Good Luck
zaterdag 13 februari 2010 om 19:18
Last van een jetlag van die enorme reis en het hele uur tijdsverschil Star
Was het mooi vandaag? Wel heel gezellig in ieder geval zo te lezen!
Okee, ik weet het echt niet maar zeg ik nu 'gefeliciteerd'? Zo ja, dan bij deze
Shit heb nu zin in Monchou taart...
Heb je er wat aan Mamax? Was even mijn bonnenverzameling aan het tellen (ha ha) en dacht; ik stuur ze maar meteen op want mss vergeten we het volgende week of heb jij nog zieke kinderen en kan het niet doorgaan. Kan je nu eindelijk je PIP verzameling compleet maken? Of mee beginnen? Zal je wel nog veel meer bonnen voor nodig hebben of niet?
Was het mooi vandaag? Wel heel gezellig in ieder geval zo te lezen!
Okee, ik weet het echt niet maar zeg ik nu 'gefeliciteerd'? Zo ja, dan bij deze
Shit heb nu zin in Monchou taart...
Heb je er wat aan Mamax? Was even mijn bonnenverzameling aan het tellen (ha ha) en dacht; ik stuur ze maar meteen op want mss vergeten we het volgende week of heb jij nog zieke kinderen en kan het niet doorgaan. Kan je nu eindelijk je PIP verzameling compleet maken? Of mee beginnen? Zal je wel nog veel meer bonnen voor nodig hebben of niet?
zaterdag 13 februari 2010 om 20:20
Ik ook, ik wilde eigenlijk alles proberen, maar ja, das ook zo lomp, dus heb het op scone en stuk wortelcake gehouden, maar die omelet zag er heerlijk uit, sandwiches ook en al die taarten. Ga spontaan weer kwijlen. Heel mooi neergezet ook en mooi servies en zo. Profi High tea gewoon.
De Indier was leuk Hij moest lachen om Chica bij binnenkomst/ langs hen lopen want ze bleef maar rondjes draaien en haar jurk showen tot hij naar haar lachte/om haar lachte
Weet je zeker dat het de echte Gordon was?
Leuk half broertje hoor, hij was heel aardig. En de Slowaak van de nicht met de hele hoge hakken die Mier zo leuk vond ook. Allemaal heel lief en behulpzaam, die Ieren. Anne Frank dan wel weer vreemd.
De Indier was leuk Hij moest lachen om Chica bij binnenkomst/ langs hen lopen want ze bleef maar rondjes draaien en haar jurk showen tot hij naar haar lachte/om haar lachte
Weet je zeker dat het de echte Gordon was?
Leuk half broertje hoor, hij was heel aardig. En de Slowaak van de nicht met de hele hoge hakken die Mier zo leuk vond ook. Allemaal heel lief en behulpzaam, die Ieren. Anne Frank dan wel weer vreemd.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 13 februari 2010 om 20:23
Wat ziet dat er mooi en sjiek uit Star!!! Kwam het een beetje op? Stuur maar een stukje monchou deze kant op hoor
ha ha die Gordon aktie. Reed ie in zijn witte Escalade (zie ik hem hier wel eens mee rondrijden) of de Bentley die op MP staat? En volgens mij heeft ie ook nog een Hummer. Te erg.
Je snapt; ik ben een kenner.
ha ha die Gordon aktie. Reed ie in zijn witte Escalade (zie ik hem hier wel eens mee rondrijden) of de Bentley die op MP staat? En volgens mij heeft ie ook nog een Hummer. Te erg.
Je snapt; ik ben een kenner.
zaterdag 13 februari 2010 om 20:29
Heel vreemd Anne Frank, Starman kan wel janken nu, ik vind het zo sneu voor hem.
Ze gingen als eerste weg van het feestje omdat ze het een beetje 'te druk' vonden ofzo en nu zijn ze nog niet terug en Ceetje moet gewoon naar bed natuurlijk
Ze waren ook al te laat bij de kerk en morgen vliegen moeder en broer 's ochtends terug (ze zouden 's avonds terug vliegen, was al geboekt) omdat broertje moet voetballen .
Ze gingen als eerste weg van het feestje omdat ze het een beetje 'te druk' vonden ofzo en nu zijn ze nog niet terug en Ceetje moet gewoon naar bed natuurlijk
Ze waren ook al te laat bij de kerk en morgen vliegen moeder en broer 's ochtends terug (ze zouden 's avonds terug vliegen, was al geboekt) omdat broertje moet voetballen .
zaterdag 13 februari 2010 om 20:31
zaterdag 13 februari 2010 om 20:35
Jee, das echt niet leuk zeg. Arme Starman
Voor Ceetje ook niet leuk. Voetbal zo'n stomme sport ook. Mijn broer en zus komen ook vaak laat vanwege voetbal op verjaardagen en zo. Gewoon verbieden die sport, Hooliganprobleem ook meteen opgelost
Kunnen ouders en schoonma t wel met elkaar vinden?
Voor Ceetje ook niet leuk. Voetbal zo'n stomme sport ook. Mijn broer en zus komen ook vaak laat vanwege voetbal op verjaardagen en zo. Gewoon verbieden die sport, Hooliganprobleem ook meteen opgelost
Kunnen ouders en schoonma t wel met elkaar vinden?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 13 februari 2010 om 20:36
Heeft iemand het boek Duik in je weeën gelezen? Oud collega van mij heeft de cursus gedaan en was heel enthousiast, maar het is midden in Amsterdam en dat vind ik niet handig om heen te gaan. Denk eraan het boek te kopen,maar ik weet niet of het leerzaam is nog bij zo'n 3e bevalling.
Al kan wat leeswerk nooit kwaad natuurlijk en voorbereiding.
Al kan wat leeswerk nooit kwaad natuurlijk en voorbereiding.
zaterdag 13 februari 2010 om 20:38
zaterdag 13 februari 2010 om 20:44
Star: gefeliciteerd met doop! Tafel ziet er leuk en sjiek en heerlijk uit! Jurkje was bijzonder schattig. Ben benieuwd naar de foto's verder! Niet leuk voor Starman dat ze zich zo gedragen... Sneu hoor. Zijn ze hier eens, doen ze zo... Vind Ceetje ze wel aardig?
Amalia: duik in je weeën klinkt niet super. krijg er beetje kriebels van, maar komt puur door de titel. Dus. Schiet je niks mee op hè?
Mal: jee Malman al goed bezig dus! Super! Vond Mr. J de carnaval leuk? Hoe is omaatje nu?
Suus: moet rokje op post of wil je foto? Zal je mob.nr. wel even opzoeken zo...
Hier staat nu halve Jip en Janneke op het raam. Meisje viert morgen verjaardag. Druk mee. Wordt wel leuk geloof ik. Verder vandaag jurk afgepast en hij wordt echt enorm mooi! Ben er heel blij mee! Vind het zooo spannend worden nu!
Amalia: duik in je weeën klinkt niet super. krijg er beetje kriebels van, maar komt puur door de titel. Dus. Schiet je niks mee op hè?
Mal: jee Malman al goed bezig dus! Super! Vond Mr. J de carnaval leuk? Hoe is omaatje nu?
Suus: moet rokje op post of wil je foto? Zal je mob.nr. wel even opzoeken zo...
Hier staat nu halve Jip en Janneke op het raam. Meisje viert morgen verjaardag. Druk mee. Wordt wel leuk geloof ik. Verder vandaag jurk afgepast en hij wordt echt enorm mooi! Ben er heel blij mee! Vind het zooo spannend worden nu!
zaterdag 13 februari 2010 om 21:02
Hai!
Bridge, ist geluk met rokje?? Wat goed zeg! Zou je hem willen opsturen zodat tie nog mee kan op vakantie? Super zeg!
En wat fijn dat je jurk zo mooi wordt, ik ben heul erg benieuwd naar de foto's, spannend hoor!
Amalia, ik heb dr boek. Ik zal hem zoeken dan kan je hem lenen. Maar niks voor mij dat geadem naar je Yoni van Carita
Star, wat een mooie high tea zeg! Ziet er heerlijk uit!
En je inlaws zijn horken, wat onaardig naar je vent toe zeg.
Bridge, ist geluk met rokje?? Wat goed zeg! Zou je hem willen opsturen zodat tie nog mee kan op vakantie? Super zeg!
En wat fijn dat je jurk zo mooi wordt, ik ben heul erg benieuwd naar de foto's, spannend hoor!
Amalia, ik heb dr boek. Ik zal hem zoeken dan kan je hem lenen. Maar niks voor mij dat geadem naar je Yoni van Carita
Star, wat een mooie high tea zeg! Ziet er heerlijk uit!
En je inlaws zijn horken, wat onaardig naar je vent toe zeg.
zaterdag 13 februari 2010 om 21:32
zaterdag 13 februari 2010 om 21:46
Star, prachtig ziet het er uit (lees erg smakelijk). Oh wat sneu voor Starman!!! Stom zeg, ze moeten wel een heeeeeeeeel erg goed excuus hebben.....
Amalia, ken het boek niet, maar in die weeen kon ik dan wel weer duiken .
Bridges, ook alweer jarig! Oh wat bijzonder! Wat krijgt ze voor cadeaus? Ben je een beetje sentimenteel nu?
Hik, iemand glühwein? hips.
Amalia, ken het boek niet, maar in die weeen kon ik dan wel weer duiken .
Bridges, ook alweer jarig! Oh wat bijzonder! Wat krijgt ze voor cadeaus? Ben je een beetje sentimenteel nu?
Hik, iemand glühwein? hips.
zaterdag 13 februari 2010 om 21:49
Ik zit aan de port dus nee bedankt
Ik las nog dat je kereltje niet zo lekker ging met de carnaval. En toch is het gewoon een lekker jong! De foto die je stuurde staat hier op de schouw en ik moet glimlachen als ik Hepie en Hepie samen zie!
Amaal, ik moet hem eerst vinden in de puinhoop maar dan regelen we dat hij bij je komt. Langs brengen in dorp is geenprobleem hoor maar is niet dik dus opsturen lukt ook wel. Komt goed!
Ik las nog dat je kereltje niet zo lekker ging met de carnaval. En toch is het gewoon een lekker jong! De foto die je stuurde staat hier op de schouw en ik moet glimlachen als ik Hepie en Hepie samen zie!
Amaal, ik moet hem eerst vinden in de puinhoop maar dan regelen we dat hij bij je komt. Langs brengen in dorp is geenprobleem hoor maar is niet dik dus opsturen lukt ook wel. Komt goed!
zaterdag 13 februari 2010 om 21:56
Gluhwein, port, boehoeoe, ik wil ook wat alcohol. Dan wel in de vorm van een koel chardoneetje of een bacootje. Lekker ordinair haha.
Alhowel de maagzuur hier de hele avond al naar boven kruipt dus misschien is een glas water en een rennie een beter idee
Star, zijn ze er al? Ik denk het wel anders had je je wel gemeld.
Alhowel de maagzuur hier de hele avond al naar boven kruipt dus misschien is een glas water en een rennie een beter idee
Star, zijn ze er al? Ik denk het wel anders had je je wel gemeld.
zaterdag 13 februari 2010 om 22:20
Heb al Gluhwein Jin, zit hier al te genieten! Jip en janneke staan dus nu nog wat slingertjes en klaar.
Meisje krijgt nog een driewieler. Maar die had besteltijd dus stom. Maar goed. Ze wordt twee dus merkt het toch niet. Krijgt nu Jip en Janneke stapelblokken en dan is ze ook vast blij. Wielertje komt dan nog.
Suus: wanneer ga je precies weg? Krijg hem wel in envelop dus kan snel bij je zijn! Heb geen grote envelop hier, dus moet er even een van werk meenemen... Bonnetje erbij doen?
Meisje krijgt nog een driewieler. Maar die had besteltijd dus stom. Maar goed. Ze wordt twee dus merkt het toch niet. Krijgt nu Jip en Janneke stapelblokken en dan is ze ook vast blij. Wielertje komt dan nog.
Suus: wanneer ga je precies weg? Krijg hem wel in envelop dus kan snel bij je zijn! Heb geen grote envelop hier, dus moet er even een van werk meenemen... Bonnetje erbij doen?