Restaurantweek 2010

23-01-2010 10:53 221 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Zijn er hier mensen die ergens gaan eten tijdens de restaurantweek?

Waar gaan jullie heen?

Ik ga dit jaar ergens eten in de regio Utrecht/Amersfoort, nog suggesties voor een leuk restaurant met een goede wijnkaart?
Finally! Het is gelukt! (vanaf 11.45u aan het proberen...)

Meteen 2 restaurants gereserveerd
Jeetje, nu kan mijn vriendin ook op een andere datum, is ook vrij, maar als ik op reserveren druk gooit hij mij eruit, grrrrrrrrrr.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Nou kan ik wel mijn gegevens doorgeven maar dan weer eruit, wat een ellende zeg. Nou weet ik weer niet of de reservering is doorgekomen.
Heb vanmorgenvroeg gereserveerd. Al veel vol maar nu gereserveerd bij Le Marron in Malden (bij Nijmegen) wel voor de maandag. Maar ja......
MV, je krijgt als het goed is een bevestiging per mail wanneer de reservering is doorgekomen.

Ik kom er ook niet door :(.
Moet ik je helpen met iets te reserveren Tang? Mail me dan de datum en restaurant, dan wil ik wel voor je proberen erdoor te komen.
Ben er ook na veel geduld doorgekomen en heb voor de zaterdag gereserveerd bij Zilli in Arnhem. Is een lekkere Italiaan, waar we al eerder zijn geweest. Had misschien juist iets nieuws moeten uitproberen, maar we hadden hier allebei zin in.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Na de hele avond foutmeldingen ben ik er nu éindelijk door gekomen. De sterren restaurants waren (natuurlijk) allemaal volgeboekt maar toch wat leuks uitgezocht om uit te proberen.

Leuk!
Ik heb nog lunches geboekt staan bij Ron Blaauw, 1 op 3 maart en 1 op 4 maart. Ik kan zelf niet, maar als er een forummer is die graag wil kunnen we wellicht een afspraak maken? Zodra ik cancel, komen die tijden namelijk weer beschikbaar.

Maar goed, misschien is dat wel heel ingewikkeld
Ik ga zelf overigens uiteindelijk lunchen bij De Bokkedoorns en bij Magnolia. Zou wel vaker willen, maar het budget laat dat helaas niet toe
Zou niet zo ingewikkeld moeten zijn toch? Andere forummers kunnen dan gewoon op jouw reservering/naam gaan. Moet je alleen nadenken of je je naam wilt geven aan diegene. Anders wordt het idd denk ik ingewikkeld

Lunchen door de weeks is helaas geen optie voor mij ivm werk (en er vrij voor nemen gaat me dan toch echt net te ver )
quote:Lunax schreef op 03 februari 2010 @ 00:11:

Zou niet zo ingewikkeld moeten zijn toch? Andere forummers kunnen dan gewoon op jouw reservering/naam gaan. Moet je alleen nadenken of je je naam wilt geven aan diegene. Anders wordt het idd denk ik ingewikkeld

Lunchen door de weeks is helaas geen optie voor mij ivm werk (en er vrij voor nemen gaat me dan toch echt net te ver )

Nou, dan is het wel mijn verantwoordelijkheid als ze niet gaan. Ik zou het jammer vinden als mijn naam op een zwarte lijst komt als reserveerder die niet op komt dagen

Vrij nemen voor een sterrenlunch, dat maakt het inderdaad iets te duur
quote:delphicat schreef op 03 februari 2010 @ 00:16:

[...]

Nou, dan is het wel mijn verantwoordelijkheid als ze niet gaan. Ik zou het jammer vinden als mijn naam op een zwarte lijst komt als reserveerder die niet op komt dagen

Ja, dat is inderdaad ook weer zo... Niet aan gedacht.
Ik ben er ook doorheen gekomen. Ik ga lunchen bij De Saffraan in Amersfoort (kan alleen maar lunch) en naar Avocado ook in Amersfoort.

Ben er erg blij mee.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
@ dertigmin, ik was ook al de hele week op zoek naar De Saffraan, maar kon inderdaad alleen lunch vinden en daar was ik niet naar op zoek. Goed om te weten!

Misschien neemt manlief me daar wel naar toe voor m'n verjaardag....
Ik was ook al aan het zoeken. Zag ze wel op de lijst staan, maar nergens te reserveren voor diner. Aan de ene kant wel logisch, ze hebben natuurlijk net die ster te pakken dus ze zitten sowieso wel vol.

Ik ben er nog nooit geweest, wel veel goede verhalen over gehoord.
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
mmm de restaurantweek begint al bijna! hebben jullie er ook zin in? dinsdag voor ons de eerste boeking in zuid holland.... héérlijk laat de etentjes maar komen!

ben erg benieuwd naar jullie ervaringen en het zou leuk zijn als velen weer posten met de ervaringen en menu's!
Ja, ik heb er zeker zin in, ik ga woensdag en vrijdag, ik zal zoveel mogelijk proberen te onthouden en opschrijven,

Lekker, lekker!!
Ik kwam er helaas in eerste instantie niet door. Toen ik erdoor kwam was al het leuke waar ik heen wilde weg. Mijn vriendin wilde graag alleen in Amsterdam dus erg druk en weinig echt top vond ik er tussen staan, ja of al weg. Ik ga nu met haar naar de Supperclub, dat is varen en eten. Ik keek van de week maar het zit nu wel helemaal vol. Ik hoop dat het wat is, ik heb geen idee.

Ik kende het van naam omdat die chefkok heeft meegedaan met Wie is de Chef.
Ik ga ook dinsdag en zal ook mijn ervaringen met jullie delen, ik hoop dat ze ook een lekker wijnarrangement hebben.
Ik ga dinsdag, donderdag en zaterdag...heb er zin in
Ik ga woensdag, diner bij Poppe in A'doorn. Goed dat jullie me er even aan herinneren, het was alweer een beetje weggezakt in mn geheugen
quote:vrouwmens schreef op 26 februari 2010 @ 19:20:

Ik ga woensdag, diner bij Poppe in A'doorn. Goed dat jullie me er even aan herinneren, het was alweer een beetje weggezakt in mn geheugen

Ik wordt rotgespamd via de mail..

Eerst vorige week NOGmaals de bevestiging van reserveren.

Deze week weer dat er nog vollop plaatsen te reserveren waren..

Vergeet de restaurant week sowieso niet maar met al die mailaandacht al nooit niet
Ik ga naar Chang-I en naar de Bokkedoorns. Heb er zin in!
Vanavond gegeten met vriend bij "Hemelse Modder" in Amsterdam. Een biologisch restaurant dat zoveel mogelijk kookt met producten uit eigen streek.

Vooraf hadden we beiden een roulade van kalfsvlees, kip en pompoen, daarbij Amsterdams zuur en dragonsaus en spinazie.

Hoofdgerecht had ik een terrine en croute met schapenkaas en shiitake, met zwarte rijst en erwtjes, en een salade van oesterzwammen, paprika en ui. Vriend had lamsvlees met tijm, rode ui, aardappel, puree van aardappel en pastinaak en nog wat verse spinazie.

Toe had ik chocolademousse met witte chocolademousse en een stuk pure chocolade, en vriend een kaasplankje met notenbrood en vijgenjam.

Attente, vlotte en vriendelijke obers, goede sfeer, heerlijk eten, echt een plek om naar terug te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven