekomst ligt aan je voeten, en die andere twee :puke:
En, NMD, wat zegt de test? En wat voel jij? Hoe is het met je, gaat het een beetje?
Wat een soap dit... Ik hoop dat het nep is.
ik geloof het niet zo......
Ik vind het een beetje soaperig worden, maar goed. De soaps zijn natuurlijk ook ergens op gebaseerd.

Hoe was je test?
...............en toen was het stil..........toch een grote duim?
Ben bang van wel...

Kan NoMoreDrama er niet een mooi dramatisch einde aan breien.

Kunnen wij weer verder met ons leven...
quote:NoMoreDrama schreef op 02 februari 2010 @ 22:44:

ZO, even een update...

stress hier, ben een aantal dagen overtijd.. morgen een test kopen. Ik ben echt bang en blij tegelijk.

Van mijn ex al een tijdje niets vernomen. Die zogenaamde vriendin van me prijkt nu met haar mossel op een zekere site voor gratis sexcontacten.

Mensen, morgen horen jullie of ik beschuit met muisjes moet gaan kopen of niet.. alleen wat nou als ik wel zwanger ben..

Wat dan?

0 Goede Tijden, Slechte Tijden

0 Onderweg naar morgen

0 As the world turns

0 The bold and the beautiful

0 Jerry Springer

Kruis aan welke van toepasing is.

Dit geloven jullie toch niet! Kom op zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga voor optie 'Jerry Springer" en dan een hele slechte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven