kookboeken: iemand tips?

21-02-2010 13:47 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

Ik ben op zoek naar leuke kookboeken met niet al te ingewikkelde recepten! Ik kijk graag naar Nigella als ze kookt, daar krijg ik spontaan honger van. Zijn haar boeken leuk om uit te koken?

Van Jamie heb ik er een paar, maar die heb ik zo'n beetje allemaal gehad... Tijd voor nieuwe inspiratie dus!

Iemand tips? Alvast bedankt!
Ik ben dol op Nigella's boeken. Ze geeft net dat beetje extra uitleg, waardoor het eigenlijk altijd wel goed komt. Haar relativerende commentaar (maak je niet druk, bij mij ziet het er ook bijna altijd raar uit) vind ik ook geweldig.
Ik kook het meeste uit een kookboek van Gordon Ramsey, Fastfood, Belissimo, China Modern en Italïe van Jamie. Ik lees net dat je bijna alle boeken van Jamie al hebt. Misschien heb je nog iets aan de rest.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ken je dit al?

Bij elk kookboek staan een paar recepten op de site, dus leuk om een indruk te krijgen van de inhoud.
Donna Hay. De Snelle Keuken en de De Last Minute Keuken

Nigella Express is super!
misschien nog tips in een van de al meerdere bestaande kookboekentopics
@kiki: Leuke site, bedankt voor de tip. Dat is iets om te blijven volgen!

De rest ook bedankt. Zal me eens gaan verdiepen in Nigella...

@thee: zag nog geen andere topics over kookboeken, vond ik al vreemd. Zal eens uit gaan pluizen hoe ik bij de oudere topics kom!
Ankielem, meerdere kookboektopics zijn terug te vinden in de index. Succes en veel lees- én kookplezier!
Sorry, heb zelf even geen tijd om te zoeken en topics te uppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven