Maleficent is ook jarig

20-02-2010 00:00 62 berichten
Alle reacties Link kopieren




Wat een jarigen vandaag. Die lieve Male is ook jarig vandaag.

Mal gefeliciteerd. Beetje grote smiley maar ik vond hem wel leuk.



Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Mal



Alle reacties Link kopieren
Hieperdepiep HOERAAAAAA!!!



Gefelicitaart!



Alle reacties Link kopieren
Hieperdepiep!! Hoeraaaaaaaaaaaaaaaa



Gefeliciteerd
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Alle reacties Link kopieren
Wat een jarigen! Van harte gefeliciteerd Maleficent!
Alle reacties Link kopieren
Heee Maleficent!



Heel heel hartelijk gefeliciteerd :-)



En wij mensen van 20 februari zijn toch de leuksten, besten en fijnsten hè



Maak er een mooi jaar van!
Alle reacties Link kopieren
Happy b-day!!!!
Perfectionisme is niet perfect...
Gefeliciteerd!!!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd,ook voor jouw een hele fijne verjaardag.
Alle reacties Link kopieren
Happy birthday, Mal!



Dat het een mooi jaar mag worden met minder zorgen omtrent J-tje, en wellicht goed nieuws omtrent X-je.
Am Yisrael Chai!
Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst!



Alle reacties Link kopieren
Lieve Male,



Ik wens je een gelukkig fijn gezellig warm en ook vruchtbaar jaar.



Ik spreek je niet vaak, maar vrouw-oh-vrouw wat heb ik een eindeloze bewondering voor je.



Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en nog vele jaren !!
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Maleficent.

Ik wens je een hele fijne dag.



Van harte gefeliciteerd, Malificent. Geniet van je dag!
Alle reacties Link kopieren




Gefeliciteerd!

Ik vind je vaak goede dingen schrijven, en je lijkt me een leuk mens. Hoop dat je een leuke dag hebt!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Van harte! Ik hoop dat je een superdag hebt...
Alle reacties Link kopieren




gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is beneden elk peil.



,
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Alle reacties Link kopieren
Loreyi, moet die twinkelende taart nu nèt onder mijn taart zonder supersonische effecten?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!











Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven