Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Moggûh!

Coe, wat een vreselijk bericht van je vriendin. Dat is al reden genoeg om je ongelooflijk rot te voelen. Dan zo'n mail..... en als klap op de vuurpijl nog een vreselijk bericht. Meid, ik leef vanuit hier met je mee en geef je mijn schouder te leen

En het leven bestaat, lijkt het, alleen maar uit tegenstellingen, want de buurtjes van Gold hebben goed bericht gehad. Fijn voor ze Gold!

Zoeberdeboep! Your back!

Rainz, wat een meidje! Ze kan zo de boerderie op

Gisteren was een feest! Wat was het koud en wat is er een sneeuw gevallen, maar wat een geweldig bruidspaar en wat een geweldige dag!

Helemaal moe, maar zo voldaan kwamen we thuis vannacht!

Dus nu foto's uitzoeken.

Geniet!
Nik en Jonna wat een leuk motto hebben jullie.
Wij zijn leuk, weet je toch!

Ik ga lopen, of aanmodderen het is maar hoe je het wil noemen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Mogguh

Ik vind sneeuw mooi maar zooooo koud. Maar het is me gelukt om naar afspraak te fietsen en na een heel hete douche ben ik weer min of meer aanspreekbaar.

Vandaag nog:

Naar knuffelgehandicapte

Kind naar ortho bonjouren

Afwas

Puinruimen beneden (misschien)

De rest gaat naar morgen, want ik ben moe.
Wij gaan dadelijk ook door de sneeuw baggeren.

Ik ben het nu toch wel hè-le-maal zat hoor, die sneeuw en de kou!

Eerst wat boodschappen en dan nog op

controle in het ziekenhuis.

Daarna snel naar huis en verder niets behalve wat wassen, drogen en opruimen. En koken, vanavond zijn we lekker allemaal op tijd thuis
Goedemiddag Ik ben sinds een paar weken lid en af en toe wel wat geschreven, maar lees al heel lang mee.

Vorige week zei iemand dat ik gewoon bij de praattopics 'binnen kon vallen' om te kijken of ik het daar leuk vond, dus nu kom ik even hier binnen kijken als jullie dat goed vinden

Ik ben Saskia411, aangenaam. Hopelijk hebben jullie hier niet van die ontgroeningsvragen als bij het Nietclubje.
Hallo Sakia, welkom!

Even wat vragen: wat doe je, hoe oud ben je, hoeveel huisdieren heb je, hoeveel kinderen heb je, wat doe je voor de kost, hoe, wat, waarom en wanneer!

Nee hoor, geen ontgroeningsgebeuren hier, voel je welkom! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

Je komt er vanzelf in en wij zijn hartstikke lief voornieuwelingen1
Hoi Saskia!

Hier geen ballottagecommissie, maar we zijn natuurlijk wel een beetje nieuwsgierig naar je
Middag lieverds

Ik heb zoals verwacht niet goed geslapen.Vriend had nog die rescue spray gehaald maar ik kon het allemaal niet van me afzetten.

Vanochtend eerst met Ukkie naar de kno geweest,8 mrt krijgt ie buisjes en worden zijn neusamandelen eruit gehaald.

Daarna ben ik(met lood in mijn schoenen)naar mijn vriendin geweest.Wat een mooi engeltje!Helemaal perfect,alles erop en eraan.Het lijkt net of ie ligt te slapen.

Vanmiddag de laatste dingen aan de carnavalswagen afmaken.We doen mee met optocht van school en verder laat ik carnaval voorbij gaan dit jaar.Helemaal geen zin meer in.

Ik ga straks even bijlezen en reageren op jullie!!
@ Saskia: En we verwachten natuurlijk een lijstje van je
Welkom Saskia.

En of wij lief zijn!

Ik ga vanmiddag accessoires kopen voor carnaval.

Stofzuigen

Koken

En ik moet nog een knoopje aan de cape van Hare Koninklijke Hoogheid naaien.

Coe, gaat het een beetje?

En de sneeuw en kou ben ik ook al aardig zat.

Ik wil lente!!!!

Oja Saskia, lijstjes zijn niet verplicht
quote:Miss Moneypenny schreef op 11 februari 2010 @ 12:35:

@ Saskia: En we verwachten natuurlijk een lijstje van je
Ach Coe, ik zit gewoon met tranen in m'n ogen ( hormonale muts die ik ben).

Fijn dat Ukkie zo snel al terecht kan, hopelijk gaat het daarna een stuk beter!
Ja MissM,ik prijs me ook rijk met 3 gezonde kinderen.Het lijkt allemaal zo vanzelfsprekend,maar is het niet.Normaal gezien sta je daar niet zo bij stil.Ik wilde vanochtend babyN het liefst oppakken en er mee schudden,zo van,he jochie wordt eens wakker..

Gold,wat fijn dat bij buurman alles goed is!

Zoeb,hopelijk komt er niks uit het hartfilmpje van man.
Hare Koninklijke Hoogheid!! thnx,voor het eerst weer gelachen
MissM,moest jij op controle of miniM?Hopelijk was alles goed!

En ik ben de sneeuw ook kotsbeu!

Wordt morgen heel hard duwen met onze kar door de sneeuw
Ach, Saskia, je laat je toch niet afschrikken door een paar onbenullige vraagjes ? Was met een enorme knipoog hoor

Coebergh, ik heb gewoon geen woorden.
Goedemiddag!

Ik heb heerlijk gelopen, op het schone fietspad en door de sneeuw!

Verder geen moer gedaan nog. Ohjawel, ik heb de NewYork kalender en de foto's van de wc deur gehaald.

En straks ga ik op de fiets naar het centrum.

En ik moet nog naar Wie is de Mol kijken, anders snap ik het vanavond niet.

Gegroet allemaal!

Ohja Saskia, we willen wel alles van je weten hè!

En als jij van alles hebt verteld over jezelf, doen wij dat ook!

Maarre welkom hoor.

Loopt je huishouden, net als hier, ook niet altijd op rolletjes?

Ik moet vanavond echt gaan stofzuigen, want ze zijn met de deuren bezig en wat maken ze weer een zooi.

Bah, ik ontsnap even.
Coetje, gek ik dat dat toch hé, dat je hem wakker wilde schudden. Maar verdomme wat is het oneerlijk. Waarom gebeuren zulke dingen. En dat in deze tijd. Dappere dodo dat je er vanmorgen meteen heen bent gegaan. Dat zal wel een hoop lood in je schoenen gekost hebben. Ik heb daar zelfs nog moeite mee en ik weet wat het is.

Saskia je bent meer dan welkom hier. Wel lijstjes maken natuurlijk. Dan schoppen wij je wel of geven je een veer. Ik was op zoek naar een passend plaatje maar die ene die ik zag zal ik hier maar niet plakken. (denk aan de veer)

Inderdaad wel even je levensloop hier vertellen en je hobby's. Misschien net als Nik lopen of fitness. We horen het wel.

En wanneer komt Bor nu eens een keer terug. Die is al veuls te lang weg.
Hoi, ff snel, moet zo naar ziekenhuis dus maar weinig tijd

Coe wat afschuwelijk zeg En daar zal rescue inderdaad weinig aan helpen. Maar toch fijn om het in huis te hebben voor piekermomenten.

Nieuwelingen? Hmz, toch bekruipt me het gevoel dat die nooit zo lang blijven hangen. Ligt niet aan ons toch?

Desalniettemin, welkom Saskia

LIjstje :

- naar ziekenhuis

- naar fopsjop voor Zoon

- naar optreden van Zoon

- met Zoon ergens een hapje eten

- naar bed

Er zijn vervelender lijstjes
Waarom ook alweer ziekenhuis Fus?

Mijn huishouden loopt anders op rolletjes hoor....... tttssskkkk
Komt zeker door Maegdje Jonna

Fuss,succes in ziekenhuis!

Zoeb,ze vinden het fijn als er mensen langskomen.Hij ligt in zijn eigen bedje,zo vredig.Ik had een knuffelkoe gekocht en die staat nu naast zijn bedje.Vanavond ga ik weer even,ze wonen bij mij om de hoek.
Wat een lief welkom.

Coeberghmetijs, wat erg! Veel sterkte.
Ja Coe dat is ook fijn. Wij hadden ook een dikke week het huis vol mensen. Het was afkicken en moeilijk toen het weer rustig werd. Maar het is fijn als er zoveel mensen voor je klaar staan. Mijn broer en zijn vrouw zijn toen een week bij ons gebleven en deden alles. Van koffie zetten tot boodschappen. Van koken tot poetsen. Geweldig was dat, want ik kwam er helemaal niet aan toe. Ze kwamen om vier uur 's nachts aan. Hadden na ons telefoontje om 11 uur 's avonds alles geregeld met hun werk en een week vrij genomen. Ze hadden de koffers gepakt en zijn toen meteen gekomen. Wat geweldig was dat zeg. Zulke lieverds als jij heb je dan echt nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven