FRSSWND

04-01-2010 14:06 2608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja, kom er nú maar uit!

Link naar het oude topic.

Is het een jongen of een meisje?

Totaal aantal stemmen: 36

Jongen (17%)
Meisje (28%)
Geen idee (6%)
Ik doe niet mee, want polls zijn voor babybrabbelaars (50%)
Ze moeten dan gewoon hun ei even kwijt. Probeer het je niet aan te trekken, dat is denk ik ook helemaal niet wat hij wil, hij wil het gewoon even kwijt.

Hij lost het maar op zoals hij het zelf op wil lossen. En morgen weer een dag voor hem, zonder huilend Moshje.

Ik ben gister nog op de SG geweest en heb nog commentaar gegeven bij je carnavalfoto.
Nou ik kom er niet op. Zal wel weer aan mijn nieuwe laptop liggen...

Ik heb net echt ultracoole cowbowylaarsjes voor Poppetje gekocht op marktplaats. Nieuw, maar voor de helft van wat je er normaal voor betaalt . Waar een mens al niet blij van kan worden .
Deze, maar dan in het bruin:

Schattig, zullen haar leuk stan!

Ik zal nog eens proberen of ik er wel op kom.
Ja, ik kan gewoon inloggen.

Schorrie heeft een vriendje mee. Ik heb al 5 keer gezegd dat ze zachtjes moeten doen (Knorrie ligt net in bed) maar blijkbaar is het erg lastig om niet de hele tijd naar elkaar te schreeuwen. Ik haal ze maar naar beneden nu.
Ja, dan ligt het aan mijn laptop.

Oh ik ken dat, Dim en Sum kunnen ook nooit zachtjes doen als Poppetje slaapt. Volgens mij kúnnen ze het ook gewoon echt niet, want ze proberen het wel maar na anderhalve seconde fluisteren zijn ze gewoon alweer vergeten waarom dat ook alweer moest. Ik heb het dus maar opgegeven .

Ik voel me altijd heel aso als ik zit te computeren terwijl de poets aan het dweilen is, ga maar even koffie voor haar maken.
Kiloknaller plaste op school toen ik hem kwam halen in zijn broek (omdat er iemand voor hem niet opschoot)Dochter stond te krijsen dat ze balletschoenen niet kon vinden "MA-MA, ik ben gewoon gestresst, want ik vind dit NIET leuk". Sja, alsof ik die balletschoenen had kwijtgemaakt.BNJMN heeft nog niet geslapen en is dat duidelijk ook niet van planKiloknaller heeft nu een vriendje over de vloer die meteen bij binnenkomst riep "hebben jullie nog een PS2 en niet eens een Wii"Hetzelfde vriendje boven roept alleen maar "kut" en laat zich niet corrigeren Ik heb nog geen boterham gegeten, want dochter aan het helpen zoeken, zoon wat te eten gegeven, dochter naar balletles gebracht enzo.Nu dus snel een boterham, die stoute jongens in de auto proppen en dochter weer halen. Ben blij als iedereen weer in bed ligt.
O je bent gewoon thuis terwijl de werkster er is? Dat vond ik altijd echt heel erg, dan ging ik zogenaamd druk doen, want zomaar zitten niksen dat kon ik dan niet. Ik zorgde altijd dat ze kwamen als ik aan het werk was.

Ik denk ook dat het teveel gevraagd is voor die jongens om stil te zijn. Ze vergeten het in hun enthousiasme. Knorrie wordt er ook eigenlijk nooit wakker van, maar ik heb ze toch maar naar beneden gehaald nu.
Lien ! Van mij alleen maar medelijden!
Die jongens en niets stil kunnen zijn.... haha, dat hebben we dan dus allemaal .
Thanks Morrie, het valt soms niet mee .

Maar goed, wasje draait, ik eet een boterham en zo prop ik ze gewoon allemaal vol met cake, dan kunnen ze niet zo hard schreeuwen .
Oh lien wat een drama! Ik leef ook met je mee (vanuit een kinderloos huis ).

Ik kan het gelukkig wel goed vinden met de werkster, dus zei net tegen haar dat ik me zo'n aso voelde, en dan moet ze lachen en zegt dat ze aan het werk is en dat het niks uitmaakt. Maar heb al drie wassen gevouwen, het is wel goed voor de huishoudelijkheid, zo'n werkster over de vloer .
De verbinding valt hier steeds weg. Raar, ik doe niets geks.

Ik kwam net bij de supermarkt die werkster tegen die toen 1 keer geweest was en toen al niet meer kon vanwege problemen met haar zoon. Was voor het eerst, ze liep heel schuw voorbij, waarop ik heel hard Hoi heb gezegd.
Zo, schreeuwlelijken zijn boven en nu ga ik weer zennnnn worden.

Gheghe Morrie, die werkster voelde zich vast niet fijn, maar kan me voorstellen dat jij er wel weer genoegen in schepte/schaap/schiep .
O en in vrienden boekje van dochter staat ook haar juf: 1.68 en 55 kilo, gloep, dat is echt wat dunner dan ik ben .
Zo weer zwemles, kijkles. Het is wat allemaal, gisteren judo examen, vandaag weer kijkles, die kinderen hebben het maar druk met presteren .

Ik ga thee maken voor de iongens, kunnen ze eindelijk het koekje eten waar ze al een half uur om zeuren.
Wat een stomme juf.

Haha, heeeele stomme juf. Heeft vast geen kinderen .

Ik ben nog veel stommer want heb net 50 euro in de pinautomaat laten zitten . Ik kwam er pas bij de kassa achter en ben toen meteen teruggerend maar was (natuuuuuuuuuuuurlijk) al weg. Pvd wat een stupide actie weer, wanneer gaat mijn hoofd nou weer eens doen wat het hoort te doen?
Ben je al bij de bank naar binnen gelopen LLL? Vaak slikt een automaat het weer in dacht ik. En ik geloof zelfs dat het zo kan zijn dat je het geld van de bank krijgt dan!

Bel ze even!

De jongens hier hebben net een koekje fijngestampt met een spaarpot! Nu zijn ze het voor het straf aan het opruimen, en ondertussen zien ze vogels voorbij komen en roepen ze dat die naar het zuiden gaan, dat is dan wel weer schattig.
Ik heb net tot 3 moeten tellen tegen het vriendje, omdat hij niet luisterde. Beetje gevalletje als Wind had met dat jochie dat op de gang moest bij haar. Ongelooflijk. Ik hoop niet dat Schorrie bij iemand anders ook zo ongehoorzaam is.
Nee, het was zo'n losse ING-automaat die binnen bij AH staat. Maar ik ga ze inderdaad maar even bellen dan, wie weet is het inderdaad weer ingeslikt. De servicebaliemevrouw zei ook al dat het soms weer ingeslikt wordt, maar het is natuurlijk wel meteen van mijn rekening afgeschreven.
maar als het ingeslikt is dan komt dat uit. Aan het einde van de dag blijkt er dan weer meer in te zitten ofzo. Jeetje, ik heb dat ook een keer gehad en weet niet eens meer wat er toen uitgekomen is en wat ik gedaan heb.

Tsk, langer dan ik en 22 kilo lichter. Stomme juf.

Pebblo is weer geweest trouwens, na het autorijden. En als ik hem bel klinkt hij down and out. GP is naar partijtje, KP vermaakt zich altij prima alleen en Moshje is klein en uiteindelijk vaak tevreden als hij maar bij je mag zitten. Dus ik heb gezegd dat hij al zijn plannen opzij moet ztten en lekker relaxen. Beetje tv kijken. Of lekker gaan lopen, in de duinen ofzo. Weet ik veel. Alles beter dan thuis zitten mokken toch?
Goeie tip Morrie, thanks!

Heb de ING gebeld, maar moest mijn eigen bank hebben, die moeten dan weer de ING vragen om een soort onderzoekje in te stellen, en als het inderdaad weer ingenomen is wordt het dan op mijn rekening teruggestort. Het blijft er 20 seconden inzitten, dus maar hopen dat er niemand achter me gestaan heeft. Ik heb altijd zulke aardige mensen aan de telefoon bij de rabobank, fijn is dat.
Krijgt ook niet iedereen die overspannen of burn out is het advies te gaan wandelen? Ik knap er vaak wel van op hoor, kop in de wind.

Wow, ik zou een jongetje dat telkens kut blijft zeggen waarschuwen dat als ik het nog 1x hoor ik zijn ouders bel dat ze hem kunnen komen halen. Dat dat soort taal in mijn huis niet gebezigd wordt.

En ik poets altijd mee met mijn poets als ik thuis ben. Heb al weken een halve poets, de moeder van het duo (moeder en dochter dus) had haar bovenarm gebroken en nu blijkt bij de genezing een zenuw bekneld te zijn. Samen poetsen is nog een soort van gezellig ook.
Irritant trouwens, van die vriendjes die niet luisteren. Wij noemen dat altijd 'typische randstadkinderen' . Mijn neefje en nichtje en de kinderen van twee vriendinnen van mij zijn namelijk tot nu toe de enige kinderen die echt niet naar Sjaak of mij luisteren. Kijken je gewoon aan en gaan vrolijk door waar ze mee bezig waren. En komen allemaal uit A'dam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven