Het Grote Complimenten Topic
Anoniem_83326
maandag 16 november 2009 om 20:31
Alle reacties
Link kopieren
Na zeer betrouwbaar onderzoek door een uiterst geleerd Forumdeskundige is gebleken dat er nog geen ComplimentenTopic bestaat. Dus bij dezen.
Spui hier je complimenten, gaarne met naam en toenaam. Als je jezelf De Beste vindt, mag dat ook.
Ik zal beginnen: Pode, ik ben diep onder de indruk van je forumkennis, je reactiesnelheid en je gevoel voor humor
Mi zo zo\'n meid, dor kande joare mi veuruit
Anoniem_20139
zaterdag 27 februari 2010 om 02:48
Alle reacties
Link kopieren
Maarre.....nu ik volwassen ben weet ik toch inmiddels dat ik dank je wel moet zeggen
Anoniem_20139
zaterdag 27 februari 2010 om 02:49
Alle reacties
Link kopieren
TreffenT is fout!!!
Toch??
Anoniem_20139
zaterdag 27 februari 2010 om 02:50
Alle reacties
Link kopieren
Anoniem_95418
zaterdag 27 februari 2010 om 02:57
Alle reacties
Link kopieren
quote:iry schreef op 27 februari 2010 @ 02:49:
TreffenT is fout!!!
Toch??
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Anoniem_95418
zaterdag 27 februari 2010 om 02:57
Alle reacties
Link kopieren
Treffent is fout
Treffend is goed
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Anoniem_20139
zaterdag 27 februari 2010 om 02:59
Alle reacties
Link kopieren
Ohhhhhhhhhh......ik had moeten Quoten!!!!!!!
Dat leer jij ook van de Drakenvliegen?
Anoniem_95418
zaterdag 27 februari 2010 om 03:02
Alle reacties
Link kopieren
Oh, wat doortrapt!
Ik neem onmiddelijk het compliment terug,,,,
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Anoniem_51634
zaterdag 27 februari 2010 om 03:07
Alle reacties
Link kopieren
Ik geef een compliment aan straat. Dat ze zich hier (nog) netjes gedraagt en (nog) niet geband is.
Anoniem_95418
zaterdag 27 februari 2010 om 03:09
Alle reacties
Link kopieren
Ik geef een compliment aan Mocy omdat ik een compliment kreeg van haar
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Anoniem_20139
zaterdag 27 februari 2010 om 03:12
Alle reacties
Link kopieren
Nou vind je dat Straat zich hier netjes gedraagt Moos?
Ik bedoel....hier?
Nou ja, het was toch een compliment zonder inhoud straat
Mijn complimenten voor jou blijven staan
Anoniem_51634
zaterdag 27 februari 2010 om 03:24
Alle reacties
Link kopieren
Ik heb niet teruggelezen Iry (ben niet masochistisch), maar ik vind onze rellebel een topperT. Of ze dat hier ook is, ik nie weten en nie willen weten.
Anoniem_94998
zaterdag 27 februari 2010 om 07:42
Ik geef de complimenten aan iedereen die wel eens verhuisd is en dit overleefd heeft. Geloof niet dat mij dat gaat lukken.
Anoniem_95418
zaterdag 27 februari 2010 om 11:19
Alle reacties
Link kopieren
Hahaha, IBI,
Ik zal verder niet meer verschijnen op dit topic.
Excuses
wie van orde en netheid houdt, is te lui om te zoeken.
Anoniem_93196
vrijdag 9 april 2010 om 22:46
Alle reacties
Link kopieren
Ik geef een compliment aan alle dames van mijn 'groepje' die nog steeds met me mee leven ook al gaan zij allemaal trouwen en ik nog niet.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.
Maak nieuw topic aan en praat verder