Good Luck

16-02-2010 14:03 2785 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn Klingon zegt hallo

Oudste het kado nog niet gekregen dus Jin? Hij vindt het vast prachtig!
Beste opmerking van de dag op Entertainment:

Jim Carrey is vast een leuke opa want hij is natuurlijk altijd vrolijk en gek.

quote:Jinny schreef op 27 februari 2010 @ 17:16:

Dank voor alle cadeautips. Ik heb net gekocht, het grote piratenschip van playmobil. Hij vindt het vast wel leuk alles uit te pakken, het in elkaar te zetten en als dat been weer beter is dan vindt jongste het gewoon helemaal geweldig .Grappig, die had ik je nog als tip gegeven. Er is ook nog een motor voor, kan hij mee in bad. Ik ben benieuwd hoe hij het vind!
Jaha, nav jouw tip (vooral dat schieten met kanonnen ) heb ik er extra op gelet en het kwam als beste uit de bus! Beetje stoer, niet te kinderachtig, je kunt er wat mee, niet alleen maar beestjes en een groot schip, ja hoor, je had me overtuigd!
quote:Star schreef op 27 februari 2010 @ 17:36:

Beste opmerking van de dag op Entertainment:

Jim Carrey is vast een leuke opa want hij is natuurlijk altijd vrolijk en gek.

Star, hij krijgt het denk ik morgen, in de ochtend.
Dag Klingon .
Hopelijk vindt hij het wat
Hel, waar ben je?? Zit je weer wat lekkerder in je vel?

Kokos, bedankt voor je super lieve kaart!!!! Ik wacht al op de tweede .

Enka, hoe gaat het nu met de vrienden op T.?
Schatjes

Stressed is just desserts spelled backwards

Nog nieuws van oma Mal?
Niet te vertrouwen allebei zo aan die koppies te zien
Hoe gaat het nu met grote kleine man Jinny?

Ik ben zo lek als een zeef ik onthoud echt niks....

Naatie: Ik dacht dat alles uitgesloten was, maar dat is dus niet zo. Kan me je zorgen heel erg goed voorstellen.

Sterkte!

Compu: Op zijn nederlands. we vonden zijn 2de naam mooi klinken met de eerste ( en het is een afkorting van de 2de naam van mijn overleden neefje)
Mal: Cute die foto's. Twee ondeugden bij elkaar zo te zien
quote:Jinny schreef op 27 februari 2010 @ 18:43:

Jaha, nav jouw tip (vooral dat schieten met kanonnen ) heb ik er extra op gelet en het kwam als beste uit de bus! Beetje stoer, niet te kinderachtig, je kunt er wat mee, niet alleen maar beestjes en een groot schip, ja hoor, je had me overtuigd!Hij is ook echt heel leuk. Mini kan er ook al heel leuk mee spelen, denk dat Jongste het ook al leuk zal vinden. Die kanonnen schieten best hard, dus kijk uit. Vent morgenochtend ook thuis? Maxi had hem van mijn ouders gekregen. Paps is 2 uur bezig geweest hem in elkaar te zetten
Leuke foto's Mal!
O shit Mamax, dat had je er niet bijgezegd van die twee uur.... . Man is morgen hele dag werken. Maar heb net Kitamoeder gebeld en ze komt om half tien even een bakkie doen met haar twee kindjes, misschien wat voor haar....... Ik ben benieuwd!

Bam, grote man houdt zich echt zo goed, hij is echt heel dapper, ik vind het zo knap van hem! Eind van de middag heeft hij nog wel pijn en zo en hij vindt het echt onhandig en wil eigenlijk ook niet naar de wc, want dat is zo´n gedoe, maar ook dat gaat. Hij draagt zijn lot echt heel, heel, heel erg knap.

Hoe is het met jou Bam? Waar ben je allemaal druk mee?
Idd erg knap van je grote man, grote held.

Hoe was het nu eigenlijk gebeurd, of staat dat op de group?

Heb ik gezegd dat ik druk was?

Juul heeft vakantie, dus dan loopt hier alles in het 100. Morgen de scherven rommel maar weer opruimen.
Doen jullie leuke dingen behalve de film? Is grote man weer helemaal op de been ?

Oh nee, dat zou ik nog schrijven, hoe het gebeurd is. Mal vroeg daar ook al naar.

Noum houd jullie vast (tromgeroffel), tadaaaaaaah:

Oudste tilde een vriendinnetje van de Kita op en ze vielen en zij viel bovenop hem en toen was het been gebroken. Heel ongelukkig allemaal en ook niet zo spectaculair he?
Compu, dat vroeg jij nog. Of ik iemand aan wil klagen. Nee, absoluut niet. Als het nalatigheid van de juf was geweest misschien wel, maar dit is gewoon stomme pech en dat had overal kunnen gebeuren. Ik vind het heel sneu voor oudste, en het is een enorm geregel en gedoe, maar het had echt overal kunnen gebeuren.
Oh nee, dat zou ik nog schrijven, hoe het gebeurd is. Mal vroeg daar ook al naar.

Noum houd jullie vast (tromgeroffel), tadaaaaaaah:

Oudste tilde een vriendinnetje van de Kita op en ze vielen en zij viel bovenop hem en toen was het been gebroken. Heel ongelukkig allemaal en ook niet zo spectaculair he?[/quote]

Da's dus gewoon echt stomme pech
[quote]Jinny schreef op 27 februari 2010 @ 22:50:

Doen jullie leuke dingen behalve de film? Is grote man weer helemaal op de been ?

Vakantie is weer voorbij hoor, godzijdank

Man nog steeds ziek.

We hadden best een drukke week.

Film, vriendje spelen, naar de pandaspeeltuin gisteren en vandaag was Ris er, dus denk dat ik Juul deze week wel genoeg vermaakt heb
Klinkt als een bewogen en gezellig weekje. Hoe is het met Ris??????
Au au au, wat moet dat een pijn hebben gedaan Jin!

Dat piratenschip is ubercool. 2 vriendjes van L hebben die ook en hij is helemaal gek van! Ik ben niet zo gek op heel veel kleine onderdelen Heb hem dus nog niet voor zijn verjaardag gegeven, maar het komt vast nog wel een keer hier in huis.

Liet net het plaatje van het ridderkasteel zien die Naat had geplakt aan lief, die moest erg lachen. Ik denk dat we het zo maar eens op gaan bouwen hier, het regent hier ontzettend en ook de hele dag. En hier ben je wel zo'n 4 werkuren mee bezig. Misschien een leuk klusje vor vandaag
Ik ga gewoon de gordijnen niet opendoen, zie ik de regen ook niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven