Bezemtopic deel 6
maandag 22 februari 2010 om 18:21
quote:Zoebie schreef op 22 februari 2010 @ 18:00:
It's dat is toch die beroemde fotografe? Je weet wel die ehhhhh, hoe heet ze nu toch ook alweer. Die bekende. Hé wat stom dat ik nu niet op haar naam kan komen.
Maar wat leuk dat die zondag komt. Die zou ook nog eens hier in de buurt komen en dan lekker een bakkie komen doen, maar ik hoor er niets meer van. Jammer want ik vind het een super leuk mens.
Tja, wij waren in de buurt maar moesten dezelfde dag ook nog van Weert naar Zoetermeer en dan nog naar Rotterdam....dus op weg geweest van 9 uur 's ochtends tot redelijk laat in de avond. Maar wij maken het een keer goed, als ik tenminste mee mag komen...
It's dat is toch die beroemde fotografe? Je weet wel die ehhhhh, hoe heet ze nu toch ook alweer. Die bekende. Hé wat stom dat ik nu niet op haar naam kan komen.
Maar wat leuk dat die zondag komt. Die zou ook nog eens hier in de buurt komen en dan lekker een bakkie komen doen, maar ik hoor er niets meer van. Jammer want ik vind het een super leuk mens.
Tja, wij waren in de buurt maar moesten dezelfde dag ook nog van Weert naar Zoetermeer en dan nog naar Rotterdam....dus op weg geweest van 9 uur 's ochtends tot redelijk laat in de avond. Maar wij maken het een keer goed, als ik tenminste mee mag komen...
maandag 22 februari 2010 om 18:39
Liefjes
Schrik van mijn leven. Terror pleurde viel van de commode af, tussen de kast en een hardkartonnen doos met boeken in. . Godsamme wat schrok ik me te pletter. Ik stond gewoon voor hem, maar kon hem niet meer grijpen.
Na 5 minuten zat ik nog met gierende hartkleppen naar hem te kijken, terwijl meneer zelf al weer was vergeten dat ie gevallen was, en vrolijk koppeltjeduikend over het bed heen ging.
Conclusie: Kinderen zijn echt heel flexibel. ( En liedjes zingen als je kind op de commode staat die gaat springen bij liedjes is niet handig )
Schrik van mijn leven. Terror pleurde viel van de commode af, tussen de kast en een hardkartonnen doos met boeken in. . Godsamme wat schrok ik me te pletter. Ik stond gewoon voor hem, maar kon hem niet meer grijpen.
Na 5 minuten zat ik nog met gierende hartkleppen naar hem te kijken, terwijl meneer zelf al weer was vergeten dat ie gevallen was, en vrolijk koppeltjeduikend over het bed heen ging.
Conclusie: Kinderen zijn echt heel flexibel. ( En liedjes zingen als je kind op de commode staat die gaat springen bij liedjes is niet handig )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
maandag 22 februari 2010 om 18:57
Fus wat leuk dat het al klaar is. Foto, foto. Of ik stap uit de trein als ik weer eens richting het westen ga. kom ik het met eigen ogen bekijken. Zit ik nu te vissen naar een uitnodiging? Oeps.
Nou ja Happy. Dat vind ik echt jammer. Maar de uitnodiging blijft gewoon open staan hoor.
Bor dat van de commode afpleuren is echt Gotterdams hoor.
De uitspraak dan, niet dat pleuren natuurlijk. Wat zul je geschrokken zijn. Tsja als moeder moet je goedwerkende hartkleppen hebben anders kunnen ze het nog wel eens begeven. Hiephoi voor de boeken. Al lijkt me dat geen zachte landing.
En over welk goed nieuws heeft Vivafreak het? Mijn naam is Aag.
Nou ja Happy. Dat vind ik echt jammer. Maar de uitnodiging blijft gewoon open staan hoor.
Bor dat van de commode afpleuren is echt Gotterdams hoor.
De uitspraak dan, niet dat pleuren natuurlijk. Wat zul je geschrokken zijn. Tsja als moeder moet je goedwerkende hartkleppen hebben anders kunnen ze het nog wel eens begeven. Hiephoi voor de boeken. Al lijkt me dat geen zachte landing.
En over welk goed nieuws heeft Vivafreak het? Mijn naam is Aag.
maandag 22 februari 2010 om 19:08
maandag 22 februari 2010 om 19:10
quote:Happy_Me schreef op 22 februari 2010 @ 18:19:
[...]
Als het die fotografe is die ik heel goed ken dan voel ik mij nu behoorlijk genegeerd, want normaal gesproken komt zij nooit alleen ow wacht, zondag komt de beroemde fotografe en meagdje op bezoek, en dan moet ik toch wel laten zien dat ik een echte bezemert bent
[...]
Als het die fotografe is die ik heel goed ken dan voel ik mij nu behoorlijk genegeerd, want normaal gesproken komt zij nooit alleen ow wacht, zondag komt de beroemde fotografe en meagdje op bezoek, en dan moet ik toch wel laten zien dat ik een echte bezemert bent
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 22 februari 2010 om 19:22
Tjee Boro, da's schrikken ja.
Ik heb het ook een keer gehad met Troela, dat was toen ze klein was zo'n draaikont, ze glipte zo tussen mijn handen door.
Echt heel het kind bungelde aan een beentje wat ik nog net vast kon grijpen.
Nog een wonder dat dat niet uit de kom was... of erger...
Coe, groot gelijk dat je blijft zitten als jij vind dat dit jouw stekkie is.
Er is best wat te doen als isolatie tegen de ergste kou.
Rolluiken is even een uitgave, maar zal een boel schelen.
Zeg Zoeb, dat duurt lang zeg, die uitslag!
Operatie bij buurmannetje is goed verlopen had de dokter gezegd.
Zo da's achter de rug. Nu hopen dat idd alles weg is en dat ie snel weer de oude zal zijn.
En ik voel me bagger.
Ik snot en hoest me gek.
Dat zal me het nachtje weer worden straks...
Ik heb het ook een keer gehad met Troela, dat was toen ze klein was zo'n draaikont, ze glipte zo tussen mijn handen door.
Echt heel het kind bungelde aan een beentje wat ik nog net vast kon grijpen.
Nog een wonder dat dat niet uit de kom was... of erger...
Coe, groot gelijk dat je blijft zitten als jij vind dat dit jouw stekkie is.
Er is best wat te doen als isolatie tegen de ergste kou.
Rolluiken is even een uitgave, maar zal een boel schelen.
Zeg Zoeb, dat duurt lang zeg, die uitslag!
Operatie bij buurmannetje is goed verlopen had de dokter gezegd.
Zo da's achter de rug. Nu hopen dat idd alles weg is en dat ie snel weer de oude zal zijn.
En ik voel me bagger.
Ik snot en hoest me gek.
Dat zal me het nachtje weer worden straks...
maandag 22 februari 2010 om 20:07
Klopt Zoeb!Maar zenuwachtige broertjes zijn niet te vermijden
Moet er wel om lachen,ze heeft nog geen echte weeën en hij loopt nu te stuiteren!!En dat is ook wel weer heel lief!Hij doet heel stoer maar heeft me al 100 keer gebeld.
Gold,fijn dat operatie van buurman geslaagd is!En voor jou beterschap!Misschien even lekker stomen?
Bor,fijn zo'n flexibile Terror Wat voel je je dan damesplasser he!
Ukkie stuitert regelmatig van de bank,denkt dat dat de gymzaal is ofzo.En kussengevecht in je eentje is ook heel leuk
Moet er wel om lachen,ze heeft nog geen echte weeën en hij loopt nu te stuiteren!!En dat is ook wel weer heel lief!Hij doet heel stoer maar heeft me al 100 keer gebeld.
Gold,fijn dat operatie van buurman geslaagd is!En voor jou beterschap!Misschien even lekker stomen?
Bor,fijn zo'n flexibile Terror Wat voel je je dan damesplasser he!
Ukkie stuitert regelmatig van de bank,denkt dat dat de gymzaal is ofzo.En kussengevecht in je eentje is ook heel leuk
maandag 22 februari 2010 om 20:09
Ja Gold wie goed carnaval viert moet op de blaren zitten.
Wel shit hoor.
Gelukkig dat de operatie goed is gegaan.
Coetje, goeie tip van Gold. Rolluiken is even een uitgave maar wij hebben de stap gemaakt en hebben er al 8 jaar heel veel plezier van. Koel in de zomer en warm in de winter. Ik zou ze niet meer kunnen missen.
