Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Last van een jetlag van die enorme reis en het hele uur tijdsverschil Star

Was het mooi vandaag? Wel heel gezellig in ieder geval zo te lezen!

Okee, ik weet het echt niet maar zeg ik nu 'gefeliciteerd'? Zo ja, dan bij deze

Shit heb nu zin in Monchou taart...

Heb je er wat aan Mamax? Was even mijn bonnenverzameling aan het tellen (ha ha) en dacht; ik stuur ze maar meteen op want mss vergeten we het volgende week of heb jij nog zieke kinderen en kan het niet doorgaan. Kan je nu eindelijk je PIP verzameling compleet maken? Of mee beginnen? Zal je wel nog veel meer bonnen voor nodig hebben of niet?
Ik werd wel gefeliciteerd ja, dus zal wel zo horen
Er stond nog quiche in de oven en had ook nog kleine saucijzenbroodjes en notenbrood, maar dat heb ik maar niet eens op de tafel gezet
Ik krijg nu al weer trek als ik die foto zie
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik ook, ik wilde eigenlijk alles proberen, maar ja, das ook zo lomp, dus heb het op scone en stuk wortelcake gehouden, maar die omelet zag er heerlijk uit, sandwiches ook en al die taarten. Ga spontaan weer kwijlen. Heel mooi neergezet ook en mooi servies en zo. Profi High tea gewoon.

De Indier was leuk Hij moest lachen om Chica bij binnenkomst/ langs hen lopen want ze bleef maar rondjes draaien en haar jurk showen tot hij naar haar lachte/om haar lachte

Weet je zeker dat het de echte Gordon was?

Leuk half broertje hoor, hij was heel aardig. En de Slowaak van de nicht met de hele hoge hakken die Mier zo leuk vond ook. Allemaal heel lief en behulpzaam, die Ieren. Anne Frank dan wel weer vreemd.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Wat ziet dat er mooi en sjiek uit Star!!! Kwam het een beetje op? Stuur maar een stukje monchou deze kant op hoor

ha ha die Gordon aktie. Reed ie in zijn witte Escalade (zie ik hem hier wel eens mee rondrijden) of de Bentley die op MP staat? En volgens mij heeft ie ook nog een Hummer. Te erg.

Je snapt; ik ben een kenner.
Heel vreemd Anne Frank, Starman kan wel janken nu, ik vind het zo sneu voor hem.

Ze gingen als eerste weg van het feestje omdat ze het een beetje 'te druk' vonden ofzo en nu zijn ze nog niet terug en Ceetje moet gewoon naar bed natuurlijk

Ze waren ook al te laat bij de kerk en morgen vliegen moeder en broer 's ochtends terug (ze zouden 's avonds terug vliegen, was al geboekt) omdat broertje moet voetballen .
Ja, het was hem echt, ik weet het zeker. Hij liet zich rijden trouwens in een peperdure Porsche. Misschien was die van een vriend ofzo.

Niet leuk voor Starman inderdaad. Hij ziet ze al bijna nooit.
Als ze een leuk uitje willen, hadden ze toch wel wat langer kunnen komen. Nu lijkt het net of de doop een bijkomstigheid was, in een weekendje uit in NL.
Jee, das echt niet leuk zeg. Arme Starman

Voor Ceetje ook niet leuk. Voetbal zo'n stomme sport ook. Mijn broer en zus komen ook vaak laat vanwege voetbal op verjaardagen en zo. Gewoon verbieden die sport, Hooliganprobleem ook meteen opgelost

Kunnen ouders en schoonma t wel met elkaar vinden?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Heeft iemand het boek Duik in je weeën gelezen? Oud collega van mij heeft de cursus gedaan en was heel enthousiast, maar het is midden in Amsterdam en dat vind ik niet handig om heen te gaan. Denk eraan het boek te kopen,maar ik weet niet of het leerzaam is nog bij zo'n 3e bevalling.

Al kan wat leeswerk nooit kwaad natuurlijk en voorbereiding.
Wat stom zeg Star. Ik zou kind maar op bed leggen, dan hebben zij mss ook door dat het echt raar is zo laat te komen. Heeft Starman ze al gebeld waar ze blijven? Heel raar. voor de man.

En dat AF huis is toch allang dicht? Eten ze ergens wat ofzo?
Star: gefeliciteerd met doop! Tafel ziet er leuk en sjiek en heerlijk uit! Jurkje was bijzonder schattig. Ben benieuwd naar de foto's verder! Niet leuk voor Starman dat ze zich zo gedragen... Sneu hoor. Zijn ze hier eens, doen ze zo... Vind Ceetje ze wel aardig?

Amalia: duik in je weeën klinkt niet super. krijg er beetje kriebels van, maar komt puur door de titel. Dus. Schiet je niks mee op hè?

Mal: jee Malman al goed bezig dus! Super! Vond Mr. J de carnaval leuk? Hoe is omaatje nu?

Suus: moet rokje op post of wil je foto? Zal je mob.nr. wel even opzoeken zo...

Hier staat nu halve Jip en Janneke op het raam. Meisje viert morgen verjaardag. Druk mee. Wordt wel leuk geloof ik. Verder vandaag jurk afgepast en hij wordt echt enorm mooi! Ben er heel blij mee! Vind het zooo spannend worden nu!
Heel spannend Bridges!!! Leuk hoor. Ben je al uit je kapsel of twijfel je nog?
Donderdagavond proefkapsel, dus dan meer. Weet het nog niet precies. Denk iets met krul, half opgestoken of zo... Heb pareltjes die ik in mijn haar kan doen, vind ik erg leuk!
Goed. Ga Jip even een kleurtje geven...
Hai!

Bridge, ist geluk met rokje?? Wat goed zeg! Zou je hem willen opsturen zodat tie nog mee kan op vakantie? Super zeg!

En wat fijn dat je jurk zo mooi wordt, ik ben heul erg benieuwd naar de foto's, spannend hoor!

Amalia, ik heb dr boek. Ik zal hem zoeken dan kan je hem lenen. Maar niks voor mij dat geadem naar je Yoni van Carita

Star, wat een mooie high tea zeg! Ziet er heerlijk uit!

En je inlaws zijn horken, wat onaardig naar je vent toe zeg.
quote:Suze2 schreef op 13 februari 2010 @ 21:02:

Amalia, ik heb dr boek. Ik zal hem zoeken dan kan je hem lenen. Maar niks voor mij dat geadem naar je Yoni van Carita

Ik ga nu ook twijfelen.. Maargoed, als ik hem mag lenen graag!
Kan je hem opsturen, of is ie best zwaar? Dan is het weer zonde van de postzegels....
Of mss kan je hem in de bus gooien bij dat meisje die in jouw dorp woont. Mijn ouders zien haar ouders heel vaak. Ik zal even vragen wanneer ze elkaar weer treffen (ja vanavond, maar daar hebben we niets aan ). Als je er zin in hebt hoor om hem daar in de bus te mikken.
Star, prachtig ziet het er uit (lees erg smakelijk). Oh wat sneu voor Starman!!! Stom zeg, ze moeten wel een heeeeeeeeel erg goed excuus hebben.....

Amalia, ken het boek niet, maar in die weeen kon ik dan wel weer duiken .

Bridges, ook alweer jarig! Oh wat bijzonder! Wat krijgt ze voor cadeaus? Ben je een beetje sentimenteel nu?

Hik, iemand glühwein? hips.
Ik zit aan de port dus nee bedankt

Ik las nog dat je kereltje niet zo lekker ging met de carnaval. En toch is het gewoon een lekker jong! De foto die je stuurde staat hier op de schouw en ik moet glimlachen als ik Hepie en Hepie samen zie!

Amaal, ik moet hem eerst vinden in de puinhoop maar dan regelen we dat hij bij je komt. Langs brengen in dorp is geenprobleem hoor maar is niet dik dus opsturen lukt ook wel. Komt goed!
Gluhwein, port, boehoeoe, ik wil ook wat alcohol. Dan wel in de vorm van een koel chardoneetje of een bacootje. Lekker ordinair haha.

Alhowel de maagzuur hier de hele avond al naar boven kruipt dus misschien is een glas water en een rennie een beter idee

Star, zijn ze er al? Ik denk het wel anders had je je wel gemeld.
Heb al Gluhwein Jin, zit hier al te genieten! Jip en janneke staan dus nu nog wat slingertjes en klaar.

Meisje krijgt nog een driewieler. Maar die had besteltijd dus stom. Maar goed. Ze wordt twee dus merkt het toch niet. Krijgt nu Jip en Janneke stapelblokken en dan is ze ook vast blij. Wielertje komt dan nog.

Suus: wanneer ga je precies weg? Krijg hem wel in envelop dus kan snel bij je zijn! Heb geen grote envelop hier, dus moet er even een van werk meenemen... Bonnetje erbij doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven