Bezemtopic deel 6

14-01-2010 07:32 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Alweer een nieuw topic om helemaal vol te schrijven met lijstjes, tips, schoppen onder konten en schouders om uit te huilen als die nodig zijn.

Bezemtopic deel 1

Bezemtopic deel 2

Bezemtopic deel 3

Bezemtopic deel 4

Bezemtopic deel 5
Dag liefjes

Vandaag wordt eindelijk de badkamer ge-eh-be-eh- vandaag komen eindelijk de tegels op de muur van de badkamer

Jullie gaan te hard voor mij om op iedereen te reageren , sorry. Voel me weer lekker ego zo

Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zoeb, ik heb wat foto's op de besloten Hyves gezet...

Goed verhaal trouwens over je broer!! Hahaha...
Betegeld bedoel je Boro?

Leuk!

Nou wij gaan zo vertrekken.

Tot laterrrr! :zwaai:
Juist.

Goldie wint de theelepel

Betegeld .
Ik heb net even wol lopen verkopen

maar ga nu beestjes kijken en naar jullie zwaaien
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Sauna in tuinhuis lijkt me wel lekkerder (als het een goede sauna is). En dan houten tegels ernaast zodat je af kan koelen in de buitenlucht. Ik weet natuurlijk niet hoe burenproof jouw tuin is

Op zolder.. extra warm.

De buit:

Een collectie met alle verhalen van de Bronte zusters in het Engels (ik heb Keukenmeidenroman wel gezien, maar wilde hem toch in het Engels lezen).

Een boek voor de kleintjes

Een pokemonbox voor Muis

Nog steeds geen mp3 speler voor Oudste. Wat is dat toch een gedoe geweest, ben al tig keer voor niks naar die winkel gegaan. Nu moet er weer een of ander nummer opgeduikeld worden bij mijn tegoedbrief en dat kan niet op zaterdag.

Beetje jammer dat Oudste het boek op school heeft, nu dus enthousiast ging lezen, en erachter kwam dat het boek op school in makkelijkere taal is. En hij wil er niet aan, om het toch maar te proberen..

Dus hij verveelt zich, weer.
Nou we hebben gemeten en het gaat niet de zolder worden. Door het schuine dak moet de sauna in het midden en dan is meteen het achterste gedeelte van de zolder vol en niet handig. Dus dan maar in het tuinhuis. En daar past ie royaal.

Wat dus wel betekend dat het tuinhuis leeg moet. Wat dan weer betekend dat eerst het schuurtje opgeruimd moet worden. Waarna de spullen uit het tuinhuis wat niet weg kan naar de schuur kan verhuizen. Na de zolder opruimen gaan we dus nu het project schuur en tuinhuis in.

Nu gaan we op MP ook maar op zoek naar een complete douchekabine om naast de sauna neer te zetten. Ken net.

Warm water is niet nodig. Alleen wel water. Dus moet manlief waterleiding naar het tuinhuis aan gaan leggen.

We hebben al een buitenkraan dus heel moeilijk moet dat niet zijn. (Zegt de leek).

Onze tuin is behoorlijk burenproef. We kunnen het best zo maken dat we geen inkijk hebben.

Het tuinhuis is achterin de tuin rechts en het schuurtje links.

Wat hebben jullie een mooie grote tuin Zoeb.

En die naaimachine tafel hebben wij binnen staan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Haha Ja Nik. Die naaimasjien heb ik eens op een vlooienmarkt gekocht voor een paar euro. Masjien eraf gesloopt, plank erop en je hebt een leuke tuintafel die nooit en te nimmer roest.

Tuin staat wel vol hoor als ik die foto zo eens bekijk. Maar hij is groot dus het valt best mee in het echie.
Hier was 'ie van oma.

En wij hebben er een marmerblad op, staat mooi bij het zwarte onderstel.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Heb je het tuinhuis opgemeten? 2x2 is echt groot.
Hoi. We waren een nachtje weg maar kregen - ik zou bijna zeggen 'uiteraard' - een telefoontje van ex en zijn hex. Nu zijn we dus weer thuis en Zoon ook alweer.

Misschien gooi ik het nog wel op de BH, weet niet of ik daar puf voor heb. Ik word zo moe van die man
Alsof 'ie het ruikt :(

Of heb je aan zoon verteld dat je van plan was om een nachtje ergens heen te gaan?

Het is wel heel wrang als je dat niet kan doen wegens sabotage van je ex.

Hier heeft iemand stukjes spons in de doucheafvoer gepropt, die ik er niet uit krijg. Verd.. En iedereen zegt dat hij het echt niet gedaan heeft. Ik zal het zelf wel gedaan hebben
Fus.

Vandaag had ik ook iets stoms ( minder stom dat wat jij had hoor ) , de vader van tut heeft een paar maanden geleden 1x geen alimentatie betaald.

Kan gebeuren, en ik ben niet zo heel moeilijk , dus ik heb er een paar keer om gevraagd. Vriendelijk

Anyway, gisteren zag ik dat hij 2x heeft betaald, dus die ene maand ingelopen heeft.

Vanmorgen zeg ik : "Hey, ik zag dat het gelukt is met de alimentatie Hartstikke fijn " ( Zonder sarcasme ) .

Wordt ie boos

Hij voelde zich helemaal aangevallen.. ik heb nog uitgelegd dat het geen aanval was, maar dat ik gewoon blij was dat het opgelost is.

Anyway...
Of de kabouters mamz, die doen hier altijd zulke dingen
Heb jij ook van die rotkabouters

Laat ze als de sodeju terug naar d'r paddestoeltje gaan.

Zostraks Garfield gekeken met de vermoedelijk onschuldigen, en dat was dan weer wel leuk.
Moggûh lieffies!

Tot straks!

Geniet!
Mogguh

Pfoehee, 't is stil hier.
Goedemorgen!

Ik word vandaag tante!!Schoonzus is vannacht naar het ziekenhuis gebracht,al wel ontsluiting maar geen weeën meer.Nu dus infuus en wachten maar...spannend!!

Verder niet bijgelezen...
Mogguh,

Spannend Coetje. Trek je het nog een beetje?

Mamz ja ik denk dat iedereen uitslaapt of zo.

Ik zit op visite te wachten die zo wel zal komen.
En woensdag naar een hele avond Boudewijn de Groot. In het Maaspoorttheater in Venlo.

Jippie.
Spannend, Coebergh!

Zoebie, als je echt niet wil mag je woensdagavond wel op mijn kinders passen, ga ik voor je
quote:mamzelle schreef op 28 februari 2010 @ 11:09:

Spannend, Coebergh!

Zoebie, als je echt niet wil mag je woensdagavond wel op mijn kinders passen, ga ik voor je Ik heb al een jaar geleden moeten boeken, dus een jaar de tijd gehad om er naar uit te kijken.
Ik ga er vanuit dat alles goed gaat Zoeb!Vannacht nog een fijn gesprek gehad met de gyn die de bevalling van mijn vriendin had gedaan.Dat was echt gewoon pech,al klinkt dat wel raar.Ik ben nu even thuis.Schoonzus heeft een ruggeprik gehad,ze verwachten dat het eind van de middag geboren wordt.
Spannen Coe!

Ik heb een onstoken oog

Vanmiddag gaan we weer op stap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven