Bezemtopic deel 6
zondag 21 februari 2010 om 16:37
Het is trouwens lang geleden dat ik er zo mee bezig was.
Het komt denk ik door de zondag. Iedereen komt aan en we zijn met de jongens en hun meisjes naar het graf geweest.
Dat is al lang niet meer voorgekomen. Doordeweeks heeft iedereen zijn eigen bezigheden.
En dan zie je dat haar grafje vol vrolijke gele en paarse bloemen staan. Het was zo mooi om te zien. De zon scheen erop. Ik kreeg er meteen een voorjaarsgevoel bij.
Het komt denk ik door de zondag. Iedereen komt aan en we zijn met de jongens en hun meisjes naar het graf geweest.
Dat is al lang niet meer voorgekomen. Doordeweeks heeft iedereen zijn eigen bezigheden.
En dan zie je dat haar grafje vol vrolijke gele en paarse bloemen staan. Het was zo mooi om te zien. De zon scheen erop. Ik kreeg er meteen een voorjaarsgevoel bij.
zondag 21 februari 2010 om 16:43
Geweldig dat manliefs zus en broers en de jongens er bloemen neerzetten. We kwamen het kerkhof op en er stonden vier mensen bij haar te kijken. Dat doet zo vreselijk goed, dat ze nog niet is vergeten. Dat vergeten lijkt me het ergste. Sommige graven zien er niet uit. Dat zou ik niet willen en de kinderen hebben al toegezegd dat als ik er niet meer ben zij voor Nienkes graf gaan zorgen. Gelukkig.
zondag 21 februari 2010 om 16:51
Met zo'n motto zou je niet kunnen zeggen dat je in je verdriet bleef hangen, Druifje 
Zoebie, ik vind het inderdaad bijzonder dat zoveel mensen voor het graf zorgen. Maakt dat je je niet zo alleen voelt als je verdriet hebt, denk ik dan.
Hebben jullie er al voor gezorgd dat je dit graf tot in de eeuwigheid hebt?
Hier: geen tijd meer voor verdriet. Straks komen er hyperdepieperblije kinderen binnenvallen.
Zoebie, ik vind het inderdaad bijzonder dat zoveel mensen voor het graf zorgen. Maakt dat je je niet zo alleen voelt als je verdriet hebt, denk ik dan.
Hebben jullie er al voor gezorgd dat je dit graf tot in de eeuwigheid hebt?
Hier: geen tijd meer voor verdriet. Straks komen er hyperdepieperblije kinderen binnenvallen.
zondag 21 februari 2010 om 19:51
Jeetje Mamz, je had al een 'pittig' leven vond ik.
Maar het is gewoon zwaar, rot en vreselijk.
En over dat je niet altijd die gevoelen hebt, dat kan ook niet.
Dan kan je niet 'overleven'.
Soms is het veel makkelijker om over dingen niet na te denken, ik snap het helemaal.
Mamz, Zoeb, Druif, Jonna en Boro, ik vind jullie zulke kanjers.
De rest ook hoor, maar die lijken (je weet nooit zeker hè!) het toch minder moeilijk/zwaar te hebben.
Dikke voor iedereen.
Maar het is gewoon zwaar, rot en vreselijk.
En over dat je niet altijd die gevoelen hebt, dat kan ook niet.
Dan kan je niet 'overleven'.
Soms is het veel makkelijker om over dingen niet na te denken, ik snap het helemaal.
Mamz, Zoeb, Druif, Jonna en Boro, ik vind jullie zulke kanjers.
De rest ook hoor, maar die lijken (je weet nooit zeker hè!) het toch minder moeilijk/zwaar te hebben.
Dikke voor iedereen.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
zondag 21 februari 2010 om 21:31
zondag 21 februari 2010 om 21:50
maandag 22 februari 2010 om 07:46
Mogge
Gelukkig weer een normale dag.
Genieten Jonna van Ixsje.
He lekker koffie. Ik heb nog schaatsen gekeken vannacht. We hebben weer goud. Geweldig is dat.
Ik ga douchen en haren wassen. Straks weer naar het zh voor een oogzenuwonderzoek. Dan mag er geen gel in mijn haar zitten.
Brr weer al die plakkers op mijn kop. Kan ik daarna weer haren wassen en dat prikt, want ze maken kleine sneetjes onder die plakkers. Ik had natuurlijk vantevoren naar de kapper gemoeten want dan kan ik deze week mijn haar nog niet laten verven.
Gelukkig weer een normale dag.
Genieten Jonna van Ixsje.
He lekker koffie. Ik heb nog schaatsen gekeken vannacht. We hebben weer goud. Geweldig is dat.
Ik ga douchen en haren wassen. Straks weer naar het zh voor een oogzenuwonderzoek. Dan mag er geen gel in mijn haar zitten.
Brr weer al die plakkers op mijn kop. Kan ik daarna weer haren wassen en dat prikt, want ze maken kleine sneetjes onder die plakkers. Ik had natuurlijk vantevoren naar de kapper gemoeten want dan kan ik deze week mijn haar nog niet laten verven.
maandag 22 februari 2010 om 09:03
Goedemorgen!
Ben thuis, Zoonlief is ziek. Hij heeft gisteren nog een kies laten trekken en had vanmorgen 39 graden koorts. Ach gossie. Maar intussen roept hij dat hij al wel weer naar school kan. Misschien vanmiddag dan?
Dan zelf maar aan de poets vandaag....
- wassen
- drogen
- strijken...
Zoeb, succes!
MissM, wat heb je een lekker manneke he? Lukt het momenteel allemaal beter? Wanneer moet je weer gaan werken?
Succes met pasfoto's Coe. Ik vind het een drama voor het nieuwe paspoort. Sta er werkelijk als een crimineel op
Ben thuis, Zoonlief is ziek. Hij heeft gisteren nog een kies laten trekken en had vanmorgen 39 graden koorts. Ach gossie. Maar intussen roept hij dat hij al wel weer naar school kan. Misschien vanmiddag dan?
Dan zelf maar aan de poets vandaag....
- wassen
- drogen
- strijken...
Zoeb, succes!
MissM, wat heb je een lekker manneke he? Lukt het momenteel allemaal beter? Wanneer moet je weer gaan werken?
Succes met pasfoto's Coe. Ik vind het een drama voor het nieuwe paspoort. Sta er werkelijk als een crimineel op
maandag 22 februari 2010 om 09:17
Mogguh...
*Snotter, kuch, hatshjoe en nog meer snotter*
Echt bijzonder slecht geslapen vannacht. Onder de deken was het te warm, er boven was het te koud.... dus ik ben vandaag een wrak en ik heb een neus net als Clown Bassie.
Het voordeel van een virtuele is dat die geen besmettingsgevaar opleveren.
Dus Mamz: voor jou.
En Zoeb: voor jou.
To do:
Stofzuigen
Troela van school halen (heb ik met de auto gebracht ivm regen)
Evt weer terug brengen en weer ophalen.
Dutje doen.
*Snotter, kuch, hatshjoe en nog meer snotter*
Echt bijzonder slecht geslapen vannacht. Onder de deken was het te warm, er boven was het te koud.... dus ik ben vandaag een wrak en ik heb een neus net als Clown Bassie.
Het voordeel van een virtuele is dat die geen besmettingsgevaar opleveren.
Dus Mamz: voor jou.
En Zoeb: voor jou.
To do:
Stofzuigen
Troela van school halen (heb ik met de auto gebracht ivm regen)
Evt weer terug brengen en weer ophalen.
Dutje doen.
maandag 22 februari 2010 om 09:22
Zoebie, hoe is het met je?
Ai, Fus... sterkte ermee!
GL, ook al niet zo lekker.... beterschap.
Ik heb vandaag ook een lijstje:
* uitgezochte kleding naar kledingbak brengen
* kado kopen voor middelste, wordt morgen 4 jaar.
* Rommel ruimen in huis
* spuit verf kopen bij bouwmarkt
* appeltaart bakken
* Laatste baby-was doen (lodger, dekentjes etc.)
* relaxen
Ai, Fus... sterkte ermee!
GL, ook al niet zo lekker.... beterschap.
Ik heb vandaag ook een lijstje:
* uitgezochte kleding naar kledingbak brengen
* kado kopen voor middelste, wordt morgen 4 jaar.
* Rommel ruimen in huis
* spuit verf kopen bij bouwmarkt
* appeltaart bakken
* Laatste baby-was doen (lodger, dekentjes etc.)
* relaxen
maandag 22 februari 2010 om 09:37
Het gaat momenteel goed Fuss, we hebben een vrij aardig ritme gevonden waar Mmtje het goed op doet. En het is inderdaad een lekker manneke, hij lacht veel en brabbelt veel
Deze week is mijn laatste week thuis
Ik zie er vreselijk tegenop om weer te gaan werken. Hopelijk doet onze M het goed op het kinderdagverblijf en blijft hij een beetje in z'n ritme...
Deze week is mijn laatste week thuis
Ik zie er vreselijk tegenop om weer te gaan werken. Hopelijk doet onze M het goed op het kinderdagverblijf en blijft hij een beetje in z'n ritme...
maandag 22 februari 2010 om 09:38
Mogguh
Oh, wat lief, een snotkusje Dikke knuffel terug, Goldie, hoop dat je neus snel weer normaal is.
Ook een knuf voor Fusszoon.. is'ie echt zo ziek geworden van die getrokken kies?
Zoebie, succes.
En Jonna, geniet!
Vandaag:
Bespreking met twee van de pleeggezinnen
Afscheid van mijn werk
Dan maar niet de kinderen naar muziekles vanavond.
Oh, wat lief, een snotkusje Dikke knuffel terug, Goldie, hoop dat je neus snel weer normaal is.
Ook een knuf voor Fusszoon.. is'ie echt zo ziek geworden van die getrokken kies?
Zoebie, succes.
En Jonna, geniet!
Vandaag:
Bespreking met twee van de pleeggezinnen
Afscheid van mijn werk
Dan maar niet de kinderen naar muziekles vanavond.
maandag 22 februari 2010 om 09:40
Oja, mijn lief buurmannetje wordt vandaag geopereerd.
Kaarsje brandt voor hem.
Druif, wat is een lodger?
(Ben ik er echt al zo lang uit dat ik dat niet weet?)
Verder klinkt het erg schattig allemaal.
Ja MissM, wanneer ga je weer aan het werk, vroeg ik mij toevallig ook af?
Mijn laptop doet raar. De cursor (zo heet dat ding toch?) verspringt steeds?
Kaarsje brandt voor hem.
Druif, wat is een lodger?
(Ben ik er echt al zo lang uit dat ik dat niet weet?)
Verder klinkt het erg schattig allemaal.
Ja MissM, wanneer ga je weer aan het werk, vroeg ik mij toevallig ook af?
Mijn laptop doet raar. De cursor (zo heet dat ding toch?) verspringt steeds?