Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Morgen !

Mamz:

Vakaaantieeeee whoehoe.

Vandaag,

Routine's boven en beneden.

Vanaf morgen weer elke dag 1 groot ding aanpakken.

Nu zit ik te genieten van Tut en Terror, die allebei (!) pwinses zijn Terror loopt ook echt als een prinsesje, jurk een beetje in zijn hand omhooggetild. Ze zitten helemaal in hun rol :rol:

Fijne dag vandaag
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Een lodger is zo'n inwikkel-doek-ding. Van fleece. Lekker warm.

MissM, wat gaat dat snel. Alweer aan het werk. De eerste dag is het k*tst. Daarna zul je merken dat je ook hier je ritme wel in vindt.
Boro, gezellig!!!! Klinkt leuk.

GL, ik zal voor je buurman duimen...
Fotootje maken van pwinses hoor, Boro. Als'ie tien is durft 'ie het waarschijnlijk niet meer *ik heb er 1 van Oudste, godezijdank was ex niet van het foto's verscheuren al had 'ie er vreselijk moeite mee*

Goldie, dan doen we nog maar weer een wierookje voor buurman. Vorige keer ging het goed.
Da's heel lief Mamz en Druif

Stofzuigen
Nou het onderzoek is gedaan en nu heb ik koppijn bij mijn rechterslaap. En wat heb ik me zitten ergeren daar. Ik ben altijd royaal op tijd. Dus kwart over negen was ik er al. Half tien de afspraak. Zitten die mutsen die dat onderzoek doen zo te kwekken over een of ander onbenullig iets, dat ik pas om tien over half binnen mocht. Brr. Daar gaan me dan de haren recht van overeind staan. Links ging het onderzoek goed maar rechts was het nog steeds knudde. Onder de plakkers met elektroden krijg je krasjes, zoals bij een EEG. En een zo'n ding werkte niet. Dan maar dieper krassen! Auw, werkt nog niet. Nog dieper. En zo ging het maar door. Blijkt het aan die elektrode te liggen. Volgens mij heb ik nu gewoon een snee in mijn kop. Toen werd mijn goede oog afgeplakt. Het ging niet. Ik zag het rode blokje vaak niet eens. Knipperen en met mijn pupil op en neer gaan. Denk dat het gruwelijk mislukt is. Toen mijn goede oog. En nu zag ik pas wat ik had moeten zien. Hetzelfde onderzoek maar ik zag nu die blokjes opeens heel anders. . Nou ja het is dus nog niet in orde.
Als de twee ogen een ander beeld geven heb je dus grote kans dat er iets uit het onderzoek komt, en dat is dan weer mooi.

Auch, niet leuk, die ene nietwerkende elektrode. En zal het wel zo zijn geweest dat ze gewoon door gingen met krassen totdat jij heel hard Au zou zeggen. Da's niet leuk, ze hadden ook zelf wel kunnen weten dat die elektrodes het vaak zat niet doen.
Goedemiddag dames en heer

Zoeb en mamz nog een keer een dikke knuffel voor jullie

fuss, hoe is het met zoon

Hier was het even druk druk druk. Maar nu even niets en dan zo heel hard aan deze bezem. Mijn huis moet van het weekend echt aan kant zijn
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Zoeb, wanneer krijg je de uitslag? Hopelijk levert het iets op waar ook iets aan te doen is!

Mamz, wat een verdrietig verhaal, gisteren. Ik wens met je mee dat je kinderen het goed hebben daar. Ik vind het dapper als je als moeder kan zeggen, daar is het goed, laat het maar zo.

Its, is er iets leuks dit weekend?

Gold, beterschap! Naweeën van carnaval?

Druif, alles op orde nu voor het nieuwe druifje? En is zo'n lodger fijn? Ik ga zo ook maar beginnen met strijken. Heb net de plank geschilderd dus dat moet toch drogen. Zal vandaag of morgen ook eens foto's maken

Hier ligt Zoon weer te slapen. Wilde met alle geweld naar school want de invaljuf was vandaag voor het laatst. We zijn geweest, om even dag te zeggen en toen gauw weer naar huis. Het menneke. Nu slaapt hij gelukkig, dat helpt. Ik wist helemaal niet dat je van een kies trekken zo ziek kon worden. En gisteren was hij zo blij, was zo fijn.

Ik ga eens bedenken hoe ik zal strijken want er is wel een strijkijzer maar geen strijkplank. Zal wel een handdoek op tafel worden met een vochtige theedoek erop ofzo.
We krijgen zondag bezoek van onze fotografe , en nu moet ik natuurlijk laten zien dat ik eigenlijk best een goede bezemert ben
Je moet soms vallen om weer leren op te staan

Ja, daar zou ik het inderdaad ook voor doen

Ik ben aan het strijken. Echt voor het eerst sinds tijden. Best leuk eigenlijk
Gezellig It's! De fotografe op bezoek

Fuss,de foto's zijn idd een ramp..moest mijn haar achter mijn oren en vooral niet lachen...De overgebleven foto's verdwijnen dus in de vuilnisbak.

Verder mijn lijstje helemaal afgewerkt en als extra de wc gepoetst.

Ook heb ik definitief besloten dat ik niet ga verhuizen.Ik wil niet weg uit dit durpke en woningbouw heeft hier niks te huur.

Heb een beetje rond gekeken voor rolluiken en die prijs valt me alleszins mee.Als ik die aanschaf zal dat qua kou en tocht al veel schelen.Voor de schimmel komen ze woensdag nog een keer kijken maar lek lijkt nu echt dicht dus dat is dan alleen maar een ander behangetje ertegen.Geeft een hoop rust in mijn hoofd.

Vanavond nog even op de koffie bij vriendin en verder niks meer.

Fijne avond lieverds
Had je dat niet eerder kunnen zeggen Fuss...had ik je nog verblijd met 2 manden Fijn dat alles weer in de kasten ligt hier!

Oja...schoonzus is de slijmprop verloren en heeft harde buiken...joepie word ik bijna weer tante!..keep my fingers crossed
quote:druifje76 schreef op 22 februari 2010 @ 09:22:

Ik heb vandaag ook een lijstje:

* uitgezochte kleding naar kledingbak brengen

* kado kopen voor middelste, wordt morgen 4 jaar.

* Rommel ruimen in huis

* spuit verf kopen bij bouwmarkt

* appeltaart bakken

* Laatste baby-was doen (lodger, dekentjes etc.)

* relaxen Niet vooruit te branden vandaag. Zaterdag vieren we Middelste haar verjaardag, maar morgen komt mijn nicht en (joepie) mijn vader. Ik denk dat ik maar een taartje bij de Hema koop .
Coe, wat spannend!!! Weet je al welk smaakje het is?

Zoeb, wat klinkt dat onderzoek naar... lijkt me ook erg frustrerend dat er duidelijk iets is met dat oog waarmee je 'niets' zag.

Fussie, nu al nesteldrang??? Je bent er vroeg bij.
Ja het word een meisje!Wel leuk na 3 jongens in de familie!

Druif,taart van de Hema is toch best lekker!Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan

Zoeb,wanneer krijg je de uitslag?Hopelijk heb je niet al teveel last van de sneetjes

Gold,heb je mijn mail gehad?Er gaat nogal eens wat fout vandaar..

Bor.ik mail je deze week nog even.

Nog een punt voor op mijn lijstje:sociale contacten bijhouden!!Als ik me wat minder voel schiet dat er nogal eens bij in..
Oeh, slagroomtaart van de Hema. Doe ik momenteel héél veel voor

Leuk coe, een nichtje

Druif, ik heb helemaal nog geen nesteldrang maar ik wil alles met 25 weken klaar hebben. Als het dan een vroeggeboorte is, of ik moet toch nog veel plat liggen, dan heb ik het maar klaar hoef ik me daar niet meer druk over te maken. Kan ik dat gewoon laten rusten.
Fus, ja dat kan ik me voorstellen!! .
Zoeb en Mamz

Ik heb gisteren de hele dag de pc niet aan gehad, is ook wel eens lekker voor de afwisseling.

Vandaag een heerlijk rustige dag gehad. Vanmorgen eerst gewerkt, daarna even gestofzuigd, gedweild en de kleine boekenkasten opgeruimd. Daarna kwam dochter terug van mijn moeder en hebben we samen zoon opgehaald en de rest van de middag heb ik genoten van een boek (weer een boek dat ik in één dag uit heb ).

Nu even eten koken, dan de kinderen in bad en naar bed en dan weer de hele avond voor mezelf. Man is pas laat thuis.
Ik krijg de 15e pas de uitslag. Damn dat is nog lang.

Fus ik zal even met de trein naar B komen om je nog een mandje of wat te brengen. Ik haaaaaat strijken en doe het dus zo min mogelijk. Shame on me.

It's dat is toch die beroemde fotografe? Je weet wel die ehhhhh, hoe heet ze nu toch ook alweer. Die bekende. Hé wat stom dat ik nu niet op haar naam kan komen.

Maar wat leuk dat die zondag komt. Die zou ook nog eens hier in de buurt komen en dan lekker een bakkie komen doen, maar ik hoor er niets meer van. Jammer want ik vind het een super leuk mens.

Nu het is dan nu toch spannend aan het worden Coetje. Je wilde het toch niet weten?

Mmm Druif lekker Hema slagroomtaart. Past alleen niet in mijn die eet. Ik heb me net al zitten te vergrabbelen aan "Ja lekker Bastogne" bij de koffie en als ik daar eenmaal aan begin.....
Oh ja, Bastogne... als zo'n pak eenmaal open is...

Van sommige koekjes moet je er ook minimaal 3 eten om een voldaan gevoel te krijgen...
Mmm was het maar bij drie gebleven.

Hier ook een snaaidag. Erg irritant. Ze zouden fruit in de smaak 'bastogne' moeten maken

Klinkt goed Rainz, een boek uitlezen in één dag.

Plankje net voor de tweede keer gedaan, nu nog glitterverf en aankleding en de kamer is klaar Zo leuk!
quote:Zoebie schreef op 22 februari 2010 @ 18:09:

Mmm was het maar bij drie gebleven.

Ja, ik dacht... laat ik me bescheiden opstellen...

Fus, dat gaat de goede kant op. Leuk hoor. Ben benieuwd naar het resultaat...
quote:itsme26 schreef op 22 februari 2010 @ 16:22:

We krijgen zondag bezoek van onze fotografe , en nu moet ik natuurlijk laten zien dat ik eigenlijk best een goede bezemert benAls het die fotografe is die ik heel goed ken dan voel ik mij nu behoorlijk genegeerd, want normaal gesproken komt zij nooit alleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven