3000+ topic deel 35!!
zaterdag 20 februari 2010 om 12:35
Deel 35 alweer! Onvoorstelbaar dat er in 5 maanden tijd 34 delen zijn volgekletst. 34 delen zijn meer dan 100.000 postings!!
Iedereen weer veel plezier met dit nieuwe deel!
Iedereen is welkom om mee te kletsen maar er zijn wel een aantal punten waar aan gedacht moet worden!
1. S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie (korte algemene quotes zijn wel toegestaan).
2. We tonen respect naar elkaar toe in elke situatie.
3. Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
4. Hengelen is alleen toegestaan als de gehengelde dat kan waarderen
5. De nachtploeg maakt eventueel ontbijt voor de ochtendploeg!
Eén waarschuwing voor nieuwe meeschrijvers:
LET OP, VERSLAVEND TOPIC!
dinsdag 23 februari 2010 om 21:41
dinsdag 23 februari 2010 om 21:44
quote:Sgaapie schreef op 23 februari 2010 @ 21:40:
Jack een DomDom???? Als je er mee wilt slepen hou ik je net tegen
Als het gemakkelijk is dan neem ik hem mee.. is gloednieuw.. alvast een verjaardagscadeautje en ik ben volgende maand pas jarig haha.
Dan kan ik wel meteen kijken of de A2 er goed op staat.. want daarvoor hebben we een nieuwe gekocht.. ehh.. heb ik een nieuwe gekregen
Jack een DomDom???? Als je er mee wilt slepen hou ik je net tegen
Als het gemakkelijk is dan neem ik hem mee.. is gloednieuw.. alvast een verjaardagscadeautje en ik ben volgende maand pas jarig haha.
Dan kan ik wel meteen kijken of de A2 er goed op staat.. want daarvoor hebben we een nieuwe gekocht.. ehh.. heb ik een nieuwe gekregen
dinsdag 23 februari 2010 om 21:45
Ik vind schaatsen stom en ongezellig om naar dat koude witte ijs te kijken.
Bovendien weet ik niet wie wie is door die extravagante strakke pakjes plus muts,
En de geluiden in zo'n hal, met zo'n toeter, brrrrrrrrrrr
Klink ik nu heel erg negatief?
Bovendien weet ik niet wie wie is door die extravagante strakke pakjes plus muts,
En de geluiden in zo'n hal, met zo'n toeter, brrrrrrrrrrr
Klink ik nu heel erg negatief?
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.