Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Oh, en ik heb hier (van de teleac cursus slapeloosheid) een cd liggen met drie oefeningen die je helpen te slapen, even een copietje branden en jouw kant in sturen?
Haha Goldie, dat had ik vorige week ook, apart hè?!

Het was gelukkig snel over, maar mijn conditie is dan ook niet verzwakt door overmatig carnavallen
Moggûh lieffies!

Vanmorgen om half 6 een klein jongetje wakker, vrolijk kletsend en een enorme vieze luier. Schone broek en een flesje en hij sliep nog even verder......oma en opa helaas niet.

Net in het ziekenhuis geweest voor wondcontrole, het gaat goed, mag volledig belasten maar moet rekening houden met nog eens twee maanden revalidatie. Dus voordat ik weer gewoon loop is het volop lente!

Zo nog naar de huisarts voor een ontsteking op een vervelende plek. Oud, steeds terugkerend iets.

En de kat is ook nog steeds krols

Geniet!
Verdorie. Ik ben al twee dagen op rij ontregeld doordat mijn afspraken niet op tijd komen. En dan blijf ik achter die stomme computer hangen.

Nu dan maar zelf wat gaan doen.
Is je afspraak er al Mamz?

Hopelijk is de evaluatie je meegevallen.

Ik heb al:

Gestofzuigd

Broodjes afgebakken

Capje van de jeugdprinses ingeleverd.

Schoenenkist in de gang gefatsoeneerd.

Gos, toch jammer dat die verkoudheid niks afdoet aan mijn eetlust
Helaas, had ik mijn telefoon bekeken, dan had ik gezien dat er een afmelding was binnengekomen.

En net dat ik aan mijn powernap wilde beginnen kwam er een schilder voor wat priegelwerk.

Agos, het kapje. Heeft Troela er na de carnaval nog binnen mee geparadeerd?
Nee na de carnaval niet meer, maar het ding heet hier een jaar in huis gehangen, dus dat kan je je wel voorstellen dat het heel vaak even aan moest.

Afmelding. Hmm...wanneer gaat het nu plaatsvinden, of weet je dat nog niet?

Een powernap klinkt wel heel aantrekkelijk.

Eerst even kijken met wat voor plannen Troela uit school komt.
MissM, succes met het wennen van Mmetje. Mijn kinderen zijn inmiddels al op zondag aan het zeuren dat ze weer naar het KDV/BSO willen en moeten dan nog een paar nachtjes wachten voor ze weer mogen.

Vandaag had ik eigenlijk mijn laatste volledige werkdag bij mijn hobbybaan. Jammer maar helaas kreeg ik een half uur nadat ik dochter had afgezet bij het KDV een telefoontje dat ze al 3 keer had overgegeven, dus ben ik haar maar gaan halen. Was nog een heel geregel, want uitgerekend vandaag was ik op mijn werk zonder auto en zonder huissleutel. Uiteindelijk wel gelukt, dus dochter ligt nu onder een dekentje op de bank naar Junglebook te kijken.

Straks even cakejes bakken voor de workshop van morgenavond, want dat zat er vandaag op het werk dus ook niet in.

Mamz en Gold, powernap klinkt idd erg lekker, ik denk dat ik straks even op de andere bank kruip.
Powernap, wil ik ook!

Verder weinig te melden hier. Ben aan het werk en ik te veel te doen en te weinig tijd.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Hallo, ben ik weer. Even lezen en dan reageren
Erg he van Sven? Ik heb er zelfs slecht van geslapen, vond het zo sneu. Voor allebei inderdaad Zoebie. Kemkers was mijn held vroeger, met die leuke krullenkop van 'm. Hij had toch dat zwabberbeen?

Mamz, je kinderen gingen toch naar een soort pleeggezinnen? Moeilijk hoor

Zoebie, erg he al die rekeningen? Het komt te voet en gaat te paard, dat gaat ook op voor je centjes :(

Ik had het wel uitgelegd hoor over die proxy;s aan de moderator, maar ik kreeg echt een naar antwoord. En ik ben dan weer niet zo dat ik doorga, ik laat het dan maar voor de lieve vrede. (dat is mss wel een goede voor mijn lijstje, wat meer voor mezelf opkomen in dit soort gevallen) Normaal ben ik niet op mijn mondje gevallen hoor, maar in dit soort situaties wel. Raar.

Nikki, ik dacht eerst wat is W? Maar in combinatie met Dasty snap ik het. Werk jij daar?

Rainz, beterschap met je kleintje.
Ik heb het nog gedaan, die powernap. Was nodig ook, er zitten nu vijf kinderen onder mijn verantwoording. Twee sta ik oogluikend toe in de trommelkamer, een is met de dwarsfluit bezig en twee zijn naar buiten.

Mijn kinderen gaan voorlopig nog 1 keer per maand naar pleeggezinnen, Sas.

Volgende week komt er iemand van de RvdK met mij praten en 's middags met de kinderen. Heb dus nog een week om mijn reactie op het verzoek van Jeugdzorg uit te werken.
Hoi Sas,leuk dat je je door ons niet laat wegjagen

Goed punt voor op je lijstje,meer voor jezelf opkomen!!

Vanochtend even bij vriendin op koffie geweest,van mijn lijstje is dus niet veel terechtgekomen!

Wat ik wel gedaan heb:

Boodschappen

Vaatwasser in en uitgeruimd

1 was gedraaid en opgehangen,volgende zit in de machine.

Soep gemaakt

Nu ben ik aan het wachten op de woningbouw
Rainz,beterschap voor de kleine!!
Ja, daar werk ik Sas.

En vandaag is het er zo'n puinbak, niet normaal.

En ik maak met iedereen ruzie, ga vanavond hardlopen.

Da's beter dan een ban oplopen!

Want ik heb er géén!!
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Ik hoop voor je dat het droog is, Nikki...

Mijn korte lijstje gaat redelijk, maar de boel loopt nu vast vanwege een nare hoofdpijn die de 'kop' komt opzetten . De meiden zijn in een ruziemaakbui... dat helpt ook niet echt.

Mijn jongste is wat grieperig denk ik. Om de haverklap een grote groene bel en huilerig. Ligt ook alweer een tijd te slapen nu...
Hmz, geloof dat het niet dé dag is, vandaag.

Bedankt voor alle lieve tips voor het niet slapen. Vannacht lag het aan een snurkende Lief naast me en daar helpt yoga niet tegen denk ik zo maar

Ik ga zo eens wat opruimen hier in huis en dan koken. Lief is ook thuis, ziek. Op zich wel gezellig.
gewoon porren fus doe ik ook altijd

ik moet eigenlijk koken maar de katten liggen zo lekker tegen me aan.
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
gelukkig is itsman er pas heel laat
Ik wou dat ik eens een goede 'groen bel', kon maken, dan was mijn neus misschien even leeg...

Nee effe serieus, zieke kindjes is niet leuk.

Het naarste van mijn verkoudheid is dat ik nu mijn lieve buurmannetje straks niet kan knuffelen.

Oh Fuss, oordopjes helpen wel tegen snurkende bedpartners

Geen powernap hier, maar ik heb de hele middag tv gekeken.

Nou ja, het huis is redelijk aan kant dus ik ga me niet schamen.

Lekker puh.
Onee, van porren wordt Goldman altijd heel erg boos.

Hij kan er tenslotte niks aan doen dat ie snurkt en dat zit ik hem te porren?
Wij zijn weer thuis.

Mmetje had het daar goed gedaan, maar heeft helemaal niet geslapen.

Toen we thuis kwamen was het net alsof het kwartje viel dat hij een tijd alleen in een vreemde omgeving was geweest. Hij heeft een half uur aan een stuk gekrijst

Nu is hij wel weer rustig, maar oververmoeid.

Hopelijk slaapt hij vanavond en vannacht wel weer goed.

En nu ben ik ook moe, en heb zin om te janken. Maar er komt zo meteen bezoek (ook dat nog).

Ik wou dat James hier was...
MissM
James erbij was wel zo fijn geweest nu ja

Woensdagmiddag zit er weer op

Heeft Middelste wel een (beslist verdiend) huisarrest opgeleverd.
het was lekker geweest om james thuis te hebben MissM, een dikke knuffel voor jouw

ik por gewoon hoor goldie, ik kan niet slapen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven