Minnaar deel 7

01-02-2010 05:34 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen, maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze Vind jij een SV ook zo vervelend?
@ bkstr, ik kan zeker wel tegen een grapje, en ik ben hier niet zomaar weg.

@ Mac, voordat je echt denkt dat ik garageboxen in bepaalde wijken van NL afstruin op zoek naar vertier, bkstr verwees met een glimlach naar een post van mij op pagina 5 van dit toppic.
Hahaha! Ik begrijp het nu.

En Tiffany is geen slechte naam hoor, ze heeft nu een hele mooie winkel op de PC Hooft. Dus breezers of niet, ze heeft wel klasse.

Vandaag zie ik sv weer tijdens iets formeels. Nooit zo'n succes. Al kan ik hem beter "hij die ik een paar keer per jaar neuk" noemen. Het ziet er naar uit dat ik de komende periode ook vaker nachten alleen ben. Ik baal van de slechte timing.
@ Mac, misschien toch weer eens tijd dat je op zoek gaat naar een ander. Of kun je hem toch niet echt loslaten?
Of een rustperiode voor jezelf inlassen voor bepaalde of zelfs onbepaalde duur.

Het is niet altijd goed wanneer je door een ander in de schaduw wordt gezet ... vind ik toch
Mijn leven hangt er niet vanaf hoor BM. Ik heb geen relatie met die man, ik gebruik hem af en toe en hij mij.

En op zoek naar een ander? Die komt zeker niet in aanmerking voor die nachten alleen. Nee. En ik kan hem inderdaad nooit helemaal loslaten. Ondanks dat het niet mijn type man is. Miscchien wel juist daardoor.
Jeetje wat is het hier rustig vandaag. Iedereen aan de date en is dit dus de stilte voor de storm???

Of zit iedereen in de wachtmodus net als ik? Vandaag is minnaar vertrokken naar z'n vakantieadres. Hij gaat z'n best doen om nog wat te laten horen vanaf daar. Ik ben benieuwd of het lukt. Gelukkig is het maar een weekje en teer ik nog heerlijk na op onze date van vorige week

En de afgelopen week met extreem veel contact (wat dus echt veel was en totaal anders dan ik gewend ben van hem) mij hoor je niet klagen!

Mac, balen van de slechte timing. Het zal ook eens een keertje mee zitten he met die mannen? Ik hoop voor je dat er toch iets leuks op je pad komt komende tijd.

CL, wauw toch wel een psc!!! Spannend of de p er snel vanaf gehaald kan worden.

De rest,
quote:Petie80 schreef op 19 februari 2010 @ 16:53:CL, wauw toch wel een psc!!! Spannend of de p er snel vanaf gehaald kan worden.

Het is nog steeds de zelfde Petie. Ik heb hem alleen na de laatste keer dat ik belde hem in zijn sop gaar laten koken. Graag of niet.

Gisteren ook nog lekker laten zwemmen. Na de vakantie zie ik wel weer verder.

Probeer niet dezelfde fouten te maken die ik bij minnaar maakte.
Had het begrepen ja dat het om DE psc van laatst ging.

Hou lekker de touwtjes in handen hoor. Laat hem lekker z'n best doen voor je! Dat ben je meer dan waard.
Hier geen date hoor, alhoewel ik wel de vraag kreeg voor een date

Had even geen internet, vanmiddag weer gemaakt (ikke zelf)

Hou me beetje rustig, geniet van smsjes, en volgende date komt vast snel.

Spannend CL, ja toch wel?

De rest even niet zo goed kunnen volgen van iedereen.
@ Petie was dat vorig jaar niet met jou, dat we zaten te balen over onze vakantie-vierende minnaars? Ik had toen de hele vrijdag met hem in de sauna doorgebracht en toen ging hij met vakantie, mén...wat leek die week lang!

@ Cabrio, heb je nooit meer wat van minnaar gehoord?
Hi Toy! Ik heb vanmorgen de cv-ketel gemaakt...we kunnen trots zijn>

De vraag van Date of de sportman?
Ik ben trots op jullie dames! Zie je wel, we hebben helemaal geen mannen nodig. Ook wij vrouwen kunnen handig zijn!

Toy, was het date voorstel van Date of.....

Rust kan ook lekker zijn. Even lekker tijd voor jezelf. Ik kom nu om in de tijd voor mezelf.

Stew, hhmmmm dat weet ik niet meer zo goed, zou best weleens kunnen.

Ik hoop dat deze week snel voorbij gaat. Het was wel leuk zoveel contact afgelopen week maar dat maakt het nu wel moeilijker om stil te zijn en te blijven
Wij zijn goeoeoeoeoeoed!!!

De vraag van sportman Stew, maar dagelijks sporten is niet mijn bedoeling.
Ha Petie, ja zo is dat!

En voor wat ik niet kan heb ik mijn reserve-man (ik bof!)

Sportman heb ik niet om te klussen en Date beloofd maar doet niet. (bovendien, als ik zo in zijn huis kijk, weinig vertrouwen in zijn klus-talenten)

Tijd voor mezelf vind ik heerlijk, heb ik te weinig gehad vorig jaar, moet inhalen
Dan is het maar goed dat jij je handjes ook goed weet te gebruiken. Girlpowerrrrr!

Geniet lekker van de tijd voor jezelf! Mag nu ook weleens een keertje! Toy staat nu even op nr.1!
@cabrio:laat psc maar even zwemmen,wie weet na de vakantie ,dat die door heb wat die laat lopen.

@toy en stew:handige loeders zijn jullie!

@petie:die week is vast snel voorbij,geniet lekker na van je date van vorige week en aandacht van deze week.

@mac:jammer dat je sv alleen formeel kunt zien vandaag.

mijn minnaar is ook weg op vakantie en dat houd tien dgn stilte in,hoop stiekem wel op 1 klein berichtje.
@bkstr:gaat je date met sc nog door vh weekend?

@helle:hoe is het bij jouw?
@Angel dat is wel behoorlijk afkicken voor je, eerst een week vol sms-jes, dan een date-week en dan nu (bijna) niets
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
Angel, dan kunnen we elkaar een hand geven. Jeetje jij moet alleen wel iets langer geduld hebben. Gelukkig zitten we nog samen op onze wolk dus die week komen we wel door toch?
@Petie en Angel, ik hoop toch gauw bij jullie te komen zitten
Good girls are bad girls that never get caught!!!!!
@petie:wij komen samen die tijd wel door op die wolk hoor ,ik heb je genoeg te vertellen over minnaar en hoe heerlijk date was vd week

@just:ja dat zal best afkicken worden,maar ik heb genoeg om op te teren ,gezellig mijn smsjes nog is nalezen.

jij binnenkort ook een date?
Angel, maak je borst maar nat dan, ook ik kan je een heleboel over mijn minnaar vertellen
nou petie, doe dat maar dan!

angel: waarschijnlijk wel, zeer binnenkort. Is allemaal wat ingewikkelder dan gedacht, en ik realiseer me meteen dat t als een smoesje klinkt zoals ik het nu schrijf. Krijg niet het idee dat het een smoes van hem is, maar als ik details schrijf wordt het te herkenbaar... I'll keep you posted
Bkstr, ik hoop dat je date nu echt een keertje doorgaat. Want als dat zo is dan kom je lekker bij Angel en mij zitten en dan zul je alles horen over onze minnaars
@petie:graag alle details van jouw minnaar!

@bkstr:hoop dat je date doorgaat en zoals petie schrijf dan schuiven wij op en dan horen we ook jouw details graag

en ninah zit denk ik ook nog op de wolk,dus het word heul gezellie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven