Het kasteel
woensdag 17 februari 2010 om 20:00
Ik heb al heel hard gevloekt, maar ik vloek gewoon nog even mee.
Even lachen dan maar?
Gesprek tussen mijn 2 pubers. Oudste Zoon loopt wat over seks te brallen als man-van-de-wereld. Zegt Oudste Dochter: "Bral niet zo joh, jij hebt nog nooit een vagina van dichtbij gezien". Zegt Oudste Zoon: "Jawel hoor, dan zet ik gewoon mijn PC-scherm op full screen".
Whoehahahahahaha, daar heb ik toch wel even heeeeeeeel hard om gelachen.
Even lachen dan maar?
Gesprek tussen mijn 2 pubers. Oudste Zoon loopt wat over seks te brallen als man-van-de-wereld. Zegt Oudste Dochter: "Bral niet zo joh, jij hebt nog nooit een vagina van dichtbij gezien". Zegt Oudste Zoon: "Jawel hoor, dan zet ik gewoon mijn PC-scherm op full screen".
Whoehahahahahaha, daar heb ik toch wel even heeeeeeeel hard om gelachen.
.
woensdag 17 februari 2010 om 20:22
Nog meer lachen?
Stond net even in een boekwinkel op schiphol.
Vrouw aan verkoper: heeft u ook een boek van Jules Daalder
Verkoper: u bedoelt Jules Deelder
Vrouw ja inderdaad een boek van Jules Daalder
Verkoper (lichtelijk geirriteerd): Deelder
Vrouw ach ja u legt de klemtoon anders
Verkoper u bedoelt klinker, u zegt daalder met een Aaaa, het is Deelder met eee. Dat zijn andere klinkers geen klemtoon.
Vrouw: heeft u dat boek nou of niet?
woensdag 17 februari 2010 om 20:32
~na hartstochtelijk gevloek~
Ik heb zondag een boek gekregen van mijn Stiefoma.
Want ik hou zo van lezen. En van poezie. Hoewel de schrijfster van het boek er op de foto een beetje typisch uitzag, hoopte mijn oma toch dat ik wel van de stijl zou houden.
Vol verwachting opende ik het papiertje en zag...
"Kuttje Compleet; gedichten van Wilhelmina Kuttje"
Euh, goh... bedankt oma, dat had u nou... euh.. niet hoeven doen,
Ik heb zondag een boek gekregen van mijn Stiefoma.
Want ik hou zo van lezen. En van poezie. Hoewel de schrijfster van het boek er op de foto een beetje typisch uitzag, hoopte mijn oma toch dat ik wel van de stijl zou houden.
Vol verwachting opende ik het papiertje en zag...
"Kuttje Compleet; gedichten van Wilhelmina Kuttje"
Euh, goh... bedankt oma, dat had u nou... euh.. niet hoeven doen,
Wat wilde ik nou toch typen?
woensdag 17 februari 2010 om 20:55
Hahahahaha!
Ik heb vanavond helemaal niet gelachen. Heb mijn kroost met sancties en een donderpreek het bad in gestuurd, en ik geloof dat het indruk maakte. Ben het een beetje zat dat ik de laatste week als negeerbare opruimster word behandeld, en baalde behoorlijk dat het vervelende zeurgedrag zelfs na de bios gewoon doorging.
In de bus terug, MK: "Mama? Gaan we vandaag nou wel nog iets lèuks doen?"
Duhuhuh!
Ik heb vanavond helemaal niet gelachen. Heb mijn kroost met sancties en een donderpreek het bad in gestuurd, en ik geloof dat het indruk maakte. Ben het een beetje zat dat ik de laatste week als negeerbare opruimster word behandeld, en baalde behoorlijk dat het vervelende zeurgedrag zelfs na de bios gewoon doorging.
In de bus terug, MK: "Mama? Gaan we vandaag nou wel nog iets lèuks doen?"
Duhuhuh!
woensdag 17 februari 2010 om 21:38
*is te stil in haar hoofd om te vloeken*
Dat is idd een hele nare fase Tila. Ik weet van mijn moeder dat ik een tijdje bij alles wat ik kreeg direct vroeg ' mag ik er nog eentje?' . Van snoepjes tot aan kadootjes: mn moeder werd er hysterisch van.
Pubers zijn leuk
Misschien toch maar de Schone Kunsten laten varen voor een baan in het jongerenwerk
Dat is idd een hele nare fase Tila. Ik weet van mijn moeder dat ik een tijdje bij alles wat ik kreeg direct vroeg ' mag ik er nog eentje?' . Van snoepjes tot aan kadootjes: mn moeder werd er hysterisch van.
Pubers zijn leuk
woensdag 17 februari 2010 om 22:47
Ik en pubers....kan ik fijn weer het filosofische opvoedmotto van mijn moeder nieuw leven in roepen: ' je bestaat omdat ik zeg dat jij bestaat, je hebt pas een mening als ik zeg dat jij een mening hebt...en ruim je kamer op...of moet ik bij je komen'

Krijgen we zondag een presentatie van het Project -so far, Tila?
Krijgen we zondag een presentatie van het Project -so far, Tila?
donderdag 18 februari 2010 om 14:10
Da's ook waar. Heb opvang voor MK geregeld, en ga dinsdag erheen voor website-training!
Hihi. Ik heb gewoon een baan!
Suup, komt goed. Ook al escaleert hetm, het heeft geen betrekking op jou persoonlijk. Zoals we gister al zeiden: zij zijn aan het klooien, jij niet, jij doet gewoon je best.
Kompgoe.
Hihi. Ik heb gewoon een baan!
Suup, komt goed. Ook al escaleert hetm, het heeft geen betrekking op jou persoonlijk. Zoals we gister al zeiden: zij zijn aan het klooien, jij niet, jij doet gewoon je best.
Kompgoe.