Superlekker maar niet meer te koop

13-03-2008 09:14 1706 berichten
De titel zegt het al....wat vond je "vroeger" superlekker en is nu nergens meer te krijgen??

Ik at vroeger ladingen kaasijsjes....waren roomijsjes op een stokje, in de vorm van een kaasblokje met een muis op de verpakking. Echt zo lekker, en dus nergens meer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Het kerrie-kippannetje van de Maggi (dacht ik hoor...) niet meer te krijgen bij de appie en ik vond hem zo lekker !!
Geinig topic!

Ik las net iets over Ovomaltine, dat heb ik hier net nog zien staan bij de AH!
quote:femmoltje schreef op 18 januari 2010 @ 23:53:

van die snoep beertjes

Bruin (dropachtig) die plakte echt aan je tanden en dan moest je sabbelen want je mond kreeg je niet meer open...

Ook mis ik de speedy ijsjes die zijn uit het assortiment

of die ijsjes met een citroen een sinasappel en een aardbij eraan.

en van die snoep staafjes die hadden ze in drop en in rood en groen. (zelfde als die zure matten maar dan in staven zonder zuur)

echte smoelentrekkers. Die van tegenwoordig zijn niet meer zo zuur zlefs in het belgische snoepwinkletje in baarlenassau niet meer:S

Verder zal er echt nog wel meer zijn dat ik mis maar die beertjes is wel eht ergste....

gr femkeJa, die mis ik ook nog steeds
Volgens mij heb ik die beertjes nog gewoon op de markt gezien...
Weet iemand misschien wat ik bedoel?

Vroeger, denk zo`n 10 jaar geleden, verkochten ze bij de AH van die kleine ronde mini pan pizza`s met pepperoni. Het had ook echt zo`n pittige tomatensaus. Het waren dus niet pizza`s zoals piccolini`s, maar meer het formaat van een rond gebaksbordje.

Volgens mij had de naam iets met Amerika te maken. Weet iemand nog hoe deze heten?
Ik mis nog steeds KOKOSHAGELSLAG!!! :(
Splinter, ja dat kan ook. Weet die smaak niet precies, vond alleen citrus lekker

Ik heb ze ooit eens gemaild en ik weet eigenlijk niet meer wat ze als reden gaven dat het uit het assortiment is gehaald, weet wel dat ze me naar een andere siroop verwezen, herfstsiroop ofzo, maar dat was totaal niet vergelijkbaar
Ik zoek aardbeienpasta, favoriet broodbeleg van zoon. Eerst bij de jumbo uit het assortiment, na lang zoeken bij de c1000 gevonden (bibaboerderij) en nu ook daar foetsie. Heb nog een halve pot, ben bang dat ik daarna weer twee maanden lang iedere middag mag uitleggen dat het niet meer te koop is:O_o
quote:almosthappy schreef op 15 januari 2010 @ 14:39:

Ik mis deze al zoooo lang

[afbeelding]dat bestaat toch gewoon?

Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:BJF33 schreef op 15 januari 2010 @ 14:30:

[...]

Een beer (in oranje en bruin) Wij kregen die pakjes Tjolk altijd bij mijn oma, heerlijk was dat!

(

Voor alle Tjolkfans, het komt terug! De biologische variant dan, de vroegere versie zat vol met kleurstoffen.

Zie hier:

Tjolk komt weer terug
quote:Paque_in_Pink schreef op 07 februari 2010 @ 17:39:

[...]

dat bestaat toch gewoon?Helaas, dit zijn echt andere Bugles. Degene die jij post zijn met nacho cheese-smaak (ook lekker overigens) maar degene die zo naarstig gemist wordt, ook door mij, is naturel van smaak en zat in een doos. Niet in een zakje zoals deze.
Vast allemaal al een keer voorbij gekomen:

Sky ijsjes

Fresh ijsjes

Prikkebeen ijsjes (banaan)

Bloopers (chips)

Grilled chicken chips van Lays (helemaal misselijk in gegeten in Spanje)

De oude bros en milky way repen
Rooibos perzik thee van pickwick!!!!!!!!!!!!
Weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar ik mis de WINNER TACO! Mijn god, wat was dat lekker!
quote:Snoet80 schreef op 09 februari 2010 @ 21:38:

Rooibos perzik thee van pickwick!!!!!!!!!!!!

Is dat niet de smaak Mango Peach? Vandaag nog zien staan bij de AH.

De gewone perzikthee van Pickwick is alleen nog bij de Makro (en evt. andere groothandels?) verkrijgbaar in de Tea for One-uitvoering.
quote:Caroo83 schreef op 09 februari 2010 @ 21:41:

Weet niet of ie al voorbij is gekomen, maar ik mis de WINNER TACO! Mijn god, wat was dat lekker!

Die heb ik helaas al 10 jaar niet meer gezien. Ze waren inderdaad goddelijk!!

Ik ben ook zoek naar grote chuppa-chup lollies. Ze waren in kersensmaak en kauwgum binnenin. Alleen die zijn lekker, vroeger altijd bij de jumbo maar nooit meer gevonden :'( Iemand een idee?
Ongetwijfeld al een keer voorbij gekomen, maar ik zou een moord doen voor Langejan salmiak... Ik zie nog wel eens de fruitvariant in de supermarkt liggen en dan denk ik met veel weemoed terug aan de tijd dat de salmiakvariant nog bestond! Echt unbelievable dat ze die uit het assortiment hebben gehaald...
Zoek mij niet, ik wil niet gevonden worden.
quote:Teigera schreef op 09 februari 2010 @ 19:59:

[...]

Helaas, dit zijn echt andere Bugles. Degene die jij post zijn met nacho cheese-smaak (ook lekker overigens) maar degene die zo naarstig gemist wordt, ook door mij, is naturel van smaak en zat in een doos. Niet in een zakje zoals deze.Ooooh die mis ik ook, vroegah kocht mijn moeder die regelmatig samen met een tube van die deense smeerkaas of een tube roompate en dan gingen we die bugles daarmee vullen. Heerlijk!! Ik doe het nog wel eens met die Bugles van Smiths, maar dat is toch niet zo lekker.
oh ik mis lays cream en chives.

en tjolk idd hihi

witte twix

idd lange jan salmiak jummie
O ja, lange jan salmiak. Yammie!
Triesjah,

De witte twix hadden wij hier kort geleden nog.

Volgens mij gekocht in een snoepwinkeltje hier.

Ze zijn dus nog niet uitgestorven ;)
Hulkijsjes!!! Met een groene bovenkant. Maar da's echt heel lang geleden.
quote:louisavuitton schreef op 19 januari 2010 @ 00:42:

Vanillekwark van Heida. Ik heb ze jarenlang op mijn werk gegeten. In de supermarkt was het sowieso niet te koop en nu ook niet meer op mijn werk.God ja, die was heerlijk. Hadden ze ook altijd bij mij op het werk en toen ineens niet meer Wat heb ik gebaald toen
quote:wieske2 schreef op 27 oktober 2008 @ 15:08:

[...]

o ja hahahaha, dit vond ik ook heeeerlijk!!!

En van die knetterbolletjes, die zo heerlijk knetterde op je tong. kweetnietmeer hoe ze heten............Volgensmij hette dat dubbel dip. kon je links in het gele smaakje dippen en rechts in het roze smaakje. Die haalde ik altijd in het buitenzwembad

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven