Entertainment alle pijlers

Uitstel van executie

16-02-2010 20:46 118 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hé, was hier nog geen topic over, of zijn het herhalingen?

In ieder geval, nu op RTL 4, uitstel van executie, met Martijn Krabbeé.

Het stel wat er nu in zit heeft een hypotheek van 900 euro, 250 euro aan verzekeringen en hij verdient 1600 euro per maand.

Mijn kin ligt weer op mijn knieën.

Dus, Pode, Sabeltandcavia en the rest of my trash TV matties, kom er maar in!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Hoe in de vrede kan je met 3 kids, een onverantwoordelijke moeder en een niet al te slimme vader, een veel te dure koopwoning hebben EN een huurhuis???
ja dat vroeg ik me ook al af, Heb je al 1500 euro lasten van het koophuis, zij geen inkomen en dan nog krijg je een huurhuis toegewezen van ruim 700 euro per maand.
wat een piemel, die interviewer. Hij mag wel iets duidelijker praten met zo en interview!
quote:yoyo2 schreef op 23 februari 2010 @ 21:08:

.Jammer dat ik je bericht net gemist heb... was ie een beetje te scherp?
Zo zie je maar weer, met een cameraploeg en een bekende kop, kom je ineens veel verder!

Wat een paard dat mens... Gokje; laag iq?
Die vrouw is een egoistische troela. Ze mag blij zijn dat dr vent hier in meegegaan is. Menig ander kerel had zn vrouw wel wat anders verteld. In ieder geval eerst eens zn eigen huis verkocht voordat je aan iets nieuws begint. Dan maar wat langer heimwee.

En dan je hele familie in de ellende mee nemen. Ik zou me kapot schamen als ik omwille van mijn heimwei mn huur en levensonderhoud door mn ouders zou laten betalen!
Heimwee.... Jezus hoe groot is dit land en hoeveel vervoersmiddelen zijn er tegenwoordig??
Ja ben ik helemaal met je eens Janneman. Ik vind dr een grote aanstelster. En idd niet al te slim. Ieder ander mens zou eerst eens verstandig zn eigen huis verkopen voordat je overhaast perse terug moet naar Eindhoven.
quote:Janneman84 schreef op 23 februari 2010 @ 21:17:

Heimwee.... Jezus hoe groot is dit land en hoeveel vervoersmiddelen zijn er tegenwoordig??

Als ik naar mijn oude woonplaats wil waar ik 20 jaar heb gewoond moet ik 2 uurtjes met de trein. En ja, ik heb best heimwee gehad, naar mijn stad, mijn vrienden, mijn huis. Maar dat gaat over. Je hebt toch een nieuw leven hier. Ik ben gaan samenwonen en ik wil hier mijn leven verder leven.

Mevrouw zal emotioneel wat zwakker zijn. (netjes gezegd he?)
Is er by the way al goud voor NL? Vind ik eigenlijk een stuk interessanter, alhoewel de ellende van een ander ook zeer vermakelijk kan zijn...
quote:wohman schreef op 23 februari 2010 @ 21:19:

Ja ben ik helemaal met je eens Janneman. Ik vind dr een grote aanstelster. En idd niet al te slim. Ieder ander mens zou eerst eens verstandig zn eigen huis verkopen voordat je overhaast perse terug moet naar Eindhoven.Dan had zij toch ook tijdelijk bij haar ouders kunnen gaan wonen? Huis verkopen en dan huren in Eindhoven. Ik weet wel dat als wij dit huis ooit verkopen ik weer lekker ga huren.
nou idd het is geen australie waar ze heen verhuisd zijn!
Nee, volgens mij heeft er nog geen Nederlander geschaatst.
Het enige wat ik nog mis bij dat mens is een rugtas...
Ratteke, ik woon nu ook sinds 8 maanden in het midden van Nederland. Ik heb daarvoor jarenlang in Groningen stad gewoond. Heimwee heb ik nog steeds, maar ik ga dit jaar samenwonen en verwacht dat de heimwee wel minder word. Ik slik er geen antidepressiva voor in ieder geval . En de treinen rijden en mijn auto rijd ook die kant regelmatig nog op.

Bovendien heb ik in Australie gewoond, en had ook daar beetje heimwee. Dat was iets verder weg, maar kom op, Eindhoven-Gennep :-S
MIjn God, deze vrouw heeft het wel héél erg te doen met zichzelf. Heimwee en in plaats van schouders eronder net zo lang gaan janken en jezelf een depressie aanpraten totdat je terug "moet" van de dokter. Ze lijkt niet echt te lijden onder de problemen die ze nú hebben; zij heeft haar zin immers al lang gekregen. Aan alle hieruit voortvloeiende problemen waarin de hele familie wordt meegesleurd (zich laat meesleuren) kan ze niets doen, want het moest van de dokter. Jezus, dat je daarvoor urgentie krijgt!

Die arme man van haar, hij lijdt juist nu en blijft maar janken. Kan hij daar ook een receptje voorkrijgen? Een scheiding ofzo?
tja lijkt me ook handiger en logischer, had een hoop ellende gescheeld voor iedereen, eerst verkopen, of tijdelijk bij je ouders gaan wonen. Al zal het niet heel makkelijk zijn, met 3 kids ergens anders intrekken.

ze zullen nog wel een behoorlijke schuld overhouden gok ik
quote:wohman schreef op 23 februari 2010 @ 21:22:

Nee, volgens mij heeft er nog geen Nederlander geschaatst.Sven moet toch als laatste?
Kortom: héérlijke tv

En Martijn

Lief en toch lekker sarcastisch, zo subtiel dat deze sneue mensen het niet snappen
quote:nostradame schreef op 23 februari 2010 @ 21:24:

Kortom: héérlijke tv

En Martijn

Lief en toch lekker sarcastisch, zo subtiel dat deze sneue mensen het niet snappen
Ja stom wijf, lach maar. Je hebt het wel weer voor elkaar met je zielige gedrag... De schuldsanering moet je in, en ZOEK EEN BAAN!!
quote:Ratteke schreef op 23 februari 2010 @ 21:23:

Het enige wat ik nog mis bij dat mens is een rugtas...

Letterlijk, zo'n kleintje?

Of figuurlijk, zo van "ja, je draagt het toch mee in je rugzakje."
Wat ik trouwens niet reeel vind aan dit programma is de hoeveelheid geld die erin gestopt wordt om huizen te verbouwen. En ze daarna voor een redelijke prijs te kunnen verkopen zodat mensen minder schuld overhouden.

Normaal zou dat natuurlijk ook niet lukken, omdat dat geld voor die verbouwing er gewoon niet is. En meestal krijgt Martijn het ook nog voor elkaar om alles gratis te krijgen. IRL is dat dus echt niet!
Kijk wat ze blij is met dr schuld! (niet normaal hoor!)
quote:nostradame schreef op 23 februari 2010 @ 21:26:

[...]

Letterlijk, zo'n kleintje?

Of figuurlijk, zo van "ja, je draagt het toch mee in je rugzakje." Nee geen figuurlijke... hihi. Vrouw, te kort haar, driekwartbroek, lelijk shirt, daar moet een rugtasje bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven