** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren

Wat een prachtverhaal!

Tjee, kan je je meneer niet nog een keertje uit logeren sturen? Ik ben echt te laat dit topic ingevallen! (ja ik weet t, ik heb genoeg delen om terug te lezen - maar dat is anders want jullie hebben de afloop al verklapt)
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ja het verhaal komt mij bekend voor en ook de vele 'nee, op die manier wil ik het niet' verhalen. Maar het blijft leuk.

Zo ik ben eindelijk bijgelezen, ik heb er een dag over gedaan of zo en het werk stapelt maar op hier.

Gefeliciteerd met je aanstaand huwelijk Kjong.

En nog meer mensen met trouwplannen. Ik wil best mee met de bus naar Canada. Heb er nu al zin in. En La Moon wat stom dat dat trouwen niet gewoon even snel geregeld kan worden.

En jammer dat ik nu toch waarschijnlijk niet de eerstvolgende bruid op het topic wordt
Misschien mag je dan wel bruidsmeisje worden, dan kun je alvast oefenen...

kjong; ik vind t een mooi verhaal
Ik ben er.

Hij staat onder de douche want kwam net van het sporten...

Tis een beetje gek, zo op zo`n kamer.. Het is echt een complex van het VUB ,met allemaal dezelfde kamers waar net een 1 persoonsbed in kan... en dan delen ze de douche en keuken geloof ik, mr die heb ik nog niet gezien; Daarnet liepen er ook allemaal van die knulletjes binnen (die er dan opeens heeeeeeeeel jong uitzien maar die natuurlijk net zo oud zijn)

zit op zijn laptop (lees op zn belgisch dus gewoon met a en niet leptop) maar die heeft azerty heel irritant

moet gaan

hij is terug dus ga snel posten voorda
Spannend! En je komt daar niet om te slapen, dus dat een-persoonsbedje moet niet te veel uitmaken
.
anoniem_54476 wijzigde dit bericht op 16-02-2010 17:45
Reden: dubbel
% gewijzigd
quote:

...

moet gaan

hij is terug dus ga snel posten voordaDjiez wat een cliff hanger!
Yes! ben geen digibeet:quote:Je doet niets verkeerd. Op dit moment zijn er helaas problemen met het aanpassen van de avatars. Deze problemen worden onderzocht en z.s.m. opgelost.

Sorry voor het ongemak!

grtjs, Naomi

Las ik net op Digi,

Dus dat verklaart mn probleem Nu maar hopen dat het snel opgelost is, dan zal ik voortaan ook in kleur uitgezonden worden

Kjong, gefeliciteerd

Spijker: aftellen!!

Nemo: have fun!
Net lekker gedoucht, jurkje aan, haar goed föhnen, make up, parfum. Nu een koud biertje open en the XX alvast hard door de kamer. Straks pikt mn lift me op en dan naar het concert.

Zoooo'n zin in!

De laatste keer dat ik Bassist zag had ik hun cd net op mn laptop gezet. We werden wakker en ik zet deze muziek aan. Bassist en ik in het hotelbed en the xx (een tikje blikkerig, want laptop) dromerig als achtergrondritme. Hij kende het niet maar was op slag verkocht, vindt het nu de beste cd van 2009. Waarop ik moest lachen omdat mannen altijd lijstjes lijken te maken: beste cd, beste seks in een hotelbed, beste romantische lovestory. Wat mij betreft allemaal afgelopen herfst Nu naar t concert en over 10 dagen in het vliegtuig. Alles komt altijd weer samen.
Shitjekutjefuck. Ik ben dus naar de kapper gegaan.

EN HET IS VEEL TE KORT EN HET STAAT STOM. En nu heb ik ook ontdekt dat ik heel lelijk ben. Godsilaatje, wat ben ik toch een eigenwijze strontkut. Wie zei ook alweer dat je beter spijt kunt hebben van iets wat je wel gedaan hebt dan van iets wat je niet gedaan hebt? Ik? Oh nou, dat is dus niet waar.

Kjong, van dat verhaal staat me wel iets bij.

Moon. shit. Nouja, dan zou ik zeggen, wachten en een goed feestje vieren. Ik vind het feestje en je daarbij laveloos drinken de enige goede reden om te trouwen (excuus aan alle romantische zielen hier die geloven in eeuwige liefde, eeuwige trouw en dat soort nonsens) dus eigenlijk kan je sowieso beter niet zwanger zijn als je toch het bootje in wilt.

Nemo, veel plezier.
En na de batterij, de cd/dvd-drive doet nu ook de usb-dinges van mijn laptop het niet meer, dus ik ben nu helemaal godsgloeiende chagrijnig.
Oh, hemel.

Ik doe echt de hele dag al niets anders dan huilen. Om niks en steeds weer opnieuw.

Mijn lieve vrienden gaan weg. Ze hebben hier 10 jaar gewoond, ik heb een zomerseizoen met hem een klein restaurant gerund en sindsdien zijn we goede vrienden geworden. Sinds afgelopen zomer wonen ze bij mij in huis en nu gaan ze weg. Voorgoed. Naar de caribean.

Wel een leuk vakantieadres, dat wel, maar ik zal ze onwijs missen. En morgen moet ik ze naar het vliegveld brengen, dus dit is de Laatste Avond.

We hebben vanmiddag al bij hun zitten borrelen, nu eet ik thuis iets en straks gaan we verder borrelen..

Vre-se-lijk vind ik het. Echt waar. En vandaag huil ik echt om niks, steeds weer. Als hij verteld dat hij zijn laatste rekening bij de skiverhuur moet voldoen. Of als zij verteld dat ze afscheid moest nemen van haar autootje, die al 15 jaar lang dienst heeft gedaan. Eerst in NL en nu 10 jaar hier in de Alpen.

Jee. Ik denk dat ik vandaag en morgen alleen nog maar kan huilen.. Helemaal als we onderweg zijn naar het vliegveld. Dat is echt het allerlaatste. En dan ga ik in maart nog heel kort bij ze langs in NL en daarna kan ik ze bezoeken in de Caribean. Ook fijn, maar anders. Dan zijn ze niet meer hier om de hoek..

:'(
quote:kjong schreef op 16 februari 2010 @ 18:18:

[...]

Djiez wat een cliff hanger!

Hilarisch!!!!

Ik vind het trouwens leuk dat we nieuwe schrijfsters hebben, Punica, Mevrouwtje Zonneschijn en (redelijk nieuw) Spijker! Echt een aanvulling op ons cluppie!
Isiss, hoe staat het met je Arabisch? Wat dacht je van Tunesie?

Hebben we een beetje dezelfde boeksmaak? Dat scheelt sjouwen.
Fille!!!! Je bent echt niet lelijk. En ik kan het weten want ik heb je gezien!!!

Ik durf het bijna niet te vragen, maar eh...... uniseks??

*zoekt dekking*

Even serieus:

1) het groeit weer aan

2) misschien moet je wat andere dingen veranderen. Ik vind bij vrouwen met kort haar uitgesproken make up en opvallende sieraden bijvoorbeeld vaak héél mooi. Helpt dat?

3) Morgen is het beter. Ik weet zeker dat als je morgen in de spiegel kijkt je jezelf nit meer lelijk vindt!!!!

4) Extensions.

5) front lace wig

Oh en als de kapper het echt verknipt heeft zou ik mijn geld terug vragen.

Ine wat jammer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan me goed voorstellen dat je je echt enorm rot voelt. Jank maar lekker hoor!!!! Ik kan niet veel zinnigs verzinnen behalve de dooddoener: als er een deur dicht gaat, enzovoort.

Maar enorm jammer dat deze periode voorbij is!!!!

Ik ben huizen wezen kijken. Best wel vermoeiend eigenlijk!!! En ik heb nog de hele week afspraken staan. Hopelijk snel iets naar mijn zin!
Oh Ine, wat verdrietig! Partir, c'est mourir un peu. Maar dan in het Duits. Of in het Nederlands, afscheid nemen is klote van de bok. En dat jij ze dan ook naar het slagveld vliegveld gaat brengen is heel dubbel.
Oh en zes: foto?

Of plaatje wat op je nieuwe hairdo lijkt?
oh dank je nog Margaretha Jij hebt me overgehaald om hier te posten

hey vrienden die dan weg gaan is net een soort LDR-afscheid maar dan anders! Das k.u.t. :(
Kjong: cool! Eindelijk.

Succes met de ringenzoektocht. Kan nog lastiger worden dan dat stomme formuliertje.

Ine, klote!

Nemo: veel plezier op kot vanavond.

Fieje: keertje wassen en morgen nog 'n keer kijken, helpt dat niet? Ligt 't aan de kapper? Dan wat Marg zegt.

Marg: ben je naar 'n koophuis wezen kijken?

Spijker: 10 nachtjes is echt nog heel weinig! Heel weinig, zeg maar anderhalve week. Morgen nog maar 'n ruim 'n week. Leukleukleuk!

Hoe was 't vanavond? Ken de band helemaal niet. Toen ik net vluchtig effe op youtube keek, leek die zangeres wel op die van Everything but the girl, is dat ook zo?

Kjong: m'n arabisch is goed genoeg om eikels weg te jagen.

Zelfde boeksmaak kan wel zijn ja. Ben nu net begonnen in Margaretha van Jan Siebelink. Kom er nog niet in, weet niet of 't iets is. Wat lees jij nu?

Moon: wat 'n bureaucratie! Is trouwen in NL dan niet handiger?

Oh ja, de brazilian. Ben niet de enige hier hoor. Ging voor 't trouwen met R. voor 'n hartje met 'n R. er in maar dat bleek wat te hoog gegrepen. Meteen de eerste keer na twee dagen poezelig zacht en perfect was ook te hoog gegrepen. 'n Week rood, gevoelig en 'n fikse bloeduitstorting was 't resultaat, na die week was 't wel de moeite waard. Heb 't nog 'n tweede keer laten doen, dat was wel minder pijnlijk, maar verhuisde toen naar BE en heb nooit meer moeite gedaan om hier 'n waxer te zoeken. En bij de salon in werkstad na 'n hele dag werken zonder eerst douchen met m'n benen wijd gaan liggen vind ik niet echt 'n fris idee. Dus ik ben weer terug bij scheren en beetje epileren. En als ik zin heb in de zomer zelf waxen, maar dat resultaat is niet echt geweldig vind ik.
anoniem_35750 wijzigde dit bericht op 17-02-2010 11:06
Reden: nog 'n keer goed gekeken en het is helemaal niet zo
% gewijzigd
En waar is Cadi eigenlijk gebleven?
Cadi werkt voortaan ook in de weekenden las ik op FB.
Het mooiste was dat de man waar Isiss naartoe ging om een streepje te laten zetten zelf een streepje had, alleen dan op zijn kin.

Dus dat zat wel snor! (eh.... sik)

Ja dat was hilarisch. Dat van het streepje van de wax-meneer. Ik zie het nog voor me.

Ik heb me al een tikje verzoend met mijn haar. Ik ben het er nog niet helemaal mee eens, want ik wilde het toch echt iets langer hebben, maar het is niet zo vreselijk en het groeit weer aan. Ik snap overigens niet dat ik daar zo'n miep in geworden ben, want voorheen dacht ik er geen seconde over na en ging zo de schaar er in. Gelukkig groeit mijn haar snel trouwens. Oh en alle anderen waren enthousiast en beweerden niet te liegen. En ergens geloof ik ze ook nog.

Ine, wat naar. Ik heb nu met de mensen waarmee ik steeds aan de zuip ben dat ik steeds besef dat ik al helemaal aan ze gehecht ben geraakt. Het nadeel van ld-vrienden is dan ook nog dat je ze niet zo regelmatig gaat opzoeken als een ld-verkering. Je gaat toch minder geld in je vrienden pompen. Vooral als ze zo ver weg zitten.

Marg, ik wist niet dat je echt op zoek was naar een huis! Spannend.

Isiss, ik vind je brazilian-verhaal weinig overtuigend. Ik heb het nog steeds nooit geprobeerd, maar ik vind dat scheren nou niet echt tot een geweldig resultaat leidt.

Hoe is het verder qua werk enzo?

Kjong, ik ben enorm benieuwd naar de ringen.

Oh en qua werk heb ik me helemaal bedacht hoe leuk het is om weer met (bepaalde) collega's te werken, dus op dat vlak ben ik ook uit mijn onredelijke fase. Het zal mijn labielheid wel zijn die me nu af en toe tot een onredelijk monster maakt. Nee Kjong, geen pms.
Geen pms.

Wel prp. (pre rouw proces)
Ine, hoop dat je nu gezellig zit te borrelen. Wat een rottig afscheid na zo'n lange tijd.

Isiss, was het zó erg, de brazilian?? Ik ga niet naar een waxmeneer, dat gaat me te ver. Het is een waxmevrouw. En ik heb een aantal angstige mailtjes naar haar gestuurd en ze mailt steeds terug dat ik me geen zorgen hoef te maken, dat alles goed gaat komen.

Dus ik leg mijn poes lot in haar handen volgende week. En nu maar hopen dat t goed komt en ik niet beurs raak!

Fille, foto van je nieuwe haar? Hoe kort is kort?

Het concert was zo gaaf, zó gaaf! Ben er helemaal blij en gelukkig van, wat een mooie muziek!

10 nachtjes, morgen alweer een dag dichterbij. Pfff wat gaat t hard nu!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven