Bezemtopic deel 6
woensdag 24 februari 2010 om 10:14
Moggûh lieffies!
Vanmorgen om half 6 een klein jongetje wakker, vrolijk kletsend en een enorme vieze luier. Schone broek en een flesje en hij sliep nog even verder......oma en opa helaas niet.
Net in het ziekenhuis geweest voor wondcontrole, het gaat goed, mag volledig belasten maar moet rekening houden met nog eens twee maanden revalidatie. Dus voordat ik weer gewoon loop is het volop lente!
Zo nog naar de huisarts voor een ontsteking op een vervelende plek. Oud, steeds terugkerend iets.
En de kat is ook nog steeds krols
Geniet!
Vanmorgen om half 6 een klein jongetje wakker, vrolijk kletsend en een enorme vieze luier. Schone broek en een flesje en hij sliep nog even verder......oma en opa helaas niet.
Net in het ziekenhuis geweest voor wondcontrole, het gaat goed, mag volledig belasten maar moet rekening houden met nog eens twee maanden revalidatie. Dus voordat ik weer gewoon loop is het volop lente!
Zo nog naar de huisarts voor een ontsteking op een vervelende plek. Oud, steeds terugkerend iets.
En de kat is ook nog steeds krols
Geniet!
woensdag 24 februari 2010 om 11:37
woensdag 24 februari 2010 om 11:44
woensdag 24 februari 2010 om 11:47
Nee na de carnaval niet meer, maar het ding heet hier een jaar in huis gehangen, dus dat kan je je wel voorstellen dat het heel vaak even aan moest.
Afmelding. Hmm...wanneer gaat het nu plaatsvinden, of weet je dat nog niet?
Een powernap klinkt wel heel aantrekkelijk.
Eerst even kijken met wat voor plannen Troela uit school komt.
Afmelding. Hmm...wanneer gaat het nu plaatsvinden, of weet je dat nog niet?
Een powernap klinkt wel heel aantrekkelijk.
Eerst even kijken met wat voor plannen Troela uit school komt.
woensdag 24 februari 2010 om 11:53
MissM, succes met het wennen van Mmetje. Mijn kinderen zijn inmiddels al op zondag aan het zeuren dat ze weer naar het KDV/BSO willen en moeten dan nog een paar nachtjes wachten voor ze weer mogen.
Vandaag had ik eigenlijk mijn laatste volledige werkdag bij mijn hobbybaan. Jammer maar helaas kreeg ik een half uur nadat ik dochter had afgezet bij het KDV een telefoontje dat ze al 3 keer had overgegeven, dus ben ik haar maar gaan halen. Was nog een heel geregel, want uitgerekend vandaag was ik op mijn werk zonder auto en zonder huissleutel. Uiteindelijk wel gelukt, dus dochter ligt nu onder een dekentje op de bank naar Junglebook te kijken.
Straks even cakejes bakken voor de workshop van morgenavond, want dat zat er vandaag op het werk dus ook niet in.
Mamz en Gold, powernap klinkt idd erg lekker, ik denk dat ik straks even op de andere bank kruip.
Vandaag had ik eigenlijk mijn laatste volledige werkdag bij mijn hobbybaan. Jammer maar helaas kreeg ik een half uur nadat ik dochter had afgezet bij het KDV een telefoontje dat ze al 3 keer had overgegeven, dus ben ik haar maar gaan halen. Was nog een heel geregel, want uitgerekend vandaag was ik op mijn werk zonder auto en zonder huissleutel. Uiteindelijk wel gelukt, dus dochter ligt nu onder een dekentje op de bank naar Junglebook te kijken.
Straks even cakejes bakken voor de workshop van morgenavond, want dat zat er vandaag op het werk dus ook niet in.
Mamz en Gold, powernap klinkt idd erg lekker, ik denk dat ik straks even op de andere bank kruip.
woensdag 24 februari 2010 om 13:44
Erg he van Sven? Ik heb er zelfs slecht van geslapen, vond het zo sneu. Voor allebei inderdaad Zoebie. Kemkers was mijn held vroeger, met die leuke krullenkop van 'm. Hij had toch dat zwabberbeen?
Mamz, je kinderen gingen toch naar een soort pleeggezinnen? Moeilijk hoor
Zoebie, erg he al die rekeningen? Het komt te voet en gaat te paard, dat gaat ook op voor je centjes
Ik had het wel uitgelegd hoor over die proxy;s aan de moderator, maar ik kreeg echt een naar antwoord. En ik ben dan weer niet zo dat ik doorga, ik laat het dan maar voor de lieve vrede. (dat is mss wel een goede voor mijn lijstje, wat meer voor mezelf opkomen in dit soort gevallen) Normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen hoor, maar in dit soort situaties wel. Raar.
Nikki, ik dacht eerst wat is W? Maar in combinatie met Dasty snap ik het. Werk jij daar?
Rainz, beterschap met je kleintje.
Mamz, je kinderen gingen toch naar een soort pleeggezinnen? Moeilijk hoor
Zoebie, erg he al die rekeningen? Het komt te voet en gaat te paard, dat gaat ook op voor je centjes
Ik had het wel uitgelegd hoor over die proxy;s aan de moderator, maar ik kreeg echt een naar antwoord. En ik ben dan weer niet zo dat ik doorga, ik laat het dan maar voor de lieve vrede. (dat is mss wel een goede voor mijn lijstje, wat meer voor mezelf opkomen in dit soort gevallen) Normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen hoor, maar in dit soort situaties wel. Raar.
Nikki, ik dacht eerst wat is W? Maar in combinatie met Dasty snap ik het. Werk jij daar?
Rainz, beterschap met je kleintje.
woensdag 24 februari 2010 om 14:14
Ik heb het nog gedaan, die powernap. Was nodig ook, er zitten nu vijf kinderen onder mijn verantwoording. Twee sta ik oogluikend toe in de trommelkamer, een is met de dwarsfluit bezig en twee zijn naar buiten.
Mijn kinderen gaan voorlopig nog 1 keer per maand naar pleeggezinnen, Sas.
Volgende week komt er iemand van de RvdK met mij praten en 's middags met de kinderen. Heb dus nog een week om mijn reactie op het verzoek van Jeugdzorg uit te werken.
Mijn kinderen gaan voorlopig nog 1 keer per maand naar pleeggezinnen, Sas.
Volgende week komt er iemand van de RvdK met mij praten en 's middags met de kinderen. Heb dus nog een week om mijn reactie op het verzoek van Jeugdzorg uit te werken.
woensdag 24 februari 2010 om 14:16
Hoi Sas,leuk dat je je door ons niet laat wegjagen
Goed punt voor op je lijstje,meer voor jezelf opkomen!!
Vanochtend even bij vriendin op koffie geweest,van mijn lijstje is dus niet veel terechtgekomen!
Wat ik wel gedaan heb:
Boodschappen
Vaatwasser in en uitgeruimd
1 was gedraaid en opgehangen,volgende zit in de machine.
Soep gemaakt
Nu ben ik aan het wachten op de woningbouw
Goed punt voor op je lijstje,meer voor jezelf opkomen!!
Vanochtend even bij vriendin op koffie geweest,van mijn lijstje is dus niet veel terechtgekomen!
Wat ik wel gedaan heb:
Boodschappen
Vaatwasser in en uitgeruimd
1 was gedraaid en opgehangen,volgende zit in de machine.
Soep gemaakt
Nu ben ik aan het wachten op de woningbouw
woensdag 24 februari 2010 om 15:37
Ik hoop voor je dat het droog is, Nikki...
Mijn korte lijstje gaat redelijk, maar de boel loopt nu vast vanwege een nare hoofdpijn die de 'kop' komt opzetten . De meiden zijn in een ruziemaakbui... dat helpt ook niet echt.
Mijn jongste is wat grieperig denk ik. Om de haverklap een grote groene bel en huilerig. Ligt ook alweer een tijd te slapen nu...
Mijn korte lijstje gaat redelijk, maar de boel loopt nu vast vanwege een nare hoofdpijn die de 'kop' komt opzetten . De meiden zijn in een ruziemaakbui... dat helpt ook niet echt.
Mijn jongste is wat grieperig denk ik. Om de haverklap een grote groene bel en huilerig. Ligt ook alweer een tijd te slapen nu...
woensdag 24 februari 2010 om 16:45
woensdag 24 februari 2010 om 17:52
Ik wou dat ik eens een goede 'groen bel', kon maken, dan was mijn neus misschien even leeg...
Nee effe serieus, zieke kindjes is niet leuk.
Het naarste van mijn verkoudheid is dat ik nu mijn lieve buurmannetje straks niet kan knuffelen.
Oh Fuss, oordopjes helpen wel tegen snurkende bedpartners
Geen powernap hier, maar ik heb de hele middag tv gekeken.
Nou ja, het huis is redelijk aan kant dus ik ga me niet schamen.
Lekker puh.
Nee effe serieus, zieke kindjes is niet leuk.
Het naarste van mijn verkoudheid is dat ik nu mijn lieve buurmannetje straks niet kan knuffelen.
Oh Fuss, oordopjes helpen wel tegen snurkende bedpartners
Geen powernap hier, maar ik heb de hele middag tv gekeken.
Nou ja, het huis is redelijk aan kant dus ik ga me niet schamen.
Lekker puh.
woensdag 24 februari 2010 om 17:57
Wij zijn weer thuis.
Mmetje had het daar goed gedaan, maar heeft helemaal niet geslapen.
Toen we thuis kwamen was het net alsof het kwartje viel dat hij een tijd alleen in een vreemde omgeving was geweest. Hij heeft een half uur aan een stuk gekrijst
Nu is hij wel weer rustig, maar oververmoeid.
Hopelijk slaapt hij vanavond en vannacht wel weer goed.
En nu ben ik ook moe, en heb zin om te janken. Maar er komt zo meteen bezoek (ook dat nog).
Ik wou dat James hier was...
Mmetje had het daar goed gedaan, maar heeft helemaal niet geslapen.
Toen we thuis kwamen was het net alsof het kwartje viel dat hij een tijd alleen in een vreemde omgeving was geweest. Hij heeft een half uur aan een stuk gekrijst
Nu is hij wel weer rustig, maar oververmoeid.
Hopelijk slaapt hij vanavond en vannacht wel weer goed.
En nu ben ik ook moe, en heb zin om te janken. Maar er komt zo meteen bezoek (ook dat nog).
Ik wou dat James hier was...