Weet niet wat te doen...
maandag 15 februari 2010 om 17:30
Dag allemaal,
Ik heb met mn vriendin bijna een relatie van 1,5 jaar. Nu is ze de laatste tijd zo koel en afstandelijk tov mij. savonds gaan slapen zonder zoen of knuffel. De zin om sex komt steeds van mij. We hebben er zitten over praten. En uiteindelijk bleek dat ze NIET MEER AANGETROKKEN voelt tot mij,zoals in het begin. Ze zegt dat ze wel van mij hou. En dat ik niks verkeerd doet,dat ik heel lief en attent bent enzo,maar toch ......wat kan ik daar tegen beginnen?? En ja ik ben ook wat jaartjes ouder dan haar. En misschien speelt dat ook een rol. Zij is 27 en ik 45.
Ik hou wel van haar,maar mn verstand zeg wel dat het niet goed zit. ze heeft nog geen eenmaal geprobeerd (kan niet koken)om voor ons te koken. de sex is niet het fijnste,want heb toch al beter gehad. Denk dat ik mss beter af ben, daar ik geen meer waarde aan heb in dit relatie. Of moet ik verder blijven vechten???
graag jullie meningen erover, ik dank jullie allemaal.....
Ik heb met mn vriendin bijna een relatie van 1,5 jaar. Nu is ze de laatste tijd zo koel en afstandelijk tov mij. savonds gaan slapen zonder zoen of knuffel. De zin om sex komt steeds van mij. We hebben er zitten over praten. En uiteindelijk bleek dat ze NIET MEER AANGETROKKEN voelt tot mij,zoals in het begin. Ze zegt dat ze wel van mij hou. En dat ik niks verkeerd doet,dat ik heel lief en attent bent enzo,maar toch ......wat kan ik daar tegen beginnen?? En ja ik ben ook wat jaartjes ouder dan haar. En misschien speelt dat ook een rol. Zij is 27 en ik 45.
Ik hou wel van haar,maar mn verstand zeg wel dat het niet goed zit. ze heeft nog geen eenmaal geprobeerd (kan niet koken)om voor ons te koken. de sex is niet het fijnste,want heb toch al beter gehad. Denk dat ik mss beter af ben, daar ik geen meer waarde aan heb in dit relatie. Of moet ik verder blijven vechten???
graag jullie meningen erover, ik dank jullie allemaal.....
maandag 15 februari 2010 om 20:24
Vent je bent gestoort...neem idd lekker een lijk van je eigen leeftijd..die kan koken, neuken, schoonmaken, boren en al wat nog meer...en oud lijk...vadertype...kijk vervolgens eens in de spiegel voordat je je eigen af gaat vragen waarom je vriendin je niet meer moet en je nog niet eens een kus kan geven voor het slapen gaan
maandag 15 februari 2010 om 21:47
Dat koken zal je vast niet zo bot bedoelen als je het hier schrijft en geïnterpreteerd wordt door de meeste. Je zal het meer bedoelen als een gebaar van haar?
Maar even heel kort; ze vindt je nog steeds misschien wel aardig en houdt van je als een soort broer. Maar verder is ze je gewoon beu....klaar.
Enne iemand van 45 is geen oud lijk, hoor! (schreef iemand...tsss!)
Maar even heel kort; ze vindt je nog steeds misschien wel aardig en houdt van je als een soort broer. Maar verder is ze je gewoon beu....klaar.
Enne iemand van 45 is geen oud lijk, hoor! (schreef iemand...tsss!)
maandag 15 februari 2010 om 22:46
quote:Soyloquesoy schreef op 15 februari 2010 @ 18:46:
Het is niet echt dat koken mij het meeste stoort. maar dat vrouwen tegenwoordig geemanicipeerd zijn enzo blablabla....
Maar vind wel dat mannen tegenwoordig niet alleen de klusjesman van het huis is zoals het vroeger was,maar dat ze toch thuis veel meer kunnen dan vrouwen. Ik kan zeggen vanmezelf dat ik lekker kan koken,strijken,de was doen, poetsen.....maar heb nog geen vrouw tegen gekomen ,die met een boormachine kan werken ....hihihi.
Ga mij een vrouw zoeken van mn eigen leeftijd en met wat meer ervaring op alle vlakken....die ik nu heb ,vind alles vanzelfsprekend.....Mischien moet je een domme boerin uit de bergen nemen
Het is niet echt dat koken mij het meeste stoort. maar dat vrouwen tegenwoordig geemanicipeerd zijn enzo blablabla....
Maar vind wel dat mannen tegenwoordig niet alleen de klusjesman van het huis is zoals het vroeger was,maar dat ze toch thuis veel meer kunnen dan vrouwen. Ik kan zeggen vanmezelf dat ik lekker kan koken,strijken,de was doen, poetsen.....maar heb nog geen vrouw tegen gekomen ,die met een boormachine kan werken ....hihihi.
Ga mij een vrouw zoeken van mn eigen leeftijd en met wat meer ervaring op alle vlakken....die ik nu heb ,vind alles vanzelfsprekend.....Mischien moet je een domme boerin uit de bergen nemen

dinsdag 16 februari 2010 om 01:02
Bedankt Jufdoortje, Je hebt wel gelijk wat betreft dat koken hoor. En het was zeker mijn bedoeling niet om verliefd te worden op iemand die zo jong is. Had echt mijn twijfels in het begin hoor. Maar mijn gevoelens waren er. Nu weet ik ook wel hoor,als je geen aandacht,genegenheid,praten,....het zijn die kleine dingen die het mooi maakt. En dan weet je dat die persoon om je geef. Nu heb ik mijn lesje wel geleerd, hoop nu iemand te leren kennen van mijn leeftijd,die ook wat meer levensevaring heeft. EN ja ben misschien wel 45,maar doordat ik jonger uitziet....krijg ik altijd het met jongere vrouwen tedoen.
dinsdag 16 februari 2010 om 01:38