Wij zitten ook in een huurhuis hoor, maar als je niet van plan bent weg te gaan is het een goede uitgave. Geen idee wat die dingen tegenwoordig kosten. Maar het scheelt je enorm in de stookkosten ook nog. En dat terwijl wij toch een geheel goed geïsoleerd huis hebben. Wat dat betreft petje af voor onze woningbouwvereniging. We hoeven maar te kicken en het is al opgelost. Helaas zijn rolluiken wel voor eigen rekening en wij moesten het doorgeven aan de WBV.
Wel shit hoor.
Gelukkig dat de operatie goed is gegaan.
Coetje, goeie tip van Gold. Rolluiken is even een uitgave maar wij hebben de stap gemaakt en hebben er al 8 jaar heel veel plezier van. Koel in de zomer en warm in de winter. Ik zou ze niet meer kunnen missen.
Wij zitten ook in een huurhuis hoor, maar als je niet van plan bent weg te gaan is het een goede uitgave. Geen idee wat die dingen tegenwoordig kosten. Maar het scheelt je enorm in de stookkosten ook nog. En dat terwijl wij toch een geheel goed geïsoleerd huis hebben. Wat dat betreft petje af voor onze woningbouwvereniging. We hoeven maar te kicken en het is al opgelost. Helaas zijn rolluiken wel voor eigen rekening en wij moesten het doorgeven aan de WBV.
maandag 22 februari 2010 om 20:10
maandag 22 februari 2010 om 20:37
Wat een leuk bezoek krijg je Its!
Gezellig hoor.
Zoeb volgens mij heeft Sportman een triatlon in april in jouw woonplaats! Hoe grappig.
Het huishouden is weer helemaal schoon.
Zo prettig van die ouwetjes die helpen!
MissM, toitoitoi morgen!
Hoeveel dagen ga je werken?
Druifje, toitoitoi morgen!
Iedereen beterschap!!
Gezellig hoor.
Zoeb volgens mij heeft Sportman een triatlon in april in jouw woonplaats! Hoe grappig.
Het huishouden is weer helemaal schoon.
Zo prettig van die ouwetjes die helpen!
MissM, toitoitoi morgen!
Hoeveel dagen ga je werken?
Druifje, toitoitoi morgen!
Iedereen beterschap!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
maandag 22 februari 2010 om 20:59
Navond
Pfoeh Boro, da's schrikken met zo'n waaghalsje.
Coebergh, groot gelijk dat je in je durpke blijft. Hoop dat het met die schimmel wel afgelopen is na het behangetje.
Lijstje afgewerkt en ook nog naar de Ikea geweest voor een kleed over andere bank (heb nu twee bij elkaar passende, zoals het hoort), een kussen en een schapenvachtje. Die laatste wordt tegenwoordig als kussensloop uitgegeven en kon ik echt niet laten liggen. Nu nog even Oudste ervanafjagen naar zijn bed.
Pfoeh Boro, da's schrikken met zo'n waaghalsje.
Coebergh, groot gelijk dat je in je durpke blijft. Hoop dat het met die schimmel wel afgelopen is na het behangetje.
Lijstje afgewerkt en ook nog naar de Ikea geweest voor een kleed over andere bank (heb nu twee bij elkaar passende, zoals het hoort), een kussen en een schapenvachtje. Die laatste wordt tegenwoordig als kussensloop uitgegeven en kon ik echt niet laten liggen. Nu nog even Oudste ervanafjagen naar zijn bed.
maandag 22 februari 2010 om 21:34
Maar het kan ook lekker 18 graden zijn en Laten we daar maar op gaan hopen.
Gooi ik er nu al deze tegenaan. Moet dan toch goed komen.
Ik heb en
We doen er een bij en dit niet te vergeten:
Oh en over slaapplek gesproken.
Ik heb en en genoeg op voorraad.
De komt ook dus ook dat komt goed.
Ik kom jullie wakker maken met een
En om het af te leren:
Ik zoek me te pletter op die smileysite.
Gooi ik er nu al deze tegenaan. Moet dan toch goed komen.
Ik heb en
We doen er een bij en dit niet te vergeten:
Oh en over slaapplek gesproken.
Ik heb en en genoeg op voorraad.
De komt ook dus ook dat komt goed.
Ik kom jullie wakker maken met een
En om het af te leren:
Ik zoek me te pletter op die smileysite.