~ Juli 2005 ~

12-06-2007 09:43 2326 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier spreekt een hele trotse moeder (en vader).

Suzanne is gisteren naar de nieuwe nso geweest. Voor haar onbekende leisters, gebouw en kinderen.

Het ging heel erg goed, de leidsters konden niet merken dat het haar eerste dag was. Speelde met iedereen en was heel sociaal.

Bij het ophalen uiteraard een hele grote glimlach die niet meer van mijn (ons) gezicht te krijgen was.

Wat was ik trots op haar zeg.

Vandaag zat ze vol trots te vertellen dat de nso haar op school komt ophalen en daar weer mag gaan spelen. Helaas, vandaag niet, dus huilen want het is zo leuk om daar te spelen.

Een goed teken dus, Suzanne heeft het leuk daar.

Moet wel zeggen dan Suzanne echt een gezelschapsdier is,hoe meer , hoe beter. Hoe drukker hoe leuker. Suzanne komt dan echt helemaal los.
voor Suzanne, Truusje. Wat leuk om je dochter zo te zien. Daar word je een blij mens van.

Charly, goed nieuws, fijn zo.

Truusje, Lot, hier ook niet zulke goed eters. Thibault at werkelijk waar echt alles, en nu sinds een maand heeft meneer een voorkeur voor het eten. Zo kan hij de hele dag niets eten, en dan 's avonds 2 borden. Of soms ook geen avondeten. Maar ik heb mezelf voorgenomen, om deze keer geen strijd meer van het eten te maken. Eet ie toch lekker niet !

Madootje, Cado helemaal gewend aan zijn bril ?

Tomaatje, hoe is het bij jullie, even geen zieke kindjes ?

Ik ben enorm aan het aftellen voor de vakantie. Morgenochtend rond 4.00 uur in de auto. Ik ben nu nog aan het werk. Laatste dingen aan het wegwerken. Vriendlief is druk bezig met alles inpakken, winterbanden onder de auto, druk, druk, druk.

Zo meteen de kindjes halen, en op tijd naar bed. Vannacht door de drukte in mijn hoofd, slecht geslapen. Ben zo aan het malen wat we nog moeten regelen voor morgen dat slapen er niet echt in zat.

Zo genoeg, ik ga genieten van een heerlijk pak sneeuw, en speak you all next week.

Cheerio !! XX
Geniet van je welverdiende vakantie sams!

Hier op het moment geen zieken, maar wel een blaffer in huis.

T hoest en proest en moet dan ook van ons op zolder bivakeren. Dan horen we hem wat minder in de nacht.

De meiden slapen nog steeds super zo met zijn 2-en. Ik smelt elke avond voordat wij zelf naar bed gaan. Echt zo lief.

He charly, gelukkig is de uitslag goed. Vervelend he als je zelf denkt dat het niet goed zit. Je praat jezelf allemaal dingen aan.

Dat slechte eten in de avond komt ook mij bekend voor.

Sofie eet al een jaar lang geen avond eten. Elke avond schep ik wat op en elke avond haal ik het weer weg. We blijven proberen. Ze lust alleen pannenkoeken. Zelfs patatjes eet ze niet. Ik maak er geen strijd van. Ze zal vast een keer gaan eten.

Lekker truusje, dat Suzanne zo makkelijk is in de omgang. Dat scheelt een hoop stres.

Morgen ga ik lekker uiteten met mijn oud collega. Even de boel de boel laten. Heerlijk!!
Moest even zoeken maar gevonden!!

5 dagen niet geschreven das wel veel. Niet dat ik nu zoveel te melden heb hoor maar goed een teken van leven dan maar :-)

Gezellig gegeten Tomaatje? Heerlijk even een moment voor jezelf!

Gaat het nog steeds goed met Suzanne op de NSO Truusje? Hopelijk wel, dat geeft een gerust gevoel. Zal je veel tijd schelen!

Skieeen heerlijk, geniet ervan Sams.

Tis hier druk druk druk. Met van alles en nog wat, gewoon op mn werk, huishouden, een huis wat we hebben gekocht als pensioenvoorziening en dat verhuurd gaat worden maar moet worden schoongemaakt, ingericht, daar komt veel bij kijken.

En dan wil je ook nog leuke dingen doen...

Nou ja wordt vast wel weer rustiger!

Van de week was Lotje logeren bij mn ouders zodat ik kon schoonmaken in het andere huis. Zaterdag kwamen ze bij ons oppassen zodat vriendlief en ik inkopen konden doen. Erg fijn zulke ouders. Wel grappig dat Lotje daar alleen ook zo anders was dan thuis. Hier moet ze dus echt opbotsen tegen haar grote zus (van zichzelf dan he) dat lukt niet en frustreert. Alleen kan zij haar gang gaan en geniet veel meer.

Tja, wat doe je er aan he.

Wel erg knap, Lotje plast en poept met enige regelmaat op de wc. Marit vindt dat echt niet leuk maar zij durft het nog niet (poepen). Lotje vindt het geweldig!

Morgen naar de kinderarts voor Marit haar schildklier zal het poepen ook even ter sprake brengen, heeft hij tips??

En nu naar mn werk, drukke dag voor de boeg, gelukkig al eten in huis, rijst gerecht, makkelijk, lekker en snel klaar.
Wow Lot. Wat ben jij er toch altijd vroeg bij. Dat je dan zelfs nog tijd vindt om achter de computer te kruipen. Hulde Hopelijk heeft de kinderarts nog suggesties. Je hoort het op zich wel vaker dat kinderen het poepen op de wc eng kunnen vinden. Schijnt (zowel letterlijk als figuurlijk) met loslaten te maken kunnen hebben. Anders misschien eens zo'n opvoedlijn bellen en vragen of die nog tips hebben? Ik weet dat het een probleem is dat best veel voorkomt, dus daar weten ze vast meer.

Cado is inmiddels helemaal gewend aan zijn bril. Het ziet er wel grappig uit. Ik zal binnenkort eens een fotootje op hyves zetten, maar Cado is bij tijd en wijle cameraschuw. Dit in tegenstelling tot zijn broer die er even uitgebried voor gaat staan. Wat wel grappig is, is dat Cado nog steeds enorm aan het vergelijken is tussen met en zonder bril. Hij schuift dan zijn bril naar het puntje van zijn neus om er eerst overheen en dan weer doorheen te kijken. En dan met de mededeling: kleine maan (zijn slaapkamerlamp), grote maan; kleine mama, grote mama; klein bed, groot bed.

Ik heb gisteren zo gelachen om Ludo toen ik hem ophaalde van de BSO. Op weg naar de auto was hij vol trots aan het vertellen wat hij allemaal niet had gedaan. Hij had geen kindjes geslagen en hij had geen kindjes omgeduwd. Bij de auto zou hij laten zien wat hij nog meer niet had gedaan. Daar aangekomen begint hij ineens tegen mijn enkel te schoppen. Op mijn ietwat boze uitroep dat hij daar mee op moest houden reageerde hij uiterst onschuldig. Maar ik ging alleen maar zeggen dat ik dat niet had gedaan. Tja, hij had een punt.
Sams: Heerlijk even een weekje skiën. Lekker hoor, ben wel een beetje jaloers op je. Hoe vond Amelie het om te skiën. Die kleintjes doen het zó goed, zowat met hun vingers in de neus.

5 dagen niet gepost. Inderdaad lang geleden. Iedereen druk met van alles en nog wat. Of nog even van de sneeuw genieten. Er is vandaag weer een laagje gevallen. Leuk om te zien, maar minder om er door heen te fietsen. Echt niets, kwam net op tijd aan bij de nso. Met die sneeuw doe je toch iets voorzichter. Zal niet de eerste keer zijn dat ik onderuit ga met fiets en al.

Madootje: Zal hyves in de gaten houden. Ben benieuwd hoe de bril staat. En natuurlijk wat voor monteur jullie uitgezocht hebben. Er zijn voor kinderen zulke leuke brillen te verkrijgen.

Wat een stunt zeg van Ludo. Daar kun je niet boos om worden. Echt kinder logica. Moest wel lachen toen ik het las.

Hier druk met de zaak. Wij hebben een werknemer ontslagen, hierdoor ben ik tijdelijk meer gaan werken. Maar moet eerlijk zeggen dat het me wel tegen valt. Heb het idee van hot naar her te rennen en weinig tijd voor mezelf heb. Ook manlief is druk hoor. Neem veel werk mee naar huis. Zit thuis offerte's uit te werken.

Per 1 maart begint er een nieuwe medewerker. Hopenlijk keert de rust dan weer terug. En kan ik ook weer minder gaan werken.

Nog een ding, vrijdag carnaval op school. Suzanne wil als prinses. Denk dat alle meisjes prinses willen zijn, heb haar omgekletst naar fee. Morgen een fee en pakje kopen en dan kan het feest beginnen. Hier wordt er niet veel aan carnaval gedaan, alleen op school.

Genoeg geschreven voor vandaag.

Nog even tv kijken, en dan even relaxen onder de zonnebank.
Ik moet nog even een leuke foto zien te maken. Is me nog niet gelukt deze week, want ik ben weinig thuis geweest.

Bij Ludo op school wordt het carnaval geloof ik niet gevierd. Ik heb er in ieder geval nog niets over gehoord, dus neem aan dat ze het overslaan om de rust voor de kinderen te bewaren. Wel heeft Ludo vanmiddag zijn eerste echte kinderfeestje. Wat was hij blij toen hij de uitnodiging kreeg. Ik ga mee als extra hulp en ben ook wel reuze benieuwd. Het is een feestje van een klasgenootje en er komen allemaal kinderen uit zijn klas. Ik zie hem anders natuurlijk nooit samen met zijn klasgenootjes, dus voor mij ook een buitenkansje zo.
Sams: Hoe was de wintersport. Een beetje bij kunnen tanken. Heeft Amelie geskied en zo ja, hoe vond ze het.

Zo, heeft iedereen carnaval overleefd?? Of helemaal niet gevierd. Hier wordt er weinig tot niets aan gedaan, alleen op school.

De dagen vliegen voorbij. Niet normaal meer, hoop dat het straks weer wat rustiger wordt.

Mellanie is helemaal gek van kleien en is daar maar zo 1 uur mee bezig. Suzanne houdt het dan ook zo lang vol (voor haar een wonder). Die is niet lang met iets bezig en heel snel afgeleid.

Nu kijkt Suzanne een filmpje en Mellanie is druk met spelen. Die kan niet zo goed tv kijken, speelgoed is veel interessanter (hoe is het mogelijk).

Ga ze zo onder de douche zetten en dan naar bed.

Heb ik nog mooi de tijd om even te gaan thuiswerken.

Het scheelt dat manlief ook met zaken bezig is, dus we verleggen momenteel even onze werktijden.
Hoe was het feestje Madootje? Leuk om zijn klasgenoten te zien!

Vervelend Truusje even weinig personeel, wel fijn dat er iemand in het vooruitzicht is!

Altijd lastig he met een eigen zaak.

Ben vandaag thuis. Lotje heeft sinds zaterdag buikgriep. Het houdt maar niet op. Gisteren waren mn ouders oppassen heel fijn. Kon vandaag wel vrij regelen, dus een heleboel werk mee wat ik vanavond en morgenavond moet gaan doen. Anders loop ik om.

Lotje knapt alleen maar niet op. Gisteren begonnen met ORS dit leek goed te gaan. Zo goed dat ze vanmorgen weer karnemelk kreeg, te snel alles eruit. Daarna weer ORS en ze kreeg trek in banaan. Prima, uit bed net weer ORS alleen kwam het er met banaan en al weer uit.

Ook van die spuitluiers... zielig hoor.

Heb niet het idee dat ze uitdroogt maar toch fijn is anders. Een Lotje die stil zit, geen koekje wil... dat is Lotje niet.

Gelukkig morgen ook nog vrij en knapt ze op.

We kijken nu naar Knofje (gelukkig even iets anders dan Dora ).

Ga maar eens aan het eten beginnen!
Dikke knuffel voor Lotje, zooo zielig als ze zo ziek zijn!

Hopelijk knapt ze snel op (en heeft ze dan niet de rest van de familie aangestoken...)

Hoe was het feestje Madootje? Tja, die tijd begint nu ook te komen van de kinderfeestjes. Wel fijn dat je even de kunst kan afkijken. En inderdaad heel leuk dat je hem nu een keer in een andere omgeving samen met zijn vriendjes kan zien.

Truusje, wat leuk dat ze zoveel plezier beleven aan het kleien.

Sams heb je de boel heel kunnen houden? Je kan hier zo weer op de skies verder....

Ben de sneeuw nu toch echt wel een keer zat.

Hier is het nu 1 grote ijsbaan. Laat de dooi maar komen!

Hoe is het met Barrel, Ernie en andere dames die al een tijd niet zijn langsgeweest (maar misschien nog wel meelezen?)

Gisteren 10 min. gesprek gehad: heel positief!

T. is een heel sociaal kind en daarnaast ook leergierig. Krijgt nu ook al extra werkjes omdat hij het leuk vind.

Aan het eind van het jaar krijgen ze al een citotoets dat hoeft van mij nou ook wwer niet...

Maar goed, wij gingen weer als trotse ouders naar huis!

Volgende week vakantie.

Hier hebben we niet veel carnaval gevierd, we zijn wel naar de optocht in Oldenzaal geweest (BRRRRRR wat koud)

kindjes een beetje geschminkt, zij hebben genoten.

Op school (openbare) werd geen carnaval gevierd.

Aan het eind van de carnaval komen kinderen hier langs de deuren voor foekepotterij, ze zingen een liedje en krijgen dan wat lekkers.

Ik ben hier niet mee opgegroeid, dus ik vergeet dit dan ook elk jaar. Gelukkig heb ik nu standaard wel iets in huis. Volgend jaar een beetje eerder aan denken...
Fijn dat T het zo goed doet op school Charly. Altijd fijn om te horen he als je kind het naar zijn zin heeft.

Bij Marit op school hebben ze al een Cito toets gehad, werken in boekjes noemen ze het.

Marit vond het leuk om te doen vertelde ze! Gelukkig (al durfde ze niet goed vertelde de juf, bang om het fout te doen, terwijl ze het wel kan...).

WIj hebben hier Sintmaarten op 11 november. Ook iets wat je moet kennen anders vergeet je het geheid!

Lotje is helaas niet opgeknapt. Gisternacht heeft ze me 5 keer uit bed geroepen omdat ze een poep broek had

Gisteren leek het goed te gaan, broodje gegeten, en ORS op 2 flessen. Alleen de limonade later kwam er zo weer uit.

Dus nog niet naar het KDV.

Heel heel lief, mn ouders komen weer oppassen (moeten een uur rijden voor ze hier zijn en waren gisteren al bij mn neefje omdat mn zus naar de verloskundige moest - bijna uitgerekend) en neefje komt nog logeren en volgende week Marit. Maar nee ze vonden het prima. Hebben toch niets, zijn met de VUT! zeggen ze dan.

Marit is er nu al uit, heeft ook buikpijn... en klaagt over haar keel... oh nee....

Hopen maar dat het mee valt.

Ga werken!
Hallllooooooooooooooo,

het is lang geleden (veeeel te lang *schaam*)

Het gaat hier heel goed. We zijn nu wel gesloten maar hebben het druk met de voorbereiding voor komend seizoen.

Het is wel druk met bedrijf en kinderen. maar geniet er wel volop van.

Merle is zaterdag 1 jaar geworden. Ze is heerlijk verwend.

Ze doet het echt super, een klein vrolijk poppetje die de hele dag lacht en danst.

Hidde is echt een wijsneus met een eigen mening pfffff.

Hij is een echte lieverd die wel duidelijk zijn grenzen opzoekt. Ach hoort er bij denk ik maar.

Hidde wilde ook maar niet op de wc poepen. drama.

Nu hebben we afgesproken dat hij wel in zijn luier mocht poepen maar wel dat hij daarmee op de wc ging zitten.

Bizar binnen een week ging hij zelf zonder luier op de wc poepen. Whaaaaaaaa dus.... er is nog hoop hoor Lot!!!!!!!!
He Barrel, welcome back ! Goed te horen dat alles goed gaat daar en nog gefeliciteerd met je meisje.

Wij hebben het te gek gehad. Heerlijk zo in de sneeuw, en wat vliegt de tijd. Amélie heeft 2 ochtenden in een klasje gezeten en 1 ochtend met ons geskied. Ze kan het een klein beetje, heel leuk om te zien, en trots dat ze was.

Thibault vond het wat minder in de sneeuw, vooral koud, maar desondanks heeft hij zich prima vermaakt. Vriendlief en ik hebben zelfs nog een middag samen kunnen skien, op de mooste pistes in de heerlijkste zon. Dank zij de oppastroepen!

Lot, het gaat weer iets beter met Lotje las ik ? Het wordt tijd voor de lente, alle kindjes om me heen blijven maar hoesten en snotteren.

Zometeen weer genieten van een heerlijk weekend. Ik ben deze week weer vol aan het werk (=3,5dg). En het is hier nog steeds zo rustig dat ik gisteren een poging gedaan heb om mijn CV te updaten. Niet dat ik gelijk ga solliciteren, maar toch, je weet niet wat er op je pad komt.

Het lijkt weer wat rustiger te worden in het Haarlemse, dus nu maar hopen dat het zo blijft.

Dikke kus voor je allemaal! Bye !
Hoe is het nu met Lotje? Niet fijn als ze zo lang ziek zijn. En op een gegeven moment wil je gewoon dat alles binnen blijft. Hopelijk heeft het bij Marit niet doorgezet.

Je vakantie klinkt goed Sams. Het lijkt me best wel een keer leuk om op wintersport te gaan, maar ik denk dat ik me aansluit bij Thibault. Al die sneeuw is zo koud. Bovendien hoef je dit jaar het land niet uit om sneeuw te zien. Hier lag vanmorgen alweer sneeuw toen ik de gordijnen open deed. Gelukkig is het inmiddels alweer aan het dooien.

Gefeliciteerd met je meisje Barrel! Leuk om weer van je te horen.

Het feestje was erg geslaagd. Ludo heeft met volle teugen genoten en ook het klasgenootje waarvoor het feestje was had het erg naar haar zin. Het valt me met dat soort dingen wel steeds weer op dat Ludo eigenlijk maar weinig samen speelt. Hij vindt het wel erg gezellig andere kinderen om hem heen, maar hij doet er weinig mee. Hij vliegt af en toe eens bij ze langs, maar gaat verder compleet zijn eigen gang. Ik merk echt dat ik bij mezelf de knop om moet zetten en me moet beseffen dat dat helemaal niet zielig is voor hem. Hij vind het namelijk helemaal prima zo.
Klinkt goed Sams!

Gelukkig is Lotje weer beter. Pff dat heeft lang geduurd. Vorige week donderdag waren mn ouders oppassen en die hadden echt zo iets je moet toch de huisarts morgen maar bellen, ze spuugt nog steeds.

Was toen half 5, zat in de auto... dacht bel toch naar de huisarts wellicht om te overleggen. Ass dacht eerst dat de huisarts haar nog wilde zien (zie je het voor je ik in de auto 15 km van huis in de file en Lotje die in een andere plaats dan waar we wonen naar de ha moet ... eh), had ik niet bedacht... gelukkig gaf hij als tip Domperidonzetpillen tegen het spugen. Deze gehaald bij de apotheek en wonder wel: het hielp. Ze heeft een bord met boontjes en aardappeltjes leeg zitten eten en goed gedronken. Heerlijk. De dag erna nog wel vieze ontlasting maar verder TOP.

Nadeel alleen van een ziek kind te hebben gehad is dat je de structuur even laat waaien.... wat een weekend zeg, Lotje ging alles uitproberen, ons testen... maar goed dat hebben we ook gehad, nu back to normal!

Marit zou logeren gaan bij mn ouders zodat ze niet 3 dagen na. r de NSO hoefde. Jammer genoeg voor haar gaat dit niet door. Gelukkig kon ze nog wel op de NSO terecht en ze gaan naar een indoor speel gebeuren toe dus echt feest !

Goed iets van je te horen Barrel!

Grappig Madootje over het naast elkaar spelen, dat zei een moeder van een klasgenootje van Marit ook over haar. Ze was alles aan het onderzoeken geweest, alles bekijken, gewoon in haar uppie. Een andere moeder had dat ook al gezegd, Marit ging lekker haar gang.

Ze wil elke dag dat ze niet naar de NSO hoeft met iemand mee spelen en is dan hefig teleurgesteld als het niet kan. Er hoeft niemand met ons mee, nee ze wil ergens anders spelen!

Bereid haar nu al voor als ze niet ergens kan spelen omdat ik andere plannen heb. Dit pikt ze gelukkig wel goed op. Anders is het iedere keer een scene op het schoolplein
Hoera, Marit heeft zaterdag en zondag op de wc gepoept (waar je toch al niet blij mee kunt zijn he ).

Ze ging alle opa's en oma's bellen, zo blij en trots als ze was.

Gisterochtend moest ze weer, wil je beneden of boven? Beneden. Maar helaas ze wilde in haar luier. Ook goed.

Wat een hoop ( ). Gezegd dat het niet erg is, ze weet nu wel dat ze het kan als ze een keer ergens moet en er geen luier is.

Ach het begin is er.

Lotje doet niet anders, die poept de hele dag door op de WC (ze eet ook wel veel de laatste dagen, iets in halen denk ik).
3x hoera voor Marit. Op de wc gepoept, en zo trots als een pauw dus. Goed hoor, leuk dat ze dit gelijk met anderen willen delen.

Gisteren met de meiden wezen winkelen. Op de fiets naar het dorp. Komen we langs een leegstaand pand , die is omgebouwd tot speelplaats. Een grote ballebak, glijbaan, speelhuis en nog wat los speelgoed. Mellanie had haar jas erg snel uit. Ze mochten even spelen. Wilde net weggaan of er kwam een klasgenootje van Suzanne binnen rennen. Ruime een uur later vertrokken. De meiden hadden dorst, ik had niets meegenomen, tenslotte gingen we maar "even" weg.

Bij de hema wat gegeten en gedronken , hadden ze daar stiften en kleurplaten liggen. Dus de kids druk aan het kleuren geslagen. Na 1/2 uurtje gingen we weg.

Al met al was het erg gezellig en zijn we erg lang in het dorp geweest.
Klinkt als een geslaagde middag zo Truusje.

Wat goed van Marit!
Hey ladies,

Alles goed lees ik! Leuke brillen, poepen op de wc, huizen die worden gekocht als pensioen voorziening

Hier alles op rolletjes, maar errug druk!! Minime gaat as zaterdag voor het eerst zwemmen, erg leuk! Minime2 is een heel druk mannetje met een zeer sterke eigen wil, mijn handen vol aan dus. Verders heb ik Hyves ontdekt , alleen kan jullie niet vinden Help!!
Findi als je zoekt onder juli 2005 kinderen en je aanmeld dan kom je de meeste van ons tegen!!

Hoop tenminste dat het zo werkt!

Druk druk weekend achter de rug, etentje met alle helpers van het huis. Laatste spullen nog kopen en gisteren de oplevering zeg maar met de huurder, alles was oke dus heerlijk fijn ook weer achter de rug.

Heel lief we kregen van mn ouders een envelopje met inhoud om iets leuks samen te gaan doen, na deze drukke tijd. En mn schoonouders gaan komend weekend een weekendje weg met zwager en schoonzus en hebben nu voor ons ook een app gehuurd in Valkenburg! Heel luxe, met zn 4-tjes!

Heb er nu al zin in.

Poepen gaat de hele goede kant op, steeds vaker op de toilet. Vanmorgen alleen niet. Nou ja het komt wel goed...!

En nu naar mn werk, had donderdag een lekke band op de snel weg.... get. Gelukkig was de meneer van de pechhulp dienst er heel snel. Nu alleen een thuiskomer erop, mag maar 80. Dus snel vertrekken. We moeten 4 nieuwe banden, die zijn in bestelling!

Fijne dag!
Nee lukt niet Lot, hoe heet onzen Hyve? Pff moet nog veel leren

heerlijk hè
Findi: De hyves site heet: juli 2005 (http://juli2005kinderen.hyves.nl/).

Even aanmelden en wachten op de goedkeuring (hahahaha).

Hopenlijk lukt het nu wel.
Findi: De hyves site heet: juli 2005 (http://juli2005kinderen.hyves.nl/).

Even aanmelden en wachten op de goedkeuring (hahahaha).

Hopenlijk lukt het nu wel.
Jaaahha , gevonden

Zijn jullie kinderen ook zo uber moe als ze uit school komen, Minime slaapt soms weer s middags (een uurtje) en nu heeft ie as zaterdag ook nog zijn 1e zwemles..
Lot super dat ze op de wc poepen wil. Althans steeds meer.

Hidde vraagt nu niet meer naar een luier, hij is helemaal happy op zjn wc. Raar kind.

Wat stoer zwemles. Hier mogen ze pas vanaf 5 jaar en dan nog vinden ze net 5 nog jong!!

Dus ik ga nu elke dinsdag middag met hem zwemmen. we zwommen helemaal nooit dus is het maar goed dat we begonnen zijn. Er kwam toch echt angst om de hoek kijken.

lekke band op de snelweg bleegghhh. Kan je het niet zelf?

Ik heb een doe het zelf cursus van manlief gehad. Was makkelijker als ik het kon, anders zou het zo maar kunnen dat je een uur moet wachten op hulp. Hij had gelijk

Lot wat een superlieve ouders en schoonouders heb jij zeg!!!!

Hidde is ook vaker vermoeid van school, maar hij wil eigenlijk nooit thuisblijven want hij vindt het zo superleuk.

Maar slapen overdag doet hij eigenlijk zelden. Ja als we een langere autorit maken dan slaapt hij als een os.

Merle is al een hele meid aan het worden. Ze loopt het hele huis door en is dus levensgevaarlijk

Broer en zus zijn helemaal gek op elkaar en gaan nu ook enigzins samen spelen, zoooo leuk om te zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven