Entertainment alle pijlers

Uitstel van executie

16-02-2010 20:46 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé, was hier nog geen topic over, of zijn het herhalingen?

In ieder geval, nu op RTL 4, uitstel van executie, met Martijn Krabbeé.

Het stel wat er nu in zit heeft een hypotheek van 900 euro, 250 euro aan verzekeringen en hij verdient 1600 euro per maand.

Mijn kin ligt weer op mijn knieën.

Dus, Pode, Sabeltandcavia en the rest of my trash TV matties, kom er maar in!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Oehhhhhh balen dat ik mijn laptop niet bij de hand heb dan hadden we weer mooie gedichtjes kunnen schrijven
Hoe schrijf je dit dan?
Omdat mijn held Keith Bakker niet te zien is op 3 vandaag kijk ik ook!

Een droomhuis in Almere...............................

Vind het nog niet echt heel leuk.
is dit een herhaling?
Geen idee Louisa...

Ik vind dat ze zo belachelijk veel betalen voor dat huis!! jemig zeg, een vaste last alleen je huis al 1200 euro!! dan nog GWL erbij, dat is toch bijna niet op te hoesten?
is al een herhaling van een herhaling
Ik snap dat niet hoor, dat ze zich een hypotheek hebben laten aanpraten van zo'n huis, waarbij de hypotheek meneer ze vertelde dat het ongeveer net zo duur per maand zou zijn als hun flatje. Natuurlijk is dat niet even duur! Natuurlijk is een nieuwbouw eengezins woning duurder! Dat snapt toch iedere pannenkoek..

Maar goed.. ik hoop dat ze eruit komen..
quote:friezinnetje schreef op 16 februari 2010 @ 20:56:

is al een herhaling van een herhaling Dan kunnen we ome Dirk nog de schuld geven! Wie anders zou nu zo´n gezin opzadelen met een hypotheek? Al vind ik wel dat de schuld in beginsel altijd nog bij degene ligt die de hypotheek wil afsluiten... Ook al ben je niet zo heel slim....1000 euro hypotheek bij een inkomen van 1600 euro...dan kan iedereen op zijn vingers natellen dat dat niet echt gaat...
Hoe naief kan je zijn zeg!

En dan 50.000 te veel hypotheek en dat opgemaakt...
Waarom zitten ze nu met die kinderen een dagje uit te doen? Het ziet eruit of dat geld kost. Park is gratis...
Wel vals maar misschien kan zij haar kunstgebit veilen....?
jeejum wat zitten die lui in de shit zeg...

En behoorlijk naief, je kan wel nagaan dat zo'n huis niet net zoveel kost als een flatje..
Vals als in valse tanden?
Waarom niet 6 dagen werken?
quote:delphicat schreef op 16 februari 2010 @ 21:03:

Waarom zitten ze nu met die kinderen een dagje uit te doen? Het ziet eruit of dat geld kost. Park is gratis...Zal wel geld van RTL zijn.. Ben echt benieuw of ze hier OOIT nog uit gaan komen. Verkoop van het huis betekent toch sowieso iets van 120.000 euro schuld?
quote:neele schreef op 16 februari 2010 @ 21:05:

Wel vals maar misschien kan zij haar kunstgebit veilen....?

Beetje flauw...

Aan de ene kant snap ik in zo veel gevallen (uit dit programma) niet hoe mensen het zo ver kunnen laten komen...aan de andere kant vind ik het zo zielig als je die kindjes zo onbezorgd ziet spelen en plezier hebben. Je zal het maar voor je kiezen krijgen; je huis uit gezet worden terwijl je je kinderen een onbezorgde jeugd wil bezorgen.
In dit geval vind ik het wel erg triest hoor... Ze hebben het zelf veroorzaakt, maar de oplossing van de bank is ook geen goede natuurlijk. Aan de ene kant snap ik genoeg is genoeg, maar aan de andere kant nu krijgens ze een ton van die mensen ipv 6000.
Dat is het superzure van dit soort zaken, dan wordt een huis geveild en brengt het heel veel minder op dan als het gewoon verkocht wordt. Dat kan de bank (de veilende partij) niks schelen, want de rest van de hypotheekschuld wordt alsnog verhaald op de voormalige bewoners.

Als ze daar iets meer tijd en moeite in zouden steken, zou het tienduizenden euro's schuld schelen. En de vastgoedhandelaars en makelaars zijn degenen die hier beter van worden. Lekker volkje.
Moet je de BMW's en de Saabs zien. Bahbahbah!
Jammer dat ze bij herhalingen nooit een stukje tijd inruimen om te laten zien hoe het nu gaat. Ook bij dat dubbeltje op zijn kant.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:nlies schreef op 16 februari 2010 @ 21:19:

Jammer dat ze bij herhalingen nooit een stukje tijd inruimen om te laten zien hoe het nu gaat. Ook bij dat dubbeltje op zijn kant.Ja, dat kost geld. Het zijn wel de commerciëlen... Herhalen is gratis.
Ja dat vind ik ook altijd jammer..
Ik heb echt medelijden met deze mensen!
Heeft die man eigenlijk wel gepraat tijdens de uitzending? Ik heb volgens mij alleen haar gehoord...?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven