Café de Nor

15-02-2010 15:51 722 berichten
Alle reacties Link kopieren

Geen vergane glorie, maar een nieuwe start.

Wil je even uitblazen, zomaar een drankje drinken en je verhaal kwijt, of kom je hier van de overkant uit de Nor (de gebanden); je bent van harte welkom!

Hier mag alles. Nou ja, alles... Gooi je bh los als je daardoor beter geniet van je rum-cola, slinger je woede weg aan de danspaal en als je helemaal niets wilt zeggen, maar gewoon even op adem wilt komen na een druk forumuurtje (of 2, 3, 4...); hijs jezelf op een barkruk en zeg maar wat je wil drinken.

Als ik er niet ben; pak het dan even zelf en schrijf het op de lat!

O ja, het paaldansen is op eigen risico. Dit houdt in dat als je 's avonds tegen sluitingstijd nog niet uit de knoop bent, je gewoon moet blijven hangen tot openingstijd 's morgens...
Shit, balen Leo! Tis ook nog eesn geen weer om een week te lellebellen...die zit vast ergens binnen.
Oja Leo, nu ik je toch zie, laat dat afzoenen maar zitten, geef maar gewoonn die fles pruimenlikeur.
Noteert op lijstje: kokosolie en een familiepak condooms XL*
Zouden mensen dan zomaar een poes ergens binnenhouden als 'ie niet van zichzelf is?

Ik snap dat niet hoor...
Zoals op die foto van Leo, zo wilde Dries hier op de bar komen staan. De man was echt verontwaardigd dat ik dat niet zag zitten.

Hele enge tietjes die man! Brrrrrrr....
quote:Starshine schreef op 15 februari 2010 @ 16:24:

Oja Leo, nu ik je toch zie, laat dat afzoenen maar zitten, geef maar gewoonn die fles pruimenlikeur.Ik moet nog een grote bestelling doen bij Christine le Duc, zal ik die pruimenlikeur meteen voor je meebestellen? Scheelt weer verzendkosten!
Gebeurd toch wel hoor, ik herinner me er zelfs een topic over (TO vond betreffende poes mooi, wist dat ie van een ander was maar wilde hem toch vangen).

Mijn moeder heeft een kat die vaak bij anderen schooit naar eten en die mensen bleven hem ook maar voeren, ja dan blijft het beestje ook komen. Ik snap het ook niet, ze wisten waar hij woonde, maar toch voeren en zelfs vlooienkuurtjes geven (terwijl hij net thuis gehad had)
quote:Norre schreef op 15 februari 2010 @ 16:27:

[...]

Ik moet nog een grote bestelling doen bij Christine le Duc, zal ik die pruimenlikeur meteen voor je meebestellen? Scheelt weer verzendkosten!ja is goed, zet maar bij Leo op de bon.
Is Laura eigenlijk al bevallen in het Kleine Huis op de Prairie?
quote:Starshine schreef op 15 februari 2010 @ 16:28:

[...]

ja is goed, zet maar bij Leo op de bon.Gaat het dan om die wasgel voor je pruim of dat spul om te drinken?
om te drinken Nor

wassen doe ik wel met water
Oké, die met alcohol dus...

Tsja, zelf hou ik niet zo van wassen. Ik gebruik altijd een ijskrabber als het te bont wordt daar beneden.
Als het te bont wordt vraag ik buurman Hendrik altijd even of 'ie z'n heggeschaar erop los wil laten. Die man is daar zó handig mee!
O ja, Coffeepot? Ik heb mij, alleen al voor het bijhouden van de flora in de bermudadriekhoek, aangemeld bij de BEO's.

Die hebben voldoende tips!
oja, maakt hij ook kunstwerkjes, net als de heg?

Zeg, let even op mijn tomatensap, ik herinner mij dat ik nog een kind op moet halen, tot zo.
Dries blijft maar twitteren!
Ja star, je zou mijn tuintje eens moeten zien, bééldig wat die vent allemaal doet.

Maar ja, ik ga natuurlijk niet hier midden in de kroeg mijn tuintje aan iedereen laten zien. Trouwens, iedereen kijkt toch al naar de bevallige borsten van de barvrouw en de pogingen aan de paal...kansloos zeg ik je.
quote:eleonora schreef op 15 februari 2010 @ 16:22:

[...]

Helemaal Pakje. Al een week vandaag.Ah nee, niet weer...
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Nou ja, was het niet leuk bij ons?

Ik heb nog gevraagd of we het wel goed deden, dat kletsen.

Ik sta echt open voor opbouwende kritiek.

Begin je zo maar een nieuw topic. Voel me samen met "Er kan nog meer bij" enorm afgewezen. snif.
Hoi, ik kwam toevallig voorbij, lust ook wel n borrel (om te vergeten dat ik geen carnaval meer vier)
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:absoluteEinstein schreef op 15 februari 2010 @ 16:54:

Nou ja, was het niet leuk bij ons?

Ik heb nog gevraagd of we het wel goed deden, dat kletsen.

Ik sta echt open voor opbouwende kritiek.

Begin je zo maar een nieuw topic. Voel me samen met "Er kan nog meer bij" enorm afgewezen. snif.

Weet je wat het is? Ik ben gewoon veel ouder dan de gemiddelde forummer hier. Ik kon het niet bijhouden. Het gíng gewoon niet.

Maar ik wijs niemand af hoor. Ben je gek! Kan ik mij op mijn leeftijd sowieso niet meer permitteren om iemand af te wijzen. Ben al blij als er iemand kijkt!
Norre, je mag er nog best wezen.

Ter illustratie een foto van de nudistendag vorig jaar

(gevoelige zieltjes de andere kant opkijken aub)

Star! Ik had nog zo gezegd: GEEN FOTO's VAN VÓÓR MIJN JAARLIJKSE TRIMBEURT!!
quote:Norre schreef op 15 februari 2010 @ 17:03:

[...]

Weet je wat het is? Ik ben gewoon veel ouder dan de gemiddelde forummer hier. Ik kon het niet bijhouden. Het gíng gewoon niet.

Maar ik wijs niemand af hoor. Ben je gek! Kan ik mij op mijn leeftijd sowieso niet meer permitteren om iemand af te wijzen. Ben al blij als er iemand kijkt!Ah, Norre is net als ik ook van voor de oorlog! Dan meld ik me hier ook maar. Hi, ik ben Ratteke en ik hou van een Tia Maria-cola. Bardame, mag ik er ééntje? Ik moet de hond nog uitlaten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven