Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Tussen de omhelsingen met de pot door kom ik hier even zwaaien en Star een leuke site laten zien die wel bij gosje hoort www.oepsbroekje.nl ik moet er gewoon van spugen
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Vish, beterschap

Kess, wat leuk, die oude papieren
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Zo, we zijn er weer.

Nemo bedacht op school aangekomen dat hij helemaaaaaal geen zin had in school. Is op kdv ook 2x voorgekomen en prompt werd hij daarna ziek dus die zit hier aan tafel te kleuren.

Zo naar gedroomd vannacht, heb ik altijd als ik niet lekker ben en dan blijft dan zo in je hoofd zitten.

Straks een auto vol naar de kringloop brengen en hoop dat ik nog een leuk kastje voor de badkamer tegenkom.
Vish voor nare droom

Geen zin dus inherent aan niet lekker bij Bnemo, lekker thuis laten uitrusten dus. Heeft hij ook vakantie volgende week?

Ik wil ook een autovol naar de kringloop brengen. Bende hier, zal Star aankomend weekend wel zien

Ik ga niets schrijven over de nacht of de dag want wil t niet jinxen. Wel kan ik blij vermelden dat ik gewoon zowaar de afwas heb kunnen doen en de was heb kunnen ophangen en er een nieuwe ingemikt heb. Ik ga vandaag puinruimen, want morgen dus jarig en zodag feestje.Eigenlijk is jarig zijn best naar want dan moet je huis er ineens normaal uitzien
Oh ja wat erg he, huis opruimen voor visite En ze komen ook nog eens overal dus je kan het niet even in een kamer flikkeren met de deur dicht.

Bij mij ging er zelfs iemand op mijn slaapkamer een beetje borstvoeding zitten geven, echt schandalig vond ik dat.

Auto is leeg, Nemo wat kleren en boeken rijker.

Ik droomde dat een jongen (die ik niet ken) zelfmoord ging plegen en ik zag dus alles wat hij deed maar ik kon hem niet tegenhouden. Toen hij dood lag ging ik in mijn droom echt heel hysterisch janken en gillen en ik voel dat nog in mijn lijf nu. Misschien zo maar even kijken of ik een uurtje kan slapen.
Wat fijn van de nachten waarover je niets wilt vertellen, Inad! Dat doet Mier beduidend beter dan Vito. Die is weer enorm aan het spoken 's nachts, maar dat komt dan ook omdat hij weer (ja, alwéér ) ziek is. Hij heeft het AP-en weer helemaal uitgevonden. Ik bracht hem net naar bed en toen wees hij naar onze slaapkamer. "Mag ik in mijn eigen bed?"

Nu knoop aanzetten van mijn net gekochte nieuwe jas. Ik heb al zo'n hekel aan knopen vastzetten, maar helemaal als ze verdorie van je nieuwe jas af lazeren!
Loretta is De Mol. Punt.
Hoe is het met Nemo nu? Is hij echt ziek geworden? En jij ook nog Vish? Beterschap met de lappenmand! En hopelijk wat fijner slapen vannacht!
Loretta is De Mol. Punt.
Kess om mijn bed

Als je ziek bent mag je APen Beterschap voor Vitootje.

Ja, Vish hoe is t nu?

En moet inderdaad hele huis laten zien natuurlijk, dus kan mijn gebruikelijke schoonmaaktrucjes niet gebruiken

Zo hey, gewoon voeden in jouw huis, dat kan echt niet

Ik heb t trouwens in de kerk gedaan. Gingen niet voor t voeden de kerk uit bij doop Eetje
Ier denkt trouwens dat ik niets door heb, maar ik zag bij de oude plasticzakken voor hergebruik een Leonidas plasticzakje liggen.

En aangezien ik om 0.00 jarig word..
Ah, dat belooft een heerlijke nacht te worden! Ga je opblijven tot 0.00?

Is er niet een kamer die je op slot kunt doen en daar alle puinzooi kunt verschansen? En anders heb je altijd nog een prima excuus: "Tja, we zijn net verhuisd, dus we zitten nog een beetje in de rommel." Dat gelooft iedereen!
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaa, die ga ik zeker gebruiken Briljant!

Ik weet het niet qua opblijven, we zijn allebei nogal brak door niet afgelopen nacht want jinxduszegniets maar de nacht daarvoor waarin Mier steeds wakker werd. Ik vind dat ik ze dus gewoon NU moet krijgen Zal ik dat eens opperen
Vish, jij rare sep, ik heb heel raar gedroomd. Had een stalker en die wilde mijn kinderen stelen en mij vermoorden en hij was vijf jaar jonger en we moesten vluchten naar Frankrijk, heel naar gevoel. En toen was ik thuis en toen werd Mr Big maar dan als Criminal Intent detective bij mij op de stoep neergeschoten en die kwam al bloedend mijn huis in.

Dus.
Whahahaha, Star
Ja ja lach maar. Ga jij nou maar je huis opruimen

Zeg gaan er nog meer mensen mee Naturalissen?
Vish toch ook?

Nemo wil wel naar de dinosaurussen

Ik hoef dankzij Kess niet meer op te ruimen
Graag gedaan, Inad!

Heb jij voor mij dan een excuus waarom ik al drie weken niet meer gestreken heb?

Naturalis lijkt me leuk, maar niet echt om de hoek voor een woensdagmiddag.
Loretta is De Mol. Punt.
Inad alvast van harte voor straks, ik ga dagje dld doen, zie jullie morgen!
Wat is dld?

Jammer, Kess! Misschien moeten we volgende keer centralere afspraak doen. Leuk kindermuseum in Utrecht bijvoorbeeld?

Strijken is voor watjes? Is dat een optie?

Gefeliciteerd Inad!

* smak, smak, smak *
Loretta is De Mol. Punt.

Een gezellig verjaardagsfeestje! (ik zag je smsje zojuist pas )

Erwtenouders zijn net weg. Gisteren lekker geshopt met Erwtenmoeder, leuke babydingetjes gekocht en mijn moeder gaat allemaal leuke dingen voor me maken! Vandaag nog even op pad, m'n vader kwam vandaag, en nu zijn ze weer weg en ga ik lekker relaxen
Peas on earth!
Dank jullie wel

Ik heb de carrotcake en de Sachertorte af Zijn allebei goed gelukt! Dank nog voor t recept Star! Ier heeft hele lekkere Thaise take out gehaald en nu net oorlogszone in de keuken opgeruimd.

Vier het dus morgen, maar werd vanmorgen toch heel lief verrast door Ier en Chica met Leonidas bonbons (goh ), een boek (The Songlines - Bruce Chatwin) en een cd van The Wailing Jenny's.

Even Youtubespammen:

Calling all the angels

Nu even met Ier van welverdiende rust genieten

Oh en ik heb mijn verjaardagskado van Ieren ouders: de Desigual jas

Wat leuk van Erwtenouders, Erwtje, gezellig
Una volta basta
Whahhaa, mijn nieuwe jas waar dus een knoop vanaf viel is ook dus ook een Desigual. Zal even plaatje zoeken!

Hmmm, lekker, leonidas!
Loretta is De Mol. Punt.
Nee, kan hem niet vinden. Nou ja, zwart met grijze en witte bloemen en rode stiksel. Zoiets dus.
Loretta is De Mol. Punt.
Jij hebt ook leuke dagen gehad, Erwt! Wat heb je allemaal gekocht? Weet je nog dat je een lijst in zou leveren? Ik neem aan dat je die nu uit zit te tyoen?? Wat gaat je moeder maken? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, ik vind babyspullen alleen zo léuk!
Loretta is De Mol. Punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven