Gewoon, lekker relativeren (IV)

21-11-2009 15:51 3018 berichten
Alle reacties Link kopieren
DEEL IV!

De zoveelste mislukte date, weer eens ruzie met je dekbed, al wekenlang geen seks hebben, twijfels, te lang moeten wachten op smsjes, telefoontjes, mailtjes en alle andere mogelijke vormen van bevestiging, je onzeker voelen en bepaalde gevoeletjes...

Kortom, een topic voor iedereen die 'n andere visie op De Liefde zo nu en dan best kan gebruiken...:)

"Bij relativeren hou je je oordeel in stand, maar zet je het in een context waardoor het minder erg lijkt.

Een andere benadering brengt meer rust".[/quote]
Oei...

Ik zit weer met mijn neus in de oude dagboeken...

Wat een droeftoeteracties soms... moet er wel erg om lachen.

Vanaf een Zwitsers balkon de plaatselijke bevolking lastig vallen met een klappertjespistool, tja dat vonden we humor, ik samen met de lief van mijn zus.

Oh en dit dan mijn hopeloze verliefdheid op Plofkop toen ik in 3 en 4 vwo zat. Ai wat een drama was dat. Hij de populairste jongen van de school, de grapjas/clown/acteur. Ik het onzekerste meisje van de klas. Man ik scheet in mijn broek toen hij een jaar moest overdoen en bij me in de klas kwam. En wat een verdriet toen hij ging verhuizen en de school verliet. Acteur is ie trouwens echt geworden. Hij timmert in ieder geval hard aan de weg. Ik heb m vorig jaar in het theater gezien met zijn toneelgroep. Helaas wil de grote doorbraak nog niet komen...Nu ik de teksten over mijn middelbare schooltijd teruglees, realiseer ik me wel dat de onzekerheid die ik nu nog met me meedraag, daar is ontstaan. Man wat vond ik de puberteit een klotetijd. Hoe was dat bij jullie?
oude dagboeken.. sentiment.. ik heb ze ook nog.. en ik herken wat je zegt, ook ik vond dat een minder leuke tijd en die onzekerheid heb ik inderdaad nog steeds! bleeh.. en dan zit ik al in de dertig! moet wel zeggen dat ik het in het dagelijks leven aardig ben kwijt geraakt die onzekerheid maar in de liefde ben ik soms nog steeds die doos van toen. Ben je toch meest kwetsbaar.. maar ook dat leer ik nog wel af. Hoe oud ben jij sneeze? begrijp ik dat je ook nog vrijgezel bent?
Hey Sneeze,

Misschien is mijn zelfverzekerdheid wel onstaan in mijn puberteit. Ik was namelijk dat meisje dat verkering had met de populairste jongen van de school. Ik had veel vriendinnen (waarvan ik er een aantal nog steeds heb overigens), had een grote bek en werd erg vrij gelaten door mijn ouders.

Mijn ouders werkten heel hard en compenseerden hun gebrek aan aandacht door materiële zaken. Klinkt niet leuk maar pubers zitten niet zo te wachten op de aandacht en bemoeienis van hun ouders maar wel op die nieuwe laarzen, brommer en spijkerbroek.

Mijn middelbare schooltijd was dus geweldig en ik kijk er nog vaak met veel plezier op terug.
Grappig, dat jij ook een acteur op school hebt gehad. Barry Atsma en Georgina Verbaan hebben bij mij op school gezeten. Alleen niet in de klas. Georgina zat 1 klas lager en op de mavo en Barry 1 of 2 klassen hoger op de havo. Ik deed zelf vwo, maar uiteindelijk naar beneden gekukeld naar de havo, want stapten toen iets van 4 dagen in de week en dat is een aanslag op je leervermogen!!! Maar goed, uiteindelijk kom ik er ook wel .

Ben nu bezig met mijn belastingaangifte en is blijkbaar ergens een foutje geweest met de netto-uitbetalingen naar mij toe, want ik krijg een kleine 1800 euro terug!!
ps Sneeze het is puberteit
quote:Pompiedoe schreef op 10 februari 2010 @ 17:36:

ps Sneeze het is puberteitOeps... ja natuurlijk!
quote:Sann76 schreef op 10 februari 2010 @ 17:20:

Hoe oud ben jij sneeze? begrijp ik dat je ook nog vrijgezel bent?

30 en vrijgezel ja.

Mijn middelbare schooltijd was leuk totdat ik in de 4e kwam. Ik had een ander pakket dan mijn vriendinnen en werd daardoor in een andere klas geplaatst. Niet leuk, ik vond t heel vervelend zelfs en hebt t altijd moeilijk gevonden aansluiting te vinden bij mijn nieuwe klasgenoten.
hoe lang was jouw relatie Sanne?
Bleeegh, ik duik mijn nest weer in. Gillende koppijn en supermisselijk, maar dat laatste is mijn eigen schuld. Met boodschappen doen liep ik langs de Mac en kreeg zo'n trek in frietjes, maar ik ben nu wel achter dat dat te vet is als je al ruim een week niet veel hebt gegeten
Dat is niet zo mooi Pom, beterschap!
quote:Pompiedoe schreef op 10 februari 2010 @ 17:59:

hoe lang was jouw relatie Sanne?

Anderhalf jaar..

vervelend dat je niet lekker voelt, beterschap!
Whiehoeoeoeoeoe......

Hier ook mijn belasting aangifte gedaan....¤ 1745 rijker!!!!!

Altijd fijn zo'n extraatje..

Mooi beginnetje voor mijn studie dacht ik zo!

God ja, mijn dagboeken, ik hield ze al bij vanaf het moment dat ik kon schrijven

De dingen die zo belangrijk vond ooit lijken zo klein als ik ze nu teruglees

kalverliefdes, verkering, het uitgaan......

Ik lees ze altijd met veel plezier terug

Sanne, het is nog geen liefde hoor hier

Het is een gedownloade meneer inderdaad en we hebben de mooiste gesprekken aan de telefoon maar we zien het allemaal wel hoor.

Ik heb trouwens wel hele leuke internet date ervaringen hoor

Mijn middelbare school tijd was geweldig!

Ik was op de lagere school altijd heel verlegen, en toen zei mijn vader Sum, als je op de middelbare school komt en ze doen naar tegen je, dan sla je er gewoon één boven op zijn gezicht (jaja dat zei de notaris hihi)

Nou dat deed ik dus en sinds die dag...nooit meer een probleem gehad

Je had wel altijd van die clubjes

Je had de nerds...daar hoorde ik niet bij

je had de mooierds....daar hoorde ik ook niet bij

En je had de stoere lui....en daar hoorde ik dan weer wel bij

We waren leuke branie schoppertjes, nooit te ver, altijd met humor..

Ja ik zou mijn tijd op de HAVO zo overdoen!!!!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Pom, beterschap meissie....

Had je de Franekerburger op?

*is als Friesofiel al weken zo benieuwd hoe die dan toch smaakt*
Neenee, had alleen frietjes op....pffft net eindelijk de afwas weggewerkt. Stond echt al bijna 1 week wortel te schieten op mijn aanrecht. Maar ja ziek is ziek. Nu ga ik eindelijk douchen om straks mijn bed in te kunnen kruipen.Vanavond komt Perfume, the story of a murderer, maar heb daar niet zo zin. of zegt nu iemand hier dat dat een film is dat je moet kijken?
Hummm als wij ongeveer hetzelfde terugkrijgen is het dan niet een foutje geweest, maar een mazzeltje van de regering??
Pom, die MOET je kijken!!!!

*sorry wil je niet uit je slaap houden maar het is zo'n mooie film*

Heb vandaag (echt waar) al 6 smsjes gekregen:

Sum, je film komt vanavond op tv

*wil eigenlijk ook frietjes van de Mac maar gaat weer netjes aan de salade met een gerookt kippetje*

Pom, waarom koop je niet zo'n klein vaatwassertje?

Ik kan hier echt niet meer zonder hoor...
quote:Pompiedoe schreef op 10 februari 2010 @ 19:26:

Hummm als wij ongeveer hetzelfde terugkrijgen is het dan niet een foutje geweest, maar een mazzeltje van de regering??

Nee tis zeker geen foutje, dat had ik kunnen denken als ik het zelf had ingevuld maar mijn aangifte is gedaan door een prof

Ben er echt helemaal gelukkig van inene....
Ik heb alleen t boek gelezen Pom, hoef de film zelf niet te zien.

Als je nog een date wil met je favoriete politicus moet je dit weekend gaan carnavallen in Maastricht Pom. Daar is hij ook, hoor ik net.

Sneeze is blij dat de politici niet welkom zijn in haar carnavalsstad
Sum is die film echt zo goed?
Pom...samen stappen in Maastricht?

Ben wel benieuwd voor wie hij zal gaan...

De donkere schone, of het actieve blondje

Ik zit me trouwens suf te speuren naar een foto van zijn meissie maar ik vind niets!

Sneez, ga jij wel vol carnavallen?

Kan jij me eens uitleggen wat er nou zo vreselijk leuk is aan dat hele carnaval?

Ik zie het namelijk niet zo....

Maar das vast omdat ik een heuse Haagse ben
Ja ik ben ook blij vooral omdat ik vorig jaar iets van 1500 euro moest bijbetalen omdat de salarisadmi de bijtelling van mijn auto op 20% had afgetikt ipv 25%.

Toch maar goed dat ik even heb gecheckt of ik geld terugkreeg, had nl een brief ontvangen dat ik geen aangifte hoefde te doen.
quote:sneezeweasel schreef op 10 februari 2010 @ 19:31:

Sum is die film echt zo goed?

Ik vond hem erg goed

Mooi gefilmd, mooie scenes....ja hij raakte me wel
maar lieffie jij hebt zondag toch een date? Je kan toch niet filosoferen met een kater??
Sum carnaval is leuk, vooral in Breda!
Gut ja, daar zeg je wat....

Eerst nog maar zien of date doorgaat

We hebben het beide eigenlijk een tikje te druk voor deze onzin

(klinkt al filosofisch vind je niet)

Trouwens, je krijgt echt heel veel terug van de belasting zeg als je gaat studeren.

Ik was aangenaam verrast toen ik het hoorde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven