En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
quote:miek221 schreef op 20 februari 2010 @ 18:33:

Volgens mij komt het door de geurtjes. Luna doet dat ook weleens bij Tijgertje of Balthasar als ze buiten zijn geweest. Luna mag pas weer naar buiten als de sloot niet meer bevroren is. Maar dan gromt ze soms ook eem beetje.

maar misschien weet iemand of het ook nog een andere reden kan hebben....

Hoi Miek,

bedankt voor je antwoord!Een vriendin van mij zei ook dat het wel eens door andere geuren kan komen dus ik denk dat dat wel een goede verklaring van die boosheid is.

Iemand anders nog een idee? (zie m'n post van 18.29 uur)

PS. Mooie katten hier!
Hey dames,

iets verlaat, maar wil jullie nog bedanken voor jullie adviezen ivm kat in de auto meenemen Ik heb hem toch maar in de reisbox gedaan en hij huilde de boel bij elkaar, maar toen we eenmaal bij mijn ouders waren ( ik wil dat ie daar went, want daar blijft ie tijdens vakanties) ging ie lekker liggen spelen

Bedankt dames!
Ik denk het ook Moemoe,andere geurtjes.

Mijn katten doen zo als er eentje bij dierenarts is geweest...dan duurt het even voor het weer naar thuis rukt zeg maar.

(Dat is mijn interpretatie dan hé..)

Balen Talkinghead dat je (ook al) koppijn hebt..

kallum an doen en beterschap! .

Delpi,zoals jij dat met je ex en de kat hebt had ik het me ook bedacht (en ex ook dus dacht ik)

En zou fijn geweest zijn.

Het rare is dus dat hij me vorig jaar uitnodigde op hyves,en ik daar een hele poos zijn eerste en enige "vriendje" was.

Maar een paar keer een krabbel achtergelaten en een keer een hele gezellige mail nadat ik zijn beste vriend van vroeger had getroffen bij een concert en oa de groeten moest overbrengen,maar van zijn kant GEEN reactie,helemaal nix....heel vreemd.
Ik ga The Tudors kijken,lekker languit op de bankmet een dekentje en een ibuprofennetje

@Biebelie, dat is zeker raar... En hij heeft daar verder nu wel vrienden op hyves? Heel vreemd.

@Leo, heb je ook gespot in de trailer, met de Annet-Malherbe-hint, wat enorm stoer zeg! Daar mag je zeker trots op zijn! En ik vind dat jouw glamouw ook wel een beetje op ons afstraalt

@IedereenDieDeFilmdateEenGoedPlanVindt, dat vind ik ook. Lijkt me een heerlijk middagje/avondje.
quote:biebelie schreef op 20 februari 2010 @ 21:34:

Ik ga The Tudors kijken,lekker languit op de bankmet een dekentje en een ibuprofennetje

[afbeelding]Veel plezier! Ik ga straks genieten van QI XL. Beetje geek-tv, maar daar houd ik wel van. Hoewel die men in tights van The Tudors ook best fijn zijn
Ben nu boven en de poes of poesjes hebben toch de kreeftjes opgegeten. Er is toch één geen boerin...
quote:delphicat schreef op 20 februari 2010 @ 21:37:

@Biebelie, dat is zeker raar... En hij heeft daar verder nu wel vrienden op hyves? Heel vreemd.

wel 6 totaal!!

En ik weet dat zijn nichtje (die ik redelijk goed ken) hem ook heeft uitgenodigd en nooit op geregeerd is.

En hij is regelmatig online,vanmiddag nog...

quote:@IedereenDieDeFilmdateEenGoedPlanVindt, dat vind ik ook. Lijkt me een heerlijk middagje/avondje.Yaaah,dat durf ik wél en LEUKLEUKLEUK!!
Ik ga zekers te weten ook mee.
Ha Ratje ook nog wakker?

Heb je aan je katten geroken wie er rivierkreeft heeft gegeten?
Ze is terug!!! Midden in de nacht met een bakje voer een rondje gaan lopen, zachtjes roepen. Ikke eigenwijs, nee, we gaan ook de straat hierachter nog in! En opeens mauwde ze heel hard. Liet zich niet aaien of oppakken maar liep wel achter ons aan, twee straten door en toen zo ons huis in! Hoeraaaaa!!! En ze ziet er echt helemaal prima uit. Ik ben zooooo blij!!!!!

Nu weer slapen.
Ze is terug!!! Midden in de nacht met een bakje voer een rondje gaan lopen, zachtjes roepen. Ikke eigenwijs, nee, we gaan ook de straat hierachter nog in! En opeens mauwde ze heel hard. Liet zich niet aaien of oppakken maar liep wel achter ons aan, twee straten door en toen zo ons huis in! Hoeraaaaa!!! En ze ziet er echt helemaal prima uit. Ik ben zooooo blij!!!!!

Nu weer slapen.
Zooooo blij dus. Zelfs dubbelblij.
Ohhhhhhhh wat super Etosh wat zal je blij zijn.

Nou duimen nog dat Bumper thuis komt en de kat van Mariannas!!!

En dan vind ik dat we voorlopig weer genoeg stress hebben gehad met onze avontuurlijke poezels. Gewoon weer braaf achter het raam binnen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Etosha, wat fijn dat ze weer thuis is !!!

MV, gaat het weer een beetje beter vandaag ??
Toos!

Wat een geweldig nieuws!

Poes terug!

Feest!

@Moumou, ik denk ook dat het komt door de geurtjes. Of doet je ene kat wel vaker zo? Dan kan het ook zijn dat hij liever niet heeft dat die ander binnenkomt. Zo van, is mijn huis.

Bieb wat een prachtig nestje had je. Zou er zo een van willen. Ik zal vanmiddag even kijken of ik nog een foto kan inscannen van mijn katten die ik niet meer terug kreeg van mijn ex. Was een drama toen. Ben er nog kwaad om. Hij is nooit thuis en ik mocht ze niet mee nemen toen het uitging. Ik heb heel lang ze stiekem willen weghalen daar. Maar vriendinnen hielden me tegen. Later hoorde ik dat er eentje was weggelopen. Zo zielig.

Iedereen vandaag weer zonder hoofdpijn?
quote:kat75 schreef op 21 februari 2010 @ 07:21:[/b

MV, gaat het weer een beetje beter vandaag ??Ja gaat stukken beter. Ik heb net een pijnstiller genomen dus als die werkt ga ik weer eens uit bed. Lig nog even met laptop wakker te worden.
Ik wil ook een laptop als ik later groot ben...

zat om half 7 al beneden, ik heb gisteren met mijn broertje tegels gelegd op de kattenkamer en ze mogen er nog niet op...vinden ze niet zo leuk en dat hebben ze me zo'n beetje de hele nacht duidelijk gemaakt..

Vandaag invoegen en dan morgen ze morgen weer op hun eigen plekje.

Fijn dat het weer wat beter met je gaat MV en Lé...ik ben eruit, ik weet nu wie je bent en je bent prachtig !!!

zat om half 7 al beneden, ik heb gisteren met mijn broertje tegels gelegd op de kattenkamer en ze mogen er nog niet op...vinden ze niet zo leuk en dat hebben ze me zo'n beetje de hele nacht duidelijk gemaakt..

Fijn dat het weer wat beter met je gaat MV en Lé...ik ben eruit, ik weet nu wie je bent en je bent prachtig !!!

Ha dank je wel Kat!

Moest je dat nou echt vijf keer vertellen?

MV, fijn dat het beter met je gaat!

Moumou, ik sluit me bij de andere twee dames aan.
Ik denk dat de tijd rijp is voor de laptop van Kat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven