En we tetteren door over onze dieren

15-02-2010 22:16 2946 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voortgekomen uit 'Tetter hier over je dier' dat weer voortkwam uit 'Kootje de Beer is weg' is dit een plek waar je kunt kletsen over alle vreugde, vrolijkheid, gezelligheid die je harige (of kale) huisgenoten je brengen. Maar ook als er verdriet of narigheid is, ben je hier van harte welkom, voor harten onder riemen van de andere dierenliefhebbers.

Plak foto's, vraag raad, blaas stoom af!

Dit is het tetter-deel waarin Lotje, Siepie en Tunya weg waren en weer thuiskwamen

Een ereportret van de oorspronkelijke aanleiding van het topic, Kootje (van Leo):

De tabel met vaste posters in dit topic en hun dieren is te vinden in de eerste post van het topic: biebelie in "En we tetteren door over onze dieren". De tabel is zo groot, dat je een muisvinger krijgt van het scrollen

Oorspronkelijke topic: Tetter hier over je dier
Hyves nog niet trouwens....
Maar is het een anonieme hyves of staat ie in het lijstje van hyves? *toch niet zo'n goede speurneus*
quote:Kletsmajoor schreef op 27 februari 2010 @ 15:00:

Maar is het een anonieme hyves of staat ie in het lijstje van hyves? *toch niet zo'n goede speurneus*

geheime hyves

je kunt mij vinden op ******

(dat haal ik zo gelijk weer weg)
Gezien!

ohhh dan wordt het lastig zoeken ja met een geheime hyves
quote:Kletsmajoor schreef op 27 februari 2010 @ 14:47:

En jullie kennen elkaar toch al allemaal volgens mij

nee hoor, alleen van het forum!
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik heb de pagina gelijk bij mijn favorieten gezet, anders ben ik hem steeds kwijt

Misschien is het ook wel handig om op de hyvespagina een lijstje te zetten van nickname/echte naam want ik ben het nu al kwijt...
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik heb net een voorstelrondje erop gezet!
Ik heb het gezien en je voorbeeld opgevolgd!

En nu moet ik verdorie écht wat gaan doen...zit hier maar verslaafd achter de laptop..
Klets,als het goed is kun je nu ook op de tetterhyve.

Had even wat problemen om je uit te nodigen..
Grappig dat hier en op onze hyves meteen reclame staat voor Zooplus.
Ja Male...daar moest ik ook al zo om lachen!! Ik ga me straks even voorstellen want ik moet nu ook echt wat gaan doen, net als Bieb blijf ik ook maar rondhangen, haha.

Moet nog even wat boodschapjes doen, Baileys halen (heel belangrijk ) enz enz enz.
Olijfje, van Baileys moet je afblijven, Kat75 wil die nog niet kwijt hoor .

Neem die witte chocolade baileys, echt een aanrader. Met de gewone doe je mij ook een plezier hihihi. Weet alleen niet waar je woont .

Zal zo even kijken of nou het icoontje van Tetters er wel staat, straks kon ik het nog niet vinden maar ben wel geaccepteerd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Hahahahah, het is zo geheim de Tetteraars dat ik het gewoon niet zie op mijn hyves pagina. Moet er wel om lachen. Maar ben wel benieuwd hoe ik er nou kan komen .
Mleen, verborgen groepen kun je onder netwerken vinden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Is er een geheime Tetterhyves? Wat grappig. Die was mooi geheim dan, want dat wist ik niet

Sorry dat ik er zo weinig ben meisjes, het echte leven houdt mij even in zijn greep. Wel goed nieuws, want na negen maanden zoeken heb ik eindelijk een baan gevonden!! Iets waar ik voor geleerd heb en wat me helemaal geweldig lijkt!

26,6 uur in de week met direct een vast contract, helemaal super!!!

Met Billy gaat het ook goed, het is zo'n heerlijk mormel he! Altijd alleen maar lief en vrolijk, echt geweldig.
668, the neighbour of the Beast
quote:mylenevalerie schreef op 27 februari 2010 @ 08:59:

He welkom Missphoebe, tetter lekker mee. Heb je foto's van je poezels? Lé-zen MV, staat er dat ze kijkt naar foto's.

1 foto staat er trouwens al, dat is kleine Zoe (hoe krijg je die puntjes op de e)

alleen ben zwaar apetechnisch dus moet wel ff klooien.... (ten zij iemand zo lief is me hier ff te vertellen hoe dat ook weer moet...)
"e achter elkaar typen Missphoebe! Dan krijg je een ë!

Enne, welkom!
quote:rosanna08 schreef op 27 februari 2010 @ 16:48:

Mleen, verborgen groepen kun je onder netwerken vinden Thanks Roos.
Had ik een heel verhaal, alles weer kwijt.

Foto's plaatsen; zet foto op hyves. klik op foto (dan wordt ie groot) rechtermuisknop en afbeeldings url kopieeren kiezen. Ga naar viva en open het reageer venster. Kies het schilderijtje, 5e van rechts haal http weg en doe control v. Dat is het. foto moet op internet staan anders gaat het niet.
quote:mylenevalerie schreef op 27 februari 2010 @ 16:42:

Neem die witte chocolade baileys, echt een aanrader. Met de gewone doe je mij ook een plezier hihihi. Weet alleen niet waar je woont .

om Bailey van Kat

Ik heb eigenlijk altijd de gewone Baileys, is die witte chocolade niet helemaal mierzoet?? Volgens mij wonen we heel ver uit elkaar dus je haalt maar lekker je eigen Baileys
quote:Marels schreef op 27 februari 2010 @ 16:51:

Is er een geheime Tetterhyves? Wat grappig. Die was mooi geheim dan, want dat wist ik niet

Sorry dat ik er zo weinig ben meisjes, het echte leven houdt mij even in zijn greep. Wel goed nieuws, want na negen maanden zoeken heb ik eindelijk een baan gevonden!! Iets waar ik voor geleerd heb en wat me helemaal geweldig lijkt!

26,6 uur in de week met direct een vast contract, helemaal super!!!

Met Billy gaat het ook goed, het is zo'n heerlijk mormel he! Altijd alleen maar lief en vrolijk, echt geweldig.Gefeliciteerd Marels, wat heerlijk en nog in je vakgebied én een vast contract ook!! Bofbips! Wat een geluk zeg in deze tijd, geniet ervan!!
Marels, kom jij ook op de hyves?

Ik zit er op hoor!
quote:Ratteke schreef op 27 februari 2010 @ 17:02:

Had ik een heel verhaal, alles weer kwijt.

Foto's plaatsen; zet foto op hyves. klik op foto (dan wordt ie groot) rechtermuisknop en afbeeldings url kopieeren kiezen. Ga naar viva en open het reageer venster. Kies het schilderijtje, 5e van rechts haal http weg en doe control v. Dat is het. foto moet op internet staan anders gaat het niet.

Check, ik sla dit even ook op bij Word. Dank je.

Olijfje ;

Je weet niet wat je mist .

Zo blijf ik een beetje online;

Ik denk dat ik me aangemeld heb voor de Hyves?

Via die van MV en die van iemand anders van wie ik niet weet wie het is en die ik wel bij een andere forummer tegen kwam dus concludeerde dat het wel een forummer zou zijn
[quote]mylenevalerie schreef op 27 februari 2010 @ 16:42:

Nou daar zeg je wat...meneer is aan het puberen en niet te zuinig ook...man wat kan ie stout zijn..en het volgende moment (nu dus) ligt ie ronkend op schoot..:)

Morgen gaan we naar de show, heb net z'n tas ingepakt..alsof we een week eropuit trekken maar we hebben er zin in.

Lekker getut met babypoeder, borstel en kam, dat vindt ie alvast heerlijk.

En nu ga ik even speuren op hyves waar daar schijnt ook vanalles aan de hand te zijn !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven