Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat kost zo'n Krone? Kan hem via Google niet vinden.
Kut Mal, van je ongesteldheid!!!
www.fietsfabriek.nl
De doop was hartstikke dope
Kronan heten ze ook
Ja, ik ben bij het stoeiverhaal. Grappig jouw visie te lezen, Amalia. Zo heb ik ook weer dingen waar ik niet van hou, die anderen weer niet erg of gewoon vinden.

Stoeien 'moeten' we hier van de fysio, hoe vind je die. Ook weer een invalshoek.

Gaat beter hier. Na carnaval (B) knapte ik op. Vanmorgen werd ik wakker met een harde buik, schrok ervan! Het is al veel groter dan ik dacht en ik ben rechtsdragend haha!!
Dat is raar te horen uit de mond van een vrouw.
Halloooooo dit tempo kan ik toch nooit illegaal bijhouden

Iedereen mag schrijven wat hij zij wil maar wel lief tegen elkaar blijven hoor anders

Hier geen sneeuw, wel blauw en zon en ik zit BINNEN tussen mijn collega's zonder eigen kantoor, ik moet zo in de auto ZONDER stoelverwarming, ik ga volgende week KOUD op vakantie naar Cambridge en ben helemaal blij
Suze, wat voor eigen kantoor heb jij? Een echte of
Oh en nog zo'n nuttige bijdrage; Ik MOET een nieuwe bril kopen, zou ik al doen maar ben eergisteren met bril op in slaap gevallen en toen vent kwam wilde hij hem voorzichtig afzetten maar 1 pootje bleef dus achter bij mijn hoofd. Haha dus nu op brillenjacht.

En ik heb een nieuwe smiley site gevonden

en nu ga ik nog even wat afronden

Da's toch geen kantoor Enka, da's een kubus

Wel lief van Enkaman, jammer dat ie zijn eigen krachten niet kende
zow rust weer wedergekeerd?
Ik hoop het want ik ben er weer

Was even gauw het durrup in om een kadootje voor mijn Grote Liefde te kopen, want we zijn morgen 20jaar samen Ha, dat is niet stom maar leuk!

Even bij Blokker Outlet ofzo binnen gelopen en de kinderen zitten nu heerlijk aan tafel zelfgeknutselde vogelhuisjes te beschilderen. En B schildert vooral zijn hand zwart

Ooh Suze, dat is balen geen borrel in de bar! Hmmm. Maar je geeft toch nog bv toch, dus dan kan je overdag toch al niet echt helemaal los lijkt me. Hadden we in Egypte idd ook. suf is dat.

Ga even B helpen met zijn zwarte hand, klein Pietje.

Hmm waarom kan je nooit het woord qua kleur selecteren wat je wilt maar gaan altijd 3 letters ernaast ook mee?
Ik zie alleen maar de kleur zwart nu
zie hyves
Hallo allemaal!

Ben weer online, maar nog steeds druk hier en overdag achter de pc is er niet meer bij omdat het kantoor nu op een onlogische plek is, dus niet meer zo makkelijk even achter de pc te kruipen overdag....

Kevin heb ik vandaag eerder van school gehaald want hij was zo moe zei de juf. Hij wilde niks en viel zowat in slaap. Denk dat de drukte van de verhuizing er nu pas uitkomt bij hem. Alleen eenmaal thuis was er weer weinig van te merken...

Twan zit nu echt in een dwarse fase en alles is nee en vraagt vreselijk veel aandacht.

Verder gaat alles goed hiero!

Huis verder bevalt prima, buurt ook!

Amalia: geweldig zeg dat jullie een meid krijgen! Helemaal leuk!
Amalia, Blokker outlet? Das helemaal nieuw voor me haha, klinkt wel tsjeep ja. Wat verkopen ze daar dan? TWINTIG is wel een boel ja, leuk!

CD, arme oudste van jullie. Hij heeft het lastig denk ik.

Suze, gaat wieberen zeg, met je kou, jij hebt snel zon .

Enka, gave smileys zeg!
..
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 16-02-2010 19:49
Reden: Dubbeldubbel
% gewijzigd
Enka, balen van die bril, maar toch ook wel weer leuk. Op de Kita bij oudste zit een meisje en die heeft hele sterke glazen, zonder ziet ze echt weinig. En haar brilletje is heel vaak stuk en dan moet ze thuis blijven, dat vind ik dan zo sneu! Ik snap echt niet dat ze geen twee brilletjes heeft, ééntje voor nood.
Compu, rechtsdragend haha. Kliinkt gek ja. Ben je al veel aangekomen? Fijn dat je weer wat beterderder bent.
Jin, ik weet niet hoor of het een outlet was. Maar er zit gewoon een Blokker in het dorp. En dit is normaal Blokker tuin, en nu liep ik naar binnen en hadden ze allemaal aanbiedingen en troepachtig spul.

Hé CD, zat op Hyves en zag je foto en moest net aan je denken. Ja, het is wel pittig hoor voor kinderen zo'n verhuizing. En voor jou ook zo te horen met een dwarse peuter, fijn. Gaat hij al naar de speelzaal? Heb je af en toe een ochtend voor jezelf?

Doe je even wat foto's van je nieuwe villa?

ben weer afgekoeld hier hoor Kinderen op bed, man komt net binnen en ik lig ingestort op de bank. Ai ai, ben pas 24 weken zwanger, dat word nog wat ha ha. Maargoed, wat zon zal ook wel helpen Ga hem even halen hoor.
Hier word ik blij van !!!

Kom hier maar lekker mopperen hoor Amalia (grapje hoor). Blokker tuin, dat klinkt ook goed. Blokker klinkt helemaal goed eigenlijk . Ik denk eigenlijk dat ik het van Mamax win, ik heb én geen Hema én geen Blokker in de buurt . Ik denk echt dat ik het allerallerallersneuste ben.
Maar, man is wel thuis vanavond! Vanaf morgen ben ik AM tot zondag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven