** LDR deel 13 **

05-01-2010 12:39 3084 berichten
LONG DISTANCE RELATIONSHIPS

deel 13

Hier is deel 12:

Long Distance Relationship (LDR) nr.12
Alle reacties Link kopieren
bobbeltjes????
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Proficiat Kjong!

Spijker bobbeltjes kan je krijgen als je haartjes daarna ingroeien (of als de huid geïrriteerd raakt omdat hij niet gewend is aan bv. schuren van kleding). Ik zou het veel korter vantevoren doen, bv. twee dagen. En de dag waarop je het doet een rok aantrekken en geen onderbroek. (wel thuisblijven dus )

Het doet wel een beetje zeer, maar het is maar kort. Het ergst vond ik altijd als de ene kant al gedaan was en de andere nog moest
Tegen ingroeien kan je scrubben, bv. met een beetje honing met suiker. Of gewoon met een scrubhandschoen maar dat is wellicht niet aan te raden als je normaal altijd haar had daar (als je je normaal altijd scheert kan het denk ik niet zoveel kwaad). Niet direct natuurlijk na het harsen, maar in de weken erna.
Thanks girlies.

Ik zie dat we weer on topic zijn.

Hoewel, kapper ook gepland Spijk?

Ik werk vandaag thuis. Door stroomstoring op Centraal Station kon ik niet naar het werk, tenzij te voet door de sneeuw... euh... nope.

Ik doe eigenlijk meer thuis dan op het werk.
Nee, geen kapper. Ik verf mn haar zelf nog een beetje bij volgende week, maar budget en tijd staan een kapper niet meer toe.
Heb je al boodschappen gedaan?

XL hagelslag, échte pindakaas, fles jenever, stroopwafels, bakkersspeculaas, bolletje kaas, bockbier, hele leverworst, rol beschuit?

En bij de VVV/boekhandel binnen gelopen voor Undutchables, Manbijthond Nederland op z'n breedst, Van Gogh poster, Dutch cooking book, verjaardagskalender met molens?
Nee Kjong, ik wil de man versieren, niet inburgeren
Nu ik toch lijstjes maak.

Marg vroeg jij laatst niet iets over tip voor kinderkadootjes?

Marg is trouwens heel goed in Hollandse kitch uitzoeken, mocht je nog memorabilia-ideeen willen.
Versieren.

Oranje slingers en een rode lamp, zou ik zeggen.
Marg wilde volgens mij films weten die leuk waren voor 8 en 11 jarigen (als ik t goed heb onthouden).

Hollandse kitsch, voor mij? Voor Bassist? Nee dat is niet handig. Geloof dat ik t al eerder op heb geschreven, hij maakt er een soort sport van zo weinig mogelijk dingen te bezitten, omdat hij veel reist en verhuist.

Dus beter niet overstelpen met paraplus met bosjes tulpen als handvat enzo.
Maar, nu ik er even langer dan 1 impuls over denk.

De liefde van een man gaat door de maag, of langs het stuk in zijn kraag.
quote:kjong schreef op 16 februari 2010 @ 12:53:

Versieren.

Oranje slingers en een rode lamp, zou ik zeggen.

En zo'n toeter-hoed. Prachtig.

Z'n moeder had gevraagd of ik op klompen liep, misschien dat beeld bevestigen. Klompen, oorijzers en een toeterhoed. Tjee dat gaat een hitsig weekend worden.
Het is er de tijd niet voor, maar pepernoten en oliebollen deden het heel goed in canada! Ze waren zowat verslaafd aan die dingen!

Dus das wat voor december :P

Oh, en katja biggetjes (die snoepjes) dat viel ook in de smaak

What else... oh kaas misschien, Gouda :P Maar snoepjes doen het altijd goed. En koekjes! daar hebben ze alleen maar saaie koekjes vind ik xD
*zit terug te scrollen en vraagt zich af waar ze de indruk heeft gewekt de halve AH mee te gaan slepen naar Canada?*
~voert de druk nog even op~

Dat heb je niet gezegd, dat van AH meenemen, maar aan dat soort dingen ga je de aankomende week wel denken.
Mijn gedachtensprong was eigenlijk

~kijkje in de keuken van Kjongs kop~

Brazilian

Seks

Slagroom

Hollands

Oh dan moet ze ook pindakaas.
Ja kan oko alleen speculaaskruiden en het recept voor koek mee nemen. Dan vindtie je helemaal geil. Zo'n kei in de keuken.

En als je eigenlijk geen kei in de keuken bent, neem je een pak kruidkoek-meel mee. Dat hoef je alleen met water te mengen en in de oven op een beetje redelijke temperatuur de flikkeren.
seks met pindakaas, alweer zo'n prachtige hollandse traditie, klaar om de rest van de wereld te veroveren

Vorige keer had ik een hele ingewikkelde fles wijn meegenomen. (wat hij totaal niet had verwacht en heel erg kon waarderen - de keer ervoor hadden we t nml over cadeaus gehad en toen had hij dat genoemd als iets wat ie leuk vond om te krijgen en dat had ik onthouden) Ik vind dus eigenlijk dat ik wel een beetje uitgecadeaut ben. Ik kom zelluf, dat is toch wel voldoende? Of vinden jullie dat ik perse iets mee moet nemen?
quote:kjong schreef op 16 februari 2010 @ 13:02:

Ja kan oko alleen speculaaskruiden en het recept voor koek mee nemen. Dan vindtie je helemaal geil. Zo'n kei in de keuken.

En als je eigenlijk geen kei in de keuken bent, neem je een pak kruidkoek-meel mee. Dat hoef je alleen met water te mengen en in de oven op een beetje redelijke temperatuur de flikkeren.Nee man! Naast bassist is 'ie ook chefkok. Ziet ie mij aankomen met mn kant en klaar koekmix
Ah ja joh, je hoeft niks natuurlijk, maar t is toch altijd leuk om wat lekkers mee te nemen? (of ben ik nou zo kneuterig)

Ik sleep ook altijd de halve canadese supermarkt mee terug xD

hahahaha kant en klare mix, en koken, kun je dan wel vergeten om indruk mee te maken!
Spijkje toch. Hoe lang is het geleden dat je versierde?

Je gaat natuurlijk in de keuken staan als hij slaapt.

Zodat hij wakker wordt met een heerlijke geur in het huis.

Dat pak verbrand je voordat hij wakker wordt. En dan heb jij dat even zo uit de losse pols gemaakt, speciaal voor hem.
Kjongkje toch, hoe lang is het geleden dat jij maanden moest wachten om je lief terug te zien? Ik vraag me af of we uberhaupt aan slapen toe gaan komen.

(had m gisterenochtend aan de telefoon en vroeg m wat hij dit weekend had gedaan. Zijn antwoord: slapen, vooruit slapen want ik denk dat ik niet veel slaap ga krijgen als jij er bent. Kijk, dat zijn de goeie plannen)
Kjong: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!

(Ik dacht al, wanneer komt het nou, want laatst liet je 'M46' al vallen. Wij hadden nog even het idee te trouwen vòòr de baby, dat proces duurt alleen eeuwen in Spanje, maar na het zien van het leuke Hollandse formuliertje, hebben we het voorlopig helemaal even afgeblazen).
Niet gezien, euh, bijna een half jaar geleden.

Ik deed nooit wat trouwens (dat heb ik vast al eens gezegd) op 'vakanties'. Behalve een taart bakken (ook omdat het sooo not me is).

Mijn meneer is nl ook een horecaman. En iedereen komt voor vreten bij hem. Ik vind het daarom juist wel leuk als hij een keer iets gepresenteerd krijgt. Tussen al dat bloot door.

Maar goed, ik wil je natuurlijk niet het bed uit en de keuken in jagen.

Goeie planner die man.

Dat wordt nog wat.

Wat ik eigenlijk tot mijn grote schaamte niet weet, is voor hoelang je nu gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven