En we tetteren door over onze dieren
maandag 15 februari 2010 om 22:16
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!
Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen
Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):
De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen
Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
zondag 21 februari 2010 om 14:06
Nou, ik heb van alles met soda lopen poetsen, maar dat helpt nog niet echt. Heb toch zo'n enzymenspullie nodig blijkbaar. Morgen maar eens naar de dierenwinkel daarvoor.
En tot die tijd blijft Poef natuurlijk wel bangig, want zijn hele huis ruikt naar enge boze buurkat. Het arme beesje.
Die kattentunnels zien er wel heel leuk uit! Maar de harde brokken gaan hier voorlopig in de ban, schijnt niet goed te zijn bij blaasontsteking. Dus geen gratis tunnel hier
En tot die tijd blijft Poef natuurlijk wel bangig, want zijn hele huis ruikt naar enge boze buurkat. Het arme beesje.
Die kattentunnels zien er wel heel leuk uit! Maar de harde brokken gaan hier voorlopig in de ban, schijnt niet goed te zijn bij blaasontsteking. Dus geen gratis tunnel hier

zondag 21 februari 2010 om 14:09
quote:biebelie schreef op 21 februari 2010 @ 14:05:
chips,er is iemand met dezelfde avatar al ik die een topic heeft geopend over dat haar vriend nee heeft gezegd op haar huwelijksaanzoek...
Hoop niet dat anderen nu denken dat ik dat ben...
IK BEN HET NIET!!!Ik dacht het wel. Ben ook gelijk gaan lezen en vond het al een beetje raar... niks voor jou. Wel vervelend dat er nu iemand is met precies dezelfde avatar... Kan rare situaties opleveren.
chips,er is iemand met dezelfde avatar al ik die een topic heeft geopend over dat haar vriend nee heeft gezegd op haar huwelijksaanzoek...
IK BEN HET NIET!!!Ik dacht het wel. Ben ook gelijk gaan lezen en vond het al een beetje raar... niks voor jou. Wel vervelend dat er nu iemand is met precies dezelfde avatar... Kan rare situaties opleveren.
zondag 21 februari 2010 om 14:10
delphi,wat ook goed helpt tegen kattepislucht is deze:
kost geen drol en gewoon in de supermarkt te koop.
(Er zal vast wel een winkel in de buurt open zijn bij jou in de buurt??)
Ik heb zelf met deze zeep een sopje gemaakt en in een lege glassexspuit gedaan voor kleine ongelukjes bij de kattenbak...
altijd bij de hand en de geur gaat perfect weg!
kost geen drol en gewoon in de supermarkt te koop.
(Er zal vast wel een winkel in de buurt open zijn bij jou in de buurt??)
Ik heb zelf met deze zeep een sopje gemaakt en in een lege glassexspuit gedaan voor kleine ongelukjes bij de kattenbak...
altijd bij de hand en de geur gaat perfect weg!

zondag 21 februari 2010 om 14:13
zondag 21 februari 2010 om 14:17
quote:biebelie schreef op 21 februari 2010 @ 14:05:
IK BEN HET NIET!!!
Bieb, je kan gewoon vriendelijk vragen of ze een andere wilt nemen. Dat jij die avatOr al langer hebt. Ik heb het wel eens voor AgentL gevraagd en die andere heeft het meteen veranderd. En nog een keer gevraagd voor iemand en die deed het ook.
Niet leuk dezelfde en zeer verwarrend.
IK BEN HET NIET!!!
Bieb, je kan gewoon vriendelijk vragen of ze een andere wilt nemen. Dat jij die avatOr al langer hebt. Ik heb het wel eens voor AgentL gevraagd en die andere heeft het meteen veranderd. En nog een keer gevraagd voor iemand en die deed het ook.
Niet leuk dezelfde en zeer verwarrend.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

zondag 21 februari 2010 om 14:19
quote:Ratteke schreef op 21 februari 2010 @ 14:09:
[...]
Ik dacht het wel. Ben ook gelijk gaan lezen en vond het al een beetje raar... niks voor jou. Wel vervelend dat er nu iemand is met precies dezelfde avatar... Kan rare situaties opleveren.
Hé Shit,dacht je echt dat ik het was?
En jij kent mijn naam er nog wel bij..
Ik kijk zelf ook vaak eerst naar avatar en moet ook wennen als iemand 'm wijzigd,wie ook alweer wie is...
[...]
Ik dacht het wel. Ben ook gelijk gaan lezen en vond het al een beetje raar... niks voor jou. Wel vervelend dat er nu iemand is met precies dezelfde avatar... Kan rare situaties opleveren.
Ik kijk zelf ook vaak eerst naar avatar en moet ook wennen als iemand 'm wijzigd,wie ook alweer wie is...
zondag 21 februari 2010 om 14:24
quote:delphicat schreef op 21 februari 2010 @ 14:06:
Ik wil zo wel even een vriendin van mij mailen. Volgens mij heeft die er nog een nieuwe liggen die ze niet gebruikt. Moet ik even navragen of ze hem met koninginnedag niet heeft verkocht. Zoniet wil ik die wel naar je toesturen. Als ze hem nog heeft is het iig nieuw in verpakking.
Of iemand anders die evt. ook zo'n tunnel wilt. Maar wacht even, ze kan pas morgen haar email zien dus voor ik iedereen blij maak met een dooie mus. Ik had er zelf ook nog eentje extra maar die heb ik een tijdje geleden al weggegeven aan een forumster hier.
Ik wil zo wel even een vriendin van mij mailen. Volgens mij heeft die er nog een nieuwe liggen die ze niet gebruikt. Moet ik even navragen of ze hem met koninginnedag niet heeft verkocht. Zoniet wil ik die wel naar je toesturen. Als ze hem nog heeft is het iig nieuw in verpakking.
Of iemand anders die evt. ook zo'n tunnel wilt. Maar wacht even, ze kan pas morgen haar email zien dus voor ik iedereen blij maak met een dooie mus. Ik had er zelf ook nog eentje extra maar die heb ik een tijdje geleden al weggegeven aan een forumster hier.
zondag 21 februari 2010 om 14:25
Dank je Leo. Ik ben van plan dat spullie aan te schaffen, maar dat kan blijkbaar alleen online. Onhandig, want ik ben zelden thuis. En mijn buurman die alle pakketjes aanneemt is de laatste tijd duidelijk uit op meer contact... en ik niet!
Nou ja, ik ga morgen wel even de dierenwinkels af om te zien of het echt niet gewoon te koop is. Of iets vergelijkbaars...
Nou ja, ik ga morgen wel even de dierenwinkels af om te zien of het echt niet gewoon te koop is. Of iets vergelijkbaars...
zondag 21 februari 2010 om 14:25
quote:biebelie schreef op 21 februari 2010 @ 14:23:
Ja dat vind ik dan zo lullig MV
Ik zag net dat zij ook al 1 jaar en 352 dagen actief is op het forum (maar met maar 215 berichten)
Dat is al langer dan ik (met deze nick 1 jaar en 209 dagen)
Dan vind ik dat ik bijna niet kan maken...Een van je poezels als avatOr dan maken?
Ja dat vind ik dan zo lullig MV
Ik zag net dat zij ook al 1 jaar en 352 dagen actief is op het forum (maar met maar 215 berichten)
Dat is al langer dan ik (met deze nick 1 jaar en 209 dagen)
Dan vind ik dat ik bijna niet kan maken...Een van je poezels als avatOr dan maken?
zondag 21 februari 2010 om 14:26
quote:mylenevalerie schreef op 21 februari 2010 @ 14:24:
[...]
Ik wil zo wel even een vriendin van mij mailen. Volgens mij heeft die er nog een nieuwe liggen die ze niet gebruikt. Moet ik even navragen of ze hem met koninginnedag niet heeft verkocht. Zoniet wil ik die wel naar je toesturen. Als ze hem nog heeft is het iig nieuw in verpakking. Oh, dat zou ik (en Poef) superlief vinden
[...]
Ik wil zo wel even een vriendin van mij mailen. Volgens mij heeft die er nog een nieuwe liggen die ze niet gebruikt. Moet ik even navragen of ze hem met koninginnedag niet heeft verkocht. Zoniet wil ik die wel naar je toesturen. Als ze hem nog heeft is het iig nieuw in verpakking. Oh, dat zou ik (en Poef) superlief vinden
zondag 21 februari 2010 om 14:31
quote:mylenevalerie schreef op 21 februari 2010 @ 14:25:
[...]
Een van je poezels als avatOr dan maken?
Tja dat kan ook maar ik ben altijd al koekiemonster....
ach hoe belangrijk kan het zijn
Dit topic waait wel over..en ze post nauwelijks.
Wat veel vervelender is; ik moet zo "een vriendin" terugbellen.
Ze stalkt me al de hele week en ik negeer haar telefoontjes het liefst.
Nu had ze heel dwingend ingesproken....zucht.....
[...]
Een van je poezels als avatOr dan maken?
Tja dat kan ook maar ik ben altijd al koekiemonster....
ach hoe belangrijk kan het zijn
Dit topic waait wel over..en ze post nauwelijks.
Wat veel vervelender is; ik moet zo "een vriendin" terugbellen.
Ze stalkt me al de hele week en ik negeer haar telefoontjes het liefst.
Nu had ze heel dwingend ingesproken....zucht.....

zondag 21 februari 2010 om 15:25
quote:biebelie schreef op 21 februari 2010 @ 14:19:
[...]
Ik kijk zelf ook vaak eerst naar avatar en moet ook wennen als iemand 'm wijzigd,wie ook alweer wie is...Meestal kijk ik alleen naar de avatar. En dat was dus koekiemonster. En dan het verhaal er bij... Ik vond de schrijfstijl ook al niet echt op de jouwe lijken dus de nick eens gecheckt en ja hoor, het is iemand anders!
[...]
Ik kijk zelf ook vaak eerst naar avatar en moet ook wennen als iemand 'm wijzigd,wie ook alweer wie is...Meestal kijk ik alleen naar de avatar. En dat was dus koekiemonster. En dan het verhaal er bij... Ik vond de schrijfstijl ook al niet echt op de jouwe lijken dus de nick eens gecheckt en ja hoor, het is iemand anders!
zondag 21 februari 2010 om 15:30
Splinter, idd echt een aanwinst voor het interieur . Maar voor onze poezen hebben we wel wat stylistisch ongemak over . De hoofdpijn is gelukkig weg (combi van toch te weinig slaap en drukke werkzaamheden) en ik heb net de schade in huis ingehaald: was gedraaid, hele huis gestofzuigd (lees: kattenharen en kattenbakkorrels verwijderd) en zo de was opruimen.
Probeer straks nog even foto's te spammen, ik vind het zelf ook zo leuk om foto's van jullie te zien. En hopelijk ook nog goed nieuws over verloren poezen te lezen
Probeer straks nog even foto's te spammen, ik vind het zelf ook zo leuk om foto's van jullie te zien. En hopelijk ook nog goed nieuws over verloren poezen te lezen
zondag 21 februari 2010 om 15:36
Woepieieieieie, Tunya is terug!!! Etosha wat heerlijk!! Fijn dat alles ook goed met haar is.
Ik moet nodig bijlezen hier want mijn ouders waren er gisteren dus weinig geforumd.
Wel komt er van de week dit speelpaleis voor de Poekels:
Ze hebben nu ook een grote krabpaal tot aan het plafond maar die is niet zo stabiel en bovendien bijna kapot gespeeld, dus Fido en Puk mochten van Olijvenpapa een nieuwe uitzoeken (via ZooPlus, handige en goede site voor allerlei dieren/kattenspul, misschien ook een tip voor de tetteraars hier??)
Als 'ie bezorgd is en staat, komen er uiteraard foto's hier!
Ik moet nodig bijlezen hier want mijn ouders waren er gisteren dus weinig geforumd.
Wel komt er van de week dit speelpaleis voor de Poekels:
Ze hebben nu ook een grote krabpaal tot aan het plafond maar die is niet zo stabiel en bovendien bijna kapot gespeeld, dus Fido en Puk mochten van Olijvenpapa een nieuwe uitzoeken (via ZooPlus, handige en goede site voor allerlei dieren/kattenspul, misschien ook een tip voor de tetteraars hier??)
Als 'ie bezorgd is en staat, komen er uiteraard foto's hier!
Ik ben mijn eigen bananenschil
zondag 21 februari 2010 om 15:48
Hele slechte foto helaas, ik zal eens kijken of ik het een keer beter kan scannen. Dit zijn 2 van mijn katten die ik niet meer terug kreeg van mijn ex. Kapot was ik ervan. Zal me nooit meer gebeuren dit.
Onderste foto is het leukste van die 2 maar het is allemaal niet zo duidelijk.
Onderste foto is het leukste van die 2 maar het is allemaal niet zo duidelijk.
zondag 21 februari 2010 om 15:50
Olijfje ik bestel ook vaak bij zooplus, ook kattenbakkorrels juist omdat ik geen auto heb en er zo'n hekel aan had om met die zooi te moeten slepen.
Ik heb nu ook een andere website voor het konijnenvoer dus ik ben helemaal blij met internetwinkelen
Ik ben benieuwd naar hoe de paal in het echt is.
Leuke foto's komen er weer voorbij!
Ik wil zo'n kattenluik die met een chip werkt kopen. 90 euro bij zooplus. Voornamelijk omdat ik geen vreemde katten in huis wil want er zitten hier ook regelmatig katten in de tuin/voor de deur. (En als ik het hier dan weer zo lees)
Je hebt er ook een die met een adapter werkt (en noodbatterijen) maar dat vind ik niks zo'n draad bij de keukendeur. Het minpunt vind ik dat je maar via 1 kant kunt scheiden op chip. Dat adaptermerk is nu bezig met een 2 kanten variant maar die zijn ook weer veel duurder.
Ik heb nu ook een andere website voor het konijnenvoer dus ik ben helemaal blij met internetwinkelen
Ik ben benieuwd naar hoe de paal in het echt is.
Leuke foto's komen er weer voorbij!
Ik wil zo'n kattenluik die met een chip werkt kopen. 90 euro bij zooplus. Voornamelijk omdat ik geen vreemde katten in huis wil want er zitten hier ook regelmatig katten in de tuin/voor de deur. (En als ik het hier dan weer zo lees)
Je hebt er ook een die met een adapter werkt (en noodbatterijen) maar dat vind ik niks zo'n draad bij de keukendeur. Het minpunt vind ik dat je maar via 1 kant kunt scheiden op chip. Dat adaptermerk is nu bezig met een 2 kanten variant maar die zijn ook weer veel duurder.