FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Het ijs slaat wit uit? Heb jij er verstand van ofzo?
Dat zeiden ze toch, net voor de dweilpauze. Ik let gewoon goed op .
Nog 1 rit en dan komt Sven!

Svennie, Svennie, Svennie... huphuphup
quote:Morrie schreef op 13 februari 2010 @ 22:41:

Dat zeiden ze toch, net voor de dweilpauze. Ik let gewoon goed op .Oh, ik niet. Maar weet je ook wat het betekent?
Als LLL terug is en gereageerd heeft moet ze weer bijlezen.

Niet dat het heel interessant is...
quote:Morrie schreef op 13 februari 2010 @ 22:38:

Ach, die Dim. Arm kereltje. Maar dit gebeurt echt veel vaker. Mijn neefje is zwemleraar en vertelt dit soort verhalen weleens. Dan duurt het volgens hem ook wel een les of 3 tot 7 voor ze een beetje van hun angst af zijn. En hij zegt er ook altijd bij dat zij (zwemleraren) hierin geoefend zijn.

Ja maar weet je wat het stomme is, het is niet het water waar hij bang voor is maar het groepje. Tenminste dat denk ik, want hij heeft van de zomer echt het hele meer rondgezwommen bij mijn moeder. Ik vond dat nog zo eng toen, omdat hij een zwemvest aanhad en ik dacht dat hij dacht dat hij kon zwemmen. Oh wacht, dat is natuurlijk al twee zomers geleden. maar, dat de zwemleraren erin geoefend zijn is duidelijk, ik vond het echt zoooo leuk om te zien hoe die jongen het meteen oppakte. Echt knap hoor.

En die vleugeltjes moesten ze om, ik weet eigenlijk ook niet waarom. Stond in de brief, en alle kindjes hadden het ook. Ze kregen ook nog van die kurkjes om hun middel.

En nee, geen OS hier, ik ben niet zo'n sportkijker, en ik denk dat Sjaak vergeten is dat het is. Ik ga hem iig niet wakker maken om hem te eraan te herinneren .

Wat superleuk om met Schorrie naar een band te gaan kijken Morrie, vindt ie vast geweldig!

Goed dat je naar de huisarts bent geweest Wind, ben benieuwd of je ook een slikfoto krijgt.
quote:lilalore schreef op 13 februari 2010 @ 22:47:

[...]

Goed dat je naar de huisarts bent geweest Wind, ben benieuwd of je ook een slikfoto krijgt.

Ze had het over een camera die in mijn keel gaat.

Ik heb de afspraak dan ook niet gemaakt
Ondertussen kijk ik met een half oog Harry Potter, en ik snap er geen klap meer van, veel te lang geleden dat ik dit deel heb gelezen.
Ik ben zenuwachtig! (Reageer zo op jouw post hoor LLL ).

IJs slaat wit uit door veel vocht wat mensen afscheiden via hun jassen . Geloof ik.
quote:Wind schreef op 13 februari 2010 @ 22:49:

[...]

Ze had het over een camera die in mijn keel gaat.

Ik heb de afspraak dan ook niet gemaakt Ieuw, oh dat klinkt niet fijn nee. Mijn zusje moest volgens mij iets drinken en dan daarna een foto maken. Maar omdat het niet doorging weet ik het ook niet precies.
Kadans
Whaaaaa.

Ik roep hier gewoon in mijn eentje in huis: Kom op Kom op Kom op.

Irritant worden deze ritten nu.
Ik denk dat een slikfoto heel naar is (niet om je bang te maken, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik denk dat het wel meevalt ).
Bob de Jong mag ook winnen
quote:Morrie schreef op 13 februari 2010 @ 23:00:

Ik denk dat een slikfoto heel naar is (niet om je bang te maken, maar ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik denk dat het wel meevalt ).Fijn dank je... ik zal maandag meteen bellen
Spannend!

Nu Bob de Jong.
quote:Wind schreef op 13 februari 2010 @ 23:01:

[...]

Fijn dank je... ik zal maandag meteen bellen Sorry. Maar ik heb er geen ervaring mee hoor, misschien valt het alles mee
Bobbie!!!!

Waarom rijdt hij niet voorop?
Bob bakt er niets van, geloof ik.
quote:Morrie schreef op 13 februari 2010 @ 23:04:

Bobbie!!!!

Waarom rijdt hij niet voorop?

Omdat Koeliejoep harder gaat!

BobBobBobBob...
Google zegt:

Het onderzoek

Om de slokdarm op de foto’s zichtbaar te maken, wordt een contrastmiddel gebruikt, te weten bariumpap. Dit contrastmiddel krijgt u te drinken. Het heeft een vrij neutrale smaak. De radioloog kan met behulp van röntgenstralen de bariumpap door de slokdarm naar de maag zien gaan en op het juiste moment foto’s maken. De radioloog zal u vragen te draaien om zo de slokdarm van alle kanten te kunnen bekijken.

Dus volgens mij valt het wel mee. Gewoon wat drinken en dan een röntgenfoto.
quote:lilalore schreef op 13 februari 2010 @ 23:06:

Google zegt:

Het onderzoek

Om de slokdarm op de foto’s zichtbaar te maken, wordt een contrastmiddel gebruikt, te weten bariumpap. Dit contrastmiddel krijgt u te drinken. Het heeft een vrij neutrale smaak. De radioloog kan met behulp van röntgenstralen de bariumpap door de slokdarm naar de maag zien gaan en op het juiste moment foto’s maken. De radioloog zal u vragen te draaien om zo de slokdarm van alle kanten te kunnen bekijken.

Dus volgens mij valt het wel mee. Gewoon wat drinken en dan een röntgenfoto.

Dat klinkt niet erg. Maar mijn huisarts had het over een camera die mijn keel in gaat!

Bob 3e.
O, dat lijkt me stukken minder erg dan een cameraatje doorslikken. Maar bedenk me net dat dat misschien met een maagonderzoek is? Ik zou het even vragen als je de afspraak maakt Wind. Zou zonde zijn als je je er druk om maakt terwijl je alleen maar een drankje hoeft te drinken.

Pfffff, wat een hell eigenlijk he, OS . Die Li kwam wel erg dichtbij vond ik.
Hmm dan is het misschien iets anders. Maar ik zou toch een afspraak maken, soms roepen die huisartsen ook maar wat.

Ah, Bob de Jong derde. Kijk, ik hoef helemaal geen OS te kijken, ik hoor het zo ook wel .
Deze gaan voorzichtig van start.....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven