twee liefdes...........nieuw topic...

20-07-2007 11:41 3608 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had nog wat voor thea geschreven als andwoordt dus bij deze..

Thea..........mss wel...

Maar ben na de bevalling van mijn zoontje depressief geweest en toen was die er in goede en slechte tijden...

Maar ik wou graag een tweede en hij niet.........en hij voerde later wel goede argumenten aan, maar heeft me toen ook al wel wat gekwetst..

Toen hebben we een jaar of 3 geen seks etc gehad en nu wil die weer..

Maar ik weet niet meer wat ik wil. mss hou ik nog wel van hem maar we hebben elkaar zo gekwetst.

En nu kwetst die ander me ook al..........pffff, maar ik kan hem dat niet aanrekeken want hijs nog zo jong..

En mijn man...........hij wou niet op vakantie want dan zou hij zich ergeren aan mijn buien..

Mijn zoon loopt over me heen...zo kan ik wel doorgaan nog......

En ik mag met niemand als hem over onze problemen praten..want ik heb hem gekwetst door tegen mijn vriendinnen te zeggen hoe ons seksleven was.........heb dit overginds 3 jaar opgekropt en hij vertelde altijd dat ie sex vies vond etc...

Maar verder is die wel heel lief hoor..

maar ik weet niet of we ooit samen nog gelukkig kunnen worden..

Ik kan niet sex hebben met iemand en aan een ander denken..

En ik wil niet meer aan die ander denken want die trapt me ook alleen maar op mijn ziel..

Het liefst zou ik mss wel alleen wonen met mijn zoontje..

Alles is nu zo warrig op dit moment. Weet alleen dat ik alle dagen hoofd en buikpijn heb en das ook niet alles..ik weet het niet meer dusz..
@Teka, wat n ontdekking die clouseau. Ik kende m nog nauwelijks, heerlijke tearjurkers !!

Zou ie ook al die soep hebben meegemaakt ?

Kunnen we ook nog doen ipv de memoires...lekker smartlappen.
@ Thea, spannend. Lijkt me erg raar om hem in nabijheid van zn vrouw mee te maken. Brrr, ik moet er niet aan denken. Maak je t niet vreselijk moeilijk voor jezelf hiermee ? Ik zou niet weten welke houding ik zou moeten aannemen.

( maar misschien kun jij dat wel, weet ik niet ).
Wat een drama dat inloggen... heb het deze week al een paar keer geprobeerd, maar kwam er elke keer niet door. Niet alleen de Viva site is het drama, maar ook het feit dat ik niet meer op mijn werk kan inloggen en dus alleen maar thuis. Waar nr. 1 ook rondloopt.

Gisteren werd ik helemaal paranoia. Had een vriendin aan de telefoon die alles weet van mijn gevoelens voor nr. 2. Zij begon er over en ik kapte het elke keer af, omdat ik me verbeeldde dat nr. 1 misschien via een ander toestel aan het meeluisteren was. Heeft-ie nog nooit gedaan, dus ik heb geen idee hoe ik daarbij kwam. Maar toch,... zenuwen alom.

Veel nieuwe verhalen voor mij en ik ben nog niet helemaal bij wiens verhaal nu bij welke naam hoort. Toch is het wel heel duidelijk dat iedereen zo dezelfde gevoelens en situaties doormaakt. De een is wat verder dan de ander, maar gevoelens zijn overal toch ongeveer gelijk. Zowel bij de (zeldzame) heren als bij de dames op dit topic!

Nog even mijn verhaal in het heel kort. Nr. 2 in april via werk ontmoet (op zakenreis) en sindsdien een keer of zes gezien. Veel mail- en telefooncontact. Wederzijdse gevoelens. Dat was al duidelijk. Op een bedrijfsfeest hebben we naar elkaar ook uitgesproken dat we elkaar meer dan leuk vonden, maar dat hij zijn vrouw (20 jaar getrouwd) en ik mijn vriend niet wilde bedriegen. We mailen wel, voeren lange telefoongesprekken en houden elkaar voor de gek dat we alleen goede vrienden willen zijn.

Mijn relatie met nr. 1 heeft in de afgelopen maanden een enorme deuk gehad. We zijn zelfs heel kort even uit elkaar geweest. Gelukkig zijn we nu weer veel nader tot elkaar gekomen, hebben veel gepraat en doen weer leuke dingen samen. Ik vind het daarom moeilijk om te erkennen dat ik nog steeds gevoelens heb voor nr. 2.

Toch... soms lijkt het alsof er een eind aan die gevoelens begint te komen. Hij heeft promotie gemaakt, waardoor we nog nauwer samenwerken. Sinds anderhalve week mailen we elkaar heel veel en bellen we elkaar (met een zakelijk excuus) dagelijks, soms zelfs meerdere keren per dag. Die gesprekken beginnen zakelijk, maar gaan altijd over op hobby's, flirterige opmerkingen en een hoop gelach. Heel gezellig, maar... met dat vele contact merk ik dat de spanning er een beetje af gaat. We leren elkaar steeds beter kennen en ik begin nu ook echt minder leuke kanten van hem te zien. Ben benieuwd of dat de eerste stap de goede kant op is.

Nog lang niet alle gevoelens zijn over hoor! Zo was ik vandaag blij verrast toen hij me mailde dat hij me volledige toegang tot zijn mailbox wilde geven. Mooi!!! Kan ik ongegeneerd gluren en nog meer over hem te weten komen. Ook vind ik het feit dat we elkaar in oktober nog twee keer gaan zien (1 x 2 of 3 dagen en 1 x 10!! dagen) heel erg spannend...

We zullen zien.

Snel nog even wat anders (dit wordt zo een enorm verhaal).

Miep - je zeurt helemaal niet!!!!!! Ik ben blij dat iedereen hier ongegeneerd zijn vragen, twijfels en gevoelens laat zien. Ik vind het altijd prettig om te herkennen dat iemand anders hetzelfde meemaakt - als wens ik het op de slechte dagen - niemand toe!!

Thea - lijkt me vreselijk om "gezellig" te moeten zijn met je eigen partner en zijn vrouw erbij. Bij mij is het bijna een keer zover gekomen en ik heb dat gelukkig met allerlei smoezen kunnen voorkomen.

Teka - beetje laat misschien, maar ik wil je ook nog heel veel sterkte wensen. Ik zou meteen weer hoop hebben als nr. 2 toch weer zou willen praten... Loslaten is van beide kanten waarschijnlijk moeilijk. Maar uiteindelijk wel het beste...

Veel sterkte allemaal weer!

Ik sluit af voor vandaag - in de wetenschap dat ik morgen de mailbox van nr. 2 eens goed kan gaan doorspitten!!!
@Lois, het valt niet mee alle hoop te laten varen, het gaat tegen je gevoel in, maar als er voor je gekozen wordt, wat rest er dan.. en dat is idd hard en moeilijk te aanvaarden.. Maar heb mezelf wel voorgenomen me hieraan te houden en ik weet dat dit met een paar dagen weer moeilijk gaat worden..

Ach, waarom moet je jezelf een sufferdje voelen, je uit immers alleen je gevoelens, en die zijn er, simple as that! Wanneer hij dan degene is met een ijzeren discipline... laat het voor wat het is. Jullie gaan elkaar de komende tijd regelmatig zien en dat is al een boel waard, geniet ervan!

@Muril, succes met je studie :-) hoewel er zo te lezen niet veel terechtgekomen is!

@Thea, nog van harte proficiat met je verjaardag!

@Mooose, de meeste teksten zijn idd van die tranentrekkers, ik mag voor Koentje hopen dat ie ze niet allemaal zelf beleefd heeft, zou te veel worden voor 1 leven!

@Silmarillion, idd een drama af en toe om op t forum te komen...

Wat een eng idee, weten dat nr1 mee zou kunnen luisteren naar wat je bespreekt met je vriendin...

Dat hij je in zijn mailbox laat meelezen, is toch wel een teken dat hij je tot en met vertrouwd.

Het klinkt alsof je gevoelens voor hem afnemen, als je dat zelf ziet als een goede kant op kan ik het daar alleen maar mee eens zijn, en kan je relatie met nr1 alleen maar beter worden, zodat nr2 alleen een erg leuke collega blijft. En daar is niets mis mee toch?! Vooral omdat je weet dat er verder niets van zal kunnen komen omdat jullie niet van plan zijn jullie partners te bedriegen. Tsjaa en die 2 reisjes in oktober...... time will tell!!

X t
Thea: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Teka: die opmerking over Koentje haha Moest er hard om lachen. En met die studie van mij komt het wel goed hoor. Ik doe een deeltijd studie, die ik dus zelf moet betalen en het voordeel van een studie op latere leeftijd is dat het een zeer bewuste keuze is. Al met al ben ik dus supergemotiveerd en doorgaans ook gedisciplineerd. Alleen dit jaar kan ik een beetje moeilijk op gang komen. Hoe zou dat nou komen he?

Silmarillion: ik hoop voor je dat het inloggen niet meer zoveel problemen geeft voor je, het is altijd prettig om hier je verhaal kwijt te kunnen. Jij hebt dus ook veel contact met nr2. Ik heb hier al eens gezegd dat ik dat zelf heel lastig zou vinden. Wij hebben niet dagelijks contact en hebben elkaar nu ongeveer 4 keer gezien. We hebben voor volgende week nog een afspraak en eigenlijk wil ik het daar bij laten, nr2 geeft me daar gelijk in. We raken al meer verward in onze gevoelens voor elkaar maar willen beide onze nr1 niet opgeven.
Hallo meiden, ik ben al heel lang niet op dit topic geweest, want ik hoorde niks meer van 2. Ondertussen ging de relatie met 1 wel steeds slechter en ik dacht echt dat we de winter niet meer zouden halen als stel.

Toen gingen we op vakantie en waren we een paar weken op elkaar aangewezen. De eerste dagen vlogen we elkaar elke vijf minuten in de haren maar langzamerhand veranderde hij weer een beetje in de man waaarop ik duizend jaar geleden verliefd werd.

Toen kreeg ik een SMS van 2. In mijn vakantie. 1 was net even naar de winkel. Ik heb gezegd dat ik op vakantie was en dat ik na de vakantie wel weer wat zou laten horen. Gauw berichtjes verwijderd van telefoon en verder gedaan of er niks aan de hand was.

1 en ik gingen steeds ietsje beter maar het moment van omslag kwam toen hij na de vakantie naar de dokter ging voor het een of ander. Dok vroeg hoe het met ons ging (hebben nogal wat problemen gehad laatste jaren) en raadde 1 aan eens heel goed na te denken of hij nog wel verder wilde met mij.

Zijn antwoord daarop was diep in zijn hart ja en sindsdien is hij veel liever en minder onverschillig tegenover mij. Er is echt iets veranderd en daardoor sluit ik me ook niet meer voor hem af (dat deed ik onbewust omdat hij me telkens zo kwetste).

Ik taalde niet meer naar nr 2 hoewel dat SMSje me niet lekker zat. Ik hoopte echt dat hij me vergeten was.

Maar nu zit ik dus in een situatie, want met 1 gaat het beter, '"we gaan ervoor"" zoals dat heet, en ondertussen komt 2 ook weer om de hoek kijken.

Ik vind mezelf zo zwak en verdorven. Ik wil dat het goed komt met 1 (ook om de kinderen) en tegelijk wil ik 2 nog een keer ontmoeten.

Ik ben zo slecht. :(
Saskia, we zijn allemaal even slecht of even goed, het is maar hoe je het bekijkt. We zijn in ieder geval allemaal vrouwen die durven uit te komen voor onze gevoelens. Als je denkt dat je het aankunt om Nr1 een eerlijke kans te geven is het uiteraard beter om geen contact te hebben met Nr2, maar ik weet hoe moeilijk het is.

Moose, mijn situatie met Nr2 en zijn vrouw is wat anders dan bij de meesten van jullie. Tot vorig jaar juli was hij gewoon een collega. Zijn vrouw kwam tijdelijk 3 weken bij ons op de afdeling werken en ik raakte bevriend met haar. Zij zijn toen op een zaterdag bij ons op bezoek gekomen en wij kwamen ook bij hun thuis privé. Zijn vrouw vertrok toen onverwachts naar haar moederland. Ipv van 2 maanden bleef ze 5 maanden weg. Dat was gedeeltelijk de oorzaak waardoor de vriendschap tussen collega en mij in een stroomversnelling raakte. Het liep bij mij thuis met Nr1 ook niet erg lekker. Collega en ik hebben toen veel diepe gesprekken gehad. Alle ingredienten voor een emotionele affaire waren aanwezig. Momenteel ben ik blij dat hij andere tijden en op een andere afdeling werkt. Het geeft me rust om hem niet zoveel meer te zien. Ik hoop dat de emotionele achtbaan nu eindelijk eens tot stilstand komt.

Er was wel een grappig voorval gisteren. Ik had Collega gebeld terwijl hij naar huis reed, hij ging zo op in ons gesprek dat hij de afslag miste naar huis en een heel eind moest omrijden. LOL
@Muril, dus jij weet wel wie Koentje is , tsja zo'n lekker ding gun je al die narigheid toch niet hé!

Ik hoop dat jullie allebei sterk genoeg zullen zijn om het idd bij die laatste afspraak te houden, en wat er was als een mooie herinnering kunt bewaren!

Wat goed dat je nu nog aan een studie bent begonnen, komt helemaal goed dus.

@Saskia, owow wat moeilijk, toch weer die gevoelens voor nr2 die terug de kop opsteken nu hij weer wat van zich laat horen... dat moet het idd erg moeilijk maken om toch te blijven gaan voor je relatie met nr1. ook al was je er zo vast van overtuigd. Dat zou ook mijn schrikbeeld zijn. Ben je daarom zwak en verdorven? Ik weet het niet, denk wel dat de impact van een nr2 in een relatie heel erg groot is, er zit al iets niet goed waardoor je openstaat voor een ander en als je dan toch met nr1 door wil gaan heeft dat wss al veel moeite, verdriet en twijfel gekost. Ja, en als dan juist diegene weer 'voorbij' komt ben je wss in 1 klap weer terug bij af, komen al je gevoelens voor hem weer boven... Wanneer je er echt en helemaal van overtuigd bent om voor je relatie met nr1 te gaan, moet je nr2 beter niet meer zien, hoe moeilijk ook, sterkte!

@Thea, wat fijn dat je nu toch het gevoel hebt alles wat meer onder controle te hebben, dat moet idd rust geven.

X t
@Silmarillion : Ik moest grinniken om je zinnetje ''houden elkaar voor de gek dat we alleen goede vrienden willen zijn.''

Ik denk voor veel van ons herkenbaar !

Hoop voor je dat je aan je nr 2 n goede collega / vriend overhoudt. Als je eenmaal beseft dat dat ook ( en misschien nog meer ) waarde heeft kan je zonder verwachtingen van elkaar genieten.

Ik kan me je plezier over die mailbox goed voorstellen : het is zoo heerlijk om

nieuwsgierig te zijn, hoort helemaal bij vlinders in je buik. Ik had dat ook bij mn nr 2 ( en vice versa ). Voelde me af en toe n stiekeme detective.

En het is zoals je zegt, je leert iemand steeds beter kennen. Soms leuk maar soms ook ontluisterend, waardoor je je afvraagt of hij wel de prins op witte paard is.

@ Teka : Lukt het je om nr 2 uit je gedachten te persen ?

Moet je jezelf niet inhouden toch nog iets te versturen ? Lijkt me heel vreemd

om hoofdstuk afgesloten te zien.
Hi Mooose, ook nog wakker dus...

Nee, het valt niet mee, heb ook nog steeds niet het gevoel dat dit hoofdstuk definitief is afgesloten. Is hier de wens vader van mijn gedachten of...

En jij, nog contact met nr2?

Ik heb me voorgenomen mijn energie maar eens in mezelf te steken, mijn zelfbeeld en zelfvertrouwen weer wat opkrikken!

X t
Is n goed voornemen Teka ! Ja ik ook nog alive and kicking. Ik heb de laatste tijd erg veel moeite met discipline. Op tijd naar bed lukt me gewoon niet, jamais.

Misschien heb je gelijk en is die nieuwe vlam snel weer weg, bedoel je dat ?

Ik heb nu even rust, nr 2 is op vakantie. Daarna wel weer n uitje samen afgesproken.
Ja, dat was wel wat ik bedoelde... of het terecht is?

Wil me daar nu nog geen illusies over maken, eerst de dingen weer op de rit, naar nr1, nr2 en (vooral) naar mezelf!

Fijn zo'n uitje in het vooruitzicht! En geen smoezen meer hoeven te bedenken, dat is toch wel een rustiger gevoel!

Haha, ja ben zelf ook een nachtbraker geworden inmiddels!
Hier even een megadip, de komende ontmoeting, die ook de laatste zou gaan worden gaat niet door. Hij is verstandig, ik niet Voel me niet tof nu

x
Muril......

wat een teleurstelling moet dit voor je zijn.

Knuffelssss
TeKa: thanx. Ja het is een enorme teleurstelling. Stom natuurlijk, ik had dit zelf al voorgesteld maar had gehoopt op nog wel een ontmoeting.

Nou ja, uiteindelijk is het beter zo, dat houd ik mezelf maar voor.
Heel eventjes kom ik langs waaien. ik ben jullie echt niet vergeten hoor! Mijn hoofd loopt helemaal om, zo druk op het werk..., overwerken enz. enz.

Hier gaat alles gelukkig prima! Het hoofd nog steeds in de wolken (vooral door nr. 2).

Ik lees jullie verhalen, wat een verdriet, wat een onzekerheid, wat een teleurstellingen! Denk vooral aan jezelf, probeer sterk te zijn en geef alles een plekje. .Een grote HUG voor allemaal!

Heel erg veel sterkte en probeer van de mooie momenten (met of zonder nr. 1 en/of 2) te genieten!!!

x Knipoogje!
Heej dames, ik meld me ook maar weer eens.

Gelukkig gaat het hier een stukje beter. Toen het net uit was wilde ik er absoluut niet aan, maar het is toch waar, ik ben nu 2,5 maand verder en het gaat echt beter. Ben nog wel veel met hem bezig (zie het topic 'Wat nu te doen') maar ik begin steeds meer zoiets te krijgen van 'hij bekijkt het maar'. Heb ook niet meer dat hele wanhopige gevoel van in het begin en ik droom niet meer elke nacht over hem. Heb via internet een man leren kennen waar het via msn goed mee klikt. Hij heeft gevraagd of ik eens een keertje met hem wat wil gaan drinken. Dus misschien moet ik dat maar gewoon doen, alhoewel ik bang ben dat ik hem te veel ga vergelijken met mijn ex.

Vandaag is trouwens wel een beetje een mindere dag, want mijn ex is vandaag jarig. Heb mezelf moeten dwingen om niks te laten horen, mede omdat hij mij op het moment ook niet echt heel leuk met mij omgaat.

Iedereen heel veel sterkte!!
Sorry, verkeerde topic
@saskia, Ik herken je schuldgevoelens. ik wil er met nr. 1 ook voor gaan maar voel toch nog een hoop voor nr. 2. Ik heb het in voornemens en gedrag afgesloten maar de gevoelens doen nog niet mee. Ik mijn hart wapper ik nog heen en weer. Als alles kon en mocht..... maar ik sta daar niet echter, komt niet overeen met wat ik vind dat Nr 1 en kids verdienen....

En wil ik bij 1 blijven om het plaatsje in stand te houden? nee, er is veel meer dan dat, vriendschap, gezin, respect maar geen passie. is het slecht dat te voelen voor een ander? Ik heb het werkelijk niet in de hand. Maar schuldig voelen, ja.....

@ denise. hoopvol dat jij je na 2 1/2 maand beter voelt. Ik ben net een week ondeweg dus nog 5 te gaan :-) Heel soms voel ik ook ""bekijk het maar "maar het wanhopige gveoel overspoelt me ook nog wel eens. de nachten nemen we nog wel mee. Zal je topic een lezen. wat helpt jou?

Grt Mies.
Ik kreeg vandaag n aardig vakantiekaartje van nr 2. Normaal doet ie dat nooit, hij is bijzonder knap in t verdwijnen.

Zet me weer aan t denken dat hij aan mij denkt. En wat ik daarmee moet...

Het lasige is dat hij zich never nooit uitspreekt over ons. Ik blijf beetje gissen en vraag me al heel lang af of ik zijn vasthoudendheid moet interpreteren als geduld en hoop op toekomst of juist als vriendschap.

Hij dringt zich nooit op maar blijft altijd aanwezig, is bijzonder attent. Allemaal eigenschappen die ik zelf ook hoog in vaandel draag.

Dit is zoo totaal anders dan wat ik met nr 1 had. Bij hem voelde ik me thuis omdat ie zo anders was.

Nu met nr 2 heb ik n lotgenoot getroffen, eentje die op mij lijkt en waarmee ik onbewust mezelf leer kennen.

Onlangs was ik met hem uit eten en liep per ongeluk ( op de toiletten ) n kennis tegen t lijf die ons had zitten begluren. Heel grappig, ze vroeg me of hij mn broer was.... ( ja ook uiterlijk lijken we op elkaar ) en we leken zo close...

Afijn misschien is nr 2 gewoon n grote spiegel, illusie of projectie. Ik puzzel wat af..!!

Voor iedereen : fijn weekend, er komt weer fraai zonnig herfstweer aan.

Geniet ervan, en ook van alle andere mooie momenten !

Allemaal van het mooie weer aan het genieten??

Het is stil hier....
@teKa.

Mss de laatste mooie dag van het jaar, zeker even van genieten. Hopelijk komen er voor iedereen nog veel mooie dagen, ook als het buiten over en herfst is!

Nog even snel een berichtje, pff... het lijkt wel of alles snel moet/gaat deze dagen/weken bij mij. Te druk, te weinig, enz. enz. Ook nr. 2 heeft het razend druk, te weinig tijd, te... te... :-)

Ik moet wel zeggen dat het even lekker rustig is, erg.....! Alhoewel, soms ineens als ik een presentatie sta te geven of midden in een gesprek zit, is nr. 2 er! Haha! Maar ja, dat zal bij iedereen wel het geval zijn.

Ik hoop van harte dat er hele mooie momenten voor jullie allemaal zijn en dat je daarvan kunt genieten!

x Knipoogje
Waar halen jullie toch al die funny faces vandaan ? Pfft, snap dit forum nog niet helemaal geloof ik.

Rustig hier, hebben jullie allemaal de buitenlucht opgezocht ?

Ik moest ook zo nodig genieten van mezelf. Raar maar waar, t lukte me niet.

Zag overal happy families en voelde me telkens niet dapper maar eenzaam.
Hey Mooose!

die smileys haal ik wss met een omweg, maar het werkt wel.. voordat ik verstuur, bekijk ik mn bericht eerst en ga dan via het icoontje.

Yep, juist dat mooie weer maakt je eenzaam, snap precies wat je bedoelt, ben dan ook maar binnen gebleven.. voel me ook niet zo lekker, snipverkouden, dus was een goede reden even mijn bed op te zoeken....

De weekenden duren te lang, huisje is snel gekuist en verder ook al niet veel omhanden, iedereen is bezig met het eigen gezinnetje, dus... daar blijf je dan maar weg. Morgen weer de gewone regelmaat, blij toe!

Hier niets meer van nr2 gehoord, wel weer een lang gesprek gehad met nr1, en dat valt niet mee, weer veel om over na te denken. Ook al had ik hem duidelijk aangegeven niet meer verder te willen samen, hij blijft zijn stinkende best doen... en dat maakt weer dat de twijfels de kop opsteken.

Vedriet om nr2 wat weer de kop opsteekt, of toch gewoon het missen van iemand?? Pffff was er maar even een pilletje om je gedachten stop te zetten.

X t

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven