Vanavond ziet m'n vriend z'n Ex op een verjaardag!!!
vrijdag 15 januari 2010 om 19:00
Bahhh ik voel me helemaal rot, vanavond heeft m'n vriend een verjaardag en zijn ex is daar ook. Ik dit vreselijk moeilijk, omdat ik weet dat zijn ex er een tijdje terug nog erg veel moeite mee had dat hij wat met mij had en dat dat zo snel was nadat het tussen hun is uitgegaan. Ik voel me nu heel onzeker en ben bang dat hij haar weer leuk zal gaan vinden. Laatst was ze ook bij 'm langs geweest om z'n nieuwe huis te bekijken en af en toe hebben ze ook nog contact via sms of mail. Ik vind dit erg vervelend en dit weet mijn vriend ook. Hij begrijpt 't opzich wel maar hij heeft ook zoiets waarom doe je daar zo moeilijk over want het is uit en ik zal nooit vreemdgaan of wat dan ook! Ik ben wel blij dat hij 't nu eerlijk heeft gezegd dat ie haar vanavond zal zien, want de vorige x kwam ik er toevallig achter....dit vond ik heel erg, maar hij had 't bewust niet gezegd omdat ik me dan toch onnodig zorgen ging maken.....maar dat maakt 't voor mij eigenlijk alleen maar erger als hij bewust dingen achterhoudt, daardoor wordt ik nog onzekerder!! Pffff wat zal ik blij zijn als deze avond voorbij is!!!
maandag 15 februari 2010 om 21:46
Verrassing op valentijnsdag
allebei flink carnaval gevierd, gisteren elkaar ff gebeld om te vragen hoe 't was! Tijdje gekletst, dus ik zei je moet vanavond maar ff de foto's bekijken op hyves en hij zo....of bij jou!! Dus ik zo huhh wil je langskomen dan, nou ja hij ging eerst nog ff weer slapen en kijken hoe ie zich daarna voelde (we wonen namelijk een eindje bij elkaar vandaan) en jaa hij kwam toch nog ff langs! Super gezellig gehad, leuk gekletst, foto's laten zien, tv gekeken en geknuffeld! Zegt 't dan nix dat ie langs komt terwijl ie mega brak is en een dik uur in de auto moet zitten???

maandag 15 februari 2010 om 21:59
quote:liselore schreef op 13 februari 2010 @ 15:06:
Lalie.... Je hebt helemaal gelijk. Hij is nog gek op je...
je moet gewoon rustig blijven wachten tot hij de verbouwing achter de rug heeft .... vooral zelf niet het heft in handen nemen hoor... hij neemt contact op dus dat betekent wel iets, gewoon wachten.... hij heeft heus straks wel ergens tijd voor je... na de verbouwing... of na het verhuizen of na andere life events... je moet gewoon even aan de zijlijn van zijn leven wachten tot hij tijd voor je heeft....
Lalie.... Je hebt helemaal gelijk. Hij is nog gek op je...
je moet gewoon rustig blijven wachten tot hij de verbouwing achter de rug heeft .... vooral zelf niet het heft in handen nemen hoor... hij neemt contact op dus dat betekent wel iets, gewoon wachten.... hij heeft heus straks wel ergens tijd voor je... na de verbouwing... of na het verhuizen of na andere life events... je moet gewoon even aan de zijlijn van zijn leven wachten tot hij tijd voor je heeft....

maandag 15 februari 2010 om 22:04
Leuk van hem hoor. Hij weet hoe de vlag erbij hangt met jullie en vertelt je dan als HIJ later zin heeft wel langs komt. En jij moet daar dan maar op zitten wachten? Getverderrie, ik zou dat echt niet leuk vinden. Als het een kerel was geweest met ruggegraat was hij vannaf dat jullie belden duidelijker geweest. Maar misschien vindt hij het wel leuk het heft zo in handen te hebben. En jij wacht toch wel.
maandag 15 februari 2010 om 22:05
maandag 15 februari 2010 om 22:16
quote:Lalie25 schreef op 15 februari 2010 @ 22:01:
Weer lekker positief iedereen he!
Wat zegt het dan volgens jou?
Als hij jou nou echt zooooo geweldig had gevonden dan had hij je toch niet laten gaan? Het risico dat jij een ander leuk exemplaar tegen het lijf loopt zou hij dan toch niet nemen? Verbouwing of niet. Trouwens, als hij wel tijd heeft om te carnavallen en de dag erna bij jou lekker fotootjes gaan kijken, waarom heeft hij dan geen tijd voor een relatie met jou?
Weer lekker positief iedereen he!
Wat zegt het dan volgens jou?
Als hij jou nou echt zooooo geweldig had gevonden dan had hij je toch niet laten gaan? Het risico dat jij een ander leuk exemplaar tegen het lijf loopt zou hij dan toch niet nemen? Verbouwing of niet. Trouwens, als hij wel tijd heeft om te carnavallen en de dag erna bij jou lekker fotootjes gaan kijken, waarom heeft hij dan geen tijd voor een relatie met jou?
maandag 15 februari 2010 om 22:18
maandag 15 februari 2010 om 22:21
quote:Lalie25 schreef op 15 februari 2010 @ 22:18:
Ik weet wel dat ik hier doodmoe wordt en alles wat ik zeg, negatief wordt opgevat! Jullie kennen de situatie van verhalen en dan nog niet eens goed! Meneer komt in z'n brakke toestand hier naar toe.....en als 't 'm om sex ging had ie vast wel wat geprobeerd!
Je wordt er doodmoe van, omdat je het (nog) niet wilt horen. Maar wat denk je er nou zelf eigenlijk van?
Als je zo overtuigd was geweest van jouw 'gelijk' dan had niet op Viva gepost wat 'wij' er met zijn allen van vinden, toch? Dan hoef je die bevestiging niet, want dan weet je dat het goed zit.
Verder sluit ik me aan bij Chardonnay. Mannen die je echt leuk vinden/ verliefd op je zijn die laten je echt niet zomaar gaan.
Ik weet wel dat ik hier doodmoe wordt en alles wat ik zeg, negatief wordt opgevat! Jullie kennen de situatie van verhalen en dan nog niet eens goed! Meneer komt in z'n brakke toestand hier naar toe.....en als 't 'm om sex ging had ie vast wel wat geprobeerd!
Je wordt er doodmoe van, omdat je het (nog) niet wilt horen. Maar wat denk je er nou zelf eigenlijk van?
Als je zo overtuigd was geweest van jouw 'gelijk' dan had niet op Viva gepost wat 'wij' er met zijn allen van vinden, toch? Dan hoef je die bevestiging niet, want dan weet je dat het goed zit.
Verder sluit ik me aan bij Chardonnay. Mannen die je echt leuk vinden/ verliefd op je zijn die laten je echt niet zomaar gaan.
maandag 15 februari 2010 om 22:27
quote:Lalie25 schreef op 15 februari 2010 @ 22:18:
Oke, hij is dus met zijn brakke hoofd naar jou toegereden. Uurtje rijden was het toch? Nou, dat is inderdaad heel wat.
Hebben jullie besproken of jullie de relatie weer gaan oppakken? Mocht dat niet het geval zijn, denk je dan zelf ook niet dat hij dus echt die relatie niet meer wil?
Waarom denk jij dat hij langs is gekomen?
Oke, hij is dus met zijn brakke hoofd naar jou toegereden. Uurtje rijden was het toch? Nou, dat is inderdaad heel wat.
Hebben jullie besproken of jullie de relatie weer gaan oppakken? Mocht dat niet het geval zijn, denk je dan zelf ook niet dat hij dus echt die relatie niet meer wil?
Waarom denk jij dat hij langs is gekomen?

dinsdag 16 februari 2010 om 23:23
quote:Chardonnay schreef op 16 februari 2010 @ 23:09:
Madhe, volgens mij hebben ze weer verkering hoor! Of kan je ook aan een relatie werken zonder dat je verkering hebt?
Nee, normaal gesproken kan dat niet, maar in de wereld van Lalie kan dat dus wel.
Oh, en ze zijn geen stel, want zoals de post hierboven al zei. Hij kwam foto's kijken, niet werken aan zijn relatie die hij niet meer heeft en niet meer wil. Maar sssttt niet vertellen tegen Lalie, want die wil dat niet weten.
Madhe, volgens mij hebben ze weer verkering hoor! Of kan je ook aan een relatie werken zonder dat je verkering hebt?
Nee, normaal gesproken kan dat niet, maar in de wereld van Lalie kan dat dus wel.
Oh, en ze zijn geen stel, want zoals de post hierboven al zei. Hij kwam foto's kijken, niet werken aan zijn relatie die hij niet meer heeft en niet meer wil. Maar sssttt niet vertellen tegen Lalie, want die wil dat niet weten.
dinsdag 16 februari 2010 om 23:25
quote:Lalie25 schreef op 16 februari 2010 @ 23:09:
dat zijn jou woorden madhe, maar ik wee toch echt wat hij zelf heeft gezegd!
Namen schrijf je met een hoofdletter (tip).
Jij weet wat hij heeft gezegd. Klopt helemaal.
Maar (en maar doet alles teniet wat daarvoor staat) dat weten wij toch ook? Dat heb je hier zelf vertelt. Hij wil tijd voor zichzelf, voor zijn huis, zijn vrienden, zijn werk. En om die tijd te hebben wil hij geen relatie. Voor jullie, of een relatie, heeft hij geen tijd. Wil hij geen tijd maken.
Hij wil los komen van je, van je jaloezie af, wel af en toe met je neuken uit eten. Zijn daden zijn daarnaar, zijn inzet is daarnaar. En als zijn huis af is mag jij komen kijken een keer. Leuk toch?
Op de vragen of hij heel duidelijk heeft aangegeven toch weer een relatie te willen (per nu) heb jij niet geantwoord, dus wat denk je nu zelf?
dat zijn jou woorden madhe, maar ik wee toch echt wat hij zelf heeft gezegd!
Namen schrijf je met een hoofdletter (tip).
Jij weet wat hij heeft gezegd. Klopt helemaal.
Maar (en maar doet alles teniet wat daarvoor staat) dat weten wij toch ook? Dat heb je hier zelf vertelt. Hij wil tijd voor zichzelf, voor zijn huis, zijn vrienden, zijn werk. En om die tijd te hebben wil hij geen relatie. Voor jullie, of een relatie, heeft hij geen tijd. Wil hij geen tijd maken.
Hij wil los komen van je, van je jaloezie af, wel af en toe met je neuken uit eten. Zijn daden zijn daarnaar, zijn inzet is daarnaar. En als zijn huis af is mag jij komen kijken een keer. Leuk toch?
Op de vragen of hij heel duidelijk heeft aangegeven toch weer een relatie te willen (per nu) heb jij niet geantwoord, dus wat denk je nu zelf?
dinsdag 16 februari 2010 om 23:37
Ik weet heel goed hoe je moet schrijven hoor, ben secretaresse....maar ga op een forum daar niet teveel moeite voor doen....ben de hele dag al met taal etc bezig, waar maak je je druk om!!! waarom ik daar geen duidelijk antwoord op geef omdat ik nog geen eens alles goed heb gelezen. Ben namelijk met m'n VRIEND aan het kletsen op msn!