M '06
vrijdag 5 februari 2010 om 21:42
Beterschap Merel!! Hoop dat je vannacht gewoon helemaal opknapt!!
Frans, fijn dat man vanavond thuis komt. En morgen ja dan wordt je kleine manneke alweer 1. Wat gaat het hard. Wens je alvast een hele fijne dag....maar kom dat morgen ook nog wel even doen!!
Verder was alles goed met Yuma....nouja goed, moeten 1 week een neusspray erbij gebruiken en de ventolin ook nog 's middags erbij. In de hoop dat hij dan eindelijk opknapt. Dan mogen we de ventolin weer afbouwen voor de middag. (neusspray mag maar max. 1 week) En dan hoop ik dat we uiteindelijk weer verder kunnen afbouwen, hij krijgt nu 3xdgs ventolin (airomir) en 2xdgs Qvar (of was het nu airomir.....nee qvar)
En indien nodig vaker natuulijk.
Moeten over een half jaar terug, tenzij ik eerder nodig acht, dan mag ik bellen.
ohja mijn uitstrijkje van de week was goed over 5jr weer.
Frans, fijn dat man vanavond thuis komt. En morgen ja dan wordt je kleine manneke alweer 1. Wat gaat het hard. Wens je alvast een hele fijne dag....maar kom dat morgen ook nog wel even doen!!
Verder was alles goed met Yuma....nouja goed, moeten 1 week een neusspray erbij gebruiken en de ventolin ook nog 's middags erbij. In de hoop dat hij dan eindelijk opknapt. Dan mogen we de ventolin weer afbouwen voor de middag. (neusspray mag maar max. 1 week) En dan hoop ik dat we uiteindelijk weer verder kunnen afbouwen, hij krijgt nu 3xdgs ventolin (airomir) en 2xdgs Qvar (of was het nu airomir.....nee qvar)
En indien nodig vaker natuulijk.
Moeten over een half jaar terug, tenzij ik eerder nodig acht, dan mag ik bellen.
ohja mijn uitstrijkje van de week was goed over 5jr weer.
anoniem_53417 wijzigde dit bericht op 05-02-2010 21:46
Reden: niks bijzonders......
Reden: niks bijzonders......
% gewijzigd
zaterdag 6 februari 2010 om 09:03
Merel, hoe voel je je vandaag??
HIEP HIEP HOERAAAAA voor BOJAN!!!
Frans, hartelijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Bojan. Een super fijne dag samen gewenst!!
Pips, hie is het nu met jou en met pipsie??? Ging pas toch even iets minder met haar?
Yuma kijtk weer lijk bleek, voelt zich ook nog steeds niet lekker. Gisteravond in zijn slaap weer hard huilen.
Haha hebben van de week zo'n loopstoeltje/karretje binnen gezet en D. vind het helemaal geweldig...hij kan nu (bijna) overal nar toe...en wat een lol dat hij heeft. (dat hij maa rgaat kruipen....dan komt hij ook ver )
HIEP HIEP HOERAAAAA voor BOJAN!!!
Frans, hartelijk gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Bojan. Een super fijne dag samen gewenst!!
Pips, hie is het nu met jou en met pipsie??? Ging pas toch even iets minder met haar?
Yuma kijtk weer lijk bleek, voelt zich ook nog steeds niet lekker. Gisteravond in zijn slaap weer hard huilen.
Haha hebben van de week zo'n loopstoeltje/karretje binnen gezet en D. vind het helemaal geweldig...hij kan nu (bijna) overal nar toe...en wat een lol dat hij heeft. (dat hij maa rgaat kruipen....dan komt hij ook ver )
zaterdag 6 februari 2010 om 22:46
Bedankt voor de felicitaties! Inmiddels ligt mijn feestvarkentje al weer lekker op bed en is net het laatste bezoek de deur uit. de hele dag bezoek gehad vanaf 930 tot net Gezellig! . Bojan was supergezellig. Ik hield even mijn hart vast omdat hij maar een uurtje wilde slapen overdag, maar hij vond alles prachtig. Zijn nieuwe speelgoed, het bezoek, de slingers, de taart en de frietjes (ach ja ). Echt een gezelligerd. MIleen was ook heel lief vandaag. Lekker met Bojan speelgoed gespeeld en uren getekend met het sjablonenboek wat ze van opoe en ouwe opa kreeg . Helemaal niet jaloers op Bojan, ze vond juist alles hartstikke leuk. echt gezellig!
Vorig jaar heb ik geloof ik deze hele avond gebruld . Schoonmoeder kwam net met schoonzusje op bezoek (niet de reden van mijn gejank toen trouwens) en belde daarna nog op naar vent of het echt wel goed ging. Zo beroerd zag ik er blijkbaar uit .
Vorig jaar heb ik geloof ik deze hele avond gebruld . Schoonmoeder kwam net met schoonzusje op bezoek (niet de reden van mijn gejank toen trouwens) en belde daarna nog op naar vent of het echt wel goed ging. Zo beroerd zag ik er blijkbaar uit .
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
zondag 7 februari 2010 om 10:53
Fijn dat het werken leuk was Merel.
Wat een super Bojan! Heerlijk genoten dus van zijn 1e verjaardag. Ook prettig dat Milena gezellig was. Is toch even wennen voor z'n oudste.
Jasper heeft vanochtend alvast een verjaardagscadeau gekregen.... een nintendo ds lite We werden gek van het gezeur van hem of hij op die van Laura mocht... Laura werd gek van het meekijken op haar scherm. Gi avond op marktplaats voor 60 euro een 2e hands gescoord. Even goed onderhandeld met een mevr hier in A. Kind is superblij. Zitten hier nu 2 kindjes naast elkaar met nintendo ds en een big smile!
Verder drukke dagen voor de boeg. Manlief gaat straks naar Oostenrijk om te skieen. Komt doavond pas weer terug. Helaas ben ik net harstikke druk op mijn werk en thuis... gelukkig met wat hulp van buren gaat het brengen en halen naar school en kdv weer lukken.
zondag 7 februari 2010 om 14:36
Leuk V ook aan de DS. Zag in folder dat er weer een nieuwe aankomt met een groter scherm. Die is wel gaaf. Laura heeft de DSI met camera en jasper dus de lite. Ik vind het eigenlijk stom om alvast een cadeau voor een verjaardag van een kind te geven. We hadden al een fiets bedacht, tja die heeft ie eigenlijk gewoon nodig om naar school te gaan...das meer iets wat wij willen en hij wilde zelf graag een nintendo. Nu zoeken we voor z'n verjaardag nog een fiets via MP.
Ze zitten nu bijna de hele dag al naast elkaar te gamen en te praten erover... erg grappig. Zo'n dagje moet ook een keer kunnen. Vooral Mario cart en Mario olympische spelen zijn helemaal hot.
maandag 8 februari 2010 om 10:25
GM, hier komt er (voorlopig) nog geen DS in. Tenminste.....als het aan ons ligt.
Zijn wel erg leuke dingen....maar zolang hij zich zo nog prima vermaakt......
Vriendinnetje van Yuma heeft ook een DS gekregen (of althans gedeeltelijk, ze moest er zelf ook geld bij leggen)
Maar Yuma kijkt er ook nog niet zo veel naar.
Nog een fiets gevonden Scooby?
Verder weinig bijzonders eigenlijk...
D. heeft alweer erg last van doorkomende tandjes, ben blij als hij zijn mondje vol heeft.
Ik mag volgende week di naar het ZH, naar de MDL arts. Hoop de pred. te mogen gaan afbouwen.
Nou kom later weer terug!!
Zijn wel erg leuke dingen....maar zolang hij zich zo nog prima vermaakt......
Vriendinnetje van Yuma heeft ook een DS gekregen (of althans gedeeltelijk, ze moest er zelf ook geld bij leggen)
Maar Yuma kijkt er ook nog niet zo veel naar.
Nog een fiets gevonden Scooby?
Verder weinig bijzonders eigenlijk...
D. heeft alweer erg last van doorkomende tandjes, ben blij als hij zijn mondje vol heeft.
Ik mag volgende week di naar het ZH, naar de MDL arts. Hoop de pred. te mogen gaan afbouwen.
Nou kom later weer terug!!
maandag 8 februari 2010 om 11:20
Goedemorgen!
Vreselijk laat, maar toch nog:
GEFELICITEERD met BOJAN, Frans! Zijn eerste verjaardag alweer.... Jemig, dit jaar is wat mij betreft voorbij gevlogen.
Jeetje, en wat een luxe kado, een DS ! Lieke vind het helemaal geweldig als ze erop mag spelen bij nichtjes en neefjes. Inderdaad Mario, maar ook een of ander hondje ofzo. Geen idee. Maar ze vind het super. Ook Sophie is zeer geinteresseerd.... Maarreh.... wij wachten ook nog even. Als Lieke 7 of 8 wordt ofzo, dan zal het er wel van komen. En ws moet Sophie er dan ook meteen eentje als ze daarop jarig wordt . Wat Lieke heeft, wil Sophie ook graaaaag hebben!
By the way; ik vind die dingen wel stinkend duur.... Jemig, een kleine 200,= euro met een paar spellen erbij!!!!
Eerst maar eens een grote trampoline kopen, dit voorjaar. Een beeeetje kwaliteit moet het wel zijn en die dingen zijn ook best prijzig.... Daarnaast moet Sophie een grotere fiets en Lieke ook. Dat wordt dus Lieke's K3-fiets voor Sophie en Lieke weer een nieuwe. Best sneu, eigenlijk, voor S. (want die krijgt steeds Lieke's oude spullen) maar ach..... dat compenseren we nog wel eens .
Als verjaardagkado krijgt Sophie van ons een (levensgrote) Baby-born pop incl. paard. En een knuffelhondje waar ze in de winkel helemaal verliefd op werd (maar ze weet niet dat ik 'm toen stiekem gekocht heb). Van familie/oma's enz allemaal knutselspullen, boekjes, een rugzak met bakje en beker, een disco-lamp en een radio/CD-spelertje. Ze vindt het nl. ge-wel-dig om met Lieke en liefst ook nog vriendjes en vriendinnetjes te verkleden en dan "Discootje" te doen. Schatje. Maar dan maken ze gebruik van mijjn wekkerradio, en van het geluid daaruit (ik wil het niets eens muziek noemen) springen de ramen zo ongeveer. Vreselijk, hahaha.
Meiske wordt dus weer verwend!
Vreselijk laat, maar toch nog:
GEFELICITEERD met BOJAN, Frans! Zijn eerste verjaardag alweer.... Jemig, dit jaar is wat mij betreft voorbij gevlogen.
Jeetje, en wat een luxe kado, een DS ! Lieke vind het helemaal geweldig als ze erop mag spelen bij nichtjes en neefjes. Inderdaad Mario, maar ook een of ander hondje ofzo. Geen idee. Maar ze vind het super. Ook Sophie is zeer geinteresseerd.... Maarreh.... wij wachten ook nog even. Als Lieke 7 of 8 wordt ofzo, dan zal het er wel van komen. En ws moet Sophie er dan ook meteen eentje als ze daarop jarig wordt . Wat Lieke heeft, wil Sophie ook graaaaag hebben!
By the way; ik vind die dingen wel stinkend duur.... Jemig, een kleine 200,= euro met een paar spellen erbij!!!!
Eerst maar eens een grote trampoline kopen, dit voorjaar. Een beeeetje kwaliteit moet het wel zijn en die dingen zijn ook best prijzig.... Daarnaast moet Sophie een grotere fiets en Lieke ook. Dat wordt dus Lieke's K3-fiets voor Sophie en Lieke weer een nieuwe. Best sneu, eigenlijk, voor S. (want die krijgt steeds Lieke's oude spullen) maar ach..... dat compenseren we nog wel eens .
Als verjaardagkado krijgt Sophie van ons een (levensgrote) Baby-born pop incl. paard. En een knuffelhondje waar ze in de winkel helemaal verliefd op werd (maar ze weet niet dat ik 'm toen stiekem gekocht heb). Van familie/oma's enz allemaal knutselspullen, boekjes, een rugzak met bakje en beker, een disco-lamp en een radio/CD-spelertje. Ze vindt het nl. ge-wel-dig om met Lieke en liefst ook nog vriendjes en vriendinnetjes te verkleden en dan "Discootje" te doen. Schatje. Maar dan maken ze gebruik van mijjn wekkerradio, en van het geluid daaruit (ik wil het niets eens muziek noemen) springen de ramen zo ongeveer. Vreselijk, hahaha.
Meiske wordt dus weer verwend!
maandag 8 februari 2010 om 11:26
Ha, dat kan een leuke discussie worden: DS
Mijn broer en schoonzus hebben mij zelfs t advies gegeven: hou m zo lang mogelijk buiten de deur. Hun kinderen (5 en 8) hebben er allebei een. En zodra zo'n ding aangaat, horen of zien ze niets meer. En als je iets vraagt, krijg je of geen antwoord of een snauw want ze zitten net druk in een spel.
Hun woorden: wat worden ze asociaal van zo'n ding.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat die keer dat ze allebei zaten te spelen, ik ook die indruk kreeg
Is dat bij jullie ook zo Scoob? Dat Laura zich dan helemaal afsluit en bot reageerd?
Jasper geeft er zelf nog helemaal niets om, maar als hij m echt zou willen zou ik t ook niet tegenhouden.
Nu heeft hij nog zijn V smile, die even terug moet naar de fabriek want hij valt steeds uit. Hij is nog steeds dol op dat ding.
Nog geen idee wat hij voor zijn verjaardag krijgt. Als de baby geboren is, krijgt hij een nieuwe fiets (of 2e hands).
Denk dat hij heel graag een lego trein wilt. Hij zeurt daar al om sinds mn neefje m voor zijn verjaardag kreeg.
Zijn we er al uit wat we de 3e gaan doen? Chimpie Champ?
We kunnen ook een tuinparty bij Indian houden Hoeft ze ook niet te rijden.
Wat heeft Bojan allemaal gekregen Frans?
Jeeeej, Valentijns eerste schooldag!!
Hoe bevalt t tot nu toe Merel??
Mijn broer en schoonzus hebben mij zelfs t advies gegeven: hou m zo lang mogelijk buiten de deur. Hun kinderen (5 en 8) hebben er allebei een. En zodra zo'n ding aangaat, horen of zien ze niets meer. En als je iets vraagt, krijg je of geen antwoord of een snauw want ze zitten net druk in een spel.
Hun woorden: wat worden ze asociaal van zo'n ding.
Nou moet ik eerlijk zeggen dat die keer dat ze allebei zaten te spelen, ik ook die indruk kreeg
Is dat bij jullie ook zo Scoob? Dat Laura zich dan helemaal afsluit en bot reageerd?
Jasper geeft er zelf nog helemaal niets om, maar als hij m echt zou willen zou ik t ook niet tegenhouden.
Nu heeft hij nog zijn V smile, die even terug moet naar de fabriek want hij valt steeds uit. Hij is nog steeds dol op dat ding.
Nog geen idee wat hij voor zijn verjaardag krijgt. Als de baby geboren is, krijgt hij een nieuwe fiets (of 2e hands).
Denk dat hij heel graag een lego trein wilt. Hij zeurt daar al om sinds mn neefje m voor zijn verjaardag kreeg.
Zijn we er al uit wat we de 3e gaan doen? Chimpie Champ?
We kunnen ook een tuinparty bij Indian houden Hoeft ze ook niet te rijden.
Wat heeft Bojan allemaal gekregen Frans?
Jeeeej, Valentijns eerste schooldag!!
Hoe bevalt t tot nu toe Merel??
koffie, zwart graag...
maandag 8 februari 2010 om 11:41
Hou 'm idd zo lang mogelijk buiten de deur, nr 2 wil 'm ook gelijk. Wij hebben een 2e hands gescoord voor 60 euro. Een R4 kaart erbij waar alle spelletjes op staan voor 20 euro. Verder kosten het niks meer...beetje stroom om op te laden.
Moet zeggen dat er door de week amper op gespeeld wordt. Voornl in het weekend, in de auto.
later meer....