M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Het ging nu weer iets beter, geen koorts en een flinke vieze broek. Slapen wil hij nog steeds niet echt. Ik kijk het nog even aan, als het niet gaat bellen ze en dan haal ik 'm op.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
hoe was het afgelopen daarna Juul?? Ging het nog of niet meer?? Hoop niet dat hij iets onder de leden heeft...zoooo sneu die kleine zieke kindjes
Hier weer een zieke, valentijnhad koorts en ligt nu op de bank, helemaal niet lekker. Ik denk keelontsteking ;-(
beterschap Merel.

Nou van mij mag die sneeuw nu wel weg blijven, bleh!!

Wordt tijd dat eht mooi weer wordt, dan kan ik beginnen aan mijn " things to do " lijstje.

(o.a. tafels schuren en opnieuw lakken, dat is errug hard nodig)

Ben er weer vandoor....tot straks
Beterschap met Valentijn, Merel.

Met Sam ging het goed, wel heel moe, hij had erg weinig geslapen. De melk lijkt toch goed te vallen nu, even afwachten hoe het gaat op de langere termijn.

Ik ben de sneeuw ook helemaal zat, zon hebben we nodig!

Vanmorgen zijn we op Lynns school geweest, gesprek gehad en rondleiding, ziet er goed uit.
fijn Juul. dat de school er positief uitzag!!!

Ook fijn dat de melk goed lijkt te vallen.

Ik vind de sneeuw wel leuk! Maar niet als ik de weg op moet...

Leuk Juul dat jullie naar school geweest zijn. Wanneer mag Lynn gaan wennen?

Merel, hoe is ie nu met Valentijn?

*zwaai* naar scooby
Ik weet nog niet wanneer Lynn mag wennen, ze mag 10 dagdelen, erg veel, ik moet even zien of ik dat geregeld krijg.

Hoe voelt Valentijn zich, Merel? Hoe gaat het met Madelief?

Sam zat vanmorgen op het kdv tot in zijn nek en zijn ellebogen onder de poep. Ze hebben zijn kleertjes uitgewassen en hem in bad gestopt, zo erg was het. Helemaal goed gaat het dus nog niet met deze melk. Hij vindt 'm wel lekkerder, want hij drinkt nu ineens zijn flesjes leeg. Morgen mag hij volledig gewone melk. Dit weekend gaat hij voor het eerst uit logeren samen met Lynn.
spannend allemaal Juul.

Succes met alles!! (zowel het provoceren als het uit logeren)

Wel fijn dat hij zijn poep kwijt is...moet toch ook wel een opluchting zijn voor hem. Jammer dat hij dan wel tot aan zijn nek vol zat.

(misschien wel fijn dat hij dat op het KDV deed, dan hadden jullie hem niet vol met poep, haha)

Merel hoe is het met jullie, met de zieke??

Pips, hoe is het met jou???

En je meissie?? Is ze weer een beetje op de rit?

Zal ook wel moeilijk voor haar zijn dadelijk, als ze naar school mag.

Hier is het 2dagdelen wennen. Meer niet.

Wel de eerste 2weken alleen halve dagen naar school!

Hier gaan ze van ma tot en met vrij elke ochtend. En ma-di en do middag.

Vind het , denk ik, niet moeilijk dat hij naar school gaat.

Maar vind het denk ik moeilijker dat hij dadelijk gewoon zoveel weg is...je mist dan zoveel van je kindje. (of stel ik mij nu aan)

Nou ben er weer vandoor...doei!
Wat zijn er grote verschillen als het om het wennen op school gaat. 10 dagdelen is wel erg veel. Ik vind 5 dagdelen al veel.

Inmiddels zit ik zelf ook in de lappenmand en ben al 3 dagen thuis. Overgeven, koorts, mijn hele hoofd zit vol en nu bij overmaat van ramp ook nog hoesten met pijn tussen de ribben. Even kijken hoe lang dat aanhoudt, anders toch even langs de dokter, want dit zou kunnen duiden op een longontsteking, alwaar ik niet op zit te wachten. Ik slaap in ieder geval nu heel erg goed en ben lang niet zo moe meer als ik was. Schijnbaar geeft mijn lichaam nu het signaal, én nu stop en rustig houden.

Die sneeuw ben ik ook spuug- en spuugzat. Verlang ook naar een heerlijk zonnetje. Een jaar geleden had ik tenminste nog een reisje naar Curacao in het voorruitzicht, maar nu zal ik helaas moeten wachten tot het hier in NL lekkerder weer gaat worden.

Xop: al denk ik dat Groningen/Friesland nog net wat verder rijden is richting Nijmegen, dan vanuit Delft, maar het zal niet heel veel schelen qua rijtijd. Ik ben zeker ook zo'n 2 tot 2,5 uur onderweg. Ach, zo lang het niet elke week is, is het best te doen.

Mijn nieuwe pc wordt komende zaterdag geinstalleerd, daarna moet hij nog even terug naar mijn moeder, omdat ze vanuit de pc-zaak vergeten zijn om de kaartlezers te installeren en die worden as dinsdag bij mijn moeder thuis bezorgd en geïnstalleerd. Ik blijf firefox als internetprovider gebruiken en stap ook over op een ander emailprogramma Thunderbird, eveneens van Mozilla.

Juul: wat een geluk dat Sam nu al zijn poep kwijt is. Minder leuk dat hij onder zat, maar je kan niet alles hebben. Beter kwijt dan rijk. Hopelijk zijn jullie er spoedig achter wat de beste melk voor hem is.

Een goed alternatief voor koemelk is geitenmelk of zelfs paardenmelk, maar dat komt pas aan de orde als hij daadwerkelijk echte melk gaat drinken.

Indian: nee hoor, je stelt je niet aan. Je bent zo gewend om je mannetje vaak om je heen te hebben, dat je hem echt wel gaat missen als hij op school zit. Ach, zo heb je weer meer tijd voor al die klusjes die je nog moet doen. En dan zijn je gedachten gelijk afgeleid.

Oh, gisteren CB geweest voor de laatste keer. De ogentest ging goed, de prik idem dito.

En voor het schema: Emdin is 112cm en 18,6 kg. Ja, een flinke knul. Nu weet ik tenminste zeker waarom zijn broeken ineens hoog water hebben. Hij is hard gegroeid.

Zo, ga er vandoor en naar bed toe. Rusten en als het meezit slapen. Welterusten allemaal!
Valentijn is weer iets opgeknapt maar nog steeds wel zwakjes. Is wel weer rustig aan het spelen, dus dat is wel vooruitgang.

Pfff zit in spanning voor de uitslag van mijn sollicitatie....erg spannend!
Q beterschap! waardeloos als je zelf niet lekker bent en je moet een kind verzorgen!

Beterschap Q.

Wow die Emdin is groot!!! Zal het straks aanpassen!

Yuma komt nu misschien net tot de 1m!

Balen dat je pc p[as morgen komt...maar alvast veel plezier ermee!

Merel, en weet je al iets? Spannend hoor!

Fijn da hij weer wat opgeknapt is.

Hier sukkelen we ook nog steeds, geloof nu al een week of 5? Maar hjij knapt wel steeds evrder op....gister wel weer een hang/bank dagje. Maar vandaag naar de PSZ (ipv gister) en is hij nu carnaval aan het vieren.

Vond dat een leuk idee van die vergeet-mij-niet zaadjes, maar waar oh waar kan ik die nu kopen??

Vier afscheid op 11mrt, samen met een ander jochie, doen we samen trakteren.

Nou ben er weer vandoor, tot dadelijK!! of straks!

Nou, ik heb een behoorlijke luchtweginfectie, waarvoor ik antibiotica heb gekregen. Net de eerste twee tabletten ingenomen. Een kuurtje van 7 dagen. Meestal helpt dit wel. En als het niet over gaat, dan moet ik terug naar de huisarts.

Ben niet gaan werken vandaag. Zou alleen de ochtend werken, maar met 38 graden koorts mag je zelfs niet werken. Dus ipv van werken de huisarts bezocht. Vanmiddag heb ik een afspraak bij de kapper en daar ga ik gewoon heen. Anders duurt het zo lang voordat ik weer kan (zelf qua beschikbaarheid). Ga maar even op de fiets de stad in, das net zo handig, want kan toch nergens de auto parkeren.

Slim Indian om het afscheid samen met iemand anders te doen.

Zo, ga nog even uitrusten alvorens ik op de fiets stap voor de kapper. Fijne dag allemaal!
Fijn dat je medicijnen hebt gekregen, Q, meestal voel je je dan binnen 24 uur weer beter.

Ik moet ook eens even na gaan denken over Lynns verjaardag. Duurt nog wel 2 maanden, maar dat is sneller voorbij dan ik door heb is mijn ervaring. We nodigen dit jaar voor het eerst ook buren en vrienden en andere kindjes uit, andere jaren alleen met familie gevierd. Lynn wil een prinsessenfeest.
Hiermee zou een prinsessenfeest moeten lukken lijkt me:

http://www.kidsfeestje.nl ... 5_disney-prinsess_40.html
hoop dat het helpt Q.

Leuke site Juul, denk idd wel dat dat zo moet lukken!
heb het schema aangepast....zag ineens ergens stan dat geitenmelk of paardenmelk een goed alternatief is voor koemelkallergie, maar dat is het niet!!!!!

ben er weer vandoor!!
grrr waarom laat hij het nieuwe schema nu niet zien hier???? nouja kijk er straks weer naar!
Niet? Mijn nicht had vroeger ook koemelkallergie en kreeg toen geitenmelk, dacht dat dat geholpen had.

Mijn neefjes kregen sojamelk ipv koemelk, is wel een goed alternatief volgens mij.
soja melk wel idd, alleen ging dat hier toen ook niet.

Zowel de KA als de dietiste zei dit tegen mij over de geitenmelk en de paardenmelk.
sojamelk wordt van bonen gemaakt,is geen echte melk eigenlijk, als je het vergelijkt dan met de andere melk soorten die uit (zoog)dieren komt.
Nee, idd, sojamelk is geen echte melk.

Lynn is heel hard gevallen op het kdv, achterover van de leuning van de bank op de harde vloer. Ik heb haar eerder opgehaald, ze heeft een enorm ei achterop haar hoofd, maar is niet suf ofzo.
Yes nieuwe baan! Ben aangenomen! Helemaal blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven