Gewoon Thuis
zondag 21 februari 2010 om 11:48
zondag 21 februari 2010 om 11:48
quote:Kess schreef op 21 februari 2010 @ 11:48:
Ik heb hele fijne badcapes waar behalve een hoofdflap ook een benenflap aanzit. Daar kun je je baby echt lekker inwikkelen en warm houden. Ooit bij prenatal gekocht, jouw lievelingswinkel!
Oh, dan ga ik even kijken of er een plaatje is, stuur ik die aan mijn moeder
Ik heb hele fijne badcapes waar behalve een hoofdflap ook een benenflap aanzit. Daar kun je je baby echt lekker inwikkelen en warm houden. Ooit bij prenatal gekocht, jouw lievelingswinkel!
Oh, dan ga ik even kijken of er een plaatje is, stuur ik die aan mijn moeder
Peas on earth!
zondag 21 februari 2010 om 11:51
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 21 februari 2010 @ 11:49:
[...]
Ik bedoel eigenlijk: ik ga natuurlijk geen luiers meer wassen enzo, dus moet je ze hebben als luier óf voor iets anders?In plaats van zeiltje in het bedje. Dat vangt eventuele lekkages (als in: poep, pies, kots) op.
[...]
Ik bedoel eigenlijk: ik ga natuurlijk geen luiers meer wassen enzo, dus moet je ze hebben als luier óf voor iets anders?In plaats van zeiltje in het bedje. Dat vangt eventuele lekkages (als in: poep, pies, kots) op.
Loretta is De Mol. Punt.
zondag 21 februari 2010 om 11:53
quote:Star schreef op 21 februari 2010 @ 11:51:
Neuszuigertje vond ik een onding.
Wattenstaafjes wel handig.
Heb je al een kraampakket aangevraagd bij verzekering?
Zo'n neusdinges vind ik vies. Die staat trouwens niet op het lijstje. Moet ik die wel kopen? Wattenstaafjes: check.
Kraampakket: check. Krijg ik volgens mij rond 7 maanden? Even op website van de verzekering kijken.
Neuszuigertje vond ik een onding.
Wattenstaafjes wel handig.
Heb je al een kraampakket aangevraagd bij verzekering?
Zo'n neusdinges vind ik vies. Die staat trouwens niet op het lijstje. Moet ik die wel kopen? Wattenstaafjes: check.
Kraampakket: check. Krijg ik volgens mij rond 7 maanden? Even op website van de verzekering kijken.
Peas on earth!
zondag 21 februari 2010 om 11:55
quote:Vinyl schreef op 21 februari 2010 @ 11:54:
Ik kom even binnenrennen om Erwt een dikke knuffel te geven!
Wat leuk hoe je nu met lijstjes bezig bent en die BV heb ik heus wel gezien
Vind het allemaal superleuk, en vind dat Corry nu al de leukste lijstjesmoeder van de wereld heeft!
Knuffel terug!
Corry zal opgroeien mét lijstjes!
Ik kom even binnenrennen om Erwt een dikke knuffel te geven!
Wat leuk hoe je nu met lijstjes bezig bent en die BV heb ik heus wel gezien
Vind het allemaal superleuk, en vind dat Corry nu al de leukste lijstjesmoeder van de wereld heeft!
Knuffel terug!
Corry zal opgroeien mét lijstjes!
Peas on earth!