gelukkigste vrouw op aarde.....

14-02-2010 21:31 358 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele poos lees ik hier mee, veel geleerd, meestal altijd interesant..

Nu wil ik mijn verhaal graag kwijt, Ik loop al weken te zingen...heb vleugels...en waarom? omdat ik naast mijn geweldige man ( waar ik 20 jaar mee samen ben) ook nog een geweldige vriend heb...

En niet in het geheim....dat is het fijne ervan...Mijn man en mijn vriend kennen elkaar erg goed....ze zijn vrienden en mijn man werkt af en toe voor hem...

Al jaren hebben wij een wat andere kijk op relaties dan de meeste mensen, geven elkaar de ruimte en een open relatie was altijd bespreekbaar....maar tot voor enige maanden geleden was er nog nooit geen sprake van geweest.....

Tot die vriend, die we al bijna 4 jaar kennen, en ik wat vaker met elkaar om begonnen te gaan vanwege externe omstandigheden...

Ik vond hem altijd al leuk....had altijd ook al het idee dat hij mij leuk vond....en binnen de kortste keren sloeg de vlam in de pan...

Een enorme klik...

Veel met mijn man gepraat, beide mannen onderling hebben er kontakt over gehad....En nu is het een feit....Ik heb een man en een vriend !!....niks geen geheim gedoe...zelfs mijn ouders en onze kinderen weten ervan....

Het voelt zo goed...

Onze kinderen, die hem ook erg goed kennen, vinden het leuk dat hij regelmatig over de vloer komt en er heerst een hele fijne sfeer....

Meiden, ik wilde jullie laten weten dat ik vast een van de gelukkigste vrouwen op deze aardbol ben....
madamemicmac, niet alleen een getrouwde vrouw...ze is de vrouw van een vriend van hem.
quote:StarGazer schreef op 14 februari 2010 @ 22:26:

tja polygaam huwelijk.....ik ben zowiezo geen groot voorstander van het huwelijk....Ben ondertussen bijna 19 jaar erg gelukkig getrouwd, maar achteraf hadden we niet hoeven trouwen....dat brengt niets extras....We zijn getrouwd omdat je niet anders wist...het werd min of meer van je verwacht....Het waren de jaren 50 niet hoor... Toen deed je nog wat er van je werd verwacht en nu sla je door de andere kant op.
quote:Dreamglasses schreef op 14 februari 2010 @ 22:40:

[...]

Maar ook dan kun je je sexleven prima voor jezelf houden, hoor.

Pubers vinden het sowieso al een vreselijk idee dat hun ouders nog sex hebben.

Vind het ook een flauw van Loomi om op die manier te reageren.Precies , gruwen van het idee dat pa en ma sex hebben, en dan is er nu ook een vriend bij gekomen waar ma sex mee heeft.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
quote:StarGazer schreef op 14 februari 2010 @ 22:03:

Nou..over die andere plekken kan ik kort zijn.....hij heeft nog nooit eerder een vriendin gehad...dat wist ik al jaren....iedereen probeert hem altijd aan de vrouw te krijgen maar hij is best verlegen wat vrouwen betrefd ...

en waarom moet dat iets zijn waar de kinderen zich voor zouden moeten schamen?...tegenwoordig is ruim de meerderheid van de ouders op school gescheiden...en wij die gelukkig zijn in deze situatie zouden ons moeten schamen???..die snap ik ff niet...Nou ja, een man die er meerdere vrouwen op nahoudt, daar zijn de meeste mensen ook niet zo gecharmeerd van.
ook leuk, straks willen je kinderen dat ook en worden hun partners daar weer de dupe van. zoals al eerder gezegd, dit werkt toch bijna nooit.
quote:nazife schreef op 14 februari 2010 @ 22:41:

madamemicmac, niet alleen een getrouwde vrouw...ze is de vrouw van een vriend van hem.Ja inderdaad...pijnlijk lijkt me.
Ik zie het liever zo, dan dat ze het stiekem doet, alle partijen zijn het toch eens met de situatie.

Ik vind wel dat je anderen er buiten moet laten, dus je kinderen en je ouders, die hebben hier niks mee te maken en kunnen hier ook niks mee, ook al zijn ze het er bijv. niet mee eens
En wat precies is hier nou zo erg aan, volgens degenen die gelijk op hun high horse zitten? TO gaat niet vreemd; haar man weet ervan en vindt het OK. Nou, dus?

Het kan je levensstijl niet zijn, prima, maar zolang er niemand besodemieterd en belogen wordt, wat is hier dan zo erg aan?
.
Daar kunnen jullie kinderen later een voorbeeld aan nemen!
kijk, zoals TO het plaatje schetst vindt haar man het niet erg, maar ik kan me niet voorstellen dat het toch nergens aan hem knaagt. ja of het kan hem gewoon niks schelen wie zijn lul in zijn vrouw stopt, maar dat is ook veelbetekenend vind ik.
quote:StarGazer schreef op 14 februari 2010 @ 22:40:

Het gaat toch niet om de plekjes ?? Dat bespreek ik ook niet met de kids... Het gaat om het feit dat vriend en ik een speciale band hebben...en dat dat niet als raar wordt beschouwd hier in huis....O een speciale band. Laat me raden, je hebt eindelijk je soulmate gevonden.
mariannanas...wij delen ook maar onze mening zoals ik al zei, ze moet het vooral zelf weten hoor. als het een potje wordt(en dat wordt het hoogstwaarschijnlijk) heb ik geen medelijden. maar als ze het toch een kans wil geven, knock yourself out TO.
[quote]zusenzo schreef op 14 februari 2010 @ 22:44:

Ik zie het liever zo, dan dat ze het stiekem doet, alle partijen zijn het toch eens met de situatie.

Ik vind wel dat je anderen er buiten moet laten, dus je kinderen en je ouders, die hebben hier niks mee te maken en kunnen hier ook niks mee, ook al zijn ze het er bijv. niet mee eens[/quote]

Ja maar dat lukt toch niet als je al weken loopt te zingen in huis? Dat roept vragen op...
quote:madamemicmac schreef op 14 februari 2010 @ 22:39:

Nou, ik had het knapper van je gevonden als je het al 20 jaar samen leuk hebt met je man. Maar dat heb je blijkbaar niet. Ik ben ook al 20 jaar met m'n man samen en ik moet er niet aan denken om hem te kwetsen om er iemand bij te nemen. Ik heb niet gelezen dat de man van TO er gekwetst door was. Of heb ik er over heen gelezen?
quote:diaantje1971 schreef op 14 februari 2010 @ 22:42:

[...]

Precies , gruwen van het idee dat pa en ma sex hebben, en dan is er nu ook een vriend bij gekomen waar ma sex mee heeft.

Nou, er zijn ergere dingen, die kinderen worden aangedaan, hoor!!

ha ha ha! En ja, ik vraag me af wie er nu een erger trauma op loopt: het kind, die zijn ouders sexend en wel betrapt of het kind, dei weet dat zijn/ haar moeder er nog een (aardige) vriend op na houdt.

Wat een opvattingen weer. Nou ja, prima. Ieder zijn eigen mening. Ik moet er zelf ook niet zo aan denken en zou me (waarschijnlijk ingegeven door opvoeding) vooral heel verward voelen bij dit soort gevoelens. Maar hee, als TO er gelukkig mee is en de rest van haar omgeving er zichtbaar ook geen moeite mee heeft....Ik vind het prima.
Only dead fish go with the flow
quote:Mariannanas schreef op 14 februari 2010 @ 22:44:

En wat precies is hier nou zo erg aan, volgens degenen die gelijk op hun high horse zitten? TO gaat niet vreemd; haar man weet ervan en vindt het OK. Nou, dus?

Het kan je levensstijl niet zijn, prima, maar zolang er niemand besodemieterd en belogen wordt, wat is hier dan zo erg aan?Ze gaat wél vreemd, want ze heeft seks met iemand anders dan haar eigen man.
Leuk voor pappa ook? hij is degene die er mee eens is....en echt niet onder dwang hoor....jeetje...dat sommigen niet buiten de "box" kunnen denken en denken dat de rest van de wereld net als hun moet redeneren....

Sexleven bespreek ik echt niet met de kids....en dat zingend door het huis lopend...tja echtgenoot vraagt lachend wat voor leuk of lief smsje ik nu weer heb gehad.....onvoorstelbaar ? maar waar....
Wat ben je een lichtend voorbeeld voor je kinderen.

Zo leren ze meteen alles over (on)trouw in de praktijk.

Ik zou m'n kids liever iets anders bijbrengen, mits ik een kinderwens had ntrlk.
kinderen moeten niet zo zeiken over het feit dat hun ouders sex hebben. heb dat echt nooit begrepen.
stargazer kom op he, dan heb je toch geen gezond huwelijk als je man vrolijk vraagt of je leuke smsjes van je vriendje hebt gehad? en dat heeft niks te maken met uit de box denken.
quote:nazife schreef op 14 februari 2010 @ 22:45:

kijk, zoals TO het plaatje schetst vindt haar man het niet erg, maar ik kan me niet voorstellen dat het toch nergens aan hem knaagt. ja of het kan hem gewoon niks schelen wie zijn lul in zijn vrouw stopt, maar dat is ook veelbetekenend vind ik.Nou ja wat een onrespectvolle reactie. Alleen maar omdat iemand anders over relaties en monogamie denkt dan jij...
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Miepjemiep schreef op 14 februari 2010 @ 22:48:

[...]

Ik heb niet gelezen dat de man van TO er gekwetst door was. Of heb ik er over heen gelezen?Nee hoor, ik had het over mijn man, mijn situatie. Haar man vond het goed, of was het er mee eens ofzo.
quote:nazife schreef op 14 februari 2010 @ 22:51:

stargazer kom op he, dan heb je toch geen gezond huwelijk als je man vrolijk vraagt of je leuke smsjes van je vriendje hebt gehad? en dat heeft niks te maken met uit de box denken.Precies, ik word nog gewoon ouderswets blij als ik mijn man zie na een dag werken.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Ik vind het fijn voor je dat het voor jou werkt. Toch roept het ook bij mij vragen op. Was je man altijd zo ruimdenkend? En hoe reageer jij als hij er een vriendin bij neemt. Hebben jullie het daar over gehad?
Ik snap dat veroordelen niet zo goed, wie zijn wij te oordelen...

En het gebeurt in goed overleg en geen stiekem gedoe.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven