Good Luck
woensdag 10 februari 2010 om 21:44
Hoi!!!
Nou ben ik weer eens. Ik zit vast bij mijn ouders Dacht even L thuis van school op woensdag om de week te breken dus dinsdagmiddag deze kant op gegaan. Zouden vandaag vroeg eten zodat ik op tijd weg kon zodat de kinderen normaal naar bed konden. Reed hier om 6 uur weg met glippende banden. 10 minuten later en 300 meter opgeschoten vent gebeld wat hij van dit plan vond. Hij reed ook net en zei: ik merk niets (kwam van een andere kant hoor). Ik nog doorgereden voor zover het ging. 100 meter later belde hij weer: ik luister nu naar de radio en het is niet best.
Ondertussen zag ik al doem scenario's voor van een gestranda Amalia met dikke buik en 2 onschuldige kinderen op de achterbank en was al in tranen. Omgekeerd dus naar mijn ouders (ik was nu zo;n 700 meter van hun huis!) en 35 minuten nadat ik was vertrokken stond ik weer voor hun deur. Normaal als je even zou tanken zeg maar was je in 7 minuten weer terug geweest.
Geloof een verstandige keuze maar ik baal wel. L morgen weer niet naar school, B niet naar de psz, vk moet ik afbellen. Maargoed, I know, 100x beter dan in een file van 35 km belanden...
Goed, tot zover mijn update. Heb nu even de laptop van mijn vader afgepakt, maar ben niet bijgelezen.
Voel me wel zielig ha ha.
Nou ben ik weer eens. Ik zit vast bij mijn ouders Dacht even L thuis van school op woensdag om de week te breken dus dinsdagmiddag deze kant op gegaan. Zouden vandaag vroeg eten zodat ik op tijd weg kon zodat de kinderen normaal naar bed konden. Reed hier om 6 uur weg met glippende banden. 10 minuten later en 300 meter opgeschoten vent gebeld wat hij van dit plan vond. Hij reed ook net en zei: ik merk niets (kwam van een andere kant hoor). Ik nog doorgereden voor zover het ging. 100 meter later belde hij weer: ik luister nu naar de radio en het is niet best.
Ondertussen zag ik al doem scenario's voor van een gestranda Amalia met dikke buik en 2 onschuldige kinderen op de achterbank en was al in tranen. Omgekeerd dus naar mijn ouders (ik was nu zo;n 700 meter van hun huis!) en 35 minuten nadat ik was vertrokken stond ik weer voor hun deur. Normaal als je even zou tanken zeg maar was je in 7 minuten weer terug geweest.
Geloof een verstandige keuze maar ik baal wel. L morgen weer niet naar school, B niet naar de psz, vk moet ik afbellen. Maargoed, I know, 100x beter dan in een file van 35 km belanden...
Goed, tot zover mijn update. Heb nu even de laptop van mijn vader afgepakt, maar ben niet bijgelezen.
Voel me wel zielig ha ha.
donderdag 11 februari 2010 om 08:44
donderdag 11 februari 2010 om 08:56
donderdag 11 februari 2010 om 08:58
donderdag 11 februari 2010 om 09:03
Ik wilde net hetzelfde vragen aan Bam! Je blijft thuis?
Sterkte Amalia, enig idee wanneer je weer de weg op kunt?
Mal, fijn dat Malman die kant op moest. Busjes rijden vanmiddag ook niet?
Star, hoe is het nu op het werk?
Hel, heb je alles in huis voor de taart?
Juud, al bekend wanneer je geopereerd wordt? Ben je zenuwachtig? Kijke je stiekem naar mooie nieuwe setjes lingerie?
Zo, ik ga boodschappen doen met jongste.
Sterkte Amalia, enig idee wanneer je weer de weg op kunt?
Mal, fijn dat Malman die kant op moest. Busjes rijden vanmiddag ook niet?
Star, hoe is het nu op het werk?
Hel, heb je alles in huis voor de taart?
Juud, al bekend wanneer je geopereerd wordt? Ben je zenuwachtig? Kijke je stiekem naar mooie nieuwe setjes lingerie?
Zo, ik ga boodschappen doen met jongste.
donderdag 11 februari 2010 om 09:04
quote:Star schreef op 11 februari 2010 @ 08:59:
Bam je blijft dus thuis vandaag?
ehh, daar ben ik nog niet overuit.
Ga zo even bellen met ov9292
er is vertraging in Amersfoort door aanrijding, maar de treinen rijden wel weer, alleen nog met een kleine vertraging.
Verder is wat ik kan zien, nu op mijn weg niks te beleven.
Maar goed dat kan elke minuut veranderen.....
Bam je blijft dus thuis vandaag?
ehh, daar ben ik nog niet overuit.
Ga zo even bellen met ov9292
er is vertraging in Amersfoort door aanrijding, maar de treinen rijden wel weer, alleen nog met een kleine vertraging.
Verder is wat ik kan zien, nu op mijn weg niks te beleven.
Maar goed dat kan elke minuut veranderen.....
donderdag 11 februari 2010 om 09:14
donderdag 11 februari 2010 om 09:16
quote:compu schreef op 11 februari 2010 @ 09:14:
Idd hier weinig sneeuw Star.
Bam, als je gaat, veel plezier!! CV gaat er ook vaker naar toe, dit jaar niet.
Moet zo naar dok, heb weer de hele nacht liggen blaffen. Ben uitgeput en heb CG een dag naar opa en oma laten gaan.
Mis haar nu al.
Wel lekker toch even een dagje voor jezelf/ Beterschap.
Weet jij of die beurs vaker wordt gehouden per jaar?
Idd hier weinig sneeuw Star.
Bam, als je gaat, veel plezier!! CV gaat er ook vaker naar toe, dit jaar niet.
Moet zo naar dok, heb weer de hele nacht liggen blaffen. Ben uitgeput en heb CG een dag naar opa en oma laten gaan.
Mis haar nu al.
Wel lekker toch even een dagje voor jezelf/ Beterschap.
Weet jij of die beurs vaker wordt gehouden per jaar?
donderdag 11 februari 2010 om 09:35