Entertainment alle pijlers

farmville

12-01-2010 15:56 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
farmville op facebook.... ik ben fan!! wie ook?

Graag wil ik dit topic gebruiken om te kletsen over farmville en hints uit te wisselen.

Wat mij bij andere fora over FV opvalt is dat elk discussietopic ondergesneeuwd wordt met verzoeken tot buren en" fertilisen " enz; dat wil ik graag voorkomen hier en er een leuk kletstopic van maken.

Ik zelf zit nu in level 21 en kan maar niet genoeg Xp bij elkaar schrapen om in level 22 te komen. Ook opende ik gisteren een gouden mystery-egg en kreeg ik een carousel ( hoera! ) maar omdat mijn giftbox vol was is deze carousel nooit aangekomen. Dus mijn tip voor jullie is: maak iedere keer je giftbox leeg.

FAQ:

FVcash ( briefjes ) : elk level wat je omhoog gaat krijg je er 1 bij, of je kunt het kopen met je cerditcard ( is voor het spel niet nodig )

buren: vrienden op facebook die ook FV spelen uitnodigen. Hier heb je een tabblad voor bij je farm ( my neighbours ).

fanpagina's : werken niet.. en denk aan je privacy , als je je aanmeldt ben je zichtbaar voor alle fan's.

poppetje vastzetten: Zet je poppetje vast op de plek waar je komt als je bv bij de buuf bent geweest of zo iets dergelijks. En vergeet niet dat als je een groter plot hebt je dat poppetje op een iets andere plek moet vastzetten.Zo kun je sneller oogsten enzo.

FV voor dummies vind je niet meer hier maar topics zijn samengevoegd..

farmville?

Totaal aantal stemmen: 130

WTF is Farmville? (33%)
leuk, ik ben fan (53%)
vind er niets aan (12%)
ik zal eens kijken wat het is (2%)
Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het volgende:

Ik heb ergens op gedrukt waardoor ik farmville niet meer kan openenen. Het staat nog wel in mijn ' games' lijst, maar als ik hier op klik krijg ik de melding, dat de opgevraagde pagina niet is gevonden. Ik heb ook geprobeerd om via de website van FarmVille in te loggen, maar hier krijg ik de volgende melding: Onbeschikbare Applicatie

De applicatie die u probeert de openen is onbeschikbaar of ontnomen.
openenen = openen. Iets te enthousiast.
Waahahhhaaa, ik heb via een mysterygift een katje bij! Hij is wel meteen achter mijn schuur gaan zitten, maar hij kijkt natuurlijk eerst even de kat uit de boom

Ben helemaal blij! En daar wordt je dan 42 jaar oud voor, om de hele zondagmiddag blij te zijn met een virtueel katje, pfff. Farmville doet rare dingen met een mens.

Misschien tijd voor Farmville anonymous?
quote:misschicken schreef op 14 februari 2010 @ 16:52:

[...]

Bloemen sturen via Fleurop. Wil je mijn adres?Als je bloemen wilt dan had je mijn bossie gele rozen moeten aanpakken..... Maar goed, ik ben ook de lulligste niet: aub:
Na het lezen over FV in Viva en hier op het forum ook nieuwsgierig geworden dus maar een account aangemaakt op Facebook, zal me bij de boerderettes aanmelden!
quote:Propje39 schreef op 14 februari 2010 @ 17:01:

Waahahhhaaa, ik heb via een mysterygift een katje bij! Hij is wel meteen achter mijn schuur gaan zitten, maar hij kijkt natuurlijk eerst even de kat uit de boom

Ben helemaal blij! En daar wordt je dan 42 jaar oud voor, om de hele zondagmiddag blij te zijn met een virtueel katje, pfff. Farmville doet rare dingen met een mens.

Misschien tijd voor Farmville anonymous?Boerderette leden zijn verslaafden
quote:Vlotje82 schreef op 14 februari 2010 @ 17:15:

Na het lezen over FV in Viva en hier op het forum ook nieuwsgierig geworden dus maar een account aangemaakt op Facebook, zal me bij de boerderettes aanmelden!Hoelang ben je hier al op het forum actief?
Heb ik wat aan een tractor? En zo ja, wat doe ik ermee?
quote:Pilous schreef op 14 februari 2010 @ 16:52:

Ik moet nog 1 halster! En dan heb ik een stahal Heb je hem al? Ik heb namelijk een hele schuur volliggen
quote:Gravinnetje schreef op 14 februari 2010 @ 17:23:

Heb ik wat aan een tractor? En zo ja, wat doe ik ermee?Met een trekker kan je vier lapjes grond tegelijk ploegen i.p.v 1. Onmisbaar als je veel grond hebt, en lui bent aangelegd!
quote:lunaan schreef op 14 februari 2010 @ 17:24:

[...]

Heb je hem al? Ik heb namelijk een hele schuur volliggen

Kun je overbodige items doorgeven dan? Hoe werkt dat? Ik heb dan ook nog wel wat zooi waar anderen wat aan hebben.

Maar ehm, ik kan het ook nog wel gebruiken eventueel.
Ik ga maar even een tractor kopen. Toch handig dat die markt op zondag open is.
Die hotrod-trakketor is pas gaaf, die doet 9 vakjes per keer, én er zit een stereo in
quote:Gravinnetje schreef op 14 februari 2010 @ 17:30:

[...]

Kun je overbodige items doorgeven dan? Hoe werkt dat? Ik heb dan ook nog wel wat zooi waar anderen wat aan hebben.

Maar ehm, ik kan het ook nog wel gebruiken eventueel.

Haha nee dat gaat niet, was maar waar.

Ik bedoelde dat ik die kan versturen.

Enne volgens mij heb ik je al een kado gestuurd. Hebberd

quote:misschicken schreef op 14 februari 2010 @ 17:32:

Die hotrod-trakketor is pas gaaf, die doet 9 vakjes per keer, én er zit een stereo in Huh, voor die hotrodtractor moet je een maffia spel spelen tot level 10? Doe je dat ook, Kip, maffia'tje spelen?
quote:misschicken schreef op 14 februari 2010 @ 17:32:

Die hotrod-trakketor is pas gaaf, die doet 9 vakjes per keer, én er zit een stereo in Oja die was ik vergeten, maar daar moet je toch 10 levels in maffiawars voor hebben?
Dank jullie wel voor het fertilizen van mijn crops en het feeden van mijn chickens!
quote:Charlotte69 schreef op 14 februari 2010 @ 17:35:

[...]

Huh, voor die hotrodtractor moet je een maffia spel spelen tot level 10? Doe je dat ook, Kip, maffia'tje spelen?Nu niet meer, maar speciaal voor die traktor heb ik met 5 accounts de 10 levels doorstaan
quote:lunaan schreef op 14 februari 2010 @ 17:36:

[...]

Oja die was ik vergeten, maar daar moet je toch 10 levels in maffiawars voor hebben?KLopt, maar dat duurt niet zo lang hoor, dat is met 1 vrije dag wel geregeld
quote:misschicken schreef op 14 februari 2010 @ 17:42:

[...]

KLopt, maar dat duurt niet zo lang hoor, dat is met 1 vrije dag wel geregeld
Ik zet steeds mijn popje tussen de hooibalen, maar als ik terugkom is ze weer weg. Iemand die mij kan vertellen hoe dit kan?
quote:prada schreef op 14 februari 2010 @ 17:44:

Ik zet steeds mijn popje tussen de hooibalen, maar als ik terugkom is ze weer weg. Iemand die mij kan vertellen hoe dit kan?

Of je hebt niet genoeg hooibalen, ze moeten echt rondom staan.

Of ze staat op het verkeerde vakje. Je moet haar vastzetten op het vakje waar ze staat als je het spel opstart.
Hmm, zet je haar wel op de goeie plek vast (het vakje waar ze in staat als je op je farm komt)?
Nou, dan ga ik maar een paar gangsters doodschieten denk ik...Ik moet 'm hebben die tractor.

Maar als ik 'm dan heb, wat doe ik dan met die andere tractor?
Verkopen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